Şimdi Ara

Canavar Hareketler - Bölüm 100 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TwiNKie...

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    bütün videolar birbirinin aynısı gibii farklı bişeyler göstermeleri lazım artık...</blockquote>

    Merhaba,

    Size katıldığımı belirtmek isterim. Çeşitlilik elbette güzeldir. Ancak bizim farklı görüntüler gösterebilmemiz için katılımcılarımızın da bize farklı görüntüler göndermesi gerekir.

    Çeşitlilik olması adına gelen görüntüler arasından her oyuna yer vermeye çalışıyoruz. Takipçilerimiz her hafta benzer oranda katılımlar yapıyor ki tam 100 bölümdür bu program devam ediyor. Ancak görülebildiği üzere ülkemizde 3-5 adet sayılı oyun ve onlarda yapılabilecek bir kaç hareket dışında pek bir şey göremiyoruz. Yani en azından bize pek gelmiyor. Her videoda farklı oyunlardan görüntülerinizi bekliyoruz şeklinde söylüyoruz. Daha iyisini yapıyorsanız siz de katılın diyoruz. Bunu daha önce de belirttim. Bizim gösterebileceğimiz hareketler katılımcıların gönderdikleriyle sınırlı. Yoksa elbette dünya çapında daha çok uç noktada hareketler de var. Ama değerlendirmeyi o hafta gelen hareketler arasında yapmak zorundayız.

    Bu konudan ayrı olarak hareketleriyle ilgili eleştiri ve sitemde bulunan takipçilerimizin de bazı kriterleri atladığını düşünüyorum. Zira hareketi usta işi kılan etmenlerden birisi de içinde bulunulduğu zor durumda yapılabilmesi. Ancak bazı hareketler her ne kadar göze hoş gelse de yapıldığı ortam buna uygun olmuyor. Örneğin çoğu zaman 14-2, 9-1 gibi giden CS:GO maçlarından ace videoları alıyoruz. Karşı takımın bariz bir şekilde çok daha düşük profilli oyuncularla dolu olduğu bir ortamda artistik işler yapmak kolaylaşır. Maharet bunu daha zorlu şartlarda da yapabiliyor olmaktır. Bizim kriterlerimizden biri de budur. Ayrıca HUD ekranlarının görünür olmaması da bazı hareketleri seçmeme nedenimiz. Çünkü oyuncunun nişangahı veya olası bir sınırsız mermi veya can hilesi kullanması gibi durumları videodan tespit etmemizin önüne geçiyor. Şüpheye mahal bırakabilecek hareketleri diğer oyunculara haksızlık olmaması adına eliyoruz.

    Olan durumu iyiye götürmenin yolu var olanı eleştirmek değil daha iyisini ortaya koyabilmek olmalı. Eğer daha iyi hareketler yapabileceğinizi düşünüyorsanız her videoda olduğu gibi sizleri de yarışmamıza davet etmekten mutluluk duyarım.


    360 no scope headshot görüntüsü gönderdim yayınlamadınız üstelik farklı bir oyundu

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.