Şimdi Ara

...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::... (308. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.112
Cevap
50
Favori
1.653.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    kardeş valla onlara hiç bakmadım ilk fırsatta bakacam. şimdi senden duydum bunları. ama bunları düşünmesi gereken bunun ustası değilmi. niye para veriyoruz biz bunlara. bizim sayemizde usta oluyorlar. herkez bişey söylüyor bunlarda söylediklerimizle başkalarının gözünü boyuyorlar. 50 defa gittim gaz ayarına şimdi arıza bunlardan çıkarsa eğer, iki çift lafım var o ustaya. sağol kardeş.


    Internette Brava ve Marea´yalarin LPG takilmis Motorlara baktim ve cok yanlislar gördüm. Türkiyede ayni Avrupadaki gibi; GAS-Sistemini iyi taktigini zanneden bir cok usta var. Hic bir sey anlamiyorlar, güzelim motorlara taktiklari sistemlerle motorlara sadece zarar veriyorlar.

    Bir örnegini vereyim; Enjektörlerden sonra motora giden GAS-Hortum uzunlugu 15cm gecmemeli, gecerse araba LPGde bosa alindiginda hemen
    kapanir. Baska bir örnek daha; GAS-Püskürtmeleri Benzin Püskürtmelerine cok yakin yere monte edilmelidir.
    Resimde KIRMIZI OK dikkat edin http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/66/5009/6749770/bild-003-57710.jpg
    Su resimde gördügünüz araba Brava ve türkiyede yapilmis; GAS Püskürtmesi BENZIN Püskürtmelerinin cok üstünden takilmis, cok yanlis yani
    Bu araba cok LPG yakmak icin 1e1 dir buyrun görünhttp://data.motor-talk.de/data/galleries/0/66/5009/6816206/bild-54620.jpg

    Bravalarda genelinde Sistemin LPG Basinci 1Bar´dir ve Enjektörlerin uclarindaki delikler 2,0 mm genisdir.
  • quote:

    Orjinal italyan bravaların hepsi bence bu şekilde, şükür bendekide sıkıntısız problemsiz, sadece TUV de şanzuman yağ kaçağı çıktı o da hortum değişimi ile kapanıcak birşey. Allah hepimize kazasız belasız sürüşler versin


    ne hortumu varki sanzuman´a bagli? yada icinde?
    Sanzumanin terlemesi ve yag kacirmasi Bravalarda bence bir hastalik.
    Daime Sanzuman yagini kontrol etmelidir, eksik yagla dolasirsaniz actiginiz zarar büyük olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brava 34


    quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    quote:


    stndrt bujiye dvm.

    Hic NGK (BKR6EKC) Bujilerden sasmadim simdiye kadar LPG sürerken....

    taki

    BOSCH deneyene kadar
    Orijinal Numarasi
    0 242 236 571
    FR7KI332S

    Platin Buji ve Bujilerdeki Elektrik Mesafe kisaltilik 0,7mm

    Atesleme daha iyi

    Uzun lafin kisasi, farki hemen hissediceksiniz, reklam meklam degil, taktirin bana hak vericeksiniz.

    tırnaklara ayar kafamma yattı.
    bosch ullanıyorum şu an, yenisi hng marka olur blmem



    benimde 30bin oldu bujileri değiştircem
    bu boschu nereden bulabiliriz nette falan satan yer var mı?

    birde fiyat nedir?
  • http://www.otostart.com

    bu Sayfada buji buluyorum fakat bahsettigim bujileri bulamiyorum, Müsteri hizmetleri üzerinden bir Mail atin bence.

    LPG kullaniyorsaniz arabanizda Bujilerin Elektrot Araliginin 0,7mm olanindan alin, illaki bahsettigim BOSCHdan almaniza gerek yok

    BERU - NGK yada baska markada olabilir.
  • Arkadaşalar italyan yada türk oldugunu nerden anlıyacagız arabanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    http://www.otostart.com

    bu Sayfada buji buluyorum fakat bahsettigim bujileri bulamiyorum, Müsteri hizmetleri üzerinden bir Mail atin bence.

