Şimdi Ara

C4 SX 1.6 HDI 110 HP MCP nedir?nasıldır? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
45.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiyat için tşk ler.

    bu arada bu araç mp3 çalabiliyormu?

    bu c4 lerde bazıları mp3 çalarken bazıları çalmıyor.

    bu araçta da şans işimi aceba mp3 olayı?
  • bu aracın yakıt tüketim değerleri nedir?
  • aracın yakıt tüketimini etkileyen bir çok faktör faktör vardır.yakıtın kalitesi,yol durumu,hava durumu,içindeki yolcu sayısı,güzergahın durumu gibi.tüm bunların yanında pilot un sağ ayak bileği asıl rolü oynamaktadır.
    C4 MCP otomatikleştirilmiş düz şanzuman ve 6 ileri vites olduğundan dolayı,düz vitesli olan modeline göre % 5 gibi daha az yakıt tüketmektedir.
  • Umarım yeni yılda bu araca sahip olurum.Bu araba keşke citroen değilde opel ya da vw modeli olsaydı diyor insan. En az 100bin km sorunsuz kullanacağımı bir bilsem...
  • diğer markaların sorunsuz olduğunu düşünme bence,çünkü hepsi sorunlu.kendim ford kullanıyorum,buradan önceki işyerim olan opel de iken almıştım.sorun olması zaten aracın doğasında var.ama unutmamalıyız ki garanti de bunun için var zaten.üzerinde rakiplerine göre birçok donanımı standart olarak sunan,harika bir motora sahip olan,avrupa da tasarım ödülü alan ve en önemlisi fiyatı da rakiplerine göre uygun olan bu teknolaji harikası makina neden alınmazki?
  • kecekecenickli arkadaşım iyi günler.
    Ben auto motor & sport dergisinde çalışıyorum ve o aracın testinde bizzat bulundum. O kapı fitili malesef her daim o şekildeydi ve yollarda 3 adet C4'te daha aynı sorun olduğunu gözledik. Citroen'e test aracını teslim etmeye gittiğimizde de sorundan bahsettik onlar da durumun farkındaydı. Bana kalırsa bilip bilmeden hiç bir dergiye/kimseye ön yargılı yaklaşmayın. O kapı fitilini bizim kaldırıp çektiğimizi iddia ederken bize yalancı ve sahtekar dediğinizin umarım farkındasınızdır. İstediğiniz an gidip o test aracını beraber inceleyebiliriz. Bu yazdığınızı okuyunca ne kadar üzüldüğümü size anlatamam. Citroen sattığınızı biliyorum ancak her otomobilin artı ve eksi yönleri vardır bunu kabullenirseniz insnalar da size daha güvenilir bir satıcı olarak bakar.

    Ozan Kayıhan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa

    kecekecenickli arkadaşım iyi günler.
    Ben auto motor & sport dergisinde çalışıyorum ve o aracın testinde bizzat bulundum. O kapı fitili malesef her daim o şekildeydi ve yollarda 3 adet C4'te daha aynı sorun olduğunu gözledik. Citroen'e test aracını teslim etmeye gittiğimizde de sorundan bahsettik onlar da durumun farkındaydı. Bana kalırsa bilip bilmeden hiç bir dergiye/kimseye ön yargılı yaklaşmayın. O kapı fitilini bizim kaldırıp çektiğimizi iddia ederken bize yalancı ve sahtekar dediğinizin umarım farkındasınızdır. İstediğiniz an gidip o test aracını beraber inceleyebiliriz. Bu yazdığınızı okuyunca ne kadar üzüldüğümü size anlatamam. Citroen sattığınızı biliyorum ancak her otomobilin artı ve eksi yönleri vardır bunu kabullenirseniz insnalar da size daha güvenilir bir satıcı olarak bakar.

    Ozan Kayıhan


    arkadaşım selam
    ben burada satış propagandası yapmıyorum,sadece ilgili arkadaşları bilgilendirmeye çalışıyorum.ama sen bu aracın bizzat testinde bulunan biri olarak,rakiplerine göre onlarca olan artı yönlerini hiçe sayarak,problem teşkil etme olasılığı çok düşük olan bir konu hakkında resim koyarak citroen düşmanlığı yaptığının farkında değilsin sanırım.ben senin yerinde olsam bu talihsizliği yaşamazdım.üstelik citroen size kötüleyesiniz diye de araç tahsis etmedi değilmi.tamam yine katılırım size,olayı harmanlamanız gerek,kötü yönlerini yazın,ama iyi yönlerini de yazın ki insanlar asıl size güvensinler bir otorite olarak kabul etsinler.
    ben hergün onlarca satılan sıfır araçlardan ziyade,servisimize gelen ve yolda gördüğüm araçları inceliyorum ve maalesef hiçbirinde de bahsettiğiniz olayı göremiyorum.keşke siz haklı çıksanız da ben mahçup olsam.
    saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Qantas

    sanırım hem dizel hem otomatik olan 1.6 altı araba bir bu var bir de ford fusion var.
    ama fusion dan çok şikayet var.
    bu da öylemidir aceba diye tırsıyor insan.



