Şimdi Ara

Carisma Sahipleri Buraya... (68. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.453
Cevap
10
Favori
183.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gevişek0606

    Bir konuda yardım (Carisma 1.6 glx 1999)

    bende carisma 1.6 glx 1999 sıralı sistem var gaz pedalı altında bir tuş var gaza tam bastıgımda o tuşsa bastıgında araba aniden hızlanıyor acaba lpgden benzine mi geçiyor

    biri cevap verirse sevinirim

    Alıntıları Göster
    kaportacı kakaputu yaparken sileceği bozmuş. sol silecek motoru boşa dönüyor. Silecek nasıl düzeltilir. silecek kolu almak mı gerekir.
  • gevişek0606 G kullanıcısına yanıt
    Araç otomatikse kick down denilen olay gerçekleşiyor, araç bir alt vitese geçiyor ve azıcık daha hızlanmış oluyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muammerakgun

    kaportacı kakaputu yaparken sileceği bozmuş. sol silecek motoru boşa dönüyor. Silecek nasıl düzeltilir. silecek kolu almak mı gerekir.



    silecek motoru tektir. muhtemelen sizin aracın silecek kolunu ya tam oturtamamış veya kolun yuvasını bozmuş olabilir tekrar söktürüp baktırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esaesa

    quote:

    Orijinalden alıntı: muammerakgun

    kaportacı kakaputu yaparken sileceği bozmuş. sol silecek motoru boşa dönüyor. Silecek nasıl düzeltilir. silecek kolu almak mı gerekir.



    silecek motoru tektir. muhtemelen sizin aracın silecek kolunu ya tam oturtamamış veya kolun yuvasını bozmuş olabilir tekrar söktürüp baktırın

    Alıntıları Göster
    tam oturmamış herhalde kendim iyice sıkınca düzeldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gevişek0606

    Bir konuda yardım (Carisma 1.6 glx 1999)

    bende carisma 1.6 glx 1999 sıralı sistem var gaz pedalı altında bir tuş var gaza tam bastıgımda o tuşsa bastıgında araba aniden hızlanıyor acaba lpgden benzine mi geçiyor

    biri cevap verirse sevinirim

    gaz pedalı altında bir tuş ilk defa sizde duydum akşam gidip bakıcam benim araca hatırladığım kadarıyla tuş değilde sonlandırma vidası gibi birşeydi
  • esaesa E kullanıcısına yanıt
    otomatik vites benimki sollamalarda 5den 4 e veya 4.vitesden 3.vitese atıyor çabuk hızlansın diye bunu anladım ben fakat o anda benzine geçer mi onu anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gevişek0606

    otomatik vites benimki sollamalarda 5den 4 e veya 4.vitesden 3.vitese atıyor çabuk hızlansın diye bunu anladım ben fakat o anda benzine geçer mi onu anlamadım
    Herkeze merhaba,

    2001 model 1.8 GDİ almak üzereyim. 100.000 km civarında servis bakımlı kazasız ve çok temiz bir araç.

    Öncelikli olarak aklıma takılan konu; GDİ olanlarda yüksek basınç pompası, itici, rolanti motoru ve gaz kelebeği gibi parçaların satış fiyatlarının çok yüksek olması.

    Hepsinin bir defa arıza verdiğini düşünürsek 7.500 - 8.000 TL gibi bir mebla ortaya çıkıyor.

    Diğer küçük poblemleri çok önemsemiyorum.

    GDİ kullanan sayın üyelerden bu konudaki tecrübelerini aktarmalarını rica ediyorum.

    Lütfen konu hakkında bilgisi olmayanlar görüş bildirmesinler çünkü el sıkışma aşamasındayım ve bu tecrübe ve bilgilere ciddi anlamda ihtiyacım var.

    İlginize şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeli1981

    Herkeze merhaba,

    2001 model 1.8 GDİ almak üzereyim. 100.000 km civarında servis bakımlı kazasız ve çok temiz bir araç.

    Öncelikli olarak aklıma takılan konu; GDİ olanlarda yüksek basınç pompası, itici, rolanti motoru ve gaz kelebeği gibi parçaların satış fiyatlarının çok yüksek olması.

