< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
CAPTUR 2 (2020) (22. sayfa)


-
-
Kendiliğinden düzeldi, dün aracı 1000km kullandım zaman bulursam yazacağım :)
Dediğiniz ses bende yok, bende arka sileceği aralıklı hızda çalıştığında her silme de tık tık diye ses yapıyor. Silmenin başladığını anlıyorum sesten. Bu durum normal mi ? Tam hızda ses yapmıyor...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Birde benim araç beyaz tavan, ikonların bazılarında ön tamponun ve arka tamponun en altındaki gri parça tavan ile aynı renk ve bence süper duruyor. Ön arka da o parçayı boyatsam nasıl olur ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O ses normal. Rölesinden geliyor sileceğin.
-
Evet her hareketinde geliyor ama kafa şişiriyor. Sessiz röle yokmuymuş ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kapılardan gelen trim sesinin kaynağı camların fitillere temas ettiği yerlerden kaynaklı. Fitillere her hangi bir plastik bakım ürünü kullanırsanız ses kesiliyor. Ben AF Revive kullandım şimdilik ses yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fitil derken tam olarak nereleri kastediyorsunuz. Benim de kapıdan ses geliyor çünkü.
-
Merhaba arkadaşalar,
Kapı eşikleri için bi öneriniz var mı? Dörtlü plastik parça, saydam ya da renkli yapışkanlar gibi çok seçenek var. Kullanıp güzel dediğiniz bi ürün var mı acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Camlar kapandığında üstüne bindiği fitil. Boydan boya ürün kullandım ama ses yaptığı yer B sütununa yakın yer.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben şeffaf folyo yaptırdım. Katalogda ışıklı eşik var. Şayet hat çekmek delmek biçmek gerekmiyorsa bence çok iyi alternatif.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
iyi bayramlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dutalice -- 24 Temmuz 2021; 11:47:10 > -
Pille çalışıyormuş. Delme vs de yok çift taraflı bantla yapışıyor. Mıknatıs sistemiyle kapının açılıp kapandığını anlıyor ona göre yanıyor.
420 TL ye buldum bi sitede.
Uygulama videosu da var youtube da.
https://www.youtube.com/watch?v=w_rvWPKl-fk&feature=youtu.be
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam mümkünse ürün linkini atabilir misiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
parcaplaza.com
Ankara Parça Plaza | (0312) 278 35 45https://parcaplaza.com/kapi-esik-citasi-isikli-tip-talisman-8201593685-epm-8201593685
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Araçla ilk yolda kalma durumunu sanırım ben yaşıyorum :)
Bayramda dönüş yolunda Bolu / Gerede mevkiinde aracın yakıt ikaz lambası yandı ve 90 km menzil uyarısı verdi. Aradan 2 3 kilometre geçti, rampa aşağı inerken gaza bastım, baktım kimsecikler yok :)
Araç stop etmiş. Yollar zaten ana baba günü başımıza bi iş gelmesin falan derken bi şekilde en sağa yanaştırdım arabayı şükür. Neyse; bi marşa basayım bakalım ne olacak dedim. Marş almıyor. Aradık yol yardım çekici gönderdi Bolu' ya çektik aracı.
Bolu' ya girmeden önce yakıtı fulledim bir kaç kez marşa bastım ama nafile. Ekranda hiç bir arıza lambası yanmıyor bu sıra. 90 kilometre olan tahmini menzil 120 kilometreye çıktı aracı çekicinin üstüne alınca. Yakıt dolumundan sonra 840 km oldu. Ardından 720 km ye düştü. 1 dişte benzin eksildi ekrandan. Neyse en azından araç hayatta tepki veriyor diye seviniyorum. Sonrasında bütün göstergedeki ışıklar yandı ve bir kaç arıza mesajı göstermeye başladı. Çekicinin üstünde anlaşılan arabada şaşırdı duruma.
Bolu Ünsal servise geldik burada Murat Usta aracımızla ilgilendi. Buradan eğer okursa kendisine çok selam. Söylediği şey; bilgisayar yakıt pompası arızası veriyor. Mevzu Cuma günü oluyor servis Pazartesi açılacak ve ben Kocaeli' de ikamet ediyorum. Pazartesi bakacaklar şayet parçaysa parça sipariş edilecek derken Çarşamba Perşembe olacak. Dedim bi şekilde aracı İzmit Ernaz' a çektireyim en azından ufak büyük her neyse orada çözelim aklım burada kalmasın. Daha sonrasında da git gel uğraşmayalım.
Araç 2500 km de 2 ay önce teslim aldığım 1.3 130HP.
Yol yardımı aradım tekrar beni İzmit' e çekin ben buradan hizmet almak istemiyorum vesaire. Yanıt tabikide yokuş. Haliyle zaten canım burnumda şalterler bi indi kalktı :)
Durumu anlatınca (kibarca) 1000 TL + KDV çekme bedeli istediler. Bende biraz ses tonumu değiştirerek daha net anlattım durumu. 2500 kilometredeki aracımla ölümün belkide kıyısından dönüp bunun için sizden araç aldığım için özür mahiyetindeki 1000 TL + KDV yi asla ödemeyeceğimi ilettim.