    mitsubishi colt dizel de var 1.5 95 hp

    6 ileri tiptronik vitesli.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orjinalden alıntı: Qantas

    sanırım hem dizel hem otomatik olan 1.6 altı araba bir bu var bir de ford fusion var.
    ama fusion dan çok şikayet var.
    bu da öylemidir aceba diye tırsıyor insan.



    mitsubishi colt dizel de var 1.5 95 hp

    6 ileri tiptronik vitesli.

    hayırlı günler.


    C4 sınıfında olan bir araç olması gerek
    colt C4 segmentinde yer almaz bir alt segmenttedir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kecekece


    quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa

    kecekecenickli arkadaşım iyi günler.
    Ben auto motor & sport dergisinde çalışıyorum ve o aracın testinde bizzat bulundum. O kapı fitili malesef her daim o şekildeydi ve yollarda 3 adet C4'te daha aynı sorun olduğunu gözledik. Citroen'e test aracını teslim etmeye gittiğimizde de sorundan bahsettik onlar da durumun farkındaydı. Bana kalırsa bilip bilmeden hiç bir dergiye/kimseye ön yargılı yaklaşmayın. O kapı fitilini bizim kaldırıp çektiğimizi iddia ederken bize yalancı ve sahtekar dediğinizin umarım farkındasınızdır. İstediğiniz an gidip o test aracını beraber inceleyebiliriz. Bu yazdığınızı okuyunca ne kadar üzüldüğümü size anlatamam. Citroen sattığınızı biliyorum ancak her otomobilin artı ve eksi yönleri vardır bunu kabullenirseniz insnalar da size daha güvenilir bir satıcı olarak bakar.

    Ozan Kayıhan


    arkadaşım selam
    ben burada satış propagandası yapmıyorum,sadece ilgili arkadaşları bilgilendirmeye çalışıyorum.ama sen bu aracın bizzat testinde bulunan biri olarak,rakiplerine göre onlarca olan artı yönlerini hiçe sayarak,problem teşkil etme olasılığı çok düşük olan bir konu hakkında resim koyarak citroen düşmanlığı yaptığının farkında değilsin sanırım.ben senin yerinde olsam bu talihsizliği yaşamazdım.üstelik citroen size kötüleyesiniz diye de araç tahsis etmedi değilmi.tamam yine katılırım size,olayı harmanlamanız gerek,kötü yönlerini yazın,ama iyi yönlerini de yazın ki insanlar asıl size güvensinler bir otorite olarak kabul etsinler.
    ben hergün onlarca satılan sıfır araçlardan ziyade,servisimize gelen ve yolda gördüğüm araçları inceliyorum ve maalesef hiçbirinde de bahsettiğiniz olayı göremiyorum.keşke siz haklı çıksanız da ben mahçup olsam.
    saygılar

    Sizin bizim testimizi okumadığınız her halinizden belli. Otomobilin artılarını da eksilerini de gayet güzel bir şekilde açıkladık. O işçilik sorununa ise başka C4'lerde de rastladık ve zaten bir başka kullanıcı daha bu sorundan bahsetmiş ama siz hala kabul etmiyorsunuz. Eğer hala bu olayı sırf biz Citroen'i kötüleyelim diye yazdığımızı iddia ederken bize hakaret ettiğinizin farkında değilsiniz. Otomobilinizin reklamını yapmak için dergimize çamur atmaya hakkınız yok. Hem test aracımız da hem de yolda gördüğümüz 3 ayrı araçta daha bu problem vardı. Bu forumdaki bi C4 kullanıcısında da bu problem var bunun üzerine hala nasıl böyle şeyler yazabiliyorsunuz şaştım kaldım. Eğer çok istiyorsanız size Baylas'tan veya Citroen Halkla ilişkilerden Melisa Hanım'dan bir telefon ettirebilirim. Belki bu şekilde bu sorunun varlığını kabul edersiniz? Üstelik bu foruma girip bu yazılanları okuyan tüm okuyucular kimin doğruyu söylediğini anlamış olur ne dersiniz?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa


    quote:

    Orjinalden alıntı: kecekece


    quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa

    kecekecenickli arkadaşım iyi günler.
    Ben auto motor & sport dergisinde çalışıyorum ve o aracın testinde bizzat bulundum. O kapı fitili malesef her daim o şekildeydi ve yollarda 3 adet C4'te daha aynı sorun olduğunu gözledik. Citroen'e test aracını teslim etmeye gittiğimizde de sorundan bahsettik onlar da durumun farkındaydı. Bana kalırsa bilip bilmeden hiç bir dergiye/kimseye ön yargılı yaklaşmayın. O kapı fitilini bizim kaldırıp çektiğimizi iddia ederken bize yalancı ve sahtekar dediğinizin umarım farkındasınızdır. İstediğiniz an gidip o test aracını beraber inceleyebiliriz. Bu yazdığınızı okuyunca ne kadar üzüldüğümü size anlatamam. Citroen sattığınızı biliyorum ancak her otomobilin artı ve eksi yönleri vardır bunu kabullenirseniz insnalar da size daha güvenilir bir satıcı olarak bakar.