    Hepsinin bir defa arıza verdiğini düşünürsek 7.500 - 8.000 TL gibi bir mebla ortaya çıkıyor.

    Diğer küçük poblemleri çok önemsemiyorum.

    GDİ kullanan sayın üyelerden bu konudaki tecrübelerini aktarmalarını rica ediyorum.

    Lütfen konu hakkında bilgisi olmayanlar görüş bildirmesinler çünkü el sıkışma aşamasındayım ve bu tecrübe ve bilgilere ciddi anlamda ihtiyacım var.

    İlginize şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılarımla.



    Ebay veya yurtdisi baglantiniz varsa ucuza parcalari blabilirsniz.




  • gevişek0606 G kullanıcısına yanıt
    lgp den benzin-lpg karışığa geçiyor araç aslında benzine diyebiliriz direk yüksek devirde vites geçişleri yapmaya başlıyor turbo diyeiblirmiyiz bilemiyorum ama eskiden volvo araçlarda s tuşu vardı spor modu onun gibi bişi araba mitsu dan bmw ya dönüyor ama dehşet yakıyor o zaman bilginiz olsun daha çok sollama yaparken kullanıyorum ben araba kendini atıyor resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FunctionTest

    lgp den benzin-lpg karışığa geçiyor araç aslında benzine diyebiliriz direk yüksek devirde vites geçişleri yapmaya başlıyor turbo diyeiblirmiyiz bilemiyorum ama eskiden volvo araçlarda s tuşu vardı spor modu onun gibi bişi araba mitsu dan bmw ya dönüyor ama dehşet yakıyor o zaman bilginiz olsun daha çok sollama yaparken kullanıyorum ben araba kendini atıyor resmen
    Arkadaşlar bizim araçta isofix bağlantısı var mı ki? Çocuk oto koltuğu alacağım da...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanmarsan -- 10 Aralık 2013; 10:03:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: johnmcclane

    arkadaşlar slm...sohbetiniz ne tatlı,hepsiniokudum tebessümederek

    zaten bu mitsubishi forumunda bişiyler var,bi ara colt almaya niyetlenmiş takılmıştım epey bi,

    bacey ile tasshelhoff dostum sayesinde içimısınmıştı mitsulara...neyse bi sorum var sizlere...

    carisma almaya niyetlendim ama fiyatları konusunda daha doğrusu piyasası konusunda epey bi kafam karışık

    internette 12000-14000 arasında 2001 model ve civarı carismalar var...hangisini hangi modeli tercih edeyim diye sorayım dedim...

    gdi ler sanıyorum en iileri ama 2001 modellerin avance veya comfort ların da tipi çok hoşuma gidiyor...ne yapmalıyım dostlar?

    yönlendirmelerinize ihtiyacım var gerçekten...saygılar...



    Öncelikle Carisma almaya karar verdiğiniz için sizi tebrik ederim.

    Ardından da size Carisma alırken dikkat etmeniz gereken hususları maddeler halinde yazayım,

    1- GDI' lardan uzak durun. (Yetkili servisteki ustabaşının tavsiyesidir. Parçaları diğerleriyle uyum sağlamıyor ve teknoloji çok az kullanıldığından, sorun çıktığı zaman 2-3-4 bin tl' den kapı açılıyor)

    2- Alabiliyorsanız 2000 üzeri yeni kasalardan almaya çalışın

    3- Cam düğmelerinin çalışır durumda olduğundan emin olun. (Aracı alırken, diğer araçlara nazaran önemsiz görülen ayrıntılar Carismalar için çok önemlidir. Zira el altındaki parçaları çabuk bozulur ve oldukça pahalıdır.)

    4- Rölantisine dikkat edin. Bunu şöyle yapacaksınız. Mümkünse sabah vakti aracı teste gidin. Motoru ilk çalıştıran siz olun ve araç çalıştığında otomatik jiklenin devreye girip girmediğine bakın. Giriyorsa devir 1500-1600 lere gelecektir. Motor ısındıkça da düşecektir. İlave olarak, elektrik aksamını kullandığınızda devir yükselir, kendiliğinden tekrar 750' ye gelir. Örneğin klima, farlar... Eğer arıza varsa parça 1.190 TL bilginiz olsun

    5- Klimasının çalıştığından emin olun.

