Şimdi Ara

Bu laptopa bu fiyat nasıl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar elimde toshiba satellite l505 11e modeli laptop var.İncelemesi için birine verdim.Ekranı kırık.Bu ekran için 250 lira ve sıvı teması için 100 lira para söyledi.Ben de satayım dedim ve 150 lira dedi fiyatı nasıl sizce.3 yılı geçti alalı.Zamanında 1100 e almıştım

    Windows® 7 Home Premium 64 bit (önceden yüklenmiş, Toshiba-HDD kurtarma) ve
    Windows® 7 Home Premium 32 bit (Toshiba-Kurtarma DVD'si)
    Intel® Core™2 Duo işlemci T6600
    16 : 9 en boy oranıyla Toshiba TruBrite® HD TFT Yüksek Parlaklıkta ekran
    320 GB
    Mat siyah klavyeyle birlikte Şık Siyah tasarım
    2048 (1 adet) MB
    DDR3 RAM (1.066 MHz)
    HyperMemory™ teknolojisini destekleyen ATI Mobility Radeon™ HD 4650
    maksimum ömür : şu anda kullanılabilen resmi bir Windows Vista® pil karşılaştırma sonucu mevcut değil
    ağırlık : 2,72 kg
    G x U x Y : 383 x 259 x 35,5 (ön) / 39,3 (arka) mm



    _____________________________




  • Bu leptopu onarıp 500 satar harici ekran kartı var birazda markayı kullnır,internette 100-150tl ekranlar bulunuyor biraz araştırın.Sıvı teması için dediğiniz klavyeye mi klavye değişimide 100-150 oluyor etti 300 üzerine 100-200 koyup verir uğraşmam diyorsan verirsiniz.O leptopu toplamak 350'ye mal oluyor verin yenisini alırsınız.
    _____________________________
    samsung rf510-j03tr/Windows 7 home premium / i5 560m 2.67ghz turbo 3.2/8gb 1333mhz ram/7200rpm 500gb hdd /2gb 420m ekran kartı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    Bu leptopu onarıp 500 satar harici ekran kartı var birazda markayı kullnır,internette 100-150tl ekranlar bulunuyor biraz araştırın.Sıvı teması için dediğiniz klavyeye mi klavye değişimide 100-150 oluyor etti 300 üzerine 100-200 koyup verir uğraşmam diyorsan verirsiniz.O leptopu toplamak 350'ye mal oluyor verin yenisini alırsınız.

    sagolun hocam.bana ucuz gibi geldi fakat dediginiz gibi satan kisi de aynisini soyledi.Toplayip 500 600e satmaya calisicam diye.sivi temasi, touchpaddeki tuslarda ariza, ekranda kirik ve isinma problemi var.Cok sakat is hocam daha yeni surucu ve bataryaya 230 lira para verildi.d

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O zaman senin için sıkıntı oluşturmayacaksa ver gitsin ısınma problemi varsa soğutma sistemindede temizlik belkide bir fan değişimi gerekir ada içini açtığında eksra masrafta çıkabilir,230 masraf etmişsin 350 daha edeceksin o kadar masrafa değer mi ben şahsen yapmam biraz daha birikim yapıp senin bu bilgisayarı aldığın fiyata güzel makineler var onlardan alırım bu benim düşüncem
    _____________________________
    samsung rf510-j03tr/Windows 7 home premium / i5 560m 2.67ghz turbo 3.2/8gb 1333mhz ram/7200rpm 500gb hdd /2gb 420m ekran kartı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    O zaman senin için sıkıntı oluşturmayacaksa ver gitsin ısınma problemi varsa soğutma sistemindede temizlik belkide bir fan değişimi gerekir ada içini açtığında eksra masrafta çıkabilir,230 masraf etmişsin 350 daha edeceksin o kadar masrafa değer mi ben şahsen yapmam biraz daha birikim yapıp senin bu bilgisayarı aldığın fiyata güzel makineler var onlardan alırım bu benim düşüncem

    Hocam 1250 ye dell in inspiron 3521 laptop unu aldim.7760 di sanirim 1gb ekran karti var.Denemelik hitman abslution yukledim.full grafikle kasiliyor normal mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Full grafikte oynayamazsın orta ayarda oynanır birde masaüstü sağ tıkla değiştirilebilir grafik sürücüsünden oyunu yüksek performanslı gpu seçeneğine getir öyle dene,öncelikle yüksek ayarladar sonra orta ayarlara düşürürsün.
    _____________________________
    samsung rf510-j03tr/Windows 7 home premium / i5 560m 2.67ghz turbo 3.2/8gb 1333mhz ram/7200rpm 500gb hdd /2gb 420m ekran kartı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    Full grafikte oynayamazsın orta ayarda oynanır birde masaüstü sağ tıkla değiştirilebilir grafik sürücüsünden oyunu yüksek performanslı gpu seçeneğine getir öyle dene,öncelikle yüksek ayarladar sonra orta ayarlara düşürürsün.

    eyw.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu Sistem Nasıl?
    14 yıl önce açıldı
    Bu Sistem Nasıl?
    geçen yıl açıldı
    Bu sistem sizce nasıl?
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.