Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (3405. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34033404340534063407
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • thmrt01 T kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam birkaç sayfa önce paylaşmıştım. Sadece cam değişiyor fakat araya kullandığı contanın kalitesi ve işçilik önemli o yüzden iyi araştırın derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Ben aracı kullanıp evin önüne geri geri park edeceğim zaman durup geri vitese takıyorum. Ayağımı frenden çekip gaza basar basmaz küt diye bir ses geliyor alt taraflardan. Sonra ileriye taktığımda ve tekrar geriye taktığımda bu ses gelmiyor. Sizce sebebi ne olabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muhlisnlc M kullanıcısına yanıt
    Disk/balata da olabilir ama diferansiyel sorununa da benziyor.
    Aracı lifte kaldırın kontrol ettirin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • autolover A kullanıcısına yanıt
    Disk Balata ise sorun yok da differansiyelse nasıl bir sıkıntı olabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • muhlisnlc M kullanıcısına yanıt
    Kronik sorun F30 larda. Bahsettiğiniz olayı yapar. Birde 120 km civarı uğultu
    /ıslık şeklinde ses çıkarır. Üzerinde buğulanma da olur. Finalinde tamamen dağılır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    Kronik sorun F30 larda. Bahsettiğiniz olayı yapar. Birde 120 km civarı uğultu
    /ıslık şeklinde ses çıkarır. Üzerinde buğulanma da olur. Finalinde tamamen dağılır.
    Bu dediğiniz benzinlilerde her halde, dizellerde böyle bir sorun var mı.
  • bps B kullanıcısına yanıt
    Var. Çünkü aynı diferansiyel mevcut. F30 larda kronik sorun bu. Yazıldı çizildi çok kez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kongor

    Merhabalar herkese, BMW 3.18i 2017 model 48.615km'de aracım var. Araç tamamiyle GYEON marka seramik ve yine aynı markanın ön kaput vs kaplaması mevcut. Araçta minik çizik dahi yok, yani öyle değişen boyanan bir parça vs. İçi de gayet iyi durumda. Halı kaplı bagaj havuzuna kadar var. Şimdi ben bu araca ne fiyat yazayım? 450 düşünüyorum buarada.

    Aracımı daha uygun fiyatlı bir araç ile değiştirip, aradaki farkı yeni alacağım ev için kullanacağım.
    Donanımı nedir? Borusan Premium selection da 50-55 bin km civarlarında 2 araç sergileniyor. 385.000₺ civarıydı ki piyasaya göre yüksek yazarlar fiyatları. 450 civarına herhangi bir 318i gideceğini düşünmüyorum; konudaki üstatlar daha net yorum yaparlar. O fiyatlara daha az donanımlı da olsa 320ied - 318d - 320d seçenekleri bulunur şahsi kanaatimce 🤷🏻‍♂️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    Var. Çünkü aynı diferansiyel mevcut. F30 larda kronik sorun bu. Yazıldı çizildi çok kez.
    Nasıl yani 190 beygir 400 nm tork olan arabada benzinlinin diferansiyelinimi kullanmış. eğer o diferansiyel 400 nm'ye dayanıyorsa benzinli motorla ömürlük dayanması geremezmiydi.
  • bps B kullanıcısına yanıt
    Şanzıman aynı oluyor da diferansiyel aynı neden olamıyor??

    Not: F10 ile aynı diferansiyel bile var F30 da.
    Oran farkı bazı modellerde olsa da yapısı ve kronik sorunları aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autolover -- 20 Eylül 2020; 16:30:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, araç alacağım 2012 model 320d beyaz renk sunroof yok bej deri var xenon var. 155 bin km de 100 bine kadar borusan bakımlı 3 bin tl tramer var ön arka tamponda boya var kaput ucunda ufak bi boya var lokal gibi. 285 istiyor sahibi fiyatı nasıl sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    Şanzıman aynı oluyor da diferansiyel aynı neden olamıyor??

