Şimdi Ara

Casper Nirvana rengarenk ekran sorunu :S

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
6.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Casper Nirvana CN-BMT5750A model bir laptop um var.27.05.2008 de bimeksten almıştım.Şu an itibari ile ilk defa bir sorunla karşılaştım.Önce pc im kapandı kendi kendine.Sonra açmak istedim ekranım dikine pembe mavi kırmızı sarı bir sürü renkte çizgilerle kaplı çıktı.Pc açılmadı ekranım rengarek kaldı.Kapadım yine açtım yine öyle.Bir kere daha kapadım açtım bu sefer düzgün açıldı.Yanımdaki amcam arkadaşınında casper marka laptop unun da aynı sorunu yaşadığı ve bir daha açılmadığı söyledi.Bende şu an normal laptop.Ne yapmam gerekir olay hakkında fikri olan varmı???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Revolutions -- 28 Kasım 2009; 16:51:08 >







  • Muhtemelen ekran kartı yada Lcd panelinizde bir sorun var.
    yapmanız gereken şey,

    1)Eğer satın aldığınız yere yakınsanız bilgisayarınız, garanti belgesi ve faturanızla birlikte giderek sorunu bildirin,

    2)Ürünü sağlam bir şekilde kutulayarak Yurtiçi kargo ile alıcı ödemeli olarak

    Üretim ve Teknik Servis
    Adres: Casper Plaza Fatih Sultan Mehmet Mah. Balkan Cad. No:47 Tepeüstü/ Ümraniye / İstanbul

    Telefon: 0216 528 6666

    adresine sorununuzu anlatan bir açıklamayla birlikte gönderin.

    3)http://www.casper.com.tr/tr/ct-aspx/TeknikDestek.aspx?intPageNo=116&strHitCountParam=2|28|0|390|809
    adresine girip yetkili teknik servis listenden size en yakın servisi bulup bilgisayarınız, garanti belgesi ve faturanızla birlikte giderek sorunu bildirin.

    Ben 2. yolu denemenizi tavsiye ederim.
  • Şimdi bu olaydan sonra 1 gün oldu bu sorun bir daha meydana gelmedi,yinede servise götürmemi tavsiye eder misiniz? Servisten şuan da görünürde birşey olmadığından yapacak birşey yok demezler mi?
  • Eğer şu anda bir sorun yoksa götürmenizinde bir anlamı yok. Kullanmaya devam edin.
  • Nazar değdi akşam üstü tamamen gitti ekran Ben evden kendi çapımda bir test yaptım.DVI çıkısımdan masaustu pc imin monitorune bağlantı yaptım vga ile.Bu şekilde goruntu alabiliyorum ama mavi ekrana falan düşüyor garip bir sorun masaüstünü güvenli kipte gorebildim.tahminimce sorun ekranda.kartta bir sorun olsa monıtorden de goruntu alamazdim die dusunuyorum.Bayram sonrasi solugu en yakin serviste alacagim mecbur Aralıkta askerlik ins. o zamana kadar hallederler
  • Merhabalar,

    Yukarda bahsi gecen sorun benim Casper Marka laptopbumunda başına geldi. birebir aynı problem. 24 unde teslim etmiştim halen bir sonuc yok.. Ankarada cihazı yapamamışlar. istanbula yolladıklarını belirttiler. sizin laptopun akibeti ne oldu bilgi verirmisiniz.

    Değişim olması muhtemelmidir.

    iyi gunler
  • O modellerde ekran kartindan kaynakli bir sorun var diyebilirim. Bazen isidan bazense zorlanmadan kaynakli bu sekilde arizalar olabiliyor. CPM ve CM serisinden 2 ser tanede ben servise gondermistim hepsinin ekran kartlari ve lcd panel girisleri degisti. Aciklama olarak isinin ekran kartini yada LCD panel girisini ozdugu soylendi. Garanti kapsaminda oldugu icin sorun yoktu ve herhangi bir ucretde odemedim. Yalniz yinede cihazlarini zorlamamanizda fayda var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bendeki CN-MTT2390T(cpt1860) serisi bir tablet laptoptu .. herhangi bir zorlamada yok.. yani download için bıraktım sabah cihaz gitmişti... genel bir sorunsa tamırden sonra tekrar etmemesi icten değil. hadi şimdilik garantili ilerde garanti bittiğinde ne yaparız..

    bu arada siz nerde tamir yaptırdınız. yani ankarada yapamayıp istanbula yollamıslar. acaba nereye yollamıslardır. mail adresleri var mı acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musakilic -- 3 Aralık 2009; 15:55:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musakilic

    Merhabalar,

    Yukarda bahsi gecen sorun benim Casper Marka laptopbumunda başına geldi. birebir aynı problem. 24 unde teslim etmiştim halen bir sonuc yok.. Ankarada cihazı yapamamışlar. istanbula yolladıklarını belirttiler. sizin laptopun akibeti ne oldu bilgi verirmisiniz.