    6- Aracın ön torpido göğsüne iyi bakın (teybin ve klima düğmelerinin olduğu yer) O kısım araç hakkında iyi bir fikir verir. Bizim araçlarda o kısım çok kolay deforme oluyor. Alacağınız aracın bu kısmı temiz, çziiksiz ve canlıysa muhtemelen araba da temizdir.

    7- Aklıma bunlar geliyor. Diğer arkadaşlar da fikirlerini yazdıktan sonra bu sayfanın çıktısını alıp cebinize koyun. Sonra da alacağınız aracı muhakkak mitsubishi yetkili servisine götürüp baktırın. Ustanın unutup dikkat etmediği yer olursa bu listeden tespit edip hatırlatma yapabilirsiniz.

    8- Son olarak, diğer araçlarda dikkat edilen kaportada değişen parça olup olmamasına, tavanda boya olup olmamasına dikkat ediniz. Turkcell hatlı cep telefonundan 5664' e hasar yazıp bir boşluk aracın plakasını yazıp gönderin. Tramer kaydına bakmış olursunuz. Bu işlem 7 sms' dir. bilginiz olsun. Ama içiniz rahat olur.

    Umarım gönlünüze ve keyfinize göre bir Carisma bulur aramıza katılırsınız...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bugun sabah arabaya (carisma 2001) bindim debriyaja bastım debr.bomboş araba vitese geçmiyor sonra kapattım arabayı zar zor bire taktım çalıştırdım araba hmn fırladı tabii o hızda sanayiye gittim yolda devrini alınca 3 taktım tabii takabildim yani.Snayide usta abi altmerkez gitmiş dedi açtı baktı altmerkezin içinde klepe gbi bişey var bu gitmiş dedi değiştirdi allaha şükür hidrolikle brbr 55 liraya hallettik..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seali

    arkadaşlar bugun sabah arabaya (carisma 2001) bindim debriyaja bastım debr.bomboş araba vitese geçmiyor sonra kapattım arabayı zar zor bire taktım çalıştırdım araba hmn fırladı tabii o hızda sanayiye gittim yolda devrini alınca 3 taktım tabii takabildim yani.Snayide usta abi altmerkez gitmiş dedi açtı baktı altmerkezin içinde klepe gbi bişey var bu gitmiş dedi değiştirdi allaha şükür hidrolikle brbr 55 liraya hallettik..

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OmerMusaoglu -- 11 Temmuz 2020; 7:27:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerMusaoglu

    .

    Alıntıları Göster
    2001 Model eski kasa 1.6 GLX HB otomatik vites aracımı 4 yıldır severek sorunsuz kullanıyordum.Son aylarda tekleme sorunu ile karşılaştım.Sadece hareket halinde tekleme var(Stop etmiyor).Bunun dışında aracımda en ufak bir sıkıntım yok.Hem gazda hem benzinde yapıyor.Sabahları çalışmasında,rolantisinde gaza geçerken hiçbir sorun yok.Arkadaşımın aracından Hava akışmetre,buji kablosu ve bobin denedim aynı.Buji değişti aynı.Arıza lambası yanmıyor.Akü,şarz değerleri çok iyi.Hareket halinde sabit gazda sanki vites 3-2-3 yapıyor gibi.Tam emin değilim 500 devir kadar düşüp çıkıyor.Lpg ci gaz potansiyometresinde(TPS sensörü) olabileceğini söyledi.Elektrik'çiye soket girişini kontrol ettirip,düzelmeyince TPS sensörünün fişini çekip biraz (5km) gezdim.Tekleme olmadı ama vites geçiş devri yükseldi ve arıza lambası yandı.Otomatik şanzımanda vuruntu,geri kaçırma vs hiçbiri yok.Şanzıman yağ ve filitresini değiştirmiştim.Aracımı her gün kullanıyorum.Sadece bahsettiğim problem dışında hiçbir problem yok.Acaba TPS kelebek konum sensörü kesin arızalı diyebilirmiyiz.Yoksa şanzımanla ilgili bir sorun mu var? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin5044

