Şimdi Ara

BMW 418i vs Skoda Octavia 1.6 TDI Drag + Roll (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
2.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bmw'ye yakışmayan motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    418 yerine a5 alırım

    Yeni kasası ne kadar olacak bilinmez ama güncel kasa uygun fiyata verildiği takdirde alınabilir, tasarımı hala çok güzel. Güçlü ve az yakan bir motoru var.

    Ben a5 e bindim 2.0 tdi 177ps quattro sline di. Malzeme kalitesi olarak biraz kötü direksiyon ve koltuklar çok iyi. Multimedya ve ekranı kullanması zor çok karışık. Seside güzel traktör tdi gibi çalışmıyor 2013 2014 'leri 150 160 civarı fiyatının arabası bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 418i nin kalkışı iyi değil,sol ayağıyla fren yapıp devri yükseltip kalksa fabrika verisindeki 0-100 süresine ulaşabilirdi ama siz kalkışı temiz yapıp başabaş gitmişsiniz.Ağırlık farkını da hesaba katarsak normal bir durum.
  • Bu arada 418i'nin fabrika verisi büyük ihtimal launch control ile kalkılarak yapılmış olabilir.
  • 4 serisinde alinacak en dusuk motor 2.0 dizeldir, o aracta alinacak ideal motor 2.0 benzinlidir. Aracin o tiple gitmemesi rezalet bir sey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kafayı yanlış kurgulamışsınız verdiğiniz ağırlıklar sürücü dahil değil tam likit yükü dahi olmayan ağırlıklar.
    Ayrıca söyleyelim bmw'i kullanan kişi ne roll ne de drag kalkışı bilmiyor. Bu kullanımla fabrika değerlerine yaklaşması mümkün değil. Tek sefer izlemek yeterli yani göreceli bir kayıt.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Kafayı yanlış kurgulamışsınız verdiğiniz ağırlıklar sürücü dahil değil tam likit yükü dahi olmayan ağırlıklar.
    Ayrıca söyleyelim bmw'i kullanan kişi ne roll ne de drag kalkışı bilmiyor. Bu kullanımla fabrika değerlerine yaklaşması mümkün değil. Tek sefer izlemek yeterli yani göreceli bir kayıt.

    Verdiğim ağırlıklar doğru.

    Fabrikanın açıklamış olduğu 75 kglık sürücü dahil ağırlıklar bunlar.

    Eğer verdiğim ağırlıkların yanlış olduğunu düşünüyorsanız, doğrularını kaynak göstererek paylaşınız.

    Evet evet o hiç bilmiyor, siz çok iyi biliyorsunuzdur eminim. Roll videosunda dikkat edin şanzımanın ne kadar hızlı kick down yaptığına. Ayrıca bmwnin bu yeni motorlarında fabrika verisini tutturan herhangi bir araca rastlamadım, eski 136lık motorla alakası yok. Youtube'da 418i hızlanma videolarına bakın, 11 saniyede 100 yapıyor araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Performans ile gercek anlamda isi olmayanlarin arabasi 418i. Bu motor F20'ye gayet iyi gidiyor ama bu kasanin hakki en az 2.0dizel motor. Hatta 245 hp'lik 2.0turbo benzinli motor.
    Tahminim ust hizlarda fark biraz daha acilabilirdi. Videodan cikardigima gelince C segment 1.6 dizel kullanicilarinin anlattigina göre bu araclarin gideri gayet iyiyse 418 hic fena yürümüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk zihniyeti sürekli fiyat karşılaştırıp bunun daha hızlı olması gerektiğini savunuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Kafayı yanlış kurgulamışsınız verdiğiniz ağırlıklar sürücü dahil değil tam likit yükü dahi olmayan ağırlıklar.
    Ayrıca söyleyelim bmw'i kullanan kişi ne roll ne de drag kalkışı bilmiyor. Bu kullanımla fabrika değerlerine yaklaşması mümkün değil. Tek sefer izlemek yeterli yani göreceli bir kayıt.

    Verdiğim ağırlıklar doğru.

    Fabrikanın açıklamış olduğu 75 kglık sürücü dahil ağırlıklar bunlar.

    Eğer verdiğim ağırlıkların yanlış olduğunu düşünüyorsanız, doğrularını kaynak göstererek paylaşınız.