    Ozan Kayıhan


    arkadaşım selam
    ben burada satış propagandası yapmıyorum,sadece ilgili arkadaşları bilgilendirmeye çalışıyorum.ama sen bu aracın bizzat testinde bulunan biri olarak,rakiplerine göre onlarca olan artı yönlerini hiçe sayarak,problem teşkil etme olasılığı çok düşük olan bir konu hakkında resim koyarak citroen düşmanlığı yaptığının farkında değilsin sanırım.ben senin yerinde olsam bu talihsizliği yaşamazdım.üstelik citroen size kötüleyesiniz diye de araç tahsis etmedi değilmi.tamam yine katılırım size,olayı harmanlamanız gerek,kötü yönlerini yazın,ama iyi yönlerini de yazın ki insanlar asıl size güvensinler bir otorite olarak kabul etsinler.
    ben hergün onlarca satılan sıfır araçlardan ziyade,servisimize gelen ve yolda gördüğüm araçları inceliyorum ve maalesef hiçbirinde de bahsettiğiniz olayı göremiyorum.keşke siz haklı çıksanız da ben mahçup olsam.
    saygılar

    Sizin bizim testimizi okumadığınız her halinizden belli. Otomobilin artılarını da eksilerini de gayet güzel bir şekilde açıkladık. O işçilik sorununa ise başka C4'lerde de rastladık ve zaten bir başka kullanıcı daha bu sorundan bahsetmiş ama siz hala kabul etmiyorsunuz. Eğer hala bu olayı sırf biz Citroen'i kötüleyelim diye yazdığımızı iddia ederken bize hakaret ettiğinizin farkında değilsiniz. Otomobilinizin reklamını yapmak için dergimize çamur atmaya hakkınız yok. Hem test aracımız da hem de yolda gördüğümüz 3 ayrı araçta daha bu problem vardı. Bu forumdaki bi C4 kullanıcısında da bu problem var bunun üzerine hala nasıl böyle şeyler yazabiliyorsunuz şaştım kaldım. Eğer çok istiyorsanız size Baylas'tan veya Citroen Halkla ilişkilerden Melisa Hanım'dan bir telefon ettirebilirim. Belki bu şekilde bu sorunun varlığını kabul edersiniz? Üstelik bu foruma girip bu yazılanları okuyan tüm okuyucular kimin doğruyu söylediğini anlamış olur ne dersiniz?

    arkadaşım neden beni anlamakta zorluk çekiyorsun
    senin dergini okumak yada orada yazanlara inanmak zorunda olmadığımı hatırlatmak isterim
    asıl sen burada derginin reklamını yaptığının farkındamısın
    sonrasında ise,o test verilerini artı ve eksileri ile birlikte burada yayınlasa idin o zaman maksadını aşmamış olarak kabul edecektim,burada sizin derginiz ile ilgili değil c4 mcp ile ile ilgili olan konulardan bahsederken ,sen tutup da bu aracın cam çıtasının problemini koyarsan,ben tabiki buna sesziz kalmam,burada mcp şanzuman ile ilgili sorulara cvp verirsen bu platformu daha doğru kullanmış ve okuyanları daha iyi bilgilendirmiş oluruz sencede öyle değilmi.
    okuyucuları yanlış yönlendiriyorsun.cam çıtası problem olabilir ama seni yolda bırakacak kadar değil,yada sürüş güvenliğini bozacak kadar değil,yada bu aracın onca artıları varken ,o artılarını eksiye çevirecek kadar büyük bir problem değil.
    beni birilerine arttırınca da ben o konuda ''siz öyle diyorsanız öyledir'' diyecek kadar çocuk mu görüyorsun ki hala iddia ediyorsun

    ister satış propagandası de istersen de sattığı markayı övüyor de ne dersen de BU ARAÇTA O PORBLEMLER OLMADI.
    bu araçtan satın almak isteyen arkadaşlara doğru bilgi verelim.eğer birgün cam çıtaları ile ilgili bir şikayet konusu açılırsa,o resimlerini de oraya koyarsın o güzel iddialarını da orada yaparsın.
    BURADA SADECE C4 MCP NEDİR VE NASILDIR KONUSU KONUŞULMAKTADIR.
    bir kez daha saygılarımla