    2001 Model eski kasa 1.6 GLX HB otomatik vites aracımı 4 yıldır severek sorunsuz kullanıyordum.Son aylarda tekleme sorunu ile karşılaştım.Sadece hareket halinde tekleme var(Stop etmiyor).Bunun dışında aracımda en ufak bir sıkıntım yok.Hem gazda hem benzinde yapıyor.Sabahları çalışmasında,rolantisinde gaza geçerken hiçbir sorun yok.Arkadaşımın aracından Hava akışmetre,buji kablosu ve bobin denedim aynı.Buji değişti aynı.Arıza lambası yanmıyor.Akü,şarz değerleri çok iyi.Hareket halinde sabit gazda sanki vites 3-2-3 yapıyor gibi.Tam emin değilim 500 devir kadar düşüp çıkıyor.Lpg ci gaz potansiyometresinde(TPS sensörü) olabileceğini söyledi.Elektrik'çiye soket girişini kontrol ettirip,düzelmeyince TPS sensörünün fişini çekip biraz (5km) gezdim.Tekleme olmadı ama vites geçiş devri yükseldi ve arıza lambası yandı.Otomatik şanzımanda vuruntu,geri kaçırma vs hiçbiri yok.Şanzıman yağ ve filitresini değiştirmiştim.Aracımı her gün kullanıyorum.Sadece bahsettiğim problem dışında hiçbir problem yok.Acaba TPS kelebek konum sensörü kesin arızalı diyebilirmiyiz.Yoksa şanzımanla ilgili bir sorun mu var? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    orjinal kılıfıyla gezebilen varmı 3 günde yırtılıyor kılıfları heralde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATOM ANT

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-acil-satilik-carisma-93619992/detay


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-orjinal-masrafsiz-lpg-li-carisma-71876775/detay

    hangisi acaba

    Alıntıları Göster
    Sorun Çok şükür çözüldü...Otomatik carismam da hareket halinde tekleme sorunu ateşleme ile ilgili o kadar denemelere rağmen çözülmemişti.Sorun artarak devam ederken geçenlerde arabayı çalıştırıp D konumunda ilerlerken araba 4500 devirde 2 ye geçmeyip büyük bir şanzıman kütürtüsü ile 2 ye geçti.Sonrasında araç 2 de takılı kaldı.Korktum,sağa yanaşıp stop ettim.Arabayı tekrar çalıştırıp devam edince yine 1.vitese yüksek devirle kütürtü sesi ile 2 ye geçti.N yanıp sönmeye başladı.Şunu anladım ki bizim carismalarda(1.6 GLX) şanzıman arızası aracın arıza lambasını yakmıyor.Şanzıman arızasında N yanıp sönüyor.Neyse ertesi gün iyi bir usta aracı denedi ve Kayserideki otomatik şanzıman ustasını aradı ve sorunu anlattı.Kayserideki usta bu araçların şanzımanlarının çok sağlam olduğunu,olsa olsa elektrik tesisatında problem olduğunu Kayseriye gidersem yardımcı olacağını söyledi(Nevşehir'de malesef otomatik şanzımancı yok) .Aracımla bozuk şanzımanla 3.vitese takılı bir şekilde 80 km Kayseri'ye gittim.Otomatik şanzıman ustası Ali Deniz(Deniz otomatik şanzıman servisi) adam 40 yıllık usta,binince anlıyor neyin ne olduğunu.Pos cihazına benzer bir cihazla şanzıman beyninde,şanzıman giriş devir okuyucu sensöründe hata tesbit edildi.İlk sensör söküldü ve sensörü ikiye bölünmüş olduğunu,küflendiğini,japonla tutturulmuş olduğunu(enteresan)görünce yenisi ile değiştirip tekrar denemeye çıktık.Takılma ve kütürtü yine yaptı.Tekrar arıza tespit cihazına bağladı.Bu seferde Çıkış sensör (okuyucu) arızası gösterince ikinci sensör sökülürken sensör soketinde kablolardan birinin kopuk olduğunu gördük.Neyse elektrikçi lehim yaptı,tekrar deneme,sonuç aynı.Değişiklik yok.Yine aynı çıkış sensörü hatası derken,tesisatta sorun tesbit edilip elektrikçi tarafından yapılınca sorun ortadan kalktı.Araba saat gibi oldu.Önceki 3 ayda yaşadığım hareket halinde devir azalıp çoğalması(tekleme) şanzıman devir okuyucu sensör arızasındanmış.Vites D konumunda sürekli kendini değiştirip korumaya alıyormuş şanzımanı.Ben de ateşleme ile ilgili tekleme sanıyordum. Otomatik şanzıman kullanan arkadaşlarda aynı sorun varsa öncelikle Manuel 1-2-3(D de değil)kullanıp teklemenin olup olmadığını kontrol etmek gerekir.Sadece D de tekleme var,manuel kullanımda yoksa otomatik şanzımancıya gidip cihaza bağlamak lazım.Her durumda(D-1-2-3) hareket halinde tekleme varsa o zaman ateşleme sistemi(buji,kablo,kaval,bobin,debimetre) kontrol edilmelidir.Kayseride'ki Ali ustayı(Deniz Şanzıman)şiddetle tavsiye ederim.Şeffaf bir biçimde 330TL ücret(Sensör+Elktçi+İşçilik) ödeyerek(1500-2000 değil)sorunumu çözen Ali usta'ya ve ekibine teşekkür ediyorum.Çok uzun yazdım farkındayım,ama belki bu sorunla karşılaşıp derdine derman olabilecek birileri olduğunu bildiğim için yazdım.Carisma'larımızın kıymetini bilin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin5044