    LPG kullaniyorsaniz arabanizda Bujilerin Elektrot Araliginin 0,7mm olanindan alin, illaki bahsettigim BOSCHdan almaniza gerek yok

    BERU - NGK yada baska markada olabilir.


    sağol hocam bakıyorum

    araba1

    şase numarasından anlaşılıyor
    tam hatırlamıyorum bilen arkadaşlar yazar italyan monte farklı şase no ile başlıyor zfa mı neydi
  • Bakin BOSCH firmasinin 1,6 Brava´lar icin ürettigi bütün Bujiler

    0 242 229 659
    Paketleme birimi: 1
    Kullanim numaralari: FR 8 DC+, Super plus +6
    Model yilina kadar: 09/2001
    ayarlanmasi gereken elektrot araligi: 0,9 mm

    0 242 232 502
    Paketleme birimi: 1
    Kullanim numaralari: FR 78 X
    Model yilina kadar: 09/2001


    0 242 235 666
    Paketleme birimi: 1
    Kullanim numaralari: FR 7 DC+, Super plus +8
    Model yilina kadar: 09/2001
    ayarlanmasi gereken elektrot araligi: 0,7 mm, Yakit türü: CNG, Likit Petrol Gazi (LPG), İlave ürün / İlave bilgi 2: gaz kullanimi için gerekli elektrot araligi ayarlanmalidir, Degistirme kriteri: 15000 km


    0 242 236 571
    BENIM TAVSIYE ETTIGIM BUJILER
    Paketleme birimi: 1
    Kullanim numaralari: FR 7 KI 332 S
    Model yilina kadar: 09/2001
    Yakit türü: CNG, Likit Petrol Gazi (LPG), Degistirme kriteri: 30000 km
  • quote:


    şase numarasından anlaşılıyor
    tam hatırlamıyorum bilen arkadaşlar yazar italyan monte farklı şase no ile başlıyor zfa mı neydi


    Evet dogru söylüyorsun,

    Italyan yapimi arabalar Sase numarasi hep ZFA1820000 ile basliyor ardindaki numaralar degisiyor

    mesela ZFA18200004556150

    Türkiyede yapilanlar ise daha degisik harflerle basliyor.
  • diğerleri var ama senin tavsiye ettiğin çıkmıyor listede ben değiştireceğim zaman adamları bir arayayım
    tekrar teşekkürler
  • quote:

    diğerleri var ama senin tavsiye ettiğin çıkmıyor listede ben değiştireceğim zaman adamları bir arayayım
    tekrar teşekkürler


    bir sey degil, en iyisi BOSCH´a telefon acip sormak nerden bulundugunu

    www.boschservice.com.tr adresinden Bosch Car Servis adres ve telefon nolarini bulursunuz muhakkak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n1say


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruhumun

    Teşekkürler cazırtı ve tay67 dostlarım.Ceza harbiden koydu bana ama kaporta olayı çok üzdü beni bir daha böyle bir durum yaşarsam kesinlikle şikayetçi olacağım.

    geçmiş olsun bizimde başımıza gelmişdi aracı park ettik cevahire gittik bir geldik araba yok çekmişler hemen gittik hallettik ama 50 liramız gittmişti. tekrardan geçmiş olsun sanada


    Teşekkürler Yasin tekrar nüksetmemesi dileğiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bornovali89

    selam arkadaşlar türk islam aleminin geçmiş kurban bayramınız mubarek olsun 10 gundur pcım olmadıgı ıcın gıremedeım oncelıkle ruhumun dostum gecmıs olsun can sıkıcı ısler bunlar, sonra ruhumun dostum sanada cok gecmıs olsun ucuz atlatmıssın senın bır hayır yapma vaktın gelmıs


    Eyvallah bornovalı sağolasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ruhumun -- 7 Aralık 2009; 11:15:10 >
  • hüseyinaygun birkaç gün önce trafikte önümdeydin Plevne mahallesinde durdurup bir merhaba diyecektim ama yanında bir arkadaşın vardı hararetli konuşmayı bölmek istemedim.Araban harbi çok canlı hoşuma gitti.
  • Forum´a giris yaptigim halde

    bakin ALINTI Cevap vermek icin tikladigimda ne görüyorum;

    Bu özellik ya kapalı yada erişim izniniz yok.

