Şimdi Ara

Carisma Sahipleri Buraya... (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.453
Cevap
10
Favori
183.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainmans


    quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    herkesin bayramı GEÇMİŞ OLSUN! malum trafik canavarı, radar yolda arızalar derken bitti gitti mübarek. arkadaşlar hep yazacağım. unutuyorum orjinal teyplerdeki radyo ve kasetçalar komutları arasındaki "CD" tuşu ne işe yarıyor. acaba alltaki kapaklı bölmeye CD çalar takılkınca onu teybe tanıtıp bağlantı mı sağlıyor. bende VCD- MP3 özellikli CD çalar var 3 sene önce proton aracıma alıp doyamadan 2 ay sonra satınca sökmüştüm onu orjinali çıkartmadan takmak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.
    arabamla yolda kaldım. bir bu eksikti ölü deniz dönüşü dik sayılabilecek rampada motor bayılır gibi olup devir yükselmeyince BENZİNDE İKEN ROKETLEME YAPTIM araç stop etti. marşa basınca pırprıtlı ses çıkartıp 1 dık içinde tekrar stop etti. kasko yol yardımı ile benzinciye gittik araç çekicinin üstünde ve düz konumda iken sorunsuz çalıştı. benzin pompasında sorun olabileceğini düşünerek gazı fulleyip 5 litre benzin alıp (benzine geçmeden önce uyarı lambası birkez yanıp sönmüştü ama bilgisayar 100km civarı yakıt hesaplamıştı.) yola devam ettim. benzin pisliğ olabilir diye düşünüyorum. kayınpeder emekli şöför benzin deposunun sürekli az olmasından fullenmemesinden dolayı buharlaşma ve su birikintisi olabileceğini depo içi paslanma olabileceğini bu da su ve pislik nedeniyle sıkıntı verebileceğini söyledi aracı aldıktan sonra eskişehirde hemen fullemiştim. 30 ekimde. bursa girişi de tekrar fullemiştim. opet istasyonlarını kullanıyorum. yüce fikirlerinize saygılarımla arz olunur.


    Geçmiş olsun,

    Deponuzu kesinlikle ışık yanar halde kullanmayın!

    Opet bupet yada şupet olması önemli değil, çok eski akaryakıt bayılerinden alış veriş yapmamaya çalışın, daha çok yeni istasyonlardan yakıt alın.





    YOLDA KALDIĞIMDA BENZİN İKAZI YANMIYORDU ölüdenize varmamıza az kaldığında inş çıkış anında anlık yandı söndü. daha da yanmadı. benim bilgim benzin ikazından sonra araç depo pisliği çeker. ancak ışık yanmadığı için ve bilgisayar 100kmlik benzin var dediği için dönüşte alacaktım. yani dönüşte ve ışık yanmadan 20 lik benzin alacaktım nasip olmadı
    yazmıştım ama bu sıralarda forum sayfasında hata vermeye başladı. sayfaya geçmemiş. aracıma depo temizleyici koydum. sistem (enjektör vs. temizleyicisi değil ) 50 litre için 1 şişe 10 TL. ben 60lık depo olduğundan 1.5 koydum ve depoyu fulledim herhalde kalanıda depoya boşaltacağım. kullanma kılavuzunda depo bitince benzin filtresini değiştirin diyor. ben yolda kaldığım için zaten değiştirecektim. o yüzden depo bitmeden filtreyi değiştireceğim. ama aklıma da geldi bu ürün filtre değişikliğini niçin gerektiriyor. pisliği temizlerken acaba filtre de mi yıpranıyor. yoksa depo temizlendi filtrede temizlensin mantığı mı. benim için fark; filtreyi hemen değiştireceğim için depo bitince yeni filtre taktırmama gerek yok (mu?!) kendimi biliyorsam
    her ihtimale karşı ve filtre masrafı da 50 yi geçmiyorsa değiştiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 2 Aralık 2009; 22:38:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    herkesin bayramı GEÇMİŞ OLSUN! malum trafik canavarı, radar yolda arızalar derken bitti gitti mübarek. arkadaşlar hep yazacağım. unutuyorum orjinal teyplerdeki radyo ve kasetçalar komutları arasındaki "CD" tuşu ne işe yarıyor. acaba alltaki kapaklı bölmeye CD çalar takılkınca onu teybe tanıtıp bağlantı mı sağlıyor. bende VCD- MP3 özellikli CD çalar var 3 sene önce proton aracıma alıp doyamadan 2 ay sonra satınca sökmüştüm onu orjinali çıkartmadan takmak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.
    arabamla yolda kaldım. bir bu eksikti ölü deniz dönüşü dik sayılabilecek rampada motor bayılır gibi olup devir yükselmeyince BENZİNDE İKEN ROKETLEME YAPTIM araç stop etti. marşa basınca pırprıtlı ses çıkartıp 1 dık içinde tekrar stop etti. kasko yol yardımı ile benzinciye gittik araç çekicinin üstünde ve düz konumda iken sorunsuz çalıştı. benzin pompasında sorun olabileceğini düşünerek gazı fulleyip 5 litre benzin alıp (benzine geçmeden önce uyarı lambası birkez yanıp sönmüştü ama bilgisayar 100km civarı yakıt hesaplamıştı.) yola devam ettim. benzin pisliğ olabilir diye düşünüyorum. kayınpeder emekli şöför benzin deposunun sürekli az olmasından fullenmemesinden dolayı buharlaşma ve su birikintisi olabileceğini depo içi paslanma olabileceğini bu da su ve pislik nedeniyle sıkıntı verebileceğini söyledi aracı aldıktan sonra eskişehirde hemen fullemiştim. 30 ekimde. bursa girişi de tekrar fullemiştim. opet istasyonlarını kullanıyorum. yüce fikirlerinize saygılarımla arz olunur.


