Şimdi Ara

Caddy almayı düşünüorum ama bazı şüphelerim var? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • eski kız arkım end. mezunlarından.az gelmedim sizin ünive.ondan şettim.ya boş boş konuşuyorum eğlenme benle.yaşlı adamım ben

    almerası vardı.ya da abisinin toledosuyla gelirdi.beyaz toledo.almera da griydi heralde.kendi arabasıyla pek görmediim için...
  • Ohoo siz mi çok yaşlısınııızz ben mi çok gencim

    Yine gel, beklerim
  • caddy çok ama çok tutulan bir araçtır...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Valla ben Caddy kadar duymadım olabilir tektük imalat hatası ama kedideki problemi sağır sultan duydu..


    Sen zaten nerden duycan ki? Evden okula okuldan eve. Halka in, sosyal ol biraz! Bu geçişi yaşayan birçok markada böyle problemler oldu ama hemen unutuldu. Çünkü servisler ücretsiz parça değişimi yaptı. Ayrıca 1.9 lt hacminde kendi standartlarımıza göre büyük sayılabilecek, 2000 devirde 250Nm tork kuvvet veren ve boş ağırlığı 1520 kg olan kaç tane araç var? Bu konuda daha fazla konuşmak, yazmak istemiyorum.

    sen bide tükan yapıyon ya.. ondan her naneyi biliyon demi bırak fanatikliği coşkun sınıfn tek örneği caddy mi ya Madem o kadar ağır ve torklu araba yapmasaymış.. Bu araçlar ticari araç kullanım maliyetinin minimize olması gerekliki millet kar yapsın öyle dimi..

    Hiç bir markada geçiş problemi falan olmadı millet grev yapmadı Caddy gibi.. Ama Caddy de millet pankart yaptırdı arabasına.. Bu olayda suçlu olanın Doğuş olduğunuda sanmıyorum çünkü yeni gelen Caddylerde de sorun var.. Yani bu geçişi yaşıyan firmalarda da sorun olduysa vw de geçiş falan olmadı

    Sonuç olarak, kullanım maliyeti olarak bakılırsa oldukça büyük dezavantajı olan bu kronik problemi olan Caddy i ben tercih etmem.. Hadi diyelim kibar kullandın balata 50.000km gitti.. Her 50.000km de 1milyar ek masraf.. Yazık günah




  • Sınıfına göre büyük bi eksi bu eksi yi açmak gerekirse servis in veya firmanın hatasını kabuletmeyişi dier firmaların bahsi geçen parçasının 2 kat hatta 3 kat daha uzun ömürlü olması !!!!
  • Caddy alan adamın kafasında minimum maliyet diye birşey olmaz. Caddy alan adam bi tarafının konforunu düşünüyordur. Senin dediğin doğru, ticari araçta o önemlidir. Ama işte Caddy diğer araçlardan biraz farklı. Daha özenli, binek araçlara daha yakın. Touran üzerine oturtulmuş bir araç. Konfora ve güvenliğe daha fazla önem verilmiş.

    Baskı balata sorunu üreticinin hatasıdır ama onu getiren burada satan bir distrübitör var. Ben arabayı alırken benimle VW AG değil, Doğuş Otomotiv muhatap oluyor, o zaman Doğuş Otomotiv de sattığı ürünün arkasında duracak. Ve gerekiyorsa da balatayı değiştirecek. Bak tekrar söylüyorum. Albea'nınkiler niye değişti? İlk gelen dizel albea'ların hepsinde balata bitti taksicinin söylediğine göre. Ve de çok çok erken zamanlarda.. 10-15bin km'de. Ben fanatik filan değilim, ama bazen bu forumda öyle yorumlar yapılıyor ki, sanki VW araba almışız da salaklık etmişiz gibi gösterilmeye çalışılıyor. Ben buna asla izin vermem.




  • dışarıdan çok güzel araba ve o kasadaki en iyi araç diye biliniyor fakat sanayide işyeri olan bir arkadaşımın yeni caddy si motor yaktı (kol çıkardı), yine turizm işi ile uğraşan diğer bir arkadaşımın caddy si yolda giderken turboyu dağıttı! bunlar belki tesadüftür ama iyi araştırmak lazım, bunlar bizim birebir şahit olduklarımız...
  • Baskı balata problemi her Caddy de olmuyor anlaşılan. Benin yeğenim ilk Caddy sini 50.000 km kullandı. Aldığında 12.000 deydi 6 ayda 60.000 e geldi. Bir çoğunuzun tahmin edemeyeceği kadar hor kullanır arabalarını (407 yi tarlada gitmiyor bu diye sattı ). Daha sonra Caddy'i sattı, başka birkaç arabaya bindi. Şimdi yine Caddy var 2 ayda 17.500 km yaptı. Bunda da herhangi bir sorunla karşılaşmadı.
  • Caddy bu sınıfta binek olarak kullanılacak en iyi arabadır. Tek eksiği arka kapılarının ve bagaj döşemelerinin sunta olmasıdır. Asfaltta çok iyi bir gidişi var uzun yollarda iken rahat,,yormuyor içindekileri. Süspansiyonu yumuşak bozuk zeminlerde yavaş kullanılmasında fayda var. Arkada makas var ama kullanıln makaslar yumuşak olduğu için çok connect ve doblo gibi zıplatmıyor.
    Baskı problemi vardır. Bunu yeni kullanıcı olan arkadaşlara söyledim dikkat etsinler diye..
    Dİkkat edecekleri tek şey rampa.. Ya debriyajına alışacaklar ya da alışna kadar el freni ile kalkacaklar..
    Yük bindikçe ve gaza bastıkça kavrama noktası yukarıya çıkıyor. Dizel motorlar benzinli gibi değildir gaza basınca motorun devrini bulmasını beklemek gerek. Hemen debriyajdan ayağınızı çekerseniz Araç ağır 1.520kğ bu yüzden stop ettirirsiniz. Aracı rampada mümkün mertebe geri geri kaydırmamak ve baskı'ya aşırı yüklenmemek gerek. Bu yüzden el frenini öneriyorlar.. Özellikle rampalarda yarım debriyaj gitmemek gerek.. En önemlisi de gazla kalkamaları motor düşük deviri hiç sevmiyor.

