Şimdi Ara

BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (68. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
1.390
Cevap
85
Favori
175.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    Ben aracı dün teslim aldım aynı şekilde sorguladığımda kayıt dışı olduğu tespit edilen IMEİ yazıyor fakat ekranın sağ üst köşesinde 4G aktif görünüyor ara ara toptan mı kayıt ediliyor acaba . İstanbul kar bayiye sordum 2-3 ay içinde aktif olmasını bekliyoruz dediler pek bişey bilmiyorlar anladığım kadarıyla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onuremre1 -- 25 Ocak 2025; 10:59:41 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Aldım. Keyifle biniyorum.BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları 


    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Ömür boyu keyifle binersiniz umarım

    Keza 2. Elde ciddi zarar ederek bile satılması çok zor

    Reel olarak en fazla zarar ettiren marka BYD

    Çok fazla kronik sorunlar var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim kaptan kazasız belasız binelim hrpimiz arsçlarımıza. Ev ler genel olarak 2. elde içten yanmalara göre daha çok değer kaybediyor, bunu bilerek aldım bu aracı. Bu donanımda ve boyutta muadili olsa onu alabilirdim ama Atto nun bu fiyata muadili yok şu an ülkemizde. İlerde durum olursa hedef Tesla Juniper zaten ama şimdilik memnun bir şekilde kullanmaya devam Atto yu. Kronik çok sorunu var demişsiniz ama 1 yıldır binen arkadaşlar var; 2-3 sorunu hariç kronik büyük bir sorun duymadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Hangi kronik sorunları var mesela ben aracı 1 hafta önce satın aldım henüz denk gelmedim bir probleme söylerseniz bilelim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Samimi olarak ne kadar kullandınız arabayı, merak ettim. Lütfen doğruyu söyleyin ama. O kronik sorunlar nedir? Bizlerle paylaşırsanız sevinirim. Ben ocak 7 de aldım arabayı. Uzun yol da yaptım. Valla o kadar sevdim ki arabayı fiyat kaybı vs. umurumda değil. Uzun yıllar satmayı düşünmüyorum. Zaten sıfır alınan araba illaki değer kaybı yaşar diye düşünüyorum. İyi akşamlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nonpassaran kullanıcısına yanıt
    Araç değer kaybetmesin diye sildirmeyin mesajımı ?

    Kaynak göstermek açısından şikayet varda pek çok kronik sorun var

    500 km vaadedilen menzilin 200 km olması

    Bilya dağıtma

    Ekran yazılım sorunları

    Ekranın yamuk olması

    Trim gümüş plastiklerde soyulma olması

    70 gün serviste bekleme süresi

    Sıfır araçları çizik teslim etmeleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Araci almayi planlarken boyle sorunlarin oldugunu gormek hayal kirikligina ugratti beni.

    Yarin byd turkiye official’a bu ekran goruntusuyle birlikte bize neden sorunlu araba satiyorsunuz diye mail atacagim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oldboy86 -- 25 Ocak 2025; 21:12:52 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Hocam forumda otomobil ile adeta her başlığa yazan meşhur bir isimsiniz pek olumlu tepkilerde almadığınız görüyorum:) ,ancak değer kaybetmesin diye neden sildireyim ,belli araştırma ve öngörü ile alıyoruz aracı ,sorun yaşamayı kimse tabiki istemez ancak her üründe belli sorunlar oluyor maalesef, burda benim atto 3 alırken ciddi üretim adetlerine ulaşmış ve o süreçte eksikliklere düzeltilme getirme kapasitesine sahip firma olması ve fiyatı etken oldu ,Son yazdığınız benim başıma geldi araç çizikti kabul etmedim pasta cila yapıp verdiler ama bu kronik sorun olarak kategorilendirilemez , 500 km iddiası zaten bir yerde yazmıyor ama şehirlerarası soğuk havada 200 gidebilir otobanda evdatabase den bakıp kabul edip aldık neyse diğer bahsettikleriniz hakkında bilgim yok umarım başımızıda gelmez ,9 sene astra k kullandım piston hergün kırılacak muhabbeti dönüp durdu ancak başıma gelmedi dikkat ettiğim için bunda da birşey olmaz diye inanıyorum 6 sene garantisi var bir şekilde çözülür , hangi aracı alırsanız alın servislerde parça stoğu yok saçma biçimde bekliyorsunuz buda marka bağımsız ülkenin gerçeği


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Byd atto 3 için 2022 den bu yana toplanan istatistikleri paylaşmışlar


    BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları

    Ref: database.org

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • birber80 kullanıcısına yanıt

    Evet ben verileri görerek aldım ki benzer fiyat gamında citoren ec4x , togg kısa menzil ,atto 3,tesla model y st kıyaslaması yaptım ,normalde tesla alacaktım ancak belli sorunların yeni kasada açıldığı ve yeni kasanın tr geliş süresi ve ötv dilim belirsizliği sebebiyle atto 3 almış oldum .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nonpassaran kullanıcısına yanıt
    Elektrikli araçlar genel olarak hızlı eskiyor, bu kesin bir kronik sorun

    Örneğin ID7 geldi 850 Km menzil deniliyor

    Seneye 1.000 Km menzilli modeller geldiğinde 200 Km menzilli aracı kime satabileceksiniz ?