    Öncelikle geçmiş olsun,

    Benim de ilk aklıma gelen benzinin yetersiz oluşu. Bildiğim kadarıyla deponun gider borusu ön tarafta. Rampaya vurup çıkarken zaten epey bi gaz basmışsınızdır. Ardından hortumdaki benzin tükenince, depodaki mevcut benzin geriye doğru kayıp emme yapılamadı. Dolayısıyla roketleme yapınca da pat diye stop etti. O an gaza geçirebilseydiniz bence sorun olmayacaktı.

    Cd düğmesi, ilave CD çalar bağlandığında fonksiyonlar arası geçişi sağlıyor. Siz bu durumu karıştırmadan, benim konsoldaki görüntü gibi orjinal teybi alt göze indirip diğer CD-Mp3 çalarınızı üst göze monte ettirin. Ben az çok bu işlerden anladğım için montajı kendim yaptım.

    Saygılar bizden...

    orjinal teyp yerinde kalsa olmaz mı. ben kaset dinlemeyide çok seviyorum. kendime ait radyo kayıtlarından oluşan 90lık kasetlerim var. 90lık potpori gibi oldular. bunları temiz sesli olarak cdye aktaracak imkan bulamadığım için (bilen söylesin )kasetten vazgeçemiyorum. mp3 formatlılarda CD yi birkere tak memlekete gitgel anca bitiyor.
    benzin ışığı yanarken ben de dolaşmıyorum. yolda kaldığım anda ışık da yanmıyordu. birkere yandı söndü. o da ölüdenize giderken varmak üzereyken benzin alırım diye düşünürken yolda kaldı.
    az önce opetten depo temizleyici aldım şişesi 10 TL ye 50 litreye bir şişe konuyormuş ben 1.5 şişe koyup (malum depo 60 litre) depoyu fulledim. yolda kalınca fulleme parası göze batmıyor tekrar edeyim depo temizleyici koydum sistem (enjektör vs.) temizleyici değil. ne fark var bilmiyorum ama benim niyet ve amacıma göre isim takmışlar


    İlhami Üstad,

    Her iki teybi aynı anda kullanamazsın. Orjinal teybi aşağıya alırken, arkadaki ses kablolarını kesmelisin. Aksi takdirde her iki teybin de çıkışları yanar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akerimoglu -- 2 Aralık 2009; 22:50:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 54ap527

    Buldum, forumun birinde bu konuyla ilgili örnek resimli anlatım var. link veriyorum lütfen ihtiyacı olanlar tıklasınlar... :P
    Buraya tıklayınız...


