Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (1601. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15991600160116021603
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BlackyTurtle B kullanıcısına yanıt
    Dogru bir tercih olmus gibi gorunuyor, fiyat paylasmaniz mumkunmu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Baz donanımda Mercedes daha donanımlıdır ama BMW'de daha ucuzdur diye düşünüyorum. Ön park sensörü konusunda tamamen katılıyorum. Bu tip basit donanımların ihmal edilmemesi lazım.

    Dediğiniz konuları bilmek ve katılmakla birlikte, yine de BMW 3.20i ed kullanan birinin şu anki motor ve şanzıman kombinasyonu ile C180'e geçmesi zor. Ancak ve ancak sürüş keyfinden öte başka parametreleri öne çıkaran birisi yapabilir.

    Üstelik makyaj ile ZF8HP 2. jenerasyonu ile motor da 177 hp olursa, çok daha çekici olacaktır. Mercedes buna ancak 9G-Tronic ve 156 hp motoru ciddi upgrade ederse karşılık verebilir. (Türkiye pazarında tabi)

    Ben bugün C180 AMG ile M paket 40.yıl arasında kalsam (bırakın makyajı) 10 tane alsam, 10'u da 40.yıl olurdu... C180'i Coupe olarak almayı düşünebilirim ama, o başka bir segment ve fiyat/fayda oranı çok yüksek olduğu gibi, dizaynını da çok beğeniyorum.

    Bunun bir BMW hayranlığı ile ilgisi de yok, ben BMW hayranı değilim. Ben hiçbir markaya hayran olmadığım için, tamamen kendi zevkime odaklanarak karar veriyorum.

    Makyaj yiyen aracın sırf hk dakota ve birkaç donanım ekstrası var diye benzinli araca 160 bin tl vermek yerine yeni kasa hem tip hemde iç mekan olarak çağ atlamış mercedesin dizeline o parayı vermekte mantıklı gelebiliyor benim gibi kullanıcılar için.
    Sürüş zevki için eskiden mercedes önden çekiş diye eleştrilirdi artık arkadan itiş ama yinede aynı şey söyleniliyor hiçbir şeye dayanmadan. Şanzıman seri denebilirde birinin sundugu ergonomi digerinden üstün . Bu tabi ki tercih meselesi performans için volvo s60 d4 te düşünülebilirdi bu araçta çok hızlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emre baran E kullanıcısına yanıt
    Cok haklisiniz gercekten.
    Bende bi sitemde bulunmuştum benzer konuyla ilgili.
    Bukadar rahatlik olmamalı kesinlikle.
    Mercedes aydi öne cikarsa brz ancak ozmn burunları sürter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Baz donanımda Mercedes daha donanımlıdır ama BMW'de daha ucuzdur diye düşünüyorum. Ön park sensörü konusunda tamamen katılıyorum. Bu tip basit donanımların ihmal edilmemesi lazım.

    Dediğiniz konuları bilmek ve katılmakla birlikte, yine de BMW 3.20i ed kullanan birinin şu anki motor ve şanzıman kombinasyonu ile C180'e geçmesi zor. Ancak ve ancak sürüş keyfinden öte başka parametreleri öne çıkaran birisi yapabilir.

    Üstelik makyaj ile ZF8HP 2. jenerasyonu ile motor da 177 hp olursa, çok daha çekici olacaktır. Mercedes buna ancak 9G-Tronic ve 156 hp motoru ciddi upgrade ederse karşılık verebilir. (Türkiye pazarında tabi)

    Ben bugün C180 AMG ile M paket 40.yıl arasında kalsam (bırakın makyajı) 10 tane alsam, 10'u da 40.yıl olurdu... C180'i Coupe olarak almayı düşünebilirim ama, o başka bir segment ve fiyat/fayda oranı çok yüksek olduğu gibi, dizaynını da çok beğeniyorum.

    Bunun bir BMW hayranlığı ile ilgisi de yok, ben BMW hayranı değilim. Ben hiçbir markaya hayran olmadığım için, tamamen kendi zevkime odaklanarak karar veriyorum.

    Makyaj yiyen aracın sırf hk dakota ve birkaç donanım ekstrası var diye benzinli araca 160 bin tl vermek yerine yeni kasa hem tip hemde iç mekan olarak çağ atlamış mercedesin dizeline o parayı vermekte mantıklı gelebiliyor benim gibi kullanıcılar için.
    Sürüş zevki için eskiden mercedes önden çekiş diye eleştrilirdi artık arkadan itiş ama yinede aynı şey söyleniliyor hiçbir şeye dayanmadan. Şanzıman seri denebilirde birinin sundugu ergonomi digerinden üstün . Bu tabi ki tercih meselesi performans için volvo s60 d4 te düşünülebilirdi bu araçta çok hızlı.

