Şimdi Ara

Bunlar da bizim minikler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
232
Cevap
0
Favori
20.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Videolarda cok iyi olmuş Bu konularda Bilgi veren herkese cok teşekkürler.
  • Trafikte yol sorunu olmaz bunların. Bu aracı gören hemen şerit değiştirir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shadow35

    Videolarda cok iyi olmuş Bu konularda Bilgi veren herkese cok teşekkürler.


    Kendi adıma teşekkür ederim ben de.

    quote:


    Trafikte yol sorunu olmaz bunların. Bu aracı gören hemen şerit değiştirir


    Evet hakikaten de köprüden geçmemiz gerektiğinde en sağdaki ogs gişeleri tıkalıysa mecburen sol başa geçmek zorunda kalıyoruz.Bahsetiğiniz durum aynen gerçekleşiyor .




  •  Bunlar da bizim minikler


    Ford 350 nasıldır peki arazide? Acmat'mı daha iyidir yoksa bumu? Bu gün gördüm bunu taksimde, yeni kasasını gerçekten çok büyük, dev.

    Hocam birde peki, şu amerikada big foot yarışları yapıyorlar ya. Tekerlek çapı 3 metre olan araçlar. Öyle bir araç dizel motorlu olarak ( Ne biliyim otobüs motoru sökülüp ona takılsa ) kaça mal olur?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

     Bunlar da bizim minikler


    Ford 350 nasıldır peki arazide? Acmat'mı daha iyidir yoksa bumu? Bu gün gördüm bunu taksimde, yeni kasasını gerçekten çok büyük, dev.

    Hocam birde peki, şu amerikada big foot yarışları yapıyorlar ya. Tekerlek çapı 3 metre olan araçlar. Öyle bir araç dizel motorlu olarak ( Ne biliyim otobüs motoru sökülüp ona takılsa ) kaça mal olur?


    bence bu araç arazide çok dengesizdir .arazide forever hummer H1




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

     Bunlar da bizim minikler


    Ford 350 nasıldır peki arazide? Acmat'mı daha iyidir yoksa bumu? Bu gün gördüm bunu taksimde, yeni kasasını gerçekten çok büyük, dev.

    Hocam birde peki, şu amerikada big foot yarışları yapıyorlar ya. Tekerlek çapı 3 metre olan araçlar. Öyle bir araç dizel motorlu olarak ( Ne biliyim otobüs motoru sökülüp ona takılsa ) kaça mal olur?

    En arazi aracı gibi görünen Bronco bile beni iki kere düşündürdüğünden Ford'un arazide pek başarılı olabileceğini sanmıyorum.Anca modifiye edilerek belki.Bir de ACMAT ile karşılaştırmam bile .Ayrıca big foot konusuna gelince,sırf lastik ve yükseltme masrafı yüzünden başlamadan vazgeçersin.Bizim bu araçların lastikleri bile takımı 4-5 bin TL civarlarında.Var o boyutlardaki lastiklerin fiyatlarını sen düşün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RqJnr -- 6 Şubat 2007; 23:03:01 >




  • quote:

    bence bu araç arazide çok dengesizdir .arazide forever hummer H1

    Hocam özür dilerim ama gülesim geldi ,yani arazide kendi boyutlarında H1 desen belki de genel bağlamda söylemişsin.Bana da bir off-roadçu ve 4x4 kamyoncu olarak garip geldi bu mesajın.

     Bunlar da bizim minikler


    Dip not:Ana 4x4 konusunda da aynı resim olduğundan kusura bakmayın ama arkadaşa verebileceğim en iyi cevap bu resim.




  • bence orada h1 in saplanması sürücünün yeteneksizliğinden dir.
  • http://www.araba.com/316242.html

    sence bu ilandaki unimog iyimidir.
  • Vallahi temiz bir araç gibi duruyor ama motordan ziyade önemli olan şanzıman ve şase.Bir Unimog'da şanzıman ve şase sağlamsa gerisi problem değildir.Dizele göre fiyatı da iyi gibi.22bin TL'ye de orjinal dizel 406 var bir adet.
    http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3523247
    Ayrıca hocam gel etme,ya kendi sınıfında en iyi de,yoksa gardımı almak zorunda kalıcam.
  • yok ben hala Hummer H1 i savunuyorum en iyisi o

    ondan sonra 2.Unimog
    3.Defender
    4.Lada Niva
  • Hocam illa klasman farkı göz etmeksizin araçları sıralayacaksan,malesef şöyle bir gerçek var.Unimog'un birinci olamayacağı gibi(Kamaz),asla ve asla da Hummer Unimog'dan iyi olamaz.