    Hocam anlatımlar güzel, fakat bizde o zımpara cihazı yok. Nasıl yaparız?

    Benim de farların biri biraz mat. Ayrıca, bu uygulama plastik farlarda başarılı. Cam farlarda hiçbir işe yaramaz. Orjinal Carisma farları cam oluyor. Bilginize...
  • Vallahi tam da bilmiyorum benim mat olan far orjinal mi değil mi? Ama çok matlaştığına göre orjinalidir. Diğer farı aldığım kişi birkaç ay önce değiştirmiş. Kerimoğlu senin hangi far mat, sağ farsa ben farları değiştirmeye karar verirsem benim yeni olan farı değerlendirmiş oluruz. Nasıl:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare115

    yol bilgisayarı 7.1 gösterdiyse benim hesabıma göre 8.5 litre LPG tüketiyor olması lazım. litre olarak %20 daha fazla gaz tüketildiğinden dolayı. LPG'nin litre fiyatını 1.80 kabul edersek: 8.5x1.80=15.3 Krş elde edersiniz. 80-90 sabit hızda kullanırsanız benim tahminim 13-14 krş tüketim değerine ulaşırsınız.

    tüketim değerlerinizi izlemeye devam sn ilhami

    üstad bende simit depo var. depo çok kaliteli ama ben simit istememiştim o ayrı mesele. 47 litrelik yazıyor. tabi %20 boşluk payı var ama pompaya göre değişmekle birlikte 39 litreye kadar alabiliyor. fulleyip ilk boşaltımda 300km gitti (sandıklı da depo fullemesi 38 litre oldu tahmini 1 litre kalmıştır.) ikinci fulleyip boşaltmada 390 km. gitti. 3. fulleyip boşaltmada ise şu an 450km. oldu hala bitmedi (her an bitmesini bekliyorum ki bu fullemede deponun yarısından sonrası şehir içi ve ekonomik değil rahat kullanıyorum; roketlemeli sollamalar, evim rampada olup yaklaşık 4 km rampa çıkıyorum.) ustanın dediği gibi galiba araç lpg ye yeni alışıyor. daha önce zavoli marka lpg kiti kullanmıştım (98 proton 1.6 otomatik; mitsu motor!! ) modelden kaynaklanan 3yıllık teknoloji farkından mıdır lpg markasındanmıdır bilmiyorum. ama zavoliye göre en az %50 daha önce benzinden lpg ye geçiş yapıyor. zavoli soğuklarda rampa bitince lpgye geçiyordu teleflex ise rampa (iniş) bitmeden daha doğrusu iniş yolunu yarılamadan geçiyor. şu an evimiz civarı 3-5 derece (kış soğukları yani) sabahları (uludağın etekleri bittiği yerde. bursaya gelecek arkadaşlara tavsiye ederim en azından yoldan geçerken uğrarsanız zevkle ağırlarım). nerde galmıştık. ha, demek istemem verdiğim kilometrelerde benzinle geçen süreler çok çok az. yol bilgisayarı bazında konuşursak son fullemeyi gelirken sandıklı opette yaptım ozamandan beri tavşanlı üzerinden geldim. tunçbilek işletmelerine kadar 6.2 litre yol bilgisayarı gösteriyordu. dağ yolları bitince bursa şehiriçinden yine rampa çıkarak (0.1 ortalamayı artırıyor!) eve geldim. 6.9litre oldu. malum gidişte 7.1 yakmıştım. kısaca her geçen gün çok büyük bir yanılmam yoksa lpg tüketimi ortalaması düşüyor bakalım nerde benzine geçecek. depo kalitesinin ve içindeki malzemenin tasarrufa etkisi olur mu? fotoğraflamayı öğrenirsem hem aracımın hem lpg simitimin fotolarını göstereceğim




  • Bu arada aklıma gelmişken yaziim, bugün okula giderken bozuk bir yolda denedim içerideki sesin hemen hemen yarısından fazlası sanroof'tan geliyormuş. Şimdi sanroof'la ilgili bir elektrikçiye mi gidecez? Neyse yaza doğru baktırırız artık şimdilik böyle kullanacaz sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 54ap527

    Bu arada aklıma gelmişken yaziim, bugün okula giderken bozuk bir yolda denedim içerideki sesin hemen hemen yarısından fazlası sanroof'tan geliyormuş. Şimdi sanroof'la ilgili bir elektrikçiye mi gidecez? Neyse yaza doğru baktırırız artık şimdilik böyle kullanacaz sanırım.