    Not: F10 ile aynı diferansiyel bile var F30 da.
    Oran farkı bazı modellerde olsa da yapısı ve kronik sorunları aynı.
    Benzinli ve dizelin şanzımanı aynı değil. İkisi de ZF 8 ileri ama farklı tork dayanımı olan şanzımanlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisnlc

    Merhaba arkadaşlar. Ben aracı kullanıp evin önüne geri geri park edeceğim zaman durup geri vitese takıyorum. Ayağımı frenden çekip gaza basar basmaz küt diye bir ses geliyor alt taraflardan. Sonra ileriye taktığımda ve tekrar geriye taktığımda bu ses gelmiyor. Sizce sebebi ne olabilir
    bende de oluyor çok, ben artık alıştım yani, balata diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    450 mi?? M sport olduğunu varsayarak konuşuyorum, ona rağmen bol şanslar hocam.

    Km ye göre en düşükten sıralayınca bile şöyle rakamlar ortaya çıkıyor.

    https://www.sahibinden.com/bmw-3-serisi-318i?pagingOffset=40&a5_min=2017&a5_max=2017&sorting=km-nu_asc

    Sizinkinin 450 olması için hangi ek donanımlar mevcut acaba ve aracın rengi nedir?

    Alıntıları Göster
    Rengi yaldızlı beyaz.
    NBT ekran ve Harman Kardon dışında tüm herşey var.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-318i-edition-sportline-ilk-sahibinden-mineral-beyaz-836402130/detay

    Bu aracın aynısı.

    Bu ilanı açan kişi 475 koymuş.




  • OverD@Se kullanıcısına yanıt
    NBT, Hayalet ve Harman Kardon dışında hepsi var sanırım.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-318i-edition-sportline-ilk-sahibinden-mineral-beyaz-836402130/detay

    Bu aracın aynısı.

    Bu ilanı açan kişi 475 koymuş.
  • bps B kullanıcısına yanıt
    Yanlış. 2016 ya kadar Dizel ve benzinliler ZF8HP45 kullandı, Makyaj ve yeni kasada benzinli ve dizeller (G20 ve G30) ZF8HP50 ye geçtiler.

    Eski ZF8HP45 450 torka dayanıklı olduğu söylense de aslında 500 torka dayanır.
    Bugün G20 ve G30 a yazılım yapıp 280 hatta 320 Hp e çıkarıyorlar. Tork 375-450 lere dayanıyor. Aksi olsa herkes şanzımanlı eline alırdı .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba 2015 model 107bin Km M Plus aracım satılıktır.
    Malum site ilanı no : 8611514278

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autolover

    Yanlış. 2016 ya kadar Dizel ve benzinliler ZF8HP45 kullandı, Makyaj ve yeni kasada benzinli ve dizeller (G20 ve G30) ZF8HP50 ye geçtiler.

    Eski ZF8HP45 450 torka dayanıklı olduğu söylense de aslında 500 torka dayanır.
    Bugün G20 ve G30 a yazılım yapıp 280 hatta 320 Hp e çıkarıyorlar. Tork 375-450 lere dayanıyor. Aksi olsa herkes şanzımanlı eline alırdı .
    Siz benzinli derken 1.6 mı yoksa 2.0 ı mı kastediyorsunuz. Zira 1.6 benzinlilerde kullanılan şanzıman ZF8hp300. 320 d lerde kullanılan şanzıman makyaj öncesi ZF8hp450, makyajla beraber ZF8hp500 oldu.
  • Arkadaşlar günaydın. 2016,40.yıl kullanıcısıyım. Aranızda rft den normal lastiğe dönüp pişman olan var mı? Lastik değişim zamanı geldi, karar veremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bps B kullanıcısına yanıt
    Ben nerelere bakıp yazdığınızı hala çözemedim.
    Eski aracım olan 320i ed nin şanzımanı Etka da 8HP45 çıkıyorken yeni aracım ılan G30 un 8HP50 çıkıyor.
    Bi ara F10 520i nin ilk çıkanlarında 8HP30 geldi dediler ama net bir ispat yok.
    Yani Etka da daha gerilere baktım göremedim.
    6HP19 vardı o belki 300 torka dayanımlıdır bahsetmeye çalıştığınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34033404340534063407
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.