    Evet evet o hiç bilmiyor, siz çok iyi biliyorsunuzdur eminim. Roll videosunda dikkat edin şanzımanın ne kadar hızlı kick down yaptığına. Ayrıca bmwnin bu yeni motorlarında fabrika verisini tutturan herhangi bir araca rastlamadım, eski 136lık motorla alakası yok. Youtube'da 418i hızlanma videolarına bakın, 11 saniyede 100 yapıyor araç.


    Evet doğruymuş haklısın benim baktığım dandik yerde dry weight gibi yazmışlar. Üreticilerde bu işin hilesini hurdasını yapmıyor değil tabi.
    Şurada bazı paketlere göre ağırlıklar var doğruysa tabi.
    http://www.cars-data.com/en/bmw-4-serie-gran-coupe-2014/3279
    http://www.autoevolution.com/cars/skoda-octavia-2013.html#aeng_skoda-octavia-2013-16-tdi-at-105-hp

    Şanzımanın k-down'ına aldanma kalkış şekli yanlış. Bu şekilde zaten kimse fabrika verisini tutturamaz. youtube vs artık iyice uzaklaşılmasının nedeni de o insanların denedikleri fabrikaların yaptıklarına yakın bile değil.

    418 in motor, yürüyen yönünden hiçbir manası yok işte o kadar parayı markaya, şasiye veriyor insanlar bu ilk defa da yaşanmıyor ilk 1.14 ler rezildi pek dinleyen olmadı sonradan piyasa dalgasını geçiyordu hatta ilk neslin 1.16i ları da bmw demeye bin şahit istiyordu. Sadece zamanla anlayış kazanılmıyor işte. Üretici de geri dönüşler alır bu motoru koymaktan vazgeçer sonraları arada satılan çöpler kâr tabi...




  • guyverland kullanıcısına yanıt
    Cars data'da her aracın Ağırlığı düşük yazıyor. Ben üretici firmaların websitelerine bakıyorum genellikle. Sürücüsüz ağırlık yazanlarda belirtiyor zaten sürücüsüz olduğunu.

    Denemeleri dostane bir şekilde gerçekleştirdik, bmwyi süren arkadaşın geçmek için launch control deneyeyim gibi bir çabası olmadı, sport modundaydı araç, Octaviayı süren de bendim ben de yarım debriyaj ve gaz verip devri 2.500 civarına sabitlemedim normal kalktık, öbür türlü belki biraz daha iyi bir sonuç elde edilebilirdi fakat gerek duyulmadı açıkçası.
    Ayrıca bmwde sunroof ve 18 inç jantlarda var, standart bir araca göre bunlarda ağırlığı arttıran etmenler.

    Makyajsız 116i ve Makyajlı 118i arasındaki performans farkını ortaya koyan bir link paylaşıyorum ;

    http://www.zeperfs.com/en/duel5966-4542.htm

    18i motorlu aracın fabrika verileriyle yakından uzaktan alakası yok, yarım saniyeden daha fazla bir sapma var. Gövde ağırlığı daha fazla olan 4 serisinde ise bu sapma daha da fazla oluyor. Hızlanma verilerinde 1.6 136lık PSA motoru lehine çok ciddi farklar söz konusu.

    Sonuç olarak 4 Serisi oldukça yakışıklı, kaliteli, sürüş keyfi çok yüksek bir araç. Fakat aynı E180 faciası gibi, performansı var. Mercedes E180inde fabrika verisi 9.6 sn fakat testlerde 10.7 sn civarında hızlanıyor 100 kmye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevap vermeden geçmeyeyim 20 bin liralık arabam 210 beygir scirocco tokatlıyor saygılar... Araç (corsa)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim sütçü beygiri halledebilirmi acaba 418 i
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    benim sütçü beygiri halledebilirmi acaba 418 i

    Sırtına alır aynı hız ile Yokuşları arkasında bırakır hocamO Bir Opel
  • Benim ciardi yer bunu

    Bu tarz boş alanları nereden buluyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanimdisi -- 7 Kasım 2016; 3:26:27 >
  • BMW'nin motor'dan önce kadran tasarımına girmesi lazım bence hiç bir estetiği yok düz kadran.
  • 115'lik Focus varken en çok zorlayan dizel-Vag Octavia'ydı. Demekki Focus bu aleti rahat yer ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşünsene 150'lik A3'le

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 multijet egea Bmw yi rahatça yer o zaman :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/pxTZVsMdAso

    Şu video aklıma geldi:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.