    Çileyi çeken bilir demişler, bakın tutturdum Hocam

    Yanlış hatırlamıyorsam benim sol farım mat. Yarın bakıp teyit ederim. İnşallah birbirimizi tamamlıyoruzdur da bir işe yarar
  • üstad her iki teybi aynı anda kullanmaktan maksat CD çalarken birde kasetten müzik dinlemekse bu özellik olmasa da olur. (bilgisayarda aynı anda hem media player hem de winap dinlerim ama bundan mahrum olabilirim denemeyenlere tavsiye ederim aynı şarkıyı farklı programlardan çalarlarsa farklı (güzel-çirkin demiyorum!) bir yankı/akustik oluyor. yada enstürmantal ile sözlü müzik olursa farklı bir müzik miks/fon oluşturuyor. bu kadar karizmatik fikir yeter). kısaca ben aynı anda olmasa da kaset veya radyo dinlerken CD tuşuyla veya başka şekilde CD dinleyebilirmiyim özellikle ORJİNAL TEYP yerini değiştirmeden. değiştirsem de olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami


    quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare115

    yol bilgisayarı 7.1 gösterdiyse benim hesabıma göre 8.5 litre LPG tüketiyor olması lazım. litre olarak %20 daha fazla gaz tüketildiğinden dolayı. LPG'nin litre fiyatını 1.80 kabul edersek: 8.5x1.80=15.3 Krş elde edersiniz. 80-90 sabit hızda kullanırsanız benim tahminim 13-14 krş tüketim değerine ulaşırsınız.

    tüketim değerlerinizi izlemeye devam sn ilhami

    üstad bende simit depo var. depo çok kaliteli ama ben simit istememiştim o ayrı mesele. 47 litrelik yazıyor. tabi %20 boşluk payı var ama pompaya göre değişmekle birlikte 39 litreye kadar alabiliyor. fulleyip ilk boşaltımda 300km gitti (sandıklı da depo fullemesi 38 litre oldu tahmini 1 litre kalmıştır.) ikinci fulleyip boşaltmada 390 km. gitti. 3. fulleyip boşaltmada ise şu an 450km. oldu hala bitmedi (her an bitmesini bekliyorum ki bu fullemede deponun yarısından sonrası şehir içi ve ekonomik değil rahat kullanıyorum; roketlemeli sollamalar, evim rampada olup yaklaşık 4 km rampa çıkıyorum.) ustanın dediği gibi galiba araç lpg ye yeni alışıyor. daha önce zavoli marka lpg kiti kullanmıştım (98 proton 1.6 otomatik; mitsu motor!! ) modelden kaynaklanan 3yıllık teknoloji farkından mıdır lpg markasındanmıdır bilmiyorum. ama zavoliye göre en az %50 daha önce benzinden lpg ye geçiş yapıyor. zavoli soğuklarda rampa bitince lpgye geçiyordu teleflex ise rampa (iniş) bitmeden daha doğrusu iniş yolunu yarılamadan geçiyor. şu an evimiz civarı 3-5 derece (kış soğukları yani) sabahları (uludağın etekleri bittiği yerde. bursaya gelecek arkadaşlara tavsiye ederim en azından yoldan geçerken uğrarsanız zevkle ağırlarım). nerde galmıştık. ha, demek istemem verdiğim kilometrelerde benzinle geçen süreler çok çok az. yol bilgisayarı bazında konuşursak son fullemeyi gelirken sandıklı opette yaptım ozamandan beri tavşanlı üzerinden geldim. tunçbilek işletmelerine kadar 6.2 litre yol bilgisayarı gösteriyordu. dağ yolları bitince bursa şehiriçinden yine rampa çıkarak (0.1 ortalamayı artırıyor!) eve geldim. 6.9litre oldu. malum gidişte 7.1 yakmıştım. kısaca her geçen gün çok büyük bir yanılmam yoksa lpg tüketimi ortalaması düşüyor bakalım nerde benzine geçecek. depo kalitesinin ve içindeki malzemenin tasarrufa etkisi olur mu? fotoğraflamayı öğrenirsem hem aracımın hem lpg simitimin fotolarını göstereceğim


    Üstad şu hesap işini Krş hesabına döksek olmaz mı?

