Şimdi Ara

C5.te Lastik Değiştirmek (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
5.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yahu adam bir deneyimini paylaşıyor,güzel de bir sohbet oluyor ama size arabanın tipini soran var mı? ?
  • kalasların üzerinde tek ayak durması hoş bir özellik ama bu modeldeki arka stopların iğrenç dizaynı kadar başka bir arabada göremedim.
  • Araçların tipine dönecek olursak hava sürtünme katsayısı en düşük otomobillerin fotoğraflarını da koyalım.
     C5.te Lastik Değiştirmek

     C5.te Lastik Değiştirmek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Kemal Geliyorum -- 16 Kasım 2007; 12:48:21 >
  • Peki yolda giderken ön lastiklerimden biri patladı o zaman gene dengeleyip aracın savrulmasını engelliyormu.
    Gerçekten ilk defa görünce garibime gitti.Söylediklerinize göre yaralı bi sistem ki zaten yaralı olmasa adamlar niye koysun:)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alaattin(bjk)

    Peki yolda giderken ön lastiklerimden biri patladı o zaman gene dengeleyip aracın savrulmasını engelliyormu.
    Gerçekten ilk defa görünce garibime gitti.Söylediklerinize göre yaralı bi sistem ki zaten yaralı olmasa adamlar niye koysun:)

    Hangi teker olduğu önemli değildir. Lastik patladığı zaman aracın ağırlık binen tarafına hidrolik daha fazla pompalanarak denge sağlanmaya çalışılır. Yalnız ön teker patlayınca doğal olarak bir tarafa çekme yapar ama kontrolü kaybetmezsiniz.

    Mesela general De Gaulle eskiden Cadillac' binerdi ama daha sonra Citroen' i seçti. Tabii bu olay milliyetçi bir örnek olarak da algılanabilir.
     C5.te Lastik Değiştirmek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Kemal Geliyorum -- 16 Kasım 2007; 12:54:28 >




  • Neyse arkadaşlar konuyu daha fazla germeyelim.

    Bu arada öyle mesajlar yazmış arkadaşlar ki sanki biz bu arabayı sadece 3 teker üstüne gidebiliyor veya hidraktif süspansiyon sahipmiş diye almışız algısı hasıl oluyor. Yok böyle birşey. Ben zaten konuyu hiç o taraflara taşımak istemiyorum. İstiyor olsaydım C5.in rakiplerine göre olan artılarını falan yazardım.

    Amacım biraz geyik, biraz teknik. Hava atmakla falan kesinlikle alakası yok. Şurada bilgi paylaşıyoruz. Pazartesi günü vaktim bol. Diğer fotoğrafları görünce konuya devam ederiz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    @bx4tc

    Bu eski arabayı niye alacaksın ki? Acayip çirkin eski bişi lada gibi :S





  • quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan

     C5.te Lastik Değiştirmek


    bu ne lan övüp övüp bitiremediğniz araba bu mu???


    DÖ KELAYNAK




    700 küsür mesaja ulaşmışsınız ama hala "Lan" demekten sizi alıkoyması gereken ve insanların fikirlerine saygılı olmanızı gerektiren olgunluğa erişememişsiniz...




  • bende pnomatik sistemleri seviyorum.citroenin bx modeli çok hoşuma gidiyor.
    ama arabam başka marka diye aşağılamıyorum.

    bu hiç hoş değil.

    bx4tc verdiğin bilgi ve resimler için teşekkürler.eski modelller çok ilginç.
  • gerçekten kıskanılacak bi özlellik
  • quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan

     C5.te Lastik Değiştirmek


    bu ne lan övüp övüp bitiremediğniz araba bu mu???


    DÖ KELAYNAK



    O araba 1956 yılında DS19 modeliyle ortaya çıktı. O araca Fransızlar tasarımından dolayı "Tanrıça" derler. Fotoğraftaki araç DS23 modelidir. Enjeksiyon ve elektronik ateşleme vardır. Rallilerde bile yarışmıştır. Makam aracı boyutundadır. Uzunluğu yaklaşık olarak 5m' dir. Yani 17m Taunus' tan biraz daha uzun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC


    quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan

     C5.te Lastik Değiştirmek


    bu ne lan övüp övüp bitiremediğniz araba bu mu???


