< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuremre1 -- 25 Ocak 2025; 10:59:41 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (68. sayfa)
-
-
Aldım. Keyifle biniyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ömür boyu keyifle binersiniz umarım
Keza 2. Elde ciddi zarar ederek bile satılması çok zor
Reel olarak en fazla zarar ettiren marka BYD
Çok fazla kronik sorunlar var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim kaptan kazasız belasız binelim hrpimiz arsçlarımıza. Ev ler genel olarak 2. elde içten yanmalara göre daha çok değer kaybediyor, bunu bilerek aldım bu aracı. Bu donanımda ve boyutta muadili olsa onu alabilirdim ama Atto nun bu fiyata muadili yok şu an ülkemizde. İlerde durum olursa hedef Tesla Juniper zaten ama şimdilik memnun bir şekilde kullanmaya devam Atto yu. Kronik çok sorunu var demişsiniz ama 1 yıldır binen arkadaşlar var; 2-3 sorunu hariç kronik büyük bir sorun duymadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi kronik sorunları var mesela ben aracı 1 hafta önce satın aldım henüz denk gelmedim bir probleme söylerseniz bilelim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Samimi olarak ne kadar kullandınız arabayı, merak ettim. Lütfen doğruyu söyleyin ama. O kronik sorunlar nedir? Bizlerle paylaşırsanız sevinirim. Ben ocak 7 de aldım arabayı. Uzun yol da yaptım. Valla o kadar sevdim ki arabayı fiyat kaybı vs. umurumda değil. Uzun yıllar satmayı düşünmüyorum. Zaten sıfır alınan araba illaki değer kaybı yaşar diye düşünüyorum. İyi akşamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç değer kaybetmesin diye sildirmeyin mesajımı ?
Kaynak göstermek açısından şikayet varda pek çok kronik sorun var
500 km vaadedilen menzilin 200 km olması
Bilya dağıtma
Ekran yazılım sorunları
Ekranın yamuk olması
Trim gümüş plastiklerde soyulma olması
70 gün serviste bekleme süresi
Sıfır araçları çizik teslim etmeleri
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Araci almayi planlarken boyle sorunlarin oldugunu gormek hayal kirikligina ugratti beni.
Yarin byd turkiye official’a bu ekran goruntusuyle birlikte bize neden sorunlu araba satiyorsunuz diye mail atacagim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oldboy86 -- 25 Ocak 2025; 21:12:52 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam forumda otomobil ile adeta her başlığa yazan meşhur bir isimsiniz pek olumlu tepkilerde almadığınız görüyorum:) ,ancak değer kaybetmesin diye neden sildireyim ,belli araştırma ve öngörü ile alıyoruz aracı ,sorun yaşamayı kimse tabiki istemez ancak her üründe belli sorunlar oluyor maalesef, burda benim atto 3 alırken ciddi üretim adetlerine ulaşmış ve o süreçte eksikliklere düzeltilme getirme kapasitesine sahip firma olması ve fiyatı etken oldu ,Son yazdığınız benim başıma geldi araç çizikti kabul etmedim pasta cila yapıp verdiler ama bu kronik sorun olarak kategorilendirilemez , 500 km iddiası zaten bir yerde yazmıyor ama şehirlerarası soğuk havada 200 gidebilir otobanda evdatabase den bakıp kabul edip aldık neyse diğer bahsettikleriniz hakkında bilgim yok umarım başımızıda gelmez ,9 sene astra k kullandım piston hergün kırılacak muhabbeti dönüp durdu ancak başıma gelmedi dikkat ettiğim için bunda da birşey olmaz diye inanıyorum 6 sene garantisi var bir şekilde çözülür , hangi aracı alırsanız alın servislerde parça stoğu yok saçma biçimde bekliyorsunuz buda marka bağımsız ülkenin gerçeği
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Byd atto 3 için 2022 den bu yana toplanan istatistikleri paylaşmışlar
Ref: database.org
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Evet ben verileri görerek aldım ki benzer fiyat gamında citoren ec4x , togg kısa menzil ,atto 3,tesla model y st kıyaslaması yaptım ,normalde tesla alacaktım ancak belli sorunların yeni kasada açıldığı ve yeni kasanın tr geliş süresi ve ötv dilim belirsizliği sebebiyle atto 3 almış oldum .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrikli araçlar genel olarak hızlı eskiyor, bu kesin bir kronik sorun
Örneğin ID7 geldi 850 Km menzil deniliyor
Seneye 1.000 Km menzilli modeller geldiğinde 200 Km menzilli aracı kime satabileceksiniz ?