    Eğer üye olarak girmediyseniz lütfen foruma üye olup tekrar deneyiniz.

    Hizli Cevap verirsem cevap yazabiliyorum, bunun sebebini bilen varmi?

    Hem bu sayfada okadar cok reklam varki......cok itici bir sey.
  • anlasildi....
    cevabini galiba buldum;

    Bir süre sonra �çaylak üyelik� modu aktive edilecek ve cep telefonu olmadan üye olan kullanıcıların attıkları mesajlar yöneticiler tarafından onaylanmadan yayına geçmeyecektir.

    Ben Caylak degilim, benim türkiye GSM hattim yok cünkü Almanyadan yaziyorum
    Admin´e mesaj yazdim hala cevap gelmedi. Alman cep numarasini vermek istesem aktive olayi sadece Türkiye icin GSM´lerde oluyor.
    Bu Caylak isini kim icat ettiyse, aferin ona. Ama görünüyorki ben bu foruma artik gelmiyorum.


    Zaten böyle sacma sapan dandik Sistemler sadece Türkiyede ve Türk Sitelerinde olur.

    Hepinizi Iyi günler, ama ben bundan sonra bu foruma gelmiyorum.
  • valla çok saçmaymış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calcutta

    quote:


    şase numarasından anlaşılıyor
    tam hatırlamıyorum bilen arkadaşlar yazar italyan monte farklı şase no ile başlıyor zfa mı neydi


    Evet dogru söylüyorsun,

    Italyan yapimi arabalar Sase numarasi hep ZFA1820000 ile basliyor ardindaki numaralar degisiyor

    mesela ZFA18200004556150

    Türkiyede yapilanlar ise daha degisik harflerle basliyor.


    Forumda daha önce şoför tarafındaki güneşlikteki yazılar italyanca (yada ingilizcemiydi neydi tam hatırlamıyorum) ise orijinal italyandır denmişti.Benim güneşlikte italyanca yazıyor ama şase no ZFA ile başlamıyor.NM4182....... diye bir şase no var.Benimki türkmü italyanmı şimdi?
  • quote:

    NM4182....... diye bir şase no var.Benimki türkmü italyanmı şimdi?


    Seninkisi TÜRK
  • arkadaşalr bu bravaların hani kahverengi anahtarları var ya ben onu 1 seferlik çalıştırmak için biliordum fakat bugun mavi anahtarı bulamadım kahverengiyle bir deneme yaptım ve aracı 10 kere çalıştırdım kapadım hiç bir şey olmadı ben mi yanlış biliyordum bu bilgiyi acaba yoksa aracın imbolizlerinde bir problem mi var ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n1say

    arkadaşalr bu bravaların hani kahverengi anahtarları var ya ben onu 1 seferlik çalıştırmak için biliordum fakat bugun mavi anahtarı bulamadım kahverengiyle bir deneme yaptım ve aracı 10 kere çalıştırdım kapadım hiç bir şey olmadı ben mi yanlış biliyordum bu bilgiyi acaba yoksa aracın imbolizlerinde bir problem mi var ?

    Kahverengi anahtari sayesinde yeni anahtarlar yaptirabilirsin, ama onu kaybedersen isim cok zorlasir, yeni anahtar yaptirmak benim bildigim mümkün degil

    Yeni Beyin, Kilit ve anahtar alman gerekiyor = MASRAF

    bu ara; ADMIN´ler benim TAM Üyelik islemini hallettiler :)
  • 
Sayfa: önceki 306307308309310
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.