    Ben tamamen kendi zevkime göre belirttim. Yoksa herkesin beğenisi, beklentisi farklı tabi. Ben dizel motor sevmediğim için, araçların dizel versiyonlarını değerlendirmeye almıyorum. Dizel isteyenler için şu an bluetec tek alternatif. Benzinli motor/otomatik şanzıman kombinasyonunda ise BMW inanılmaz gerçekten. İc ve dış dizayn ise sübjektif bir konu, kişiye göre değişıyor. Ben bu konuda W204 hayranıyım, klasik her zaman güzel ve uzun ömürlüdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese selamlar. Acil cevaba ihtiyacim var. Arac 2013 aralik cikisli. Yarin arka balatalari degistirmeye birakacagim sizce chip i sokmeli miyim sorun olustururlar mi bakarlar mi? Telde sordum araca genel kontrol yapiyor musunuz diye tabiki dediler. Yorumlarinizi bekliyorum iyi gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün Kosifler'den bagaj havuzu aldım. 43 EUR kdv dahil, kur 2.84 hesaplandı. Almak isteyenlere bilgi vermek istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Dün Kosifler'den bagaj havuzu aldım. 43 EUR kdv dahil, kur 2.84 hesaplandı. Almak isteyenlere bilgi vermek istedim.


    orjianlamı peki link yada resim varmı hocam
  • oguzmete kullanıcısına yanıt
    BMW'nin Türkiye'de sattığı orijinal aksesuar. Ama Almanya'dan mı geliyor, burada mı yaptırıyorlar? bilmiyorum...
  • 40.yil 320 163bin tl olmus.. cok fazla ya bu fiyat politikasiyla satislari durur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba...2013model 320i sportline 40000kmdeki aracıma...geçen hafta antalyada kosiflerde bakım ve 2yıl europlus yaptırdım...arka balataların 5000km dahası vardı,yinede değiştirttim...bakımdan alıp araçla yaklaşık 750-800km şehirlerarası yol yaptım(ort. hız 160km/saat)dönüşte birsonraki bakım 5000km yazıyordu...genelde eco pro zaman zamanda comfort modda kullandım ...acaba yüksek hızda geldiğim içinmi bu kadar kısa bir bakım aralığı var...ayrıca bakım+arka balata+motor koruma+eouroplus 2yıl 1562euro(960euro europlus) ödedim...araç ort 8,7lt yaktı...yakıt bu performansa ve keyife göre çok düşük geldi




  • Uzun zamandır , işlerimden vesaireden dolayı takip edemiyordum forumu. Baktım makyajlı kasası bile ortaya çıkmış :D

    Açıkçası sevindirdi beni bu makyaj , şirket araç verdiği için uzun zamandır doğru dürüst kullanamadığım aracımı satmaya karar vermiştim . Size bir sorum olacak , ortalama olarak fikir verebilirseniz sevinirim.

    19K'daki 3.20i ED Comfrt+Tech paket + Sportline , 2013 Model . Ne kadara gidebilir ? Sahibindende baktım ama , orta yolu bulamadım açıkçası. Yardım almak istedim.

    Sevgiler.
  • 2012 3.16i araç aldım.. Araçta xenon ve gelişmiş gösterge paneli var.. Sanırım bu techno paket oluyor.. Ancak geri görüş kamerasi bulunmuyor .. Bu donanimi ekstra ekleyebilir miyim ? Ve bana maliyeti ne olur ? Fikri olan arkadaslarin yardimini rica ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • predoktor P kullanıcısına yanıt
    bence balata değişiminden sonra araç bilgisayarını sıfırlamamışlardır. bi kontrol ettirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Baz donanımda Mercedes daha donanımlıdır ama BMW'de daha ucuzdur diye düşünüyorum. Ön park sensörü konusunda tamamen katılıyorum. Bu tip basit donanımların ihmal edilmemesi lazım.

    Dediğiniz konuları bilmek ve katılmakla birlikte, yine de BMW 3.20i ed kullanan birinin şu anki motor ve şanzıman kombinasyonu ile C180'e geçmesi zor. Ancak ve ancak sürüş keyfinden öte başka parametreleri öne çıkaran birisi yapabilir.

