Şimdi Ara

BMW NİN HER MODELİ İLE DRİFT YAPILIR MI? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
30.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    Patinaj çeken her araç ile yapılır. önemli olan doğru zamanda debriyajdan çekmek. Benim kullandığım araçlar önden çekiş olduğu için hep el freniyle yaptım. Önceden 1.5 getz kullanıyordum şuan 1.6 toyota corolla verso var. 7 kişilik aile arabası. arabanı iyi tanıman gerekli. benim araç max torku 3800 de veriyor. kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum. Tabiki önden çekiş olduğu için el frenini doğru zamanda kaldırıp indirmek gerekli. herzaman arkadan itiş olmak zorunda değil. tabi arkadan itişin zevki ayrıdır

    Usta ne zaman yapıyoruz bir daha bu sefer Bravoyuda getircem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    Patinaj çeken her araç ile yapılır. önemli olan doğru zamanda debriyajdan çekmek. Benim kullandığım araçlar önden çekiş olduğu için hep el freniyle yaptım. Önceden 1.5 getz kullanıyordum şuan 1.6 toyota corolla verso var. 7 kişilik aile arabası. arabanı iyi tanıman gerekli. benim araç max torku 3800 de veriyor. kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum. Tabiki önden çekiş olduğu için el frenini doğru zamanda kaldırıp indirmek gerekli. herzaman arkadan itiş olmak zorunda değil. tabi arkadan itişin zevki ayrıdır

    Usta ne zaman yapıyoruz bir daha bu sefer Bravoyuda getircem

    yarın akşamüstü gidelim istersen sasalıya

    forumda kimseye anlatamıyordum derdimi senle tanışmadan önce. Şahidim var artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    Patinaj çeken her araç ile yapılır. önemli olan doğru zamanda debriyajdan çekmek. Benim kullandığım araçlar önden çekiş olduğu için hep el freniyle yaptım. Önceden 1.5 getz kullanıyordum şuan 1.6 toyota corolla verso var. 7 kişilik aile arabası. arabanı iyi tanıman gerekli. benim araç max torku 3800 de veriyor. kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum. Tabiki önden çekiş olduğu için el frenini doğru zamanda kaldırıp indirmek gerekli. herzaman arkadan itiş olmak zorunda değil. tabi arkadan itişin zevki ayrıdır

    Usta ne zaman yapıyoruz bir daha bu sefer Bravoyuda getircem

    yarın akşamüstü gidelim istersen sasalıya

    forumda kimseye anlatamıyordum derdimi senle tanışmadan önce. Şahidim var artık

    Usta yarın telefonu servise falan vercem işim var biraz ama akşamüstü gelebilirm büyük ihtimalle :)

    Japon kesiciye girecekse her zaman varım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shark`y

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maydonoz Lastigi

    orta uzunlukta şasili araçlarda drift daha kolay yapılır yani daha kolay müdehale edilir daha çok kontrollü olur

    s2000 bmw 1 series RWD cooper mb a-b tarzı kısa şasili RWD arkadan çekiş aktarma olan araçlarda drift yapman daha zor, çünki daha çabuk toplar. ama kilitli diferansiyel falan takarsan eğer çoğu şahinden doğandan iyi yanlarsın


    A-b serisi ne zamandir arkadas itis hocam ?

    kafa kalmadıki üstadım ya kaptırıp gitmişim işte allahtan palio tipo demedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    Patinaj çeken her araç ile yapılır. önemli olan doğru zamanda debriyajdan çekmek. Benim kullandığım araçlar önden çekiş olduğu için hep el freniyle yaptım. Önceden 1.5 getz kullanıyordum şuan 1.6 toyota corolla verso var. 7 kişilik aile arabası. arabanı iyi tanıman gerekli. benim araç max torku 3800 de veriyor. kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum. Tabiki önden çekiş olduğu için el frenini doğru zamanda kaldırıp indirmek gerekli. herzaman arkadan itiş olmak zorunda değil. tabi arkadan itişin zevki ayrıdır

    Usta ne zaman yapıyoruz bir daha bu sefer Bravoyuda getircem

    yarın akşamüstü gidelim istersen sasalıya

    forumda kimseye anlatamıyordum derdimi senle tanışmadan önce. Şahidim var artık

    Usta yarın telefonu servise falan vercem işim var biraz ama akşamüstü gelebilirm büyük ihtimalle :)

    Japon kesiciye girecekse her zaman varım

    sen iste vites değiştirmem yarın haber bekliyorum senden. sasalı geçen seferki yerden daha fena




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    Patinaj çeken her araç ile yapılır. önemli olan doğru zamanda debriyajdan çekmek. Benim kullandığım araçlar önden çekiş olduğu için hep el freniyle yaptım. Önceden 1.5 getz kullanıyordum şuan 1.6 toyota corolla verso var. 7 kişilik aile arabası. arabanı iyi tanıman gerekli. benim araç max torku 3800 de veriyor. kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum. Tabiki önden çekiş olduğu için el frenini doğru zamanda kaldırıp indirmek gerekli. herzaman arkadan itiş olmak zorunda değil. tabi arkadan itişin zevki ayrıdır