    DÖ KELAYNAK



    O araba 1956 yılında DS19 modeliyle ortaya çıktı. O araca Fransızlar tasarımından dolayı "Tanrıça" derler. Fotoğraftaki araç DS23 modelidir. Enjeksiyon ve elektronik ateşleme vardır. Rallilerde bile yarışmıştır. Makam aracı boyutundadır. Uzunluğu yaklaşık olarak 5m' dir. Yani 17m Taunus' tan biraz daha uzun.


    almanyada çok gördüm bunlardan bedava verseler binmem


    citroe c5 ile diyelim otobanda kaldık,kalasları nerden bulacağız?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    Arkadaşlar kriko falan yok. Tek teker 15 cm ve daha yüksek bir yere çıktığında otomobil hidraktif süspansiyon sayesinde seviyeyi dengelemek için diğer tarafıda havaya kaldırıyor. Siz bakmayın orda kalas kullandığıma benim arabamın arkasında 20 cm yüksekliğinde 20 cm genişliğinde 30 cm uzunluğunda lastiğin çıkabileceği kadar bir rampa var. Demirci arkadaşta yaptırdım gayet de şık oldu zaten bagajda fazla yerde kaplamıyor.

    Tabiki lastik her zaman değiştirilmiyor, zincir her zaman takılmıyor ama inanın böyle bir durum başınıza geldiğinde iyiki C5 kullanıyorum diyorum.



    bu ne şimdi

    krikosuz lastik değişterecem diye bagajda 3 kalas bi de demir takoz mu taşıyosun.heralde krikodan daha fazla yer kaplıyolardır 4ü birlikte.

    işte size sitröyen almamak için bi mazeret daha








  • quote:

    Orjinalden alıntı: RuF_CTR3


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC


    quote:

    Orjinalden alıntı: daturkishulan

     C5.te Lastik Değiştirmek


    bu ne lan övüp övüp bitiremediğniz araba bu mu???


    DÖ KELAYNAK



    O araba 1956 yılında DS19 modeliyle ortaya çıktı. O araca Fransızlar tasarımından dolayı "Tanrıça" derler. Fotoğraftaki araç DS23 modelidir. Enjeksiyon ve elektronik ateşleme vardır. Rallilerde bile yarışmıştır. Makam aracı boyutundadır. Uzunluğu yaklaşık olarak 5m' dir. Yani 17m Taunus' tan biraz daha uzun.


    almanyada çok gördüm bunlardan bedava verseler binmem


    citroe c5 ile diyelim otobanda kaldık,kalasları nerden bulacağız?

    Kalas şart değil. Kot farkı olan bir yere durulsa da olur. O da yoksa teker sökülür, üç tekerle devam edilir. O da olmazsa teker sökülmeden devam edilir. Nasılsa araç dengede.

    Citroen' in ilginç yanlarından biri de eski ürettiği dört çekişli otomobillerde çift motor kullanması. Birbiriyle senkronize çalışan motor yapmak kolay olmasa gerek.
     C5.te Lastik Değiştirmek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben Kemal Geliyorum -- 17 Kasım 2007; 18:35:08 >




  • senkron çalışan 2 motor, iki katı benzin demek dimi bu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suicide

    senkron çalışan 2 motor, iki katı benzin demek dimi bu

    Orasını bilmiyorum ama şafta karşı oldukları kesin. Bu arada o araç 1959 modeldi. 2CV Sahara olarak bilinir. Çöl koşullarına göre dizayn edilmiştir.
  • Pff bahsettiğiniz arabalara bi bakın onu geçtim bi kere fransız tasarımdan gram anlamayan insan topluluğu onu geçtim unutmadan sözde ermeni soy kırımı yasasını kabul eden devletlerden amacım burda milliyetçilik yada başka bişe yapmak deil geçmişi unutmamak tır

    Şu sisteme gelince gerçekten güzel bi sistem ancak şunu sormak isterim 3 kalas yada her neyse(takoz) uraşıp arabayı onun üstüne çıkarmak mı daha kolay yok sa bi kirko kurup 1 dk dan az sürede aracın deiştirilcek tekerini havaya kaldırmak mı daha kolay bana sorarsanız kirko neden çünkü c5 e sahip olan kişi takoz ları bagajdan çıkarıp hizalayıp onun üstüne çıkana kadar emin olun siz kirkoyla aracı kaldırmış ve bijonları sökmüş olacaksınız.