  • Acaba o cam çıtaları iyi oturtulmamış dahi olsa sonsuza kadar öyle kullanılacak anlamına mı geliyor? Yani bizim otoparktada 2 komşumuzun C4 araçları var bizzat onların fitillerini inceledim ve gayet düzgündüler.Kaldıki problemli olsa bile böyle şeyler rahatlıkla halledilebilir sanırım.
    İşin özü tüm C4 araçların kapı fitilleri bozuktur diyemiyorsak kesinlikle kabul edilmesi gereken bir hata vardır diyemeyiz. Zaten Kamil Beyde bu araçları kendisi üretip satmadığına göre ona yüklenmek son derece anlamsız die düşünüyorum.
    Bilakis kendisine verdiği güncel fiyat bilgileri ve yardımlarından dolayı kendi adıma teşekkür ederim ve citroen marka araç alırsam ondan alacağımı belirtmek isterim.
    Kamil Bey MCP ve düz vitesli Hdi modellerinde fiyat değişimi oldu mu acaba?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NateHuffman

    Acaba o cam çıtaları iyi oturtulmamış dahi olsa sonsuza kadar öyle kullanılacak anlamına mı geliyor? Yani bizim otoparktada 2 komşumuzun C4 araçları var bizzat onların fitillerini inceledim ve gayet düzgündüler.Kaldıki problemli olsa bile böyle şeyler rahatlıkla halledilebilir sanırım.
    İşin özü tüm C4 araçların kapı fitilleri bozuktur diyemiyorsak kesinlikle kabul edilmesi gereken bir hata vardır diyemeyiz. Zaten Kamil Beyde bu araçları kendisi üretip satmadığına göre ona yüklenmek son derece anlamsız die düşünüyorum.
    Bilakis kendisine verdiği güncel fiyat bilgileri ve yardımlarından dolayı kendi adıma teşekkür ederim ve citroen marka araç alırsam ondan alacağımı belirtmek isterim.
    Kamil Bey MCP ve düz vitesli Hdi modellerinde fiyat değişimi oldu mu acaba?



    arkadaşım selam
    önce teşekkür ederim inceliğinden dolayı
    fiyatlarda ufak bir değişme sözkonusu aralık ayına göre değerlendirirsek.
    yani şu anda C4 1,6 110 HP METALİK FİYATI 37,400YTL
    MCP İSE YİNE METALİK OLARAK 40,302YTL dir
    fiyatlarda güncel değişimler sözkonusu dur.yazmış olduğum fiyat şu tarihe kadar geçerlidir demek zordur.
    bilgilerinize
    saygı ve sevgilerimle




  • slm kamil bey c4 almayı düşünüyorum 2 3 aya kalmaz arkadaşımda 2006 110 hp c4 var ve çok seviyorum..mcp ye 40500 diyosunuz ama sitesinde 45.5 bunun gerçek fiyatı nedir??

    http://www.citroen.com.tr/?step=4&page_id=181&id=BB5A5H9WR
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kecekece


    quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa


    quote:

    Orjinalden alıntı: kecekece


    quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa

    kecekecenickli arkadaşım iyi günler.
    Ben auto motor & sport dergisinde çalışıyorum ve o aracın testinde bizzat bulundum. O kapı fitili malesef her daim o şekildeydi ve yollarda 3 adet C4'te daha aynı sorun olduğunu gözledik. Citroen'e test aracını teslim etmeye gittiğimizde de sorundan bahsettik onlar da durumun farkındaydı. Bana kalırsa bilip bilmeden hiç bir dergiye/kimseye ön yargılı yaklaşmayın. O kapı fitilini bizim kaldırıp çektiğimizi iddia ederken bize yalancı ve sahtekar dediğinizin umarım farkındasınızdır. İstediğiniz an gidip o test aracını beraber inceleyebiliriz. Bu yazdığınızı okuyunca ne kadar üzüldüğümü size anlatamam. Citroen sattığınızı biliyorum ancak her otomobilin artı ve eksi yönleri vardır bunu kabullenirseniz insnalar da size daha güvenilir bir satıcı olarak bakar.