    Usta ne zaman yapıyoruz bir daha bu sefer Bravoyuda getircem

    yarın akşamüstü gidelim istersen sasalıya

    forumda kimseye anlatamıyordum derdimi senle tanışmadan önce. Şahidim var artık

    Usta yarın telefonu servise falan vercem işim var biraz ama akşamüstü gelebilirm büyük ihtimalle :)

    Japon kesiciye girecekse her zaman varım

    şahinin verdigi zevkin yarısını bile v ermez bence hissedeceksin böyle arka tarafın ayağının altından kaydığını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    Patinaj çeken her araç ile yapılır. önemli olan doğru zamanda debriyajdan çekmek. Benim kullandığım araçlar önden çekiş olduğu için hep el freniyle yaptım. Önceden 1.5 getz kullanıyordum şuan 1.6 toyota corolla verso var. 7 kişilik aile arabası. arabanı iyi tanıman gerekli. benim araç max torku 3800 de veriyor. kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum. Tabiki önden çekiş olduğu için el frenini doğru zamanda kaldırıp indirmek gerekli. herzaman arkadan itiş olmak zorunda değil. tabi arkadan itişin zevki ayrıdır

    Usta ne zaman yapıyoruz bir daha bu sefer Bravoyuda getircem

    yarın akşamüstü gidelim istersen sasalıya

    forumda kimseye anlatamıyordum derdimi senle tanışmadan önce. Şahidim var artık

    Usta yarın telefonu servise falan vercem işim var biraz ama akşamüstü gelebilirm büyük ihtimalle :)

    Japon kesiciye girecekse her zaman varım

    sen iste vites değiştirmem yarın haber bekliyorum senden. sasalı geçen seferki yerden daha fena


    Tamamdır usta , yanlız ben Bravoyu getiremiyebilirim pederde olabilir yarın araba..

    quote:

    Maydonoz Lastigi


    Hocam ondan şu Bravoyu satıp E46 olmadı E36 istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksilicon -- 23 Ağustos 2012; 1:04:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    120d ile sokaktan dönerken hafif atınca zevkli oluyor. Ama drift denemedim hiç. İstiyorum aslında ama aktarma organları zarar görmesin diye kendimi tutuyorum hep. Zaten dsc off modunda istemesemde atıyor kendini. Ama bir kere trafiğe kapalı alanda denemeyi düşünüyorum. Ne kadar zarar verir bir kere denemek acaba??

    Aracınızı çok zorlamazsanız sıkıntı olmaz bir defadan bu araçların doğasında var yanlamak.. Drift veyahut yanlama diyince akla mercedes değil bmw gelir..

    Zaten tek yanlamada 10 20 yanlamada birşey olsaydı şuan 2. eldeki her bmw difransiyel şanzuman vs vs isterdi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRV35


    Tamamdır usta , yanlız ben Bravoyu getiremiyebilirim pederde olabilir yarın araba..

    quote:

    Maydonoz Lastigi


    Hocam ondan şu Bravoyu satıp E46 olmadı E36 istiyorum

    olsun farketmez versoyla takılırız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum.

    Biz boşa bmw almışız valla bmw ile tam tur dönemiyoruz siz onu önden çekiş araç ile beceriyorsunuz hımm..

    Yeteneksiz değilizde hani kavşakta tam tur dönmekte her babayiğidin harcı değildir.. Kaldırıma kaldırıma gider o araba mazallah..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum.

    Biz boşa bmw almışız valla bmw ile tam tur dönemiyoruz siz onu önden çekiş araç ile beceriyorsunuz hımm..

    Yeteneksiz değilizde hani kavşakta tam tur dönmekte her babayiğidin harcı değildir.. Kaldırıma kaldırıma gider o araba mazallah..

    BRV35 nickli arkadaş arabamda bulundu daha önce. kendisine sorabilirsiniz. eğer izmirdeyseniz tanışmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum.

    Biz boşa bmw almışız valla bmw ile tam tur dönemiyoruz siz onu önden çekiş araç ile beceriyorsunuz hımm..

    Yeteneksiz değilizde hani kavşakta tam tur dönmekte her babayiğidin harcı değildir.. Kaldırıma kaldırıma gider o araba mazallah..

    Hocam araçta bende vardım gerçekten bende şaşırdım baya bir tur rahat attık çevredekiler rahatsız olmasa devam edebilirdik ama o muhittekiler polis çağırıyor diye devam ettik olay %100 doğrudur

    Oğuz kardeş senin arabada fena değildir bu konuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacksilicon -- 23 Ağustos 2012; 1:30:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x




    DRİFT KAVRAMI ÇOK FARKLI BİRŞEY HER SIFIR ÇİZEN DRİFT YAPMIŞ OLMUYOR HER DUBA VS KAVŞAK ETRAFINDA DÖNEN DRİFT YAPMIŞ OLMUYOR..