    Yine 2. Eli en büyük kronik elektrikli araç sorunlarından biri

    Objektif değerlendirdikten sonra tepki görüyorsam bu biraz da forumda herkesin kendi arabasını övmesi geleneğinden geliyor olabilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Hocam dediklerinizin bir kısmında haklılık payı var tabiki ama id 7 ,2 küsür milyon ve 850 km menzilli değil sizin 200 kıyasınıza göre elma ile armutu mukayese ediyorsunuz 1.5 milyona 450 km menzil 2 küsür 850 menzil denkleminde atto 3 kötü bir noktada kalmıyor ,neyse özellikle elektrikli araç alacak biri daha fazla fizibilite çıkarabilecek birisi olur kararını verir zaten herkes kendine uygun ile devam eder ,sağlıcakla


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nonpassaran kullanıcısına yanıt

    Hangi menzilleri yakalayabiliyorsunuz?

  • BilgiFakiri kullanıcısına yanıt

    Hocam ben daha aracı yeni aldım 2.şarjı henüz tamamlamadım,yüzde 70 batarya ile 200 küsür km yapmış oldum diyebilirim , oturduğum bölge ankaranın en soğuk ve yokuşlu yerlerinden biri benim burada sarfiyatı çok olacaktır. Benzinli araçtada yenimahallede otururken 6.5 lt yakıyordum dikemene taşınınca 8.5 lara gelmişti :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada Atto3 bakımı hangisi once olursa 30.000 de veya 24 ayda bir yapılıyor. Dün servise giden ve ilk 30.000 bakimini yaptıran bir arkadaş paylaşmış.

    Alinan ucret ve doküman şu şekilde;

    BAKIM ve İşçilik 5.851 TL
    Hepa filtre 531 TL
    Yag sanziman dişli 282 TL
    Fren yagi 189 TL
    Cam suyu 150 TL

    Toplam 7.003 TL BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Argylexxxx A kullanıcısına yanıt
    Fiyatlari abartmaya baslamislar. 2800 lerden 4 binlerden 5binlere simdi 7 binler.. muhtemelen servisler kafalarina gore fatura kesiyor..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Halk Kütüphanecisi kullanıcısına yanıt
    Böyle bi türkiye ceosu olduktan sonra herşey normal.

    türk insanını çözmüşler. Herşey müstahak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    86 kw batarya var onda yani 1.5 katı atto 3'ün. SUV değil o araba. LFP batarya değil. arka frenler kampanadır kesin. bi de kumaş koltuk vardır id4'teki gibi. fiyatı ise 2 katı. 2 tane atto 3 alırım onun yerine biri şarj olurken diğerini kullanırım lol


    ayrıca wltp'si 702 km ki bu da uzun menzilli versiyonunun. 850 km felan diil. yani en fazla 600-650 yapar LFP batarya da olmadığı için hızlı şarjlarda kaybeder o kapasitesini. 5 sene sonra atto 3 ile aynı km'ye gelir.


    yurtdışı donanımında ısı pompası bile 1250 avro opsiyonel olarak sunuluyor.


    o fiyata byd seal var (suv olan değil) yine ondan daha ucuz ve yine daha kalitesi. id7 0-100'ü 6.6 saniye seal'ın 3.8 saniye.


    1.000 km menzil için 150 kw felan batarya koymaları gerek en iyi ihtimalle. ki ağırlık arttığı için daha da yüksek olabilir bu rakam. mevcuttaki batarya teknolojisi ile ağırlık-tüketim vs. yi mühendisler bu şekilde ayarlıyor yani çok büyük bir teknolojik sıçrama gerçekleşmediği sürece elektriklilerin gelişimi bu civarlarda olacaktır.


    bi de vw ve alman otomobillerinin menzilleri size göre wltp'nin 1.5 katı olurken neden atto 3 gerçek değerlerinin de aşağısında oluyor ?


    vw fabrika kapatacakken, almanya çin'den sağlam darbe yemişken bu darbeyi en çok da siz hissediyormuşsunuz gibime geliyor. lol.





  • Arabaya 6 yıl (çoğu avrupalı 2, maks. 3 yıl garanti veriyor) bataryaya 8 yıl garanti verip yaklaşık 30 yıl sonra ilk defa ülkemize yatırım yapan bir markayı abartılı şekilde linçleyip alanlara da hakaret içerikli sözler söylemek nasıl bir kafa gerçekten anlamıyorum. Atto 3 muadili daha uyguna bir Avrupalı marka vardı da biz illa BYD mi alacağız dedik? Artık kabak tadı vermeye başkadı bu iş. Yerli markamız 1.2-1.3m ye sattı da biz mi illa 1.5m ye BYD alacağız dedik? Eleştireceksek yerli markamızda dahil tüm markaları eleştirelim ama niyet farklı belliki burda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.