    Ozan Kayıhan


    arkadaşım selam
    ben burada satış propagandası yapmıyorum,sadece ilgili arkadaşları bilgilendirmeye çalışıyorum.ama sen bu aracın bizzat testinde bulunan biri olarak,rakiplerine göre onlarca olan artı yönlerini hiçe sayarak,problem teşkil etme olasılığı çok düşük olan bir konu hakkında resim koyarak citroen düşmanlığı yaptığının farkında değilsin sanırım.ben senin yerinde olsam bu talihsizliği yaşamazdım.üstelik citroen size kötüleyesiniz diye de araç tahsis etmedi değilmi.tamam yine katılırım size,olayı harmanlamanız gerek,kötü yönlerini yazın,ama iyi yönlerini de yazın ki insanlar asıl size güvensinler bir otorite olarak kabul etsinler.
    ben hergün onlarca satılan sıfır araçlardan ziyade,servisimize gelen ve yolda gördüğüm araçları inceliyorum ve maalesef hiçbirinde de bahsettiğiniz olayı göremiyorum.keşke siz haklı çıksanız da ben mahçup olsam.
    saygılar

    Sizin bizim testimizi okumadığınız her halinizden belli. Otomobilin artılarını da eksilerini de gayet güzel bir şekilde açıkladık. O işçilik sorununa ise başka C4'lerde de rastladık ve zaten bir başka kullanıcı daha bu sorundan bahsetmiş ama siz hala kabul etmiyorsunuz. Eğer hala bu olayı sırf biz Citroen'i kötüleyelim diye yazdığımızı iddia ederken bize hakaret ettiğinizin farkında değilsiniz. Otomobilinizin reklamını yapmak için dergimize çamur atmaya hakkınız yok. Hem test aracımız da hem de yolda gördüğümüz 3 ayrı araçta daha bu problem vardı. Bu forumdaki bi C4 kullanıcısında da bu problem var bunun üzerine hala nasıl böyle şeyler yazabiliyorsunuz şaştım kaldım. Eğer çok istiyorsanız size Baylas'tan veya Citroen Halkla ilişkilerden Melisa Hanım'dan bir telefon ettirebilirim. Belki bu şekilde bu sorunun varlığını kabul edersiniz? Üstelik bu foruma girip bu yazılanları okuyan tüm okuyucular kimin doğruyu söylediğini anlamış olur ne dersiniz?

    arkadaşım neden beni anlamakta zorluk çekiyorsun
    senin dergini okumak yada orada yazanlara inanmak zorunda olmadığımı hatırlatmak isterim
    asıl sen burada derginin reklamını yaptığının farkındamısın
    sonrasında ise,o test verilerini artı ve eksileri ile birlikte burada yayınlasa idin o zaman maksadını aşmamış olarak kabul edecektim,burada sizin derginiz ile ilgili değil c4 mcp ile ile ilgili olan konulardan bahsederken ,sen tutup da bu aracın cam çıtasının problemini koyarsan,ben tabiki buna sesziz kalmam,burada mcp şanzuman ile ilgili sorulara cvp verirsen bu platformu daha doğru kullanmış ve okuyanları daha iyi bilgilendirmiş oluruz sencede öyle değilmi.
    okuyucuları yanlış yönlendiriyorsun.cam çıtası problem olabilir ama seni yolda bırakacak kadar değil,yada sürüş güvenliğini bozacak kadar değil,yada bu aracın onca artıları varken ,o artılarını eksiye çevirecek kadar büyük bir problem değil.
    beni birilerine arttırınca da ben o konuda ''siz öyle diyorsanız öyledir'' diyecek kadar çocuk mu görüyorsun ki hala iddia ediyorsun

    ister satış propagandası de istersen de sattığı markayı övüyor de ne dersen de BU ARAÇTA O PORBLEMLER OLMADI.
    bu araçtan satın almak isteyen arkadaşlara doğru bilgi verelim.eğer birgün cam çıtaları ile ilgili bir şikayet konusu açılırsa,o resimlerini de oraya koyarsın o güzel iddialarını da orada yaparsın.
    BURADA SADECE C4 MCP NEDİR VE NASILDIR KONUSU KONUŞULMAKTADIR.
    bir kez daha saygılarımla


    Bakın sizin anlamadığınız ve anlamamakta ısrar ettiğiniz bir kaç madde var bunları son bir kez daha açıklayıp olayı en azından bu forumda bitireceğim

    Madde 1: bu fotoğrafı ben koymadım :) Bu fotoğraf bizim testimizden alıntı yapan bir başka forum üyesi tarafından konuldu. Sonuç olarak ben burada Dergimin reklamını yapmıyorum sizin hakaretlerinize karşı dergimi savunuyorum. Çünkü belki farkında değilsiniz ancak dergimize ve bana yalancı ve iftiracı diyorsunuz.

    Madde 2: Hem artılarını hem eksilerini belirttiğimiz bu otomobilin testinde bahsettiğimiz sorunu Citroen kabul ediyor. Ve bu fitil yerine sürekli oturtulsa bile 5 saniyede geri çıkıyor. BAŞKA BİR FORUM ÜYESİNİN DE BELİRTTİĞİ GİBİ bu sorunu yaşamış ve servis yapışkanlı bant kullanarak olayı çözmeye çalışmıştır. Madem biz yalancı ve iftiracı bir dergiyiz diğer üye de mi yalancı ve iftiracı? Üstelik Citroen olmayan bir sorunu neden kabul etsin?