    Aldığınız tutarı yaptığınız KM' ye böleceksiniz. Ben yukarıda kendi tüketimimi yukarıda hesaplamıştım. Siz de öyle yapsanız da bi baksak olmaz mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    üstad her iki teybi aynı anda kullanmaktan maksat CD çalarken birde kasetten müzik dinlemekse bu özellik olmasa da olur. (bilgisayarda aynı anda hem media player hem de winap dinlerim ama bundan mahrum olabilirim denemeyenlere tavsiye ederim aynı şarkıyı farklı programlardan çalarlarsa farklı (güzel-çirkin demiyorum!) bir yankı/akustik oluyor. yada enstürmantal ile sözlü müzik olursa farklı bir müzik miks/fon oluşturuyor. bu kadar karizmatik fikir yeter). kısaca ben aynı anda olmasa da kaset veya radyo dinlerken CD tuşuyla veya başka şekilde CD dinleyebilirmiyim özellikle ORJİNAL TEYP yerini değiştirmeden. değiştirsem de olur


    Üstad sen, ben teybi kendim bağlarım de ben sana herşeyi anlatacam. Hiç merak etme. Şu an için tek püf noktası, iki teybin birbirine paralel bağlanmaması gerektiği... Bu çok önemli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainmans

    gerçektende başka yerden gaz aldığımda bir süre sonra lamba sonüyor.

    Amortisör bilyalarını değiştirdim, tanesi 45 tl, bilyaların yataklarının daha doğrusu bilyaların yerleştirildiği çanak türü bişi var onlarda bozulmuş tanesi 75 tl ama çanakları tornada tanesini 10 tl ye onardılar ve taktılar.bi sorun yok. Bir ay önce şanzuman yağını değiştirdim, 120 tl, motor yağı 1000 km sonra değişecek serviste değiştiriyorum 10*40 castrol kullanıyorlar.




    başka yerden gazı yolda kalınca almak zorunda kaldım. ama oksijen sensörü sönmedi. sensör hikayemi özetliyeyim. lpg taktırınca lpg servisinden aracı aldım sensör yanıyordu. (en yakın lpg opet ve shell ancak aygazın kalitesi bariz olduğundan ve depoyu doldurunca test sürüşü için çevre yoluna çıkacağından yol üstündeki opet bayiden muhtemelen aygaz aldı.) daha sonra araç servisine gidip söndürdüm ama söndüren tekrar yanacak dedi. birkaç kontak kapatma ve uzun kmye rağmen ikaz lambası yanmadı. burdura giderken 2 opetten aygaz aldım yine yanmadı.memleketim burdur gölhisarda yaklaşık 40 TL lik aygaz alınca yandı acaba bazı opetler katlıkı bazıları normal aygaz mı kullanıyor. daha sonra yolda kalınca en yakınyer shell den İPRAGAZ fulledim (lpg deposu tam bitmişti hatta alarm verince benzine geçtim 5 dk sonra tekrar lpgye geçtim kısa süre sonra tekrar alarm vererek benzine geçti). tam takır boşalan (illaki kalmıştır) depoya ipragaz koydum ama oksijen sensörü sönmedi. demek istemem katkılı aygazın sensörü yakması bana da makül geldi (teleflex ikaz yanmayacak taahütü var ) ama ipragazda niye sönmedi 450 km yapmama rağmen ve de her opet istasyonu katkılı değil mi neden burdur opette tekrar sensör yandı