    Ayrıca bu c5 in teker patladığındaki el kitabında yazan prosedürü nedir merak ettim 3 kalasın üstüne mi çıkın dio!!!
  • tüm mesajları okudum.olayı farklı yere çeken mi dersin, başka türlü anlayan mı dersin, dalga geçen mi dersin herşey var...
    yazık, olgunlaşın biraz.

    osmanlı13 isimli arkadaş hala neyden bahsediyo...

    ayrıca eklemek isterim ki BX4TC ve yavuz isimli arkadaşları olgunluklarından dolayı tebrik ederim...

    olaya gelince.böyle bi sistem olduğunu bilmiyodum bu araçlarda.daha önce kullanılıp maliyet ya da farklı sebeplerden dolayı vazgeçildiğini düşünmüştüm.C5 te bu durumun olduğunu bilmiyordum yani açıkçası

    verilen videoları seyredip internette biraz araştırma yaptıktan sonra daha fazla bilgi buldum bu konuda.arkadaşlara teşekkür ederim.bi harf için kırk yıl köle olunuyosa .......

    peki C5 ile ilgili daha ayrıntılı video var mı?
    ya da benzetim?

    merak ediyorum hala aracın bagajında takoz mu taşımak daha kolay yoksa kriko mu diyen arkadaşlar olacak mı?
    adam ne diyor, siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    tüm mesajları okudum.olayı farklı yere çeken mi dersin, başka türlü anlayan mı dersin, dalga geçen mi dersin herşey var...
    yazık, olgunlaşın biraz.

    osmanlı13 isimli arkadaş hala neyden bahsediyo...

    ayrıca eklemek isterim ki BX4TC ve yavuz isimli arkadaşları olgunluklarından dolayı tebrik ederim...

    olaya gelince.böyle bi sistem olduğunu bilmiyodum bu araçlarda.daha önce kullanılıp maliyet ya da farklı sebeplerden dolayı vazgeçildiğini düşünmüştüm.C5 te bu durumun olduğunu bilmiyordum yani açıkçası

    verilen videoları seyredip internette biraz araştırma yaptıktan sonra daha fazla bilgi buldum bu konuda.arkadaşlara teşekkür ederim.bi harf için kırk yıl köle olunuyosa .......

    peki C5 ile ilgili daha ayrıntılı video var mı?
    ya da benzetim?

    merak ediyorum hala aracın bagajında takoz mu taşımak daha kolay yoksa kriko mu diyen arkadaşlar olacak mı?
    adam ne diyor, siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz...

    Merhaba. C5 ile ilgili sorunuzu henüz raştıramadım ama hidraktif sistem ile ilgili ayrıntılı bilgilerin ve şemaların bulunduğu İngilizce bir site vereyim.
    http://www.oto.to/
    Açıklamalar İngizce olarak yapılmış. Şemaları da aydınlatıcı buldum. C5' te kullanılan sistem "Hydractive 3" olarak geçer. Belki C5 ile ilgili fazla bilgi bulamayabilirsiniz ama temel prensip hakkında fazla bilginiz yoksa yararlı olabilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    tüm mesajları okudum.olayı farklı yere çeken mi dersin, başka türlü anlayan mı dersin, dalga geçen mi dersin herşey var...
    yazık, olgunlaşın biraz.

    osmanlı13 isimli arkadaş hala neyden bahsediyo...

    ayrıca eklemek isterim ki BX4TC ve yavuz isimli arkadaşları olgunluklarından dolayı tebrik ederim...

    olaya gelince.böyle bi sistem olduğunu bilmiyodum bu araçlarda.daha önce kullanılıp maliyet ya da farklı sebeplerden dolayı vazgeçildiğini düşünmüştüm.C5 te bu durumun olduğunu bilmiyordum yani açıkçası

    verilen videoları seyredip internette biraz araştırma yaptıktan sonra daha fazla bilgi buldum bu konuda.arkadaşlara teşekkür ederim.bi harf için kırk yıl köle olunuyosa .......

    peki C5 ile ilgili daha ayrıntılı video var mı?
    ya da benzetim?

    merak ediyorum hala aracın bagajında takoz mu taşımak daha kolay yoksa kriko mu diyen arkadaşlar olacak mı?
    adam ne diyor, siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz...



    Sen sanrım tüm mesajları irdeleyerek okumamışsın ben dedimki gerçekten güzel bi siistem ancak konu başında arkadaş lastik deiştirme olayını göstermek istemiş bende onun hakkında yorum yaptım adamın ne dediğini ne kastetmek istediğini anlayamamışsın sanrm lastik deiştirme hakkında ki görüşlerimi belirttim ayrıca güzel ve gerekli bi sistem olduğunu da vurguladım




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.