Şimdi Ara

C3 BAKIM SONRASI TEKLEME

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2006 MODEL c3 ilk kasa otomatik 1.4 8 v lpg yok.aracı aldığımda hiçbir sıkıntı yoktu tabiri caizse saat gibi derlerya o şekilde aldım. silindir kapak contasından yağ sızdırdığını farkettim fazla değildi ama içim rahat olsun dedim. söküldü ve silindir kapak contası değişti tabiki kapaktaki donanımda sökülüp yüzey taşlandı tekrar toplandı. yağ ve su kaçırma yok,yağ ve su eksiltme yok. yağa su karışma yok, ama toplandıktan sonra motorda tekleme silkeleme başladı soğukken daha çok silkeliyor ya havayı ya elektiriği yada yakıtı kesik kesik veriyor anlayamadım ısınınca silkeleme azalıyor. arac yüksek devire çıkıp kesici devreye giriyor seyir halindeyken silkeleme nadir oluyor sanki arkadan çekip bırakıyorlar gibi. şuda varki bazen hiç yapmıyor aha düzeldi derken bir sonraki gün bi bakmışsın dahada artmış. sebebi ne olabilir? söküp takınca parçalar hemen bozulurmu böyle? kutup başı söküldü beyinimi alıştırmak gerek veya boğaz kelebeğini vs. silindir kapak çıkarılınca yağ ve antifirizli su motorun alt kısmına aktı birşeyleri bozmuş olabilirmi? bilgisayara bağlandı sürekli arıza olarak oksijen sensörü görünüyormus ama onla işimiz olmadı pahalı birşey düzelmeye bilir diye almadım. boğaz kelebeği, oksijen sensörü,maf sensoru vs temizlesem işe yararmı? tecrübe geçiren arkadaşlardan bir fikir alabilirsem çok memnun olurum. şimdiden teşk.video ekliyorum.

    video;https://www.youtube.com/watch?v=3yn6-Zr_dCA







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.