Şimdi Ara

Carrier Klima Servisi Çağırmadan Önce Yapmanız Gerekenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
51
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Carrier Klima Servisi Çağırmadan Önce Yapmanız Gerekenler

    Carrier klimalar da evinizdeki her elektronik alet gibi en az 1 kez arızalanabilir. Bu arızaları kendiniz çözmek isteyebilir ya da Carrier klima servisi teknisyenlerinden hizmet alabilirsiniz. Klimanızı güvenceye aldıktan sonra basit birkaç kontrolle arızanın büyüklüğünü de anlayabilirsiniz.

    Carrier Klima Servisi Çağırmadan Önce Yapmanız Gerekenler


    Cihazınıza zarar vermeyeceğiniz ve giderebileceğiniz ufak çaplı arızalar ise şunlardır:

    CARRIER KLİMA ARIZALARI

    Cihaz çalışmıyor.
    Ünitenin fişi çıkmış olabilir. Kontrol edin.
    Sigorta atmış olabilir. Kontrol edin.
    Devre kesicide arıza vardır. Devre kesiciyi reset edin.
    UNIT ON ışığı yanıp sönüyorsa Carrier klima servisi çağrı merkezimizi arayın.

    Cihaz odayı soğutmuyor / ısıtmıyor.
    Termostat ayarı yeterince düşük ya da yüksek değil. Daha yüksek ya da düşük bir ayar noktasına getirin.
    Hava filtresini temizleyiniz.
    Evdeki kapı ve pencereleri kapatınız.
    İç ve dış ünitenin hava girişi ve çıkışının tıkanmadığından emin olunuz.
    Kompresörün 3 dakika boyunca koruması etkinleştirilmiştir. Sorun devam ederse Carrier klima tamiri servisimizi arayınız.

    Klima gürültülü şekilde çalışıyor.
    Su akıtıyormuş gibi bir ses varsa normaldir.
    Sıkışmış bir hava sesi ise ısıtma işlemi sırasında, buz çözülme işleminin başlangıcında ve bitiminde gerçekleşir.

    Rahatsız edici boyuta ulaşması halinde Carrier klima servisi çağrı merkezimizi arayın.

    Dışarı su damlıyor.
    Çok sıcak ve nemli havalarda yoğunlaşan suyun damlaması normaldir. Aşırı olması halinde Carrier klima servisi ekiplerimize ulaşın.

    Filtre kirli.
    Filtreyi çıkarıp temizleyiniz.
    Yukarıdaki çözümler sorunlarınızı gidermediyse, enerji kablosu hasarlı ise, yanık kokusu alıyorsanız, yüksek ve anormal sesler duyuyorsanız, göstergeler sürekli yanıp sönüyorsa klimanızı kapatın ve 444 1 156 numaralı Carrier Klima Servisi çağrı merkezini arayın.

    Carrier Klima Servisi Çağırmadan Önce Yapmanız Gerekenler


    Arıza Olmayan Durumlar
    3 dakikalık ısıtma / soğutma gecikmesi, fan devrinin değişmesi, iç üniteden buğu gelmesi, klimadan düşük seviyede gürültü gelmesi, üniteden toz gelmesi normaldir. Ancak sürekli tekrar etmeleri halinde Carrier klima servisi teknisyenlerinden destek almanız gerekebilir.

    Carrier Klima Garanti Uygulamaları İle İlgili Müşterinin Dikkat Etmesi Gerekenler
    Carrier Klima Servisi olarak cihazlarınız için sunduğumuz garanti hizmetimiz aşağıdaki durumlarda geçersizdir.

    Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızlar.
    Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar.
    Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar.
    Carrier klima kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar.

    Carrier Klima servisi, arıza çözümlerinde bir telefon uzağınızda! 444 1 156’yı arayın, serviste kaliteyle tanışın!

    Kaynak: www.klimaservis.com/carrier-klima-servisi/







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.