Şimdi Ara

Cee'd Sporty Wagon 1.6 CRDI Premium mu ? Megane Sport Tourer 1.5 DCI GT-Line EDC mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobil alemi

    Fotoğraftan anladığım kadarıyla ceed sahibisiniz.En yakından örnek vereceğim.

    Kış mevsiminde bir tarafta crdi ceed,diğer tarafta gdı motorlu ceed ile yan yana yola çıkın.Havanın 0 derece olduğunu varsayıyorum.Isıtmak için iki aracında klimasını son kademe açtığınızda dizel motorlu otomobil,benzinli motorlu otomobile göre çok daha geç ısıtacaktır aracın kabinini.

    Benzinlide yaklaşık 3.dakikadan sonra ısıtır fakat dizel motorlu otomobilde bu süre 15 dakkayı dahi bulabilir.6 kez dizel motorlu araç sahibi oldum.Şuan ki aracım benzinli.Ciddi derecede fark var özellikle de kış mevsiminde.

    Hocam kalorifer deseydiniz keşke. Klima diyince bende anlayamadım. Kaloriferde evet dediğiniz gibi motor geç ısınacağı için geç sıcak hava üfler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobil alemi

    Fotoğraftan anladığım kadarıyla ceed sahibisiniz.En yakından örnek vereceğim.

    Kış mevsiminde bir tarafta crdi ceed,diğer tarafta gdı motorlu ceed ile yan yana yola çıkın.Havanın 0 derece olduğunu varsayıyorum.Isıtmak için iki aracında klimasını son kademe açtığınızda dizel motorlu otomobil,benzinli motorlu otomobile göre çok daha geç ısıtacaktır aracın kabinini.

    Benzinlide yaklaşık 3.dakikadan sonra ısıtır fakat dizel motorlu otomobilde bu süre 15 dakkayı dahi bulabilir.6 kez dizel motorlu araç sahibi oldum.Şuan ki aracım benzinli.Ciddi derecede fark var özellikle de kış mevsiminde.

    Bu arada atladığımız bir detay var , dizel ceed premiumdaki ısıtmalı direksiyon ve ısıtmalı ön koltuklar bu açığı kapatır. Hatta o soğukta aracın içi buz gibi iken 1 dk altında fırın gibi olan direksiyonun konforu paha biçilemez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 23 Eylül 2017; 19:56:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yakıtı çok sorun etmiyorum bir arkadaş bir üst kasa concept plus alsanaiz daha iyi dedi ancak bir üstü dct yine çift kavrama değil mi o zaman bütçeyi aşmaya gerek var mı ? malum.bir üstü 85 90 bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanjugunduz

    yakıtı çok sorun etmiyorum bir arkadaş bir üst kasa concept plus alsanaiz daha iyi dedi ancak bir üstü dct yine çift kavrama değil mi o zaman bütçeyi aşmaya gerek var mı ? malum.bir üstü 85 90 bin

    Kasa aynı hocam makyaj var sadece. 2015 in ikinci yarısından itibaren 128 bgliklerin yerine 136 lıklar geldi. Şanzımanlarda 6 ileri tam otomatikten 7 ileri yarı otomatiğe geçildi. 2018 de yeni kasa bekleniyor. 7 ileri olan motor şanzıman kombininde yakıt konusu iyileşmiş durumda ancak henüz 2 yıldır trafikte bu şanzıman. Dolayısı ile geleceğe dair neler yaşanır bilmez ancak bu geçen 2 yıl süre zarfını sorunsuz atlatmayı başarmış durumda. Ben 2015 dct kullanıyorum 30 bin km deyim. Şimdilik hiçbir sorunum yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 23 Eylül 2017; 21:17:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dostlar gece gece kendi konumu hortlatıyorum ben hala araç bakmaya devam ediyorum bugun kia bayisine gittim aracı inceledim çok güzel ancak test sürüşü yapamadım test aracı yokmuş gerçi test etsem bile dct olanı test etmiş olacaktım. yanımda arkadaşım ne yapacaksın bagajı gel honda civic bakalım sana dedi oradan honda parka geçtik yeni civic lpg li elegans 99.500 fiyat verdi yarın test sürüşü yapacağım lakin (ikinci el) 75 bin bandında olan bütçemi aşmak istemiyorum .

    sorum şu dct li araçlarda baskı balata ne zaman değişir ve maliyeti nedir . ceed sahiplerinden yardım bekliyorum.
  • tanjugunduz kullanıcısına yanıt
    Aracı sıfır alıp garantisi bitince satacaksanız ben size çift kavrama öneririm.Bende edc yani çift kavrama araç kullanıyorum,5 yıl sürüp satacağım,araç şu anda 12.000 de 1 yıl geçti,60.000 kmde aracı veririm.Aracım megane4 sedan baskı balata değişim fiyatı 7.000 civarı,Babam dct Hyundai kullanıcısı fiyat aynı.Ayrıca cvt bozulmaz diye bir kural yok,Benim çevremde 3000 kmde bozulan cvt var.Göçük sorunu olan,tüplü araca o kadar para hayatta vermezdim ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    baski degisim.maliyeti garantili aracta da cebimizden oderiz diye dusunuyorum . o halde bu cift kavrama olayi ve yakit ekonomisi türkiye sartlarinda hic uygun degil tork konvertorlu olani sehir ici 8lt yaksin son asamada daha ekonomik oluyor galiba.



    bu gidisle arac begenemecegiz gibi geliyor gece 2 de malum sitede kendimi 1.16 zf8 sanzimanli arac bakarken buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.