    Madde 3: Biz bu sorunun çok büyük bir problem olduğunu söylemedik. Alacağınız C4'lerde bu türden ufak tefek işçilik hatalarına rastlayabilirsiniz şimdiden hazırlıklı olun dedik. Bu alıntı testimizin küçük bir detay kutusundan bir başkası tarafından yapılmıştır. Anlayamadığınız üzere ben bu konu başlığını auto motor & sport kelimelerini aratıp bulduğum linklere bakarken gördüm ve dergimize ettiğiniz hakaretlere karşı kendimizi savunmak için mesaj yazdım.


    SONUÇ OLARAK: Bizim bir modeli haksız yere kötülemekle elimize ne geçebilir ki? En fazla o marka ile sorun yaşarız, o modeli kullananlardan tepki toplarız ve müthiş zarar ederiz. Fakat o modelin belli hatalarını yazmaz ise o modeli bizim testimizi okuyup alan ve sonradan bu problemleri yaşayan her tüketici bize tepki gösterir.

    EĞER CESARETİNİZ VARSA o test aracını ben BAYLAS'tan tekrar alırım ve sizin bayinize getiririm, zaten dergimiz de Sefaköyde gayet yakınız. Fotoğrafçımızla birlikte gelir durumu fotoğraflarız ve sizi malesef haksız çıkartırız. Üstelik bir çok C4 kullanıcısına ilan vererek bu konuda problem yaşayanların mektuplarını ve fotoğraflarını toplayabilirim. Mümkünse foruma giren üyelerimizi de bayinize davet ederiz ve durumu kendi gözleriyle onlar da görürler. Eğer kabul ederseniz BAYLAS'ten size bir telefon edilir ve "evet test aracında böyle bir problem vardı" şeklinde bir teyit alabilirsiniz. Bize inanmıyorsanız belki BAYLAS'a inanırsınız. Sonuçta benim hiçbir şeyden kaçtığım yok. Testte yazdığımızın sonuna kadar arkasındayız. Peki siz bu iddialarınızın arkasında mısınız? Yazdığımız doğrular yüzünden burada hakarete uğramak inanın oldukça sinir bozucur bir durum. Bilip bilmeden bir şeyler iddia etmeden önce iyi düşünmeniz gerekirdi.




  • size cvp vermiyecem,sakın pes ettiğimi filan düşünmeyin.
    sadece okuyucuların saçmalıkları değil de gerçekleri görmesi için,daha güzel şeyler paylaşmak adına cvp yazmıyorum,konuyu kapatıyorum ve buna istinaden en güzel cevabın cevap vermemek olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emevi

    slm kamil bey c4 almayı düşünüyorum 2 3 aya kalmaz arkadaşımda 2006 110 hp c4 var ve çok seviyorum..mcp ye 40500 diyosunuz ama sitesinde 45.5 bunun gerçek fiyatı nedir??

    http://www.citroen.com.tr/?step=4&page_id=181&id=BB5A5H9WR

    slm
    yeni yıla fiyat artışı ile başladık,aralık ayında daha da düşük olan bu aracın fiyatı(mcp)41,500ytl ye kadar çıktı ancak şu anki son güncel fiyatı metalik dahil 40,302ytl dir
    şimdiden hayırlı olması dileğimle




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa

    quote:

    Orjinalden alıntı: kecekece


    quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa


    quote:

    Orjinalden alıntı: kecekece


    quote:

    Orjinalden alıntı: tsuthebasa

    kecekecenickli arkadaşım iyi günler.
    Ben auto motor & sport dergisinde çalışıyorum ve o aracın testinde bizzat bulundum. O kapı fitili malesef her daim o şekildeydi ve yollarda 3 adet C4'te daha aynı sorun olduğunu gözledik. Citroen'e test aracını teslim etmeye gittiğimizde de sorundan bahsettik onlar da durumun farkındaydı. Bana kalırsa bilip bilmeden hiç bir dergiye/kimseye ön yargılı yaklaşmayın. O kapı fitilini bizim kaldırıp çektiğimizi iddia ederken bize yalancı ve sahtekar dediğinizin umarım farkındasınızdır. İstediğiniz an gidip o test aracını beraber inceleyebiliriz. Bu yazdığınızı okuyunca ne kadar üzüldüğümü size anlatamam. Citroen sattığınızı biliyorum ancak her otomobilin artı ve eksi yönleri vardır bunu kabullenirseniz insnalar da size daha güvenilir bir satıcı olarak bakar.

