Şimdi Ara

Bmw X2 Serisi ' de X1 Gibi Geyik Testinde Tökezledi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
3.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ahmtıl kullanıcısına yanıt
    3008 77 km/s için güzel performans göstermiş haklısınız. Belki benim kullandığım suv 2 ton civarı olduğu için fazla esnek değildi. Ancak hiçbir sedan ya da hb araçla viraj konusunda rekabete girebileceğini düşünmüyorum çakma arazi aracı gibi olan Suv'ların.
  • Amon_Amarth A kullanıcısına yanıt
    aracınız ne hocam?bende 3008 var bunlar suv değil.gözümdeki tek suv land cruiser
  • Bizim Ateca virajlarda iyi ama otoban hızlarında sanki alttan rüzgar kaldırıp sağa sola oynatıyormuş gibi şeridin bir sağına bi soluna gidip geliyor sanki. Direksiyon hidrolik olsa eyvallah elektronik direksiyonda ne olduğunu da anlamıyon. Alışmak zor oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerotobil -- 17 Nisan 2018; 1:2:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Aşağıda detaylı açıklamalı metin var, translate ile çevirip tamamını okuyun. Şurada gösterdiği geyik testi performansı ile aracın sürüşü hakkında yapılan yorumların alakası yok,

    What most distinguishes the BMW X2 from its alternatives - such as the Audi Q3, the Infiniti QX30, the Jaguar E-PACE, the Mercedes-Benz GLA, the Range Rover Evoque and the Volvo XC40 - are their reactions on the road. It is more agile than all of them and has a driving feel that will positively value those drivers who appreciate a precise direction and a firm suspension. We have tested the version sDrive20i (gasoline engine 190 HP and front-wheel drive) with the M Sport package, which includes a sports suspension. In the section of Driving Impressions we give more information, as well as the results of benefits and consumption that we have obtained.

    Dilimizde tüy bitti, geyik testinin veya belli güvenlik testlerinin otomobil sürüş keyfi ile, yol tutuş özellikleri ile doğrudan ilişkisi yoktur, sürüş güvenliği ayrı bir konu, sürüş dinamikleri/keyfi, genel yol tutuş özellikleri ayrıdır. 0:56'da 77kmh ile olan videoyu izleyin, aracın çevikliğini, yön değiştirme hızını görün. X1 sol ön tekerleği kitlediği için kayıyor ama bu arabadaki sorun daha çok sertleşmiş veya soğuk lastik sorunu gibi gözüküyor.
    Hay eline sağlık hocam dilimizde tüy bitti şu km77 testleri yol tutuştan ziyade aracın ani manevra yeteneğini gösterir diye diye. Zaten bu test aracın yol tutuş kabiliyetini gösterse spor yada süper araçlarla bizim binekler arasında dağlar kadar fark olur.



    Basit bir örnek vereyim binek araçlarda hem yürüyen aksam ve lastiğin ömrü hem araç konforu hem ani manevra kabiliyetini arttırabilmek hem araca ağırlık yüklendiğinde oluşan negatif kamberi dengelemek için kamber açısı ya çok azıcık pozitif ya da sıfıra yakındır.

    Spor araçlara bakarsak daha iyi yol tutuş için araçlara verilen negatif kamber açısı gözle bile görülebiliyor. Bu yüzden virajlarda yola resmen yapışmalarına rağmen ani manevralarda yada yoldaki zemin, yükselti değişiklerinde virajdaki kadar iyi değiller. Bu sorunu aşmak için zaten magnetic suspension teknolojisi üzerine bu kadar para harcıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bmw F Kasalarla birlikte yumuşama konjöktürüne girdi.
    Hatta 5 Serisi makyajsız haliyle fazlaca kafa göz kaydığı için hantallaığından dolayı,
    F30 3.serisinden daha gergin standart süspansiyon kullanıldı.
    F30 dan F10 LCi 5 serisine bindiğimde alenen konfordan ödün verildiğini gördüm sınıf yukarı çıkmasına rağmen
    süspansiyon konforu hissedilir şekilde kötüydü, Otopark testlerinin sonuçları da doğrultudaydı zaten,müthiş sessiz araba ama malesef sınıf standartlarında konfor sunmaktan Mercedese nazaran bi hayli uzak.

    Sanırım bu Suv lerde de yumuşatma operasyonunun sonucu bu işler.
    F30, F20 gibi ufak kasalarda 50/50 ağırlık dengesi ile çok zevkli olabiliyor Bmw ama malesef kasa büyüyünce
    konfor mu, yol tutuşmu derken ortalık biraz karışıyor gibi, ben bunu 5 serisinde ciddi olarak yaşamıştım,
    F30 daki rijitliği aramıştım yani.
  • ahmtıl kullanıcısına yanıt
    Kullandığım araç Cayenne'di ondan bahsediyorum hocam, sahibi olduğum araç megane 4.



    Land Cruiser, Land Rover Discovery ve Defender, Mercedes G, Pajero, Subaru vs gerçek 4x4 bunlar, geriye kalanlar güzel görünen, yüksek oturma pozisyonuna sahip araçlar.



    Ama 3008 ve 5008 harika görünüyor, beğendiğimi inkar edemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slalom teste önemli olan dengeli ağırlık dağılımıdır.X2 nin ağırlık dağılımı iyi ayarlanmamış demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Bu alet çakma Suv gibi birşey olsa da arabanın sıkılığı ve keskinliği ortada, bu testlerde rakamları okuyup devrilen hunileri takip etmek yerine arabanın sürücüye verdiği cevapları, gövde hareketlerini takip etmek yolda nasıl olacağı konusunda asıl fikri verir. Belki bir kaç denemede sebepsiz bir önden kayma eğilimi gösteriyor fakat bizim memlekete gelen adaptifsiz 520d'ler gibi ispermeçet balinası hissi kesinlikle yok, F10 görüntü ve iç mekan harici klasik BMW 5 serisi sürüş kalitesinden uzak bir aletti ama G30'un çok iyi toparladığı söyleniyor. Yeni BMW'lerde genel bir iyileşme var gibi çünkü zengin avama da araba satacaz diye özden çok fazla kopmuşlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amon_Amarth

    Başka bir konuda yazmıştım tekrar ediyorum. Bu Bmw'ye özgü bir durum değil, Suv denilen genelde şehir içi kullanım ve çok hafif arazi ile kaldırım üzerinden zıplama için dizayn edilmiş araçlardan ciddi yol tutuş beklemeyin.

    Ben Ankara'dan Antalya'ya kadar Porsche Chayenne kullandım ve virajlara biraz hızlı gireyim dediğimde çok affedersiniz ödüm bokuma karıştı. Yahu Esp, 4x4 falan kurtarmıyor arkadaş, altına çok fazla hava alıyor ve fizik kuralları neticesinde yelkenliye dönüyor.

    Şehir içinde keyifli keyifli sürün işte, uzun yolda da virajlara girerken altınızda ne olduğuna dikkat edin, selamlar.
    dostum sen porsche kullandığına eminmisin,q7-toureg-range rover-x5-x6 hepsini kullandım x6 kadar zevklisi porsche kadar güzeli yoktu içlerinde x6 ve porsche ile 200-220 girdim virajlara banamısın demezdi




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.