  • arkadaşlar benim bir problemim daha var. MALUM BAHTSIZ BEDEVİYİZ TÜM TİTİZLİĞİMİZE VE HARCAMALARIMIZA RAĞMEN . benim yolbilgisayarının saati 2 saate bir doğru zamanı gösteriyor. duran saat bile günde 2 kere doğruyu gösterirmiş ya o misal. merkezi sistem kapı kiliti nedeniyle sigortayı düzeltince günlük km.sayacıda hafızayı düzeltmişti hatırlarsınız. acaba saatin bozuk olması başka bir sigortanında bozuk olduğunu mu gösteriyor. arabaya alarm taktırmıştım. beyni bozulduğu için (binde bir olurmuş bu da bendeniz bahtsız bedeviye denk gelmiş alarmcının dediğine inanırsak ) alarm beynini değiştirdiler. acaba alarm beynini bozan, araç saatini bozan bir sigorta veya elektrik sistemi proplemim var mı dır. yol bilgisayarının (bir evin her bölümünü farklı sigorta düğmelerine bağlama gibi) her fonksiyonu için ayrı sigorta mı var. ifade-i meramımı anlayanlar akıl verirlerse sevinirim. oksijen sensörü nedeniyle bilgisayara bağlatınca bu sorun da görülebilirmiydi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 3 Aralık 2009; 0:43:33 >




  • arkadaşlar günün son mesajını (veya günün ilk mesajını) yazıyorum.
    1- çoğu arkadaşın şifreli nick the chaper larını nereden bulup esinlenip nick yapıyorlar merak ediyorum. nicklerinize o kadar yabancıyım ki hala forumda kim kimdir kafamda şekillenmedi. şimdi ezbere nicklerinizi yazacağım anlarsınız. cafcag, midniht 115, jhon mcclean (resim için teşekkür yoksa zor) kaf kaf, plaka(54 ? ???) ila ahir ve diğerleri(aklıma bile getiremedim). ben hava olsun diye "av." yazmıyorum kolaylığından yazıyorum. (ne kadar havasız olduğumuzu üstadlar biliyor zaten neredeyse havasızlıktan öleceğiz artık)
    2- otomatik cam düğmelerini görsel çözüm getiren arkadaş otomatik cam düğmeleri yerine Rahmetlinin "KOL DÜĞMELERİ" ifadesini kullanmış fark ettinizmi ben 4. dinlemeden sonra farkettim. ne kadar da içimize sinmiş şarkıları NİCK THE CHAPPER şarkısı gibi
    3- bugün 2002 avance sahibi birisiyle tanıştım KORUPARK A.V.M.'de OYUNCAK mağazasının müdürüymüş. ayaküstü foruma davet ettim. ziyaretine gidersem herhalde forumdaş oluruz. nick işini bana bırakırsa NOEL BABA diyeceğim farları berbattı otoparktan çıkarken musallat olduğum için çizik-mat farlarından konuya girdim. forum dedim. parça treni. com dedim o kadar. sizler de yeni carismatiklerle tanışmaya çalışın. tavsiye ederim. BU FORUMU TAKİP EDEN BU ZAMANIN CARİSMATİK BİR ALİMİ OLUR kanaati acizanemce. ne kadar carismatik o kadar bilgimatik
    4- önceden rütbemin yükselmesini arzu ederdim ancak bugünden sonra hevesim kalmadı. malum artık KUVVET KOMUTANLARININ DA SANIK OLARAK YARGILANDIĞI İFADE VERDİĞİ BİR ZAMANDA yaşıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 3 Aralık 2009; 0:44:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    arkadaşlar günün son mesajını (veya günün ilk mesajını) yazıyorum.
    1- çoğu arkadaşın şifreli nick the chaper larını nereden bulup esinlenip nick yapıyorlar merak ediyorum. nicklerinize o kadar yabancıyım ki hala forumda kim kimdir kafamda şekillenmedi. şimdi ezbere nicklerinizi yazacağım anlarsınız. cafcag, midniht 115, jhon mcclean (resim için teşekkür yoksa zor) kaf kaf, plaka(54 ? ???) ila ahir ve diğerleri(aklıma bile getiremedim). ben hava olsun diye "av." yazmıyorum kolaylığından yazıyorum. (ne kadar havasız olduğumuzu üstadlar biliyor zaten neredeyse havasızlıktan öleceğiz artık)
    2- otomatik cam düğmelerini görsel çözüm getiren arkadaş otomatik cam düğmeleri yerine Rahmetlinin "KOL DÜĞMELERİ" ifadesini kullanmış fark ettinizmi ben 4. dinlemeden sonra farkettim. ne kadar da içimize sinmiş şarkıları NİCK THE CHAPPER şarkısı gibi
    3- bugün 2002 avance sahibi birisiyle tanıştım KORUPARK A.V.M.'de OYUNCAK mağazasının müdürüymüş. ayaküstü foruma davet ettim. ziyaretine gidersem herhalde forumdaş oluruz. nick işini bana bırakırsa NOEL BABA diyeceğim farları berbattı otoparktan çıkarken musallat olduğum için çizik-mat farlarından konuya girdim. forum dedim. parça treni. com dedim o kadar. sizler de yeni carismatiklerle tanışmaya çalışın. tavsiye ederim. BU FORUMU TAKİP EDEN BU ZAMANIN CARİSMATİK BİR ALİMİ OLUR kanaati acizanemce. ne kadar carismatik o kadar bilgimatik
    4- önceden rütbemin yükselmesini arzu ederdim ancak bugünden sonra hevesim kalmadı. malum artık KUVVET KOMUTANLARININ DA SANIK OLARAK YARGILANDIĞI İFADE VERDİĞİ BİR ZAMANDA yaşıyoruz