    Ozan Kayıhan


    arkadaşım selam
    ben burada satış propagandası yapmıyorum,sadece ilgili arkadaşları bilgilendirmeye çalışıyorum.ama sen bu aracın bizzat testinde bulunan biri olarak,rakiplerine göre onlarca olan artı yönlerini hiçe sayarak,problem teşkil etme olasılığı çok düşük olan bir konu hakkında resim koyarak citroen düşmanlığı yaptığının farkında değilsin sanırım.ben senin yerinde olsam bu talihsizliği yaşamazdım.üstelik citroen size kötüleyesiniz diye de araç tahsis etmedi değilmi.tamam yine katılırım size,olayı harmanlamanız gerek,kötü yönlerini yazın,ama iyi yönlerini de yazın ki insanlar asıl size güvensinler bir otorite olarak kabul etsinler.
    ben hergün onlarca satılan sıfır araçlardan ziyade,servisimize gelen ve yolda gördüğüm araçları inceliyorum ve maalesef hiçbirinde de bahsettiğiniz olayı göremiyorum.keşke siz haklı çıksanız da ben mahçup olsam.
    saygılar

    Sizin bizim testimizi okumadığınız her halinizden belli. Otomobilin artılarını da eksilerini de gayet güzel bir şekilde açıkladık. O işçilik sorununa ise başka C4'lerde de rastladık ve zaten bir başka kullanıcı daha bu sorundan bahsetmiş ama siz hala kabul etmiyorsunuz. Eğer hala bu olayı sırf biz Citroen'i kötüleyelim diye yazdığımızı iddia ederken bize hakaret ettiğinizin farkında değilsiniz. Otomobilinizin reklamını yapmak için dergimize çamur atmaya hakkınız yok. Hem test aracımız da hem de yolda gördüğümüz 3 ayrı araçta daha bu problem vardı. Bu forumdaki bi C4 kullanıcısında da bu problem var bunun üzerine hala nasıl böyle şeyler yazabiliyorsunuz şaştım kaldım. Eğer çok istiyorsanız size Baylas'tan veya Citroen Halkla ilişkilerden Melisa Hanım'dan bir telefon ettirebilirim. Belki bu şekilde bu sorunun varlığını kabul edersiniz? Üstelik bu foruma girip bu yazılanları okuyan tüm okuyucular kimin doğruyu söylediğini anlamış olur ne dersiniz?

    arkadaşım neden beni anlamakta zorluk çekiyorsun
    senin dergini okumak yada orada yazanlara inanmak zorunda olmadığımı hatırlatmak isterim
    asıl sen burada derginin reklamını yaptığının farkındamısın
    sonrasında ise,o test verilerini artı ve eksileri ile birlikte burada yayınlasa idin o zaman maksadını aşmamış olarak kabul edecektim,burada sizin derginiz ile ilgili değil c4 mcp ile ile ilgili olan konulardan bahsederken ,sen tutup da bu aracın cam çıtasının problemini koyarsan,ben tabiki buna sesziz kalmam,burada mcp şanzuman ile ilgili sorulara cvp verirsen bu platformu daha doğru kullanmış ve okuyanları daha iyi bilgilendirmiş oluruz sencede öyle değilmi.
    okuyucuları yanlış yönlendiriyorsun.cam çıtası problem olabilir ama seni yolda bırakacak kadar değil,yada sürüş güvenliğini bozacak kadar değil,yada bu aracın onca artıları varken ,o artılarını eksiye çevirecek kadar büyük bir problem değil.
    beni birilerine arttırınca da ben o konuda ''siz öyle diyorsanız öyledir'' diyecek kadar çocuk mu görüyorsun ki hala iddia ediyorsun

    ister satış propagandası de istersen de sattığı markayı övüyor de ne dersen de BU ARAÇTA O PORBLEMLER OLMADI.
    bu araçtan satın almak isteyen arkadaşlara doğru bilgi verelim.eğer birgün cam çıtaları ile ilgili bir şikayet konusu açılırsa,o resimlerini de oraya koyarsın o güzel iddialarını da orada yaparsın.
    BURADA SADECE C4 MCP NEDİR VE NASILDIR KONUSU KONUŞULMAKTADIR.
    bir kez daha saygılarımla


    Bakın sizin anlamadığınız ve anlamamakta ısrar ettiğiniz bir kaç madde var bunları son bir kez daha açıklayıp olayı en azından bu forumda bitireceğim

    Madde 1: bu fotoğrafı ben koymadım :) Bu fotoğraf bizim testimizden alıntı yapan bir başka forum üyesi tarafından konuldu. Sonuç olarak ben burada Dergimin reklamını yapmıyorum sizin hakaretlerinize karşı dergimi savunuyorum. Çünkü belki farkında değilsiniz ancak dergimize ve bana yalancı ve iftiracı diyorsunuz.