    Sorun Çok şükür çözüldü...Otomatik carismam da hareket halinde tekleme sorunu ateşleme ile ilgili o kadar denemelere rağmen çözülmemişti.Sorun artarak devam ederken geçenlerde arabayı çalıştırıp D konumunda ilerlerken araba 4500 devirde 2 ye geçmeyip büyük bir şanzıman kütürtüsü ile 2 ye geçti.Sonrasında araç 2 de takılı kaldı.Korktum,sağa yanaşıp stop ettim.Arabayı tekrar çalıştırıp devam edince yine 1.vitese yüksek devirle kütürtü sesi ile 2 ye geçti.N yanıp sönmeye başladı.Şunu anladım ki bizim carismalarda(1.6 GLX) şanzıman arızası aracın arıza lambasını yakmıyor.Şanzıman arızasında N yanıp sönüyor.Neyse ertesi gün iyi bir usta aracı denedi ve Kayserideki otomatik şanzıman ustasını aradı ve sorunu anlattı.Kayserideki usta bu araçların şanzımanlarının çok sağlam olduğunu,olsa olsa elektrik tesisatında problem olduğunu Kayseriye gidersem yardımcı olacağını söyledi(Nevşehir'de malesef otomatik şanzımancı yok) .Aracımla bozuk şanzımanla 3.vitese takılı bir şekilde 80 km Kayseri'ye gittim.Otomatik şanzıman ustası Ali Deniz(Deniz otomatik şanzıman servisi) adam 40 yıllık usta,binince anlıyor neyin ne olduğunu.Pos cihazına benzer bir cihazla şanzıman beyninde,şanzıman giriş devir okuyucu sensöründe hata tesbit edildi.İlk sensör söküldü ve sensörü ikiye bölünmüş olduğunu,küflendiğini,japonla tutturulmuş olduğunu(enteresan)görünce yenisi ile değiştirip tekrar denemeye çıktık.Takılma ve kütürtü yine yaptı.Tekrar arıza tespit cihazına bağladı.Bu seferde Çıkış sensör (okuyucu) arızası gösterince ikinci sensör sökülürken sensör soketinde kablolardan birinin kopuk olduğunu gördük.Neyse elektrikçi lehim yaptı,tekrar deneme,sonuç aynı.Değişiklik yok.Yine aynı çıkış sensörü hatası derken,tesisatta sorun tesbit edilip elektrikçi tarafından yapılınca sorun ortadan kalktı.Araba saat gibi oldu.Önceki 3 ayda yaşadığım hareket halinde devir azalıp çoğalması(tekleme) şanzıman devir okuyucu sensör arızasındanmış.Vites D konumunda sürekli kendini değiştirip korumaya alıyormuş şanzımanı.Ben de ateşleme ile ilgili tekleme sanıyordum. Otomatik şanzıman kullanan arkadaşlarda aynı sorun varsa öncelikle Manuel 1-2-3(D de değil)kullanıp teklemenin olup olmadığını kontrol etmek gerekir.Sadece D de tekleme var,manuel kullanımda yoksa otomatik şanzımancıya gidip cihaza bağlamak lazım.Her durumda(D-1-2-3) hareket halinde tekleme varsa o zaman ateşleme sistemi(buji,kablo,kaval,bobin,debimetre) kontrol edilmelidir.Kayseride'ki Ali ustayı(Deniz Şanzıman)şiddetle tavsiye ederim.Şeffaf bir biçimde 330TL ücret(Sensör+Elktçi+İşçilik) ödeyerek(1500-2000 değil)sorunumu çözen Ali usta'ya ve ekibine teşekkür ediyorum.Çok uzun yazdım farkındayım,ama belki bu sorunla karşılaşıp derdine derman olabilecek birileri olduğunu bildiğim için yazdım.Carisma'larımızın kıymetini bilin...