    Değişim olması muhtemelmidir.

    iyi gunler



    laptop um 1.5 senelik,bu saatten sonra değişim olacağını hiç sanmıyorum şahsenellerinden geldiğince yapmaya calısacaklardır.ben ayin 3 unde kargoya verdim su ana kadar gitmiş olması lazım urunun ama casper dan kimse beni aramadı.müşteri ilişkileri biraz zayif sanırım.insan birinin sizi arayıp urununuz elimize gecti en yakın zamanda halletmeye calisicaz falan demesini bekliyor.ben istte yasıyorum zaten ama bu hafta sonuna kadar tamir olmazsa askere gideceğim.artık akibetini burdan yazma şansım olmayabilir.gerci yarın tel acip bilgi isteyecegim.gelişmeleri yazarım burdan.benim sorunum ekran kartinda degil lcd panelde sanırım paneli değiştireceklerdir.cunku ekran karrtindan goruntuyu baska lcd ye baglayip goruntu alabiliyordum.artık casper i kimseye tavsiye etmiyorum.bu sorunu cogu casper modelinde duydum gec de olsa.ayrica teknik servisininden de memnun olani gormedim

    casperin ist. ana merkezi

    Adres : Casper Plaza Fatih Sultan Mehmet Mah. Balkan Cad. No:47 Tepeüstü/ Ümraniye / İstanbul

    Telefon : 0216 528 6666



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Revolutions -- 6 Aralık 2009; 20:48:26 >




  • kardes aynı sorun bugun benım basıma geldı laptobu actıgımda ekranda pembe gri beyaz dıkıne cızıkler vardı gozum gıbı baktıgım laptop nasıl olduda bu konuma geldı anlamıs değılım. sen ne yaptın sonuc olarak bana bır yol gostersen de bende ona gore davransam ıstanbula gondermeyı dusunuyorum laptobu.
    benım laptop casper nirvana crp2400-9e95b modeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senyuz -- 30 Aralık 2009; 9:30:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lanetli

    kardes aynı sorun bugun benım basıma geldı laptobu actıgımda ekranda pembe gri beyaz dıkıne cızıkler vardı gozum gıbı baktıgım laptop nasıl olduda bu konuma geldı anlamıs değılım. sen ne yaptın sonuc olarak bana bır yol gostersen de bende ona gore davransam ıstanbula gondermeyı dusunuyorum laptobu.
    benım laptop casper nirvana crp2400-9e95b modeli.


    kardes askere gitmiştim acemilik bitti izne geldimkusura bakma yeni cevap yaziyorum o yuzden. ayın 3 ünde gonderdim 4 ünde ellerine ulasti laptop um aralıkta tabi. ocak 9 bitti ses yok.2 kere ben aradim da daha bakiliyor dediler.servisine 10 üzerinden 0 veriyorum hayatta casper almam bundan sonra onermemde.40 is gunu dolsun diye umutla bekliyorum sadece.o zaman mecbur yeni bir model verecekler.gerci o sure gecmesin diye bozuk sekilde gonderiyorlarmis onuda duydum.anında notere gidip belgelerim durumu oyle birsey olursa.ayın 15inde 40 iş gunu doluyor daha sonuc yok hayırlısı inş.




  • 40 iş günü değil 30 iş günüdür, ve buna cumartesi günleri dahildir.
  • garanti belgesini okudum simdi.15 iş gunu icinde yapilamazsa firma ürün tamir olana kadar size esdeger bir urun verir tamir suresince kullanmaniz icin bile diyor adamlardan ben aramasam tek bir ses bile yok ne ürünü.

    jasonburak.

    cumartesilerin dahil olduguna emin misin??eger oyleyse 30 iş gunu dolmus bile hala ses yok bu durumda ne yapmam gerekir????
  • arkadaslar ben ocak ayının 7 sınde kargoya verdım bır ay sonra laptop geldı ve ıcerısınde ana kartı degıstırdıklerını yazan bı not burakmıslar ınsallah duzelmıstır umıdı ıle makınayı actım calısıyordu. sonra işim nedeni ile sık sık sehır dısına cıkıyorum garantıden geldı gelelı ıkı defa falan actım makınayı çalısıyordu dun actıgımda ıse makınada yenıden aynı sorun meydana geldı resetledım falan yıne yok sabah ılk ıs aradım teknık servısı gonderın bı bakalım dedıler sımdı gonderecegım garantısıde bıttı ne yapacam bılmıyorum. para falan ısterlersede tuketıcı mahkemesıne sıkayet edecegım.
  • arkadaşlar bende de aynı bilgisayardan var ve sorun ekran kartından değil.bilgisayardan ekrana giden bir kablo var gereken enerji o kablodan geçerek gidiyor ekrana.eğer o kabloda sorun oluşursa ekranda boyle bi problem oluşuyor.bende en başında anlam verememiştim ama bağlantı yerlerindeki kapakları acıp kabloyu gordum bir kaç kez kurcalayınca ekran normale dondu.hala problem cıkartıyor arada sırada ama dediğim gibi kabloyu biraz ittirince falan kendine geliyor ekran.
    benim asıl sizlere sormak istedigim bu laptopların buyuk bi cogunlugu belli ki boyle arıza cıkartıyor ve yetkili servis de bu sorunu cozmede yetersiz kalıyor.bizim boyle durumlarda ne yapmamız lazım urunu iade etme gibi bir şansımız var mı sonuçta fabrikasyon bir hata var.
    şimdiden teşekkürler
  • Allah kolaylık versin, casper kullanıcılarına tek lazım olacak şey sabır.
  • sonucumu askerde olduğum icin yazamdım ama geldigime gore yazayım bari :D

    40 iş gunu icinde gelmedi yaklasik ondan 1 hafta sonra eski pc mi geri gonderdiler.bende kabul etmedim geri gonderdiim.2 hafta sonra aynı modelin yenisini yolladilar şükür
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.