Şimdi Ara

brava stop etme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
46
Cevap
4
Favori
20.764
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    45 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cinfo

    murat_gs81 yazdiklari epey dogru yani bunlar;

    aracınızda ışıklara geldiğinizde debrejya, bastığınızda stop ediyorsa,veya viraj dönerken beklenmedik anda stop ediyorsa,yapacağınız çözüm:lpg enjektör ile benzin enjektörleri ile arasındaki boru mesafesinin uzunluğu kesinlikle kısa olacak

    manifold´daki montaj´da önemli!

    reapers´cagrim olucak; motor kapagini acip güzelce resimler cek bizimle burda payla$ sana yardimci oluruz burda



    ankara da bu işi yapan bi usta var mı
    ben potansiyometreye şasi kablosu çektirdim ve düzelmedi
    |
    |
    _____________________________
  • Hocam emci fiat servisi var sasmaz kavşağında mehmet usta benzinde gerekli ayarlamalari yapiyor ama lpg ye aldığımda arac gene ayni oluyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    7 Mesaj
    merhaba arkadaslar fiat brava marka arac sahıbıyım aracım nadırde olsa stop etme sorunu mevcut sorun ıle ılgılı ne yapabılırım ?
    _____________________________
  • Er
    4 Mesaj

    SİZLERLE YAŞADIĞIM BİRKAÇ TECRÜBEYİ PAYLAŞMAK İSTERİM...!

    2017 MAYIS AYINDA ALDIĞIM 2002 1.6 BRAVA SX (KLİMASIZ/lpgLİ) ARACIMDA MOTOR SICAKKEN IŞIKLARDA,VİRAJLARDA KISACASI DEVİR DÜŞÜKKEN VİTESİ BOŞA ALDIĞIMDA STOP ETME SORUNU BAŞLADI.TEKRAR ÇALIŞTIRMAK İSTEDİĞİMDE ÇALIŞMIYORDU 15 DK BEKLEDİKTEN SONRA ÇALIŞIYORDU ANCAK SONRASINDA MOTOR İYİCE ISINDIKTAN SONRA DAHA SIK YAPMAYA BAŞLADI.

    ÖNCELİKLE GEBZEDE HİÇBİR USTA UĞRAŞMAK İSTEMEDİ

    YAPILANLAR,
    MOTOR SICAKKEN YAPTIĞINDAN SICAKLIK ÜZERİNE YOĞUNLAŞILDI HARARET MÜŞÜRÜ,TERMOSTAT KOMPLE DEĞİŞTİRİLDİ.SORUN DEVAM EDİYOR.

    KRANK SENSÖRÜ ARIZA VERDİĞİNDEN SENSÖR DEĞİŞTİRİLDİ,ARIZA SİLİNDİ.SORUN DEVAM EDİYOR.

    STOP ETTİKTEN SONRA KAM MİLİ KONUM SENSÖRÜ ARIZA VERİYORDU DEĞİŞMESİ LAZIM DEDİLER İNAT ETTİM ARIZAYI SİLİP STOP EDERKEN BAKALIM DEDİM STOP EDERKEN MOTORUN SARSINTI YAPTIĞI ESNADA YİNE AYNI ARIZAYI VERDİ DEMEKKİ SENSÖR SAĞLAM DENGESİZ STOP ETTİĞİ İÇİN ARIZA GÖSTERİYOR DEDİM USTA GÖZÜMÜN İÇİN BAKIP YORUM YAPAMADI.SORUN DEVAM EDİYOR.

    LPG DEN OLDUĞU SÖYLENDİ LPG KOMPLE DEVRE DIŞI BRAKILDI.SORUN DEVAM EDİYOR.

    BU ARADA ROLANTİ DALGALANMASI BAŞLADI ROLANTİ SENSÖRÜNÜN ŞASE KABLOSUNU GÜÇLENDİREREK DALGALANMA SORUNU ÇÖZÜLDÜ.