    Alıntıları Göster
    İsofix sorusu kaynadı herhalde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tulii

    öğtrm hayırlı olsun arabanız güle güle kullanın almışsınız keyfini sürün bende yeni aldım bende baktırmadım ama yanlışmı yaptım bilemiyorum .neyse sonuçta sokağa atılan bir para değil araba arabadır sizi çok iyi anlıyorum bende aldıktan sonra çok evham yaptım ama deymez kullanın beğenmezseniz satarsınız olur gider

    Alıntıları Göster
    merhaba
    carisma 2005 model 1.9 avance araç sahibiyim sol sis lambasının çerçevesini nerede bulabilirim yardımcı olan olursa sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengizayas -- 24 Ocak 2014; 15:03:32 >
  • gevişek0606 G kullanıcısına yanıt
    Carisma otomatik viteste gaz pedalı altındaki düğme sollamalarda dip gaz yapınca vitesi 1 küçültüp dip gaz yapar(Halk arasında roketleme).Bu esnada Gazdan benzine,benzinden gaza geçiş olmaz.Araç hangi yakıtta ise o yakıtı kullanır. @gevişek0606
  • s.a. bende yeni aranıza katıldım 2000 model mitsubishi carizma 1.8 gdi elegance otomatik vites arabaya resmen aşık oldum desem yeridir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    Carismalarımız hakkında her tür bilgiyi burada paylaşalım...

    ARKADAŞLAR;
    2000 MODEL 1,6 GLX HB CARİSMA ALDIM.BU BENİM İLK ARACIM.ALDIKTAN 2 GÜN SONRA ARAÇ ARKA TEKERLERİ KİLİTLEDİ.CEKİCİ YARDIMIYLA TANIDIĞIM TAMİRCİYE GİTTİM.GİTMİŞKEN DE ARACIN ARIZALARINI GİDEREYİM DEDİM.ARAÇ TA MOTOR YAĞI KAÇAĞI ARKA BAĞAJ AMORTİSÖRLERİ GİBİ ARIZALARI YAPTIRAYIM DEDİM.USTA DA ARACIN FREN VE DEBRİYAJ BALATALARI TRİGER DURUMUNU SORDU.BEN BİLMEM AMA SEN YENİLERİ TAK DEDİM.
    ARAÇ BUGÜN ALDIM.2500 TL MASRAFIM OLDU.BUJİLER,BALATALAR,KLİMA GAZI,VOLANT DİŞLİSİ VE VOLANT,KAYIŞLARIN TAMAMI YAĞI SUYU YANİ KISACA AĞIR BAKIMLARIN HEPSİNİ YAPTIRDIM.
    ARAÇ FERRARİ GİBİ OLMUŞ BASINCA KAÇIYOR İYİ Kİ BU ARACI ALMIŞIM.
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.