Bildirim
Çanakkale Köprüsü’ne günlük 45 bin araç geçiş garantisi verildi (7. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: ` quaD.
Proje iyi ama kota asla dolmaz
Devlet neden yapmaz ? Bir otomobilden fabrikası 10.000 tl kazanıyorsa bizim maliye 30.000 tl kazanıyor.
Sonuçta araçtan da benzinden de o kadar yüksek vergi alıp YİD le devlet garantisi devlet bankası teminatı ve kredisi ile özele yaptırıp günde 10.000 araç geçmeyecek yere 45.000 garanti vermenin mantığını bize açıklayacak olan var mı ?
3. Köprü zorunlu geçişler dışında boş çünkü çevrede hiç bir yerleşim yok ve Körfez köprüsü potansiyel var ama körfez çevresinden geçmek daha karlı olduğundan geçen yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etimonster -- 21 Mart 2017; 14:55:17 > -
Kardeş ben hiçbir yorumumda bu köprü Yap-İşlet-Devret ile yapılmıyor dedim mi? Ya da bizim vergilerimizle yapılıyor dedim mi? Kastettiğim çok açık. Verilen garanti ücret vergilerden ödeniyor. O da haliyle cebimizden çıkıyor. Peki bu verilen ücret maliyeti geçer mi? Sittin sene geçmez. İstenilen araba sayısı ilk sene geçmez hadi ikinci sene de geçmesin. Üçüncü seneden sonra bu köprüden her türlü beklenen sayıdan fazla araba geçer. Ki sen diyorsun ki 7 yılda devlet maliyetini ödermiş. Anlaşıldığı üzere ödememiş oluyor.
E zaten atıyorum 20 yol sonra işletmesi devlete geçecek o zaman zaten her türlü kara girmiş olacak. Şimdi devlet zarara girmiş oluyor mu? Ya da bizim vergilerimiz boşa gitmiş oluyor mu?
Bir de her fırsatta koyun diyorsunuz bu halk her seçimde KOYUYOR zaten merak etme ;)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Arslan Yabgu
Kardeş ben hiçbir yorumumda bu köprü Yap-İşlet-Devret ile yapılmıyor dedim mi? Ya da bizim vergilerimizle yapılıyor dedim mi? Kastettiğim çok açık. Verilen garanti ücret vergilerden ödeniyor. O da haliyle cebimizden çıkıyor. Peki bu verilen ücret maliyeti geçer mi? Sittin sene geçmez. İstenilen araba sayısı ilk sene geçmez hadi ikinci sene de geçmesin. Üçüncü seneden sonra bu köprüden her türlü beklenen sayıdan fazla araba geçer. Ki sen diyorsun ki 7 yılda devlet maliyetini ödermiş. Anlaşıldığı üzere ödememiş oluyor.
E zaten atıyorum 20 yol sonra işletmesi devlete geçecek o zaman zaten her türlü kara girmiş olacak. Şimdi devlet zarara girmiş oluyor mu? Ya da bizim vergilerimiz boşa gitmiş oluyor mu?
Bir de her fırsatta koyun diyorsunuz bu halk her seçimde KOYUYOR zaten merak etme ;)
Dedi kaldırım mühendisi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
KOYDU yine millet :))
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X