BYD SEAL U DM-İ 15 Nisan 2024 satışta (59. sayfa)
-
-
Geçmiş satışlarına göre 3 aylık araç getirmiş. Zamları hesaba katarsak belki 5 6 ayda anca satılır bu araçlar. 40 gün sonra gemi falan gelmez. Yunanistan'da 800 bine satılan araca 1.3 milyon istiyorlar. Alternatif yok diye ekstra öpmeye çalışan firmalar önümüzdeki yazdan sonra ya ciddi fiyat düşecek yada satışları dip yapacak. Tasla ve bircok üreticinin ucuz arabalari gelmeye başlayacak. Fırsatçılık yapan firmalari bu halk unutmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Buraya 2000-2500 civarı araç bırakıldı, yarısı kaparo verilmiş araçlar zaten bayilerde araç yok. Kalanı Avrupa siparişleri ve şu an Barselona'ya gidiyor gemi. Aynı segmentte kronik sorunlu kablosuz şarj ve travel asisst olmayan Tiguan 3 milyon. Yağacak birşey yok, Çinlilere kalsa düşük fiyatla piyasanın içinden geçerler, yerli Togg, Renault, Fiat ve Hyundai fabrikaları kapanır 50.000 kişi işsiz kalır.
Fırsatçılık yapan Devlet yoksa Togg ve diğer yerliler batacak. Tesla'da 1.2 milyona Çinde sattığı aracı 1.7 milyona sattı, Almanya fabrikası açılana kadar. Yarı fiyatına olsa bile Amerikan malı ürün ve sapık, ırkçı, faşist bir delinin malını almam, orası ayrı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 8 Nisan 2025; 0:7:21 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İki hafta öncetest sürüşü talebinde bulundum. Önce İstanbul’dan arayıp ön görüşme yaptılar. İzmir bayiden aranacaksınız dendi fakat ne arayan var ne soran var. Bayide araç mı yok acaba ondan mı aramıyorlar?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
kaparo verdiyseniz ararlar yok vermediyseniz acil gidip verin derim, mayısa kadar kaparo almıyorlar diye biliyorum alımları kapatmışlar aşırı yoğunluktan dolayı
_____________________________ -
Merhaba araci almak icin haftasonu gormeye gidicem kapora 150000 tlymis ancak mayis gibi araclar gelecekmis beklemek benim icin sorun degil eger wp grubu varsa bana ozelden ulasan biri olabilirmi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Merhaba arkadaşlar. Ben de bu aracı almayı planlıyorum. Mekanik olarak sahibini üzecek bir sorunu var mı uzun vadede? Servisle veya ustayla muhatap olmak istemiyorum. Temel motivasyonum o. Yağını suyunu eksik etmezsen seni üzmez diyebiliceğiniz bir araç mıdır?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Arkadaşlar bende hiç şarj etmeden kullanmayı düşünüyorum, mantıkkı olurmu sizce.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Mantıksız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır. -
ben arac sahibiyim. 16.500km oldu.
4.0lt-5.5lt arası sehirici tuketiminiz olur. sehirdısında da 6lt-8lt arasında gider gelirsiniz.
canınız istediğinde de şarj edersiniz.
yakıt tüketimi ve konfor odaklı gidiyorsanız benim kriterlerime göre normal bir içten yanmalı araca göre çok daha mantıklı bir araç
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CemUsUs -- 9 Haziran 2025; 21:15:20 >_____________________________ -
Aynen dediğiniz gibi, yakıt odaklı ve konfor odaklı kullanırım, hep şehiriçi kullanırım, yılda 1 kez tatil amaçlı şehirler arası yol gidiyorum, evden şarj imkanım yok, gezdiğim yerlerde şarj istasyonu denk gelirse şarj ederim, şarj kovalamak istemiyorum, tşkler cvp için. Bu arada bayramdan önce izmit byd 2150 fiyat verdi ama liste fiyatı 2115 gözüküyor sitesinde, bu durumun nedeni nedir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bir tanıdığım abla aldı, ben de öyle kullanacağım dedi ama şimdi gittiği yerlerde takmaya alışmış, iş yerinde falan da takıyormuş, uğraşamam diyordu valla gayet de uğraşılırmış diyormuş şimdi. Elektrikli gezmeyi sadece vs herşeyi öğrenmiş, Phev'in olayı şarja takabilme olanağı zaten.