Yine 2. Eli en büyük kronik elektrikli araç sorunlarından biri
Objektif değerlendirdikten sonra tepki görüyorsam bu biraz da forumda herkesin kendi arabasını övmesi geleneğinden geliyor olabilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam dediklerinizin bir kısmında haklılık payı var tabiki ama id 7 ,2 küsür milyon ve 850 km menzilli değil sizin 200 kıyasınıza göre elma ile armutu mukayese ediyorsunuz 1.5 milyona 450 km menzil 2 küsür 850 menzil denkleminde atto 3 kötü bir noktada kalmıyor ,neyse özellikle elektrikli araç alacak biri daha fazla fizibilite çıkarabilecek birisi olur kararını verir zaten herkes kendine uygun ile devam eder ,sağlıcakla
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi menzilleri yakalayabiliyorsunuz?
-
Hocam ben daha aracı yeni aldım 2.şarjı henüz tamamlamadım,yüzde 70 batarya ile 200 küsür km yapmış oldum diyebilirim , oturduğum bölge ankaranın en soğuk ve yokuşlu yerlerinden biri benim burada sarfiyatı çok olacaktır. Benzinli araçtada yenimahallede otururken 6.5 lt yakıyordum dikemene taşınınca 8.5 lara gelmişti :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Fiyatlari abartmaya baslamislar. 2800 lerden 4 binlerden 5binlere simdi 7 binler.. muhtemelen servisler kafalarina gore fatura kesiyor..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Böyle bi türkiye ceosu olduktan sonra herşey normal.
türk insanını çözmüşler. Herşey müstahak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
86 kw batarya var onda yani 1.5 katı atto 3'ün. SUV değil o araba. LFP batarya değil. arka frenler kampanadır kesin. bi de kumaş koltuk vardır id4'teki gibi. fiyatı ise 2 katı. 2 tane atto 3 alırım onun yerine biri şarj olurken diğerini kullanırım lol
ayrıca wltp'si 702 km ki bu da uzun menzilli versiyonunun. 850 km felan diil. yani en fazla 600-650 yapar LFP batarya da olmadığı için hızlı şarjlarda kaybeder o kapasitesini. 5 sene sonra atto 3 ile aynı km'ye gelir.
yurtdışı donanımında ısı pompası bile 1250 avro opsiyonel olarak sunuluyor.
o fiyata byd seal var (suv olan değil) yine ondan daha ucuz ve yine daha kalitesi. id7 0-100'ü 6.6 saniye seal'ın 3.8 saniye.
1.000 km menzil için 150 kw felan batarya koymaları gerek en iyi ihtimalle. ki ağırlık arttığı için daha da yüksek olabilir bu rakam. mevcuttaki batarya teknolojisi ile ağırlık-tüketim vs. yi mühendisler bu şekilde ayarlıyor yani çok büyük bir teknolojik sıçrama gerçekleşmediği sürece elektriklilerin gelişimi bu civarlarda olacaktır.
bi de vw ve alman otomobillerinin menzilleri size göre wltp'nin 1.5 katı olurken neden atto 3 gerçek değerlerinin de aşağısında oluyor ?
vw fabrika kapatacakken, almanya çin'den sağlam darbe yemişken bu darbeyi en çok da siz hissediyormuşsunuz gibime geliyor. lol.
-
Arabaya 6 yıl (çoğu avrupalı 2, maks. 3 yıl garanti veriyor) bataryaya 8 yıl garanti verip yaklaşık 30 yıl sonra ilk defa ülkemize yatırım yapan bir markayı abartılı şekilde linçleyip alanlara da hakaret içerikli sözler söylemek nasıl bir kafa gerçekten anlamıyorum. Atto 3 muadili daha uyguna bir Avrupalı marka vardı da biz illa BYD mi alacağız dedik? Artık kabak tadı vermeye başkadı bu iş. Yerli markamız 1.2-1.3m ye sattı da biz mi illa 1.5m ye BYD alacağız dedik? Eleştireceksek yerli markamızda dahil tüm markaları eleştirelim ama niyet farklı belliki burda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X