    ROLANTİ SENSÖRÜNDEN OLDUĞU SÖYLENDİ BOĞAZ KELEBEĞİ DEĞİŞECEK DENDİ ORTALAMA 450-500 TL CİVARINDA DEĞİŞİRSEK SORUN ÇÖZÜLÜRMÜ DEDİM ÇÖZÜLÜR DEDİLER AMA BENİM BOŞA HARCAYACAK PARAM OLMADIĞINDAN KONUYU İYİ ARAŞTIRDIM BAOĞAZ KELEBEĞİNDEN OLSA STOP ETTİKTEN SONRA TEKRAR ÇALIŞMASI LAZIM BOĞAZ KELEBEĞİ SÖKÜLÜP TEMİZLENDİ ADAPTASYON YAPILDI.SORUN DEVAM EDİYOR.

    YETKİLİ SERVİSE GİTTİM ARACIN YÜZÜNE BİLE BAKMADAN LPG Lİ OLDUĞUNDAN BOSTANCIYA YÖNLENDİRDİLER.

    BEN AĞIR HAREKET EDİP NOKTA ATIŞI SEVEN BİRİYİMDİR

    BİRÇOK USTA İLE GÖRÜŞTÜM SONUNDA BİRİ SENTE AYARINDAN OLUR DEDİ BU BİRAZ DAHA KAFAMA YATTI SONUNDA SENTEYE BAKALIM DEDİM SAĞOLSUN ESKİ BİR ARKADAŞIM FİAT ÖZEL SERVİSİNDE ÇALIŞYORDU SONRA KENDİ YERİNİ AÇTI ONUNLA GÖRÜŞÜP SENTE AYARINA BAKALIM DEDİM TRİGER SETİ DEĞİŞİRKEN AYARI ÖZEL APARATLARI İLE YAPILMASI GEREKİYORMUŞ.MOTORUN ÜST TARAFI KOMPLE SÖKÜLÜP APARATLAR TAM OLARAK OTURDU SENTE AYARI DÜZGÜN OLDUĞUNU SÖYLEDİ EYVAH DEDİM YİNE BAŞA DÖNDÜK ARKADAŞIM DUR SAKİN OL HALLEDECEĞİZ DEDİ SONRA KRANK SENSÖRÜNÜN OKUDUĞU DİŞLİNİN BİR DİŞ ATLAK OLDUĞUNU FARKETTİ AYARLADI ARACI TOPARLAYIP BİRKAÇ GÜN TEST ETTİK VE STOP ETME SORUNU SONUNDA ÇÖZÜLDÜÜÜÜÜÜ

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR ŞİMDİLERDE HERKES BİLGİSAYAR USTASI OLMUŞ NE HATA VERİYORSA ONU DEĞİŞTİRELİM DİYORLAR KÖK NEDENE İNMİYORLAR SİZİ TATMİN ETMEYEN USTALARIN DEDİKLERİNİ UYGULAMAYIN.
    |
    |
    m.rfrk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Er
    1 Mesaj
    Benimde aracım 2001 model brava debriyaja basınca stop ediyordu 2 ay benzinde bindim arabaya çare bulamadım LPG'ciler ile özel Fiat servislerine götürdüm hepsi gaz kelebeği dedi ama bıkmadım çabaladım araştırdım, en son gaz kelebeğine bağlı rolanti motoru değiştirdim 120 TL'ye sonra iyi gerçekten iyi 4 ayrı LPG ciden sonra tavsiye üzerine başka bir LPG ciye götürdüm oda ayar yaptı şuan sıkıntısız biniyorum, ayrıca rolanti motoru değişince 10 dakika bir akü başlarını söküp beyninin resetlenmesi lazım... sorununuzu 1000 TL harcayıp gaz kelebeğine vermeyin, iyi usta bulun araba saat gibi çalışıyor şuanda.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Arkadaşlar stop etme olayı devir aniden düşüp stop etme gezmediğim ustalar kalmadı nafile arabanın ustası sen olacaksın arkadaşların dediği gibi potansiyometredeki siyah kabloya ek yapın o ek yaptığınız kablo ucunu motorun herhangi biyerine sabitleyin inanilmaz degisim olacak bunu gözlemliceniz zaten yapmamızdaki sebep siyah kablonun direnci fazla geldiği için beyne yanlis iletiyo bogaz kelebegi konum ayarini (araç fiat marea 97 model bravayla aynı motor)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
üniversite
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.