Eğer gerçekten hiç şarja takamayacaksanız şunu unutmayın, piliniz hep dip seviyelere yakın dolaşacak ve sürekli boş hücrelerle gezme olayı pil kimyası için iyi değil kesinlikle. Çoğu boş ağır bataryayı da her yere taşıdığınızı da unutmayın aslında şarj etmeden Phev kullanmanın zaten mantıklı tarafı olamaz da, %30 ötv teşviği işte. Aslında sizin için uygun olan fişsiz, küçük pilli klasik full hybrid ama Türkiye bu araçlara teşvik vermiyor.
_____________________________ -
liste fiyati gecerli. 2150’yi hic duymadim. ppf midir neyse onu eklemeye calismis olabilirler. kabul etmeyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
soc’yi 70 ayarlarsa dediginiz gibi bir senaryo gerceklesmez.
araci tanimiyorsaniz temkinli tavsiye vermekte fayda var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Arkadaşlar şimdi byd kocaeli kayadayım fiyat 2115tl liste fiyatı, ben yanlış anlamışım, bu arada bilgilendirici cvplarınız için tşkler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karambollllll -- 10 Haziran 2025; 14:58:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bildiriminiz kaynamış arada, aracı kullandım ve bu konuya da deneyimimi yazmıştım, pili sabit değerde tut komutunu biliyorum heyecan yapmayın hemen. Hiç şarja takmayan sabit şarj ayarlayan kişiler o pili er ya da geç kullanıyorlar ve sonra pil %7-8 gibi boş değerlere yakın gezip hybrid gibi kullanıyorlar.
Ford bir tane plug-in hybrid Suv'una İngiltere'de 1 sene boyunca yaptığı diagnostic sonuçlarını açıklamıştı, sattığı araçların azımsanmayacak bir değerinin şarj kapağı bile açılmamış. Bir tane kapak aç komutu log edilmemiş sisteme yani fabrikadan geldiği gibi duruyor. Sırf şirket aracı alımında BIK denilen vergi avantajı sunulduğu için alınmış. Yani bu araçlar bir yerde "adamına göre" çevreci veya az tüketiyor. Zaten asıl sorun şarjı bir yerde tutabilmek değil asıl sorun dev pili kullanmayan ciddi bir kesimin olması. Kullanılmayan büyük pilin ithal edilmesi, devletlerin uğradığı karşılığı olmayan teşvikler karşılığı oluşan vergi kayıpları. Hybrid gibi kullanılan araçlar plug-in hybrid teşviğine sızıyor. Bu yüzden Avrupa'da plug-in vergileri 31 aralıktan sonra 4 kata kadar artacak, 2027'de ise daha ciddi vergi kısıtlamaları gelecek.
Bu araçlar normalde herkese uygun değil, ama doğru kullanana da çok uygun. Türkiye için zaten pek sorun yok, bizde haraç kısılarak teşvik verildiği için bize zaten giren çıkan yok ama aslında herkesin ulaşılabileceği, küçük pilli geleneksel full hybrid'lere hiç teşvik vermeyerek yazık ediyorlar.
_____________________________
-
bravo. araci cok iyi tanimissiniz, %7 %8 falan mukemmel tespitler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Rakamı Byd için söylemedim, geçmişteki plug-in bazı modellerde boş pillerle gezenler için o örnek. Genel bir plug-in hybrid eleştirisi bu, Byd'ye özel değil.
Zamanında konuda Seal-u alanlara laf düzenlere seviyesizler diye demediğini bırakmadın ama senin de milletten pek farkın yok, haberin olsun.
_____________________________ -
ilk mesajinda ipe sapa gelmez yanlis tavsiyeler verdin, kibarca ikaz edilince “heyecanlanma” diye agresiflesip bir yanlis alakasiz tavsiye daha verdin. yuzune vurulunca simdi genel konustum diye sallayip olayi kisisel hakarete cevirdin.
ama uslupsuz olan ben oldum
icine oturdugu arabayi ogrenmis zannedip tavsiye vermeye kalkan adam ne bekliyorsak artik.. sen engin tecrubelerinle insanlari irsad etmeye devam et kardesim sahne senin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Arkadaşlar bu yeni ötv düzenlemesi seal u dmi etkiliyormu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki



kullanıcısına yanıt
Hızlı