Sonrasında uzun görüşmeler sonucu bana dönüp "inisiyatif" aldıklarını, bana Bolu - İzmit arası çekici hizmetini bedelsiz vereceklerini söylediler. Arayan arkadaşa inisiyatif almadıklarını ilettim ama bu kelime gerçekten beni sinirlendirdi. Yani 2500 km' deki aracım bozuluyor, ben yolda kalıyorum, türlü çile çekiyorum ve Renault firması inisiyatif alıyor.
17.30 sıralarında arızalanan arabamla 20.30 civarında Ünsal Bolu servise oradan 00.00 civarında gelen çekici ile İzmit Ernaz' a alıyoruz aracı. Ve saat 04.00.
Ernaz' da yapılan inceleme sonucu araçta pompanın arızalı olmadığı tespit ediliyor ve arızanın kaynağının sigorta atması olduğunu söylüyorlar. Şu an sigorta neden atmış onu araştırıyorlar.
Benim tahminim sigortada imalat hatası olması. Her hangi bi kısa devreye ihtimal vermiyorum.
Çünkü idame ettirdiğim 20 ye yakın irili ufaklı milyonlarca kilometre yol tepmiş araçlarda daha bir defa böyle bir şeyle karşılaşmadım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: _boyacıAraçla ilk yolda kalma durumunu sanırım ben yaşıyorum :)
Bayramda dönüş yolunda Bolu / Gerede mevkiinde aracın yakıt ikaz lambası yandı ve 90 km menzil uyarısı verdi. Aradan 2 3 kilometre geçti, rampa aşağı inerken gaza bastım, baktım kimsecikler yok :)
Araç stop etmiş. Yollar zaten ana baba günü başımıza bi iş gelmesin falan derken bi şekilde en sağa yanaştırdım arabayı şükür. Neyse; bi marşa basayım bakalım ne olacak dedim. Marş almıyor. Aradık yol yardım çekici gönderdi Bolu' ya çektik aracı.
Bolu' ya girmeden önce yakıtı fulledim bir kaç kez marşa bastım ama nafile. Ekranda hiç bir arıza lambası yanmıyor bu sıra. 90 kilometre olan tahmini menzil 120 kilometreye çıktı aracı çekicinin üstüne alınca. Yakıt dolumundan sonra 840 km oldu. Ardından 720 km ye düştü. 1 dişte benzin eksildi ekrandan. Neyse en azından araç hayatta tepki veriyor diye seviniyorum. Sonrasında bütün göstergedeki ışıklar yandı ve bir kaç arıza mesajı göstermeye başladı. Çekicinin üstünde anlaşılan arabada şaşırdı duruma.
Bolu Ünsal servise geldik burada Murat Usta aracımızla ilgilendi. Buradan eğer okursa kendisine çok selam. Söylediği şey; bilgisayar yakıt pompası arızası veriyor. Mevzu Cuma günü oluyor servis Pazartesi açılacak ve ben Kocaeli' de ikamet ediyorum. Pazartesi bakacaklar şayet parçaysa parça sipariş edilecek derken Çarşamba Perşembe olacak. Dedim bi şekilde aracı İzmit Ernaz' a çektireyim en azından ufak büyük her neyse orada çözelim aklım burada kalmasın. Daha sonrasında da git gel uğraşmayalım.
Araç 2500 km de 2 ay önce teslim aldığım 1.3 130HP.
Yol yardımı aradım tekrar beni İzmit' e çekin ben buradan hizmet almak istemiyorum vesaire. Yanıt tabikide yokuş. Haliyle zaten canım burnumda şalterler bi indi kalktı :)
Durumu anlatınca (kibarca) 1000 TL + KDV çekme bedeli istediler. Bende biraz ses tonumu değiştirerek daha net anlattım durumu. 2500 kilometredeki aracımla ölümün belkide kıyısından dönüp bunun için sizden araç aldığım için özür mahiyetindeki 1000 TL + KDV yi asla ödemeyeceğimi ilettim.
Sonrasında uzun görüşmeler sonucu bana dönüp "inisiyatif" aldıklarını, bana Bolu - İzmit arası çekici hizmetini bedelsiz vereceklerini söylediler. Arayan arkadaşa inisiyatif almadıklarını ilettim ama bu kelime gerçekten beni sinirlendirdi. Yani 2500 km' deki aracım bozuluyor, ben yolda kalıyorum, türlü çile çekiyorum ve Renault firması inisiyatif alıyor.
17.30 sıralarında arızalanan arabamla 20.30 civarında Ünsal Bolu servise oradan 00.00 civarında gelen çekici ile İzmit Ernaz' a alıyoruz aracı. Ve saat 04.00.