    Mükemmelsin İlhami

    Yol bilgisayarının saati, orjinal teypten ayarlanıyor. Benimki de seninki gibi bozuktu, Alpay Usta bi dokundu halletti. Gerçi amfi takılırken tekrar bozuldu. Bugün yarın servise gittiğimde nasıl yapıldığını öğrenir, sana da söylerim.

    Ben ne zaman yolda, orda burda Carisma görsem senin gibi musallat oluyorum




  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 4 Şubat 2010; 23:32:49 >
  • yakıtı yanlış hesaplamışım kusura bakmayınız.

    bilgisayar bozuldu kullunumıyorum.

    orijinal teyp aynen o şekilde kapaklı gözün olduğu yerde duruyor. herhangi bir sabitleme vs de yok çekince geliyor yani. karak dursa iyi olacaktı ama olmadı.

    teyp saati radyo özelliğinden dolayı sanırım bi özelliği kapatmak lazım. rds mi başka bi nedenle mi ne saati ayarlıyor kendisi. colt sahibi arkadaşlar da şikayetçi aynı durumdan.

    mitsu sahiplerine selam vermeyi denedim sonra baktım sakata gelecez vazgeçtim. ( colt sürücüsü bayan olmasından dolayı)

    kaset zevki için şunu diyeyim. kasetteki parçayı mp3 formatına atmak için cd sürücü benzeri bilgisayar donanımı var. sd sürücünün kaset ile çalışanı. şaka yapmıyorum. bilgisayar kasasına takıyorsunuz kaseti artık pc ye mi kaydedersiniz cd ye mi kopyalarsınız size kalmış. nette bulunca linkini koyarım.

    yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz. raha etkin katılcam bilgisayar sorunumu çözer çözmez.

    sağlıcakla kalın...

    (bu arada midnayt115 değil naytmeyr115 )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnmcclane

    abiler dizel carisma nasıl?linkteki?riskli mi değer mi?

    http://www.sahibinden.com/zonguldakta_yok_turkiye_de_zor_1_9_dizel_mitsubishi_siyah_com-50WQQaXQQ19085267WQQpXQQdisplayitem

    saygılar...



    Dizelin bakımı masraflı olur. Üstelik araç mitsubishi... Biz benzinlisinin bile masrafına dayanamıyoruz...

    Üstelik motor 1900. Vergisi çok yüksektir.




  • vergi için şöyle bişiy diyolardı,kasko bedelinin % bilmem kaçının üzerinde olunca bir alt dilimden vergilendiriliyomuymuş neymiş,tam bilmiyorum...

    ama bakımı falanı filanı pahalı mı olur diyosunuz?caramurat abimiz buralarda mı acaba bi el atsa ne kadardır bakımları falan?

    saygılar...
  • Ona gerek var mı?

    Aracın benzinlisinin arızalanması durumunda en ucuz parçası 1.000 TL civarı Ha, kolay arıza yapmıyor, o başka...
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.