    Örneğin Unimog vites oranları;
    1. vites+karınca şanzıman = 347.84
    2. vites+karınca şanzıman = 191.57
    1. geri vites = 152.11
    2. geri vites = 83.92
    1. vites = 112.87
    2. vites = 62.22
    3. vites = 33.79
    4. vites = 18.67
    5. vites = 11.57
    6. vites = 7.56
    Unimog'un en ağır devirde crawl ratio'su 347.84:1 iken;2006 H1'inki 45:1.Arada bir kaç kat fark var değil mi?
    Ayrıca Unimog %100 eğime tırmanabilirken,H1 %60 eğim.
  • Ama H1'in lastikleri çok küçük unimog'a göre. Yani daha doğrusu şöyle söyleyeyim, o kasaya göre çok küçük. Unimog'un 2 lastik arası mesafesi epey az. Hummer'inki daha fazla. Yani hummer'e Unimog'daki gibi büyük lastikler takılsa sonuç değişmezmi?

    Hummer 6500cc Turbo Dizel motora sahip sanırım. Turbosuz olanının torku 550 Nm civarıydı. Tekerleklere yaklaşık 30.000 nm gönderebilir. Unimog'un torku ve beygiri kaç?

    Birde H1 bildiğim kadarı ile Amerikan ordusunda kullanılmakta, yani daha kötü olsa neden Unimog kullanılmıyor?
  • Hummer seridir,manevralarda kullanılır.Unimog ağırdır ve güçlüdür,zorlu yollarda kullanılır.Unimog'da beygir önemli değildir fakat torku söyleyeyim,bizim 6000cc evlatta 1100Nm.1100x347=381.700Nm tekerlek başına.Bunlar basit matematik gerçi.Lastik mesafesi derken 406'dan bahsediyorsun heralde,404 sandığın gibi değil çünkü.Ve de Unimog lastiği takılsa dahi bence Hummer Unimog olamaz.
  • Feci bir tork değeri var Unimog'un. Benim 4.7 benzinli motorda onu elde etmem için aşırı besleme şart. Hoş aslında normal gibi, 2000cc Tdi'dan 350 Nm tork alındığına göre, doğrudur.

    Unimog'u unimog yapan zaten özel tasarım aks'lar ve transfer case'i değilmi? Birde Hummer H1 rakip olamıyor ise, Abd'de rakip olabilecek bir 4Wd sistemi varmıdır?
  • Hayır,eğer klasman farkı gözetmeksizin Unimog'a rakip ararsak şunları yazabiliriz.
    1-Kamaz
    2-Tatra
    3-Man KAT-1
    4-URAL
    5-KRAZ
    6-Renault M-210 ve ALM ACMAT
    7-OSKOSH

    Ayrıca ufak bilgi,unimog'da transfer case yoktur.Bütün sistem tek bir şanzımanda toplanmıştır.Harika bir mühendislik ürünü.Biz de diferansiyel kilitlerini,karınca şanzımanı ve allrad(4x4)'ı pnömatik yaptık.Şimdi çok daha rahat oldu.
  • Bunlardan hangileri Amerikan? Birde cüsse büyüdükçe off-road yeteneğinin düşmesi gerekmiyormu yav?
  • quote:

    Bunlardan hangileri Amerikan? Birde cüsse büyüdükçe off-road yeteneğinin düşmesi gerekmiyormu yav?


    Hiçbiri.Ayrıca ikinci soruna en sağlam antitez ACMAT'tır.Videoları izlemişsindir heralde.
  • O videolardan bir şey anlaşılmazki. Benim koyduğum videolardakinden bir farkı yok. Sen şöyle en en en en en ağır şartlardaki bir off-road'ı koy.
  •  Bunlar da bizim minikler

    Örneğin bu yeni tanıştığımız arkadaşlarımıza biraz gök yüzünü izletmek için kullandığımız rampalardan biri.30 derece dolaylarında.
     Bunlar da bizim minikler

    Yüksek adrenalinli bir tırmanma parkuru.36-37 derece civarlarında.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.