    Aslında bu saydıklarım bütün araçlar için geçerli. Bilinçli kullanıldığında bir sorun çıkmıyor.. Ben sanayideki özel ustaya sordum aslında baskı nın teknoloji harikası olduğunu, erken bitmesinin tamamen kullanılan malzemeden kaynaklandığını söyledi. Bilindiği üzere asbestli malzemeden vazgeçilmiş yerine kullanılan malzeme ise asbest kadar sert değil.. Daha çabuk ısınıyor. BU yüzden rampalarda zorlanmadığı müddetçe bir problemle karşılalılacağını sanmıyorum..

    Bende 1 yıldır caddy kullanıyorum etrafımda ben aldıktan sonra alanlar oldu onlardan memnuniyetlerinden başka bir şikayet duymadım. Arabamdan gayet memnunum dün akşam 11 kişi koydum içine köye gittim her ne kadar köy yolları asfalt olsa da rampalarda içindeki yükü gaz pedalında hissetmedim. Çok güzel tırmanıyor. Yani 2. viteste rampada 11 kişi ile basıyorum kafayı kaldırıp atılıyor.. Özellikle rampalarda gidişinin harika olduğunu motorun yüksek torkundan fazlasıyla memnun ettirdiğini söyleyebilirim.

    Aslında burda anlatılanlarla arkadaşımızın kafasının karışacağını biliyorum. Bu yüzden bayiye gidip hem manuel ini hem de otomatiğini test etmesini tavsiye edeceğim.. Bende arabayı almadan evvel kullandım. Benzinli bir araç gbi 3. viteste 120km. ye çıktığını görünce gözlerime inanamadım. Diğer dizelleri de kullandığım için bundaki performansı hiç bir dizelde görmedim.
    İçeriye motor soğukken motor sesi giriyor ama ısındığında yüksek devrilerde gezmezsseniz sakin giderseniz 3. vitesten sonra motor sesi duyulmuyor...




  • Ben özel kullanım için Caddy aldım. Şu ana kadar hep olumlu görüşler aldım. Yüksek olduğu için yolculukta hiç yormuyor. Motoru harika ve torku hissettiiyor.Rampadaki çekişi mükemmel. İzmir Belkahve yokuşunu 140-150 ile çıkıyorum. Şu anda İzmir'de müthiş bir Caddy patlaması var. (Ticari amaçlı değil) Sanırım bir nedeni vardır.
  • zaten vw sitesine bakarsanız caddy teknik bilgilerine dsg 6 ileri şanzımanı manuelle aynı çünkü maksimum hızı her ikisinn de aynı yani hiç bir sorun istemiyorsanız triptoniğini almanızı öneririm...
  • Geçtiğimiz cuma günü Harem'de vapurdan indim, E-5'te Acıbadem yolunda giderken ibrenin 160'ta olduğu farkedince yavaşladım, bi de bakmışım okulun ordayım
  • Bende kendimi anlık yakıt tüketimine bakarak frenliyorum.
  • 2004 temmuzda aldım caddy, ilk yıl şanzıman değişti serviste ,ondan sonra hiç bir sorun yaşamdım şanzımandan. bir kere yokuşta zorladığım için balata değiştirdim ,ondan sonra hiç yokuşta zorlamadım. şirket arabası olduğu için çok farklı kiişiler kullandı, bayanlarda çok rahat kullanıyor.
    genede caddy uzun yolda vw passat konforu ile gitmek istiyorsanız,
    arazide jeep gibi gitmek isterseniz( arka yolcular için değil tabii)
    yük taşırken transporter ın yükünü taşıyabilirsinziz, bulaşık makinası ve çamasşır makinasını taşırken bile yokuşta tüm araçlarla yarışabilirsiniz.
    iyi bir lastikle tüm virajlara korkusuzca girebilirsiniz.
    harika bir fren sistemi var.
    bir kaç kere de bizi kazadan kıl payı kurtardı abs ve asr sayesinde
    ama artık kasa değiştirmesinin zamanı geldi bence.
    triptronic hakkında bilgim yok ama pahalı geldi bana biraz.

    ben genede caddy derim parası olanlara.

    2. tercihim ise transit tourneo connect. full fiyatı 32500 ytl. caddy nin aynısı full 42000 ytl




  • arabay 11 kişi bindirmek te iyiymiş
  • rekor olsa gerek 11 kişi...
  • Yav arka koltukları tamamen yatır, dizinin üstüne çökülü 12 kişi sığar
  • peki bu baski balata sorunu sadece caddy lerdemi var yoksa transporterlerde de bu sorun

    sonucta ayni motor secenegini kullanan secenekleri var
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.