Ernaz' da yapılan inceleme sonucu araçta pompanın arızalı olmadığı tespit ediliyor ve arızanın kaynağının sigorta atması olduğunu söylüyorlar. Şu an sigorta neden atmış onu araştırıyorlar.
Benim tahminim sigortada imalat hatası olması. Her hangi bi kısa devreye ihtimal vermiyorum.
Çünkü idame ettirdiğim 20 ye yakın irili ufaklı milyonlarca kilometre yol tepmiş araçlarda daha bir defa böyle bir şeyle karşılaşmadım.
Geçmiş olsun. O süretlerde aracın stop etmesi çok tehlikeli bir durum gerçekten. Verilmiş sadakanız varmış. En azından size birşey olmamış. Konu sonuçlanınca bilgilendirirseniz sevinirim.
Arıza konusu açılmışken geçen gün bende de sarı anahtar ışığı yandı ve ekranda 'Acil Durum Çağrı - Kontrol Ettirin' şeklinde uyarı çıktı. 10 km kadar devam ettim yola kendiliğinden düzeldi arıza. Servise sorduğumda SOS sistemiyle ilgili bir arıza olduğunu söyledi. Herhangi bir müdahalede bulunmadılar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: duayen2Geçmiş olsun. O süretlerde aracın stop etmesi çok tehlikeli bir durum gerçekten. Verilmiş sadakanız varmış. En azından size birşey olmamış. Konu sonuçlanınca bilgilendirirseniz sevinirim.
Arıza konusu açılmışken geçen gün bende de sarı anahtar ışığı yandı ve ekranda 'Acil Durum Çağrı - Kontrol Ettirin' şeklinde uyarı çıktı. 10 km kadar devam ettim yola kendiliğinden düzeldi arıza. Servise sorduğumda SOS sistemiyle ilgili bir arıza olduğunu söyledi. Herhangi bir müdahalede bulunmadılar.
Alıntıları Gösteracil durum ben de 2 ay evvel yanmıştı 5-10 dakika da kayboldu dediğiniz gibi.
-
Bana da acil durum kontrol ettirin hatası verdi. Servise götürdüm yazılım attılar, şu an bir problem görünmüyor.
Asıl rahatsız olduğum konu arabanın her tarafından trim sesleri geliyor. Clio kullandım zamanında bu kadar kötü değildi. Rezil bir parça kalitesi var. Bu tip seslere takıntılı olan arkadaşların bu aracın yanından geçmemesini tavsiye ediyorum.
Seslerden kurtulmak serviste çözüm aradım. Vitesin olduğu parçayı söktüler ve yalıtım gibi bir şey uyguladılar, o parçadan gelen ses kesildi ancak diğer parçalardan ses gelmeye devam ediyor. Bu arada servis, vitesin olduğu kısımdaki konsolu sök tak yaparken sanırım vitesle alakalı bir parçayı tam oturtamamış(insanlık hali). P den R ye veya R den D ye geçerken viteste bir kasılma ortaya çıktı. Servise aracı tekrar götürdüğümde sorunun benden kaynaklandığını, kendilerinin böyle bir şey yapmış olma ihtimallerinin olmadığını, çok deneyimli olduklarını falan iddia ettiler
. Yani ben o hale getirmişim vitesi... Tesadüf ki o parça sök-tak yapıldıktan hemen sonra yapmışım(nasıl becerdiysem...). İnsan bunu söylemeye utanır ama ne yazık ki insanlık kalmadığı için her şey söylenebiliyor. Bugüne kadar bir çok renault araç kullandım ve herhangi bir problem için servise gittiğimi hatırlamıyorum. Bu araç 1500 km de olmasına rağmen servisle akraba olduk. Artık problemleriyle bu aracı kabul edeceğim gibi görünüyor çünkü neresini elleseniz başka bir problem ortaya çıkıyor. Tavanın içinde sanıyorum bir parça var, bozuk yollarda sallanıyor ve tavana çarparak ses çıkartıyor. Kontrol ettirmeye kalksam neler gelecek başıma bilemiyorum.
-
Araç alırken asıl benim önem verdiğim konu servisti. Önceki aracım Seat idi. Bulunduğum ildeki servisi çok özverili ve kaliteliydi. Kocaeli Keleşler.
Kocaeli Ernaz Ranault servisinin memnuniyet yüzdesi yüksek olduğu için Captur aldım. Yoksa çok sıkı VW fanıyım :)
İlk servis deneyimim oldu bu araç yolda kalma mevzusuyla birlikte. Gelmişken aklımda olan bir kaç şeyi söyledim şuraya bakın ses geliyor buraya bakın tıkırdıyor falan. Eeee biz onu şey yapalım siz şimdi yol yardımla geldiniz ya. E ne alaka dedim içimden.
İlk deneyimimde 5/10 verdim servise. Umarım bu oran artar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _boyacı -- 27 Temmuz 2021; 23:38:33 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X