    Madde 2: Hem artılarını hem eksilerini belirttiğimiz bu otomobilin testinde bahsettiğimiz sorunu Citroen kabul ediyor. Ve bu fitil yerine sürekli oturtulsa bile 5 saniyede geri çıkıyor. BAŞKA BİR FORUM ÜYESİNİN DE BELİRTTİĞİ GİBİ bu sorunu yaşamış ve servis yapışkanlı bant kullanarak olayı çözmeye çalışmıştır. Madem biz yalancı ve iftiracı bir dergiyiz diğer üye de mi yalancı ve iftiracı? Üstelik Citroen olmayan bir sorunu neden kabul etsin?

    Madde 3: Biz bu sorunun çok büyük bir problem olduğunu söylemedik. Alacağınız C4'lerde bu türden ufak tefek işçilik hatalarına rastlayabilirsiniz şimdiden hazırlıklı olun dedik. Bu alıntı testimizin küçük bir detay kutusundan bir başkası tarafından yapılmıştır. Anlayamadığınız üzere ben bu konu başlığını auto motor & sport kelimelerini aratıp bulduğum linklere bakarken gördüm ve dergimize ettiğiniz hakaretlere karşı kendimizi savunmak için mesaj yazdım.


    SONUÇ OLARAK: Bizim bir modeli haksız yere kötülemekle elimize ne geçebilir ki? En fazla o marka ile sorun yaşarız, o modeli kullananlardan tepki toplarız ve müthiş zarar ederiz. Fakat o modelin belli hatalarını yazmaz ise o modeli bizim testimizi okuyup alan ve sonradan bu problemleri yaşayan her tüketici bize tepki gösterir.

    EĞER CESARETİNİZ VARSA o test aracını ben BAYLAS'tan tekrar alırım ve sizin bayinize getiririm, zaten dergimiz de Sefaköyde gayet yakınız. Fotoğrafçımızla birlikte gelir durumu fotoğraflarız ve sizi malesef haksız çıkartırız. Üstelik bir çok C4 kullanıcısına ilan vererek bu konuda problem yaşayanların mektuplarını ve fotoğraflarını toplayabilirim. Mümkünse foruma giren üyelerimizi de bayinize davet ederiz ve durumu kendi gözleriyle onlar da görürler. Eğer kabul ederseniz BAYLAS'ten size bir telefon edilir ve "evet test aracında böyle bir problem vardı" şeklinde bir teyit alabilirsiniz. Bize inanmıyorsanız belki BAYLAS'a inanırsınız. Sonuçta benim hiçbir şeyden kaçtığım yok. Testte yazdığımızın sonuna kadar arkasındayız. Peki siz bu iddialarınızın arkasında mısınız? Yazdığımız doğrular yüzünden burada hakarete uğramak inanın oldukça sinir bozucur bir durum. Bilip bilmeden bir şeyler iddia etmeden önce iyi düşünmeniz gerekirdi.
    bu foruma tesadüfen gimiş tarafsız bir okuyucu olarak aranızdaki tartışmayı okuyunca resmen içim şişti ve hiç adetim olmadığı halde bu konuda yorum yapma gereği duydum(konu sizin aranızda ama)bence dergi yazarı arkadaş sadece görevini yapmış ve aracın artı ve eksilerini gündeme getirmiştir diğer arkadaşta gereksiz bir alınganlık göstermiştir yani ben c4 alacak olsam(ki bir fransız arabası almam)dergide yazan bu çıta meselesi yüzünden almamazlık etmem benim önceliklerim farklıdır 1-motor2-yakıt3-yol tutş4-dış görünüş5-iç dizayn6-işçilik c4ün motoruda ekonomiside(dizel)yol tutşuda dış görünüşüde (diğer iki şık sorunlu)gayet güzel




  • fenerium 32 arkadaşım
    zaten benimde vurgulamak istediklerim ile senin ve genelin araç alma sebeplerin aynı
    alınganlık göstermemi gerektirecek bir konu yok ki ortada.
    yinede yorumun için teşekkürler
  • MCP hakkında otomobil dergilerinin bazılarında olumsuz (vites geçişlerinin sarsıntılı olduğu ve performnas kaybı olduğu şeklinde) veya olumlu (vites geçişleri sarsıntısız, şanzıman motor ile uyumlu) şeklinde birbirine zıt yorumlar var..Ben Yeni Corolla MMT'yi test ettim..1. vitesten 2 ye geçerken easytronik'teki kadar olmasa da zorlandığını ve geçişin çok yumuşak olmadığını farkettim..Üst viteslerde bu sorun daha az hissediliyordu...Toyota MMT' nin bir önceki kasaya göre iyileştirildiğini duyurmuştu, doğrusu bana pek konforlu gelmedi..MCP kullananlar memnun mu? vites geçişleri ve performans nasıl? Ayrıca Hill-holdeo standart mı? Teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.