    GERÇEK DRİFT ARAÇLARI ÖZEL MODİFİKASYON VE + 250 HP DİR BENCE BMW M3 BİLE DRİFT ARABASI DEĞİLDİR..!

    oh be sonunda birisi doğru birşey yazmış. ada etrafında dönmek, köşede arabanın arkasını kaydırmak drift nasıl oluyor anlamıyorum. yapanlar dışardan ne kadar komik durduğunu bilseler bir daha yapmazlar herhalde

    Bu işlerin ortamın camianın içinde olduğumdan biliyorum az çok 17 yaşındayım..

    Kayseri'de ''Burnoutteam Team Pirelli Aklas Drift Party'' Organizasyonu düzenledik ve Oraya gelen 2-3 Tane sırf Drift aracı vardı bu konuda videolarını paylaşmak istiyorum özel bir araç ve normal bir araç ile arasındaki farkı insanlar az çok ne demek istediğimizi anlasınlar..

    VİDEODAKİ SİYAH ARAÇ ( E36 3.25i STOCK ) DİĞER BALKÖPÜĞÜ ( ÖZEL MODİFİKASYON DRİFT SPECT E30 M5 GİYDİRME )

    ARASINDAKİ FARKLARI İNCELEYİN.. BALKÖPÜĞÜ ARACIN ÖN TEKERLEK SİSTEMİNİ VS.. ÇEKİMLER BANA AİTTİR..











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpowerxx -- 23 Ağustos 2012; 1:39:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    kavşakta göbeğin etrafında önden çeker 110ps araçla tam tur yanlıyorum.

    Biz boşa bmw almışız valla bmw ile tam tur dönemiyoruz siz onu önden çekiş araç ile beceriyorsunuz hımm..

    Yeteneksiz değilizde hani kavşakta tam tur dönmekte her babayiğidin harcı değildir.. Kaldırıma kaldırıma gider o araba mazallah..

    BRV35 nickli arkadaş arabamda bulundu daha önce. kendisine sorabilirsiniz. eğer izmirdeyseniz tanışmak isterim.

    Malesef kayseride'yim inanmıyor değilim ancak dışarıdan biri video çekerse merak ettim doğrusu nasıl yaptığınızı..

    yinede tanışırız forum aracılığı ile ben oğuzhan 17 yaşındayım kayserideyim bmwciyim muhasebe öğrencisiyim




  • izlwmiştim ben bunu arka sağ lastik bitıyo sonunda


  • 3.16ti compact
  • Marifet arabada değil şöfördedir. Bu videoda bunun kanıtı


    30. saniyeye dikkat. yerlerin ıslak olması avantaj sayılabilir ama kontrolü kaybetmemekte beceridir.


    Araca kullanan kişi hulk civic in sahibi.

    videoya çekenlerin muhabbette ayrı bi dünya

    Keiichi nin akrabasımı lan bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RB26DETT -- 23 Ağustos 2012; 14:24:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Senin gibi düşünceli insanlar yüzünden piyasada temiz bmw kalmadıya..

    Bende yanlıyorum.. Ama arabanın canını çıkartarak değil '' kaymak asfalt '' tabiri kullandıgımız yollarda direksiyon hareketi biraz daha sert ve düşük vites asc kapalı bir şekilde tatlıca atıyor arkayı direksiyonu bırakıyorum topluyor asc mi açıp yavaşca devam ediyorum..

    zorladığımda oldu sağa dönüş kaymak asfalt gene bir koydum gaza araba yan yan çıktı bi debriyaj tazeledim bide diğer tarafa..


    Ne oldu hiç birşey sadece arabayı etiket ettim satarken oradakiler görse arabanın canını çıkartıyordu alınmaz der..


    Ha ama ben arabamız alındı alınalı 10 defa 15 defa yapmışımdır şimdi yapmıyorum bile sanayiye gitmeyi istemiyorum çünkü
    bu arada tecrübesiz biri kavşakta falan denemesin kaldırıma araba oturtturma tecrübesini yaşar :D
    Ben yaşamadım ama sizinde başınıza gelmesin :D



    DRİFT KAVRAMI ÇOK FARKLI BİRŞEY HER SIFIR ÇİZEN DRİFT YAPMIŞ OLMUYOR HER DUBA VS KAVŞAK ETRAFINDA DÖNEN DRİFT YAPMIŞ OLMUYOR..

    GERÇEK DRİFT ARAÇLARI ÖZEL MODİFİKASYON VE + 250 HP DİR BENCE BMW M3 BİLE DRİFT ARABASI DEĞİLDİR..!

    bunu yazmak için geldim. Helal olsun sana.

    Bu yüzden 2. el den uzağım. Ben aktarma organları hırpalanmış araç istemiyorum. Yanlamak nedir ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RB26DETT

    Marifet arabada değil şöfördedir. Bu videoda bunun kanıtı


    30. saniyeye dikkat. yerlerin ıslak olması avantaj sayılabilir ama kontrolü kaybetmemekte beceridir.


    Araca kullanan kişi hulk civic in sahibi.

    videoya çekenlerin muhabbette ayrı bi dünya

    Keiichi nin akrabasımı lan bu

    şimdi bu arabayı sahibinden sıfır kokusu üstünde tertemiz araç diye satacak?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.