Şimdi Ara

Cehennem fikri sizi mutlu mu ediyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
1.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • trilogy denen üçlemeyi tamamlama adına ortak ata söylemi adem kültü ve sadker.

    ortak ata kültü bize anne denen örtak bireyin türselleşmesi üzerine bir öğreti iken kişilerin anne denen bireyle olan münasebeti konusunda adeta bilimsel bir ders veriyordu.

    semavata çıkan bu dersin adı bu kez ademdi ve adem çocuklarının cinsi münasebeti üzerine kurguydu. birinde ortak ata kültünü savunan şey diğerinde adem kültüyle anne veya kardeşle birlikte olan bir türemeden bahsedecek ve ilimsel ya da dinsel bazda mankutlar yetiştirilecekti.

    bunu kim yapacaktı?

    türk islam geleneğinde müslüman olan bir kimsenin ilimsel veya dinsel bırakıt adına bu denli yozlaşmasını isteyen biri mi vardı?

    veya doğrular bundan daha acı gerçekleri mi ileri sürüyordu?

    ....................

    evrim teorisel olarak insandan geriye doğru döndüğü ilk anda bitki ve hayvanların insan olmuş halini gördü ve evrimi ileri sürdü dedi ki insan nokta kadar biz tozdan topraktan halk olmuştu.

    aynı toprak ademde de vardı.

    ancak sorun bilinebilenlerden değil bilinenlerden yola çıkarak bir noktaya varırsa insan yine insan gibi olabilirken bu kere daha müşkül bir durum ortaya çıkacaktı.

    ...............................

    esasında dişil ve eril birey dişil olma yönüyle ortaktı. ikisi de dişil olan bu birey üreyemiyor türüyordu. türemenin sorunu ise dnasal kodların uyum sorunu idi. eğer insan bir türeme sonucu ise dnası evrime uğrayamazdı. yani ilk bireyle son birey arasında şekil şemal farkı vardı ancak bu onu primat yapmıyordu. ayrı bir sınıf veya tür olmalı idi.

    ..............................

    bu aşamada sadkerizm denen bir akım daha ortaya çıkmış olmalı. bu trilogy denen üçlemeyi tamamlamak üzere bu kez iki dişilin cinsi birleşmesini ileri sürecekti. anne ya da kardeş değil iki dişil birey ahlakiliği öne sürmekte idi. zira kula kul köleye köle dişiye dişil birbirini anlayan ikili zümreler olarak anlamlı idi.

    .................................

    ilim buna homo sapiens diyerek türdeşliği ortaya koymuştu. esasen ikisi de eril bireyi andıran bir türleşme ileri sürülmüşken homo türü değil lezbiyenliği çağrıştıran lezb sapiens denen tür doğru çıkış noktası olabilirdi.

    ...................................

    esasen dişil olanın üreyemediği kısır olduğu ve salt türediği gerçeği doğumun olmadığını açıklıyacaktı. doğum yoksa bu birey esasen ölü doğmuş olmalı idi.

    zira türeme olgusu anlaşılamamış bir şey olarak kitaba yazılmış yazının okunduğu an canlanması üreme iken aynı yazının okunduğu an gereğini yapmak türeme idi. türeme böyle bir şeydi esasen can taşıyan bir şey yoktu kopya hücre canlılık şeklinde davranış göstererek simültane kişiliği oynayıp rol değerler üzerinden biçem kazanmıştı.

    .................................

    tam bu noktada sadkerizm de denebilecek şey bu bireylerden birinin anne diğerinin de eril oğlu olabileceğini ileri sürecek ve baba figürünü anne onun eşi olanı da oğlu olmak üzere sınıflandıracaktı. bu sınıflandırmada ilahi güce ihtiyaç yoktu. anne denen baba birey oğlu denen eşine yaptığı rahmet kadar anne zulm kadar da cehennem oğlu denen eşi bu kavramdan uzak durduğu kadar cennet onu iğfal ettiği kadar da eşi olacaktı. denklik buydu.

    ....................................

    sadekerizm denen mentalde tarafların denkliğinin tanımsal kümesinin elemanlar arasındkai bölüşümünde dişil öğe akla fikre rahmete davet ediliyor ve akıldan fikirden ve rahmetten uzak kaldıkça anne denen şey eril oğlunu eşi yaparak kız şeklinde halkediyordu.

    doğum bir yaratıştı.

    ...................................

    ortak atanın annenle aynı ortak atacının adem klozu ile kardeşinle yapacaksın dediğini sadkerizm anne ve eril oğlunu doğru tanımlayarak ne yaparsan yap bunu sana ilah emretmedi diyebilirim şeklinde çzöümsüleyecekti.

    .............................

    bundan sonraki husus ise sadkerin azzabat olan hali ile yaratıcının yer yüzüne indirilmesi olacaktı.

    esasen anne ve oğlu arasındaki ilişki tanımsal olarak ilahi kudretin ceza vermek istemediği bir haldi.

    anne oğlu konusunda uyarılmışsa yaratıcının rahmet eden olduğu beyan edilebilirdi. bu açıdan anne denen bireye eşim deme ona o senin eril evladın denecekti. böylece türleşip de zulmeden dişile rahmet var denebiliyordu.

    .............................

    son kertede azzabat olarak anılan anlayış yaratıcı zihnin varlığını kendi fiili ile ifade edenleri örnek verebileceğini beyan edecektir.




  • HADO77 kullanıcısına yanıt
    türeme kopyalanma ve kısır soyun anlaşılamadığı düşünülüyor.

    basit bir şey olduğu zan ediliyor olabilir ancak şöyle açıklayalım.

    mona lisa candır. kopyası ise mona lisa varken veya mona lisa olamayacağı anlaşıldığı an can taşımaz. değersizdir hiç bir şeydir. ancak bu da var veya bu da güzel de denemez. mona lisa var zaten bu sadece onun bir kopyasıdır. her kopya aslı anlattığı ölçüde değersizdir ve asla gitmeyi çağrıştırır.

    insanlar yaratılış mottosunu yanlış anlamışa benziyorlar. bizler esasen can taşımımadığımızdan yaratılmış da olamayız.

    biz bir yaratıcının varlığına delil olabiliriz. ancak yine söyleyelim ki bu yaratıcının hayat sıftını da anlamlayamadığımızdan yaratıcıyı bilsek de görsek de o var veya bu o diyemeyiz.

    ................................

    teorik olarak kainatta zıtlık yoktur. varın zıttı yok olamaz. zira yoka düşen şey asla varı tanımlayamaz. bu açıdan biz zarın iki yüzü de olsa hep diğer yüzünde olarak tanım sorunu ile karşılaşırız. iyi kötü güzel çirkin diye tabirler tamam manada duygu durum bozukluklarıdır. akıl zıtlık oluşturamaz bir yapıdır. buna zorlanmış iseniz eksiltme yerine tamamlama mantığı ile hareket eder ve asla bir yaratıcıya da vasıl olamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HADO77 -- 3 Kasım 2018; 22:45:54 >




  • HADO77 kullanıcısına yanıt
    çok daha anlaşılabilir bir örnek olarak parayı verelim.

    sahte para ne kadar can taşır.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.