Şimdi Ara

Çanakkale Köprüsü’ne günlük 45 bin araç geçiş garantisi verildi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
0
Favori
7.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadistica

    Çanakkale Köprüsü’ne günlük 45 bin araç geçiş garantisi verildi

    resimde yıllık trafik hacim grafiği mevcut.
    Edirneden bile yıllık 7000(günlük 19) araç girişi olmuşken
    KGM nasıl olurda günlük 45bin araç garantisi verebiliyor şaşıyorum.

    Gel de bunu bazılarına anlat. Hala hiçbir şeyi beğenmiyorsunuz diyerek şu kazığı savunuyorlar. O 8 bin aracın çoğu da ucuz olması nedeniyle feribotları tercih edecek. Köprü günlük 2.500.000-tl civarında zarar yazmaya başladığında uyanmak için çok geç kalmış olacağız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ` quaD.

    Proje iyi ama kota asla dolmaz

    Devlet neden yapmaz ? Bir otomobilden fabrikası 10.000 tl kazanıyorsa bizim maliye 30.000 tl kazanıyor.

    Sonuçta araçtan da benzinden de o kadar yüksek vergi alıp YİD le devlet garantisi devlet bankası teminatı ve kredisi ile özele yaptırıp günde 10.000 araç geçmeyecek yere 45.000 garanti vermenin mantığını bize açıklayacak olan var mı ?

    3. Köprü zorunlu geçişler dışında boş çünkü çevrede hiç bir yerleşim yok ve Körfez köprüsü potansiyel var ama körfez çevresinden geçmek daha karlı olduğundan geçen yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etimonster -- 21 Mart 2017; 14:55:17 >
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Kardeş ben hiçbir yorumumda bu köprü Yap-İşlet-Devret ile yapılmıyor dedim mi? Ya da bizim vergilerimizle yapılıyor dedim mi? Kastettiğim çok açık. Verilen garanti ücret vergilerden ödeniyor. O da haliyle cebimizden çıkıyor. Peki bu verilen ücret maliyeti geçer mi? Sittin sene geçmez. İstenilen araba sayısı ilk sene geçmez hadi ikinci sene de geçmesin. Üçüncü seneden sonra bu köprüden her türlü beklenen sayıdan fazla araba geçer. Ki sen diyorsun ki 7 yılda devlet maliyetini ödermiş. Anlaşıldığı üzere ödememiş oluyor.

    E zaten atıyorum 20 yol sonra işletmesi devlete geçecek o zaman zaten her türlü kara girmiş olacak. Şimdi devlet zarara girmiş oluyor mu? Ya da bizim vergilerimiz boşa gitmiş oluyor mu?

    Bir de her fırsatta koyun diyorsunuz bu halk her seçimde KOYUYOR zaten merak etme ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arslan Yabgu

    Kardeş ben hiçbir yorumumda bu köprü Yap-İşlet-Devret ile yapılmıyor dedim mi? Ya da bizim vergilerimizle yapılıyor dedim mi? Kastettiğim çok açık. Verilen garanti ücret vergilerden ödeniyor. O da haliyle cebimizden çıkıyor. Peki bu verilen ücret maliyeti geçer mi? Sittin sene geçmez. İstenilen araba sayısı ilk sene geçmez hadi ikinci sene de geçmesin. Üçüncü seneden sonra bu köprüden her türlü beklenen sayıdan fazla araba geçer. Ki sen diyorsun ki 7 yılda devlet maliyetini ödermiş. Anlaşıldığı üzere ödememiş oluyor.

    E zaten atıyorum 20 yol sonra işletmesi devlete geçecek o zaman zaten her türlü kara girmiş olacak. Şimdi devlet zarara girmiş oluyor mu? Ya da bizim vergilerimiz boşa gitmiş oluyor mu?

    Bir de her fırsatta koyun diyorsunuz bu halk her seçimde KOYUYOR zaten merak etme ;)

    Dedi kaldırım mühendisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KOYDU yine millet :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.