    Üstelik makyaj ile ZF8HP 2. jenerasyonu ile motor da 177 hp olursa, çok daha çekici olacaktır. Mercedes buna ancak 9G-Tronic ve 156 hp motoru ciddi upgrade ederse karşılık verebilir. (Türkiye pazarında tabi)

    Ben bugün C180 AMG ile M paket 40.yıl arasında kalsam (bırakın makyajı) 10 tane alsam, 10'u da 40.yıl olurdu... C180'i Coupe olarak almayı düşünebilirim ama, o başka bir segment ve fiyat/fayda oranı çok yüksek olduğu gibi, dizaynını da çok beğeniyorum.

    Bunun bir BMW hayranlığı ile ilgisi de yok, ben BMW hayranı değilim. Ben hiçbir markaya hayran olmadığım için, tamamen kendi zevkime odaklanarak karar veriyorum.

    Makyaj yiyen aracın sırf hk dakota ve birkaç donanım ekstrası var diye benzinli araca 160 bin tl vermek yerine yeni kasa hem tip hemde iç mekan olarak çağ atlamış mercedesin dizeline o parayı vermekte mantıklı gelebiliyor benim gibi kullanıcılar için.
    Sürüş zevki için eskiden mercedes önden çekiş diye eleştrilirdi artık arkadan itiş ama yinede aynı şey söyleniliyor hiçbir şeye dayanmadan. Şanzıman seri denebilirde birinin sundugu ergonomi digerinden üstün . Bu tabi ki tercih meselesi performans için volvo s60 d4 te düşünülebilirdi bu araçta çok hızlı.

    Mercedes eskiden önden çekiş miydi? Naptınız hocam




  • erciftci E kullanıcısına yanıt
    A ve CLA nın önden çekişli diye biliyorum. Bmw 1 den itibaren arkadan itiş. Ben bu yüzden öyle yazdım. Yine hatırladıgım kadarıyla eski C ler önden çekişliydi ama bu konuda yanılıyorsam lütfen doğrusunu yazın.
  • Bugün Avcılar Borusan'dan +3 yıl euro plus garanti yaptırdım. Fiyat olarak 1.037 euro ( 3.126 tl )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün size racechip deneyimimi anlatacağım kısaca mobildeyim çünkü.

    9500km deyken taktım şuan araç 11 binde 900km kaldı gösteriyor bakıma , ben şuanki halinden çok memnunum aracımın comfort ta stock aracın sport u gibi hızlanması var. O bile yeter zaten. Performans gayet yeterli geliyor aşırı zevk veriyor, bastıkça basasınız geliyor. ( 215 HP 320Nm Tork oldu)

    Ekonomi kısmı ise tamamen sizin elinizde eski 320dizelimde olduğu gibi o da chipli idi. Sport ta dip leyerek giderseniz 10-11 litrelere kadar yolu var.Fakat basmazken stock halinden çok daha düşük veriler yakaladım. En altta tüketim resmini görebilirsiniz.Ayrıca fark ettiğim şeylerden biride stock halinde gaza bastığım zaman anlık tüketim hemen 29.5 a sabitleniyordu. Şuan bu daha geç oluyor ya da 29.5 a gelmeden gazdan ayağımı çekmiş oluyorum.

    Herhangi bir sorunuz varsa lütfen alıntılayın ya da PM atın. Müsait oldukça cevaplayabilirim.

    Not: Asıl ortalama 5.4 litre idi 7-8 ışıkta durup kalktığım için 5.8 5.7 oldu. Ortalama 90-100 arası gidiyordum.
     BMW 3 serisi (F30)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toxicated -- 12 Mayıs 2015; 15:53:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Borusan dan satış temsilcimden hediye olarak istemiş olduğum M Sport anahtarlığımı bugün teslim almış bulunmaktayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    A ve CLA nın önden çekişli diye biliyorum. Bmw 1 den itibaren arkadan itiş. Ben bu yüzden öyle yazdım. Yine hatırladıgım kadarıyla eski C ler önden çekişliydi ama bu konuda yanılıyorsam lütfen doğrusunu yazın.

    Önden çekişli bir C serisi mevcut değildir. Eskilerin ESP'leri de olmadığından arkasını gezdire gezdire kullanırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    Arkadaşlar bugün size racechip deneyimimi anlatacağım kısaca mobildeyim çünkü.

    9500km deyken taktım şuan araç 11 binde 900km kaldı gösteriyor bakıma , ben şuanki halinden çok memnunum aracımın comfort ta stock aracın sport u gibi hızlanması var. O bile yeter zaten. Performans gayet yeterli geliyor aşırı zevk veriyor, bastıkç..............

    Chip olayı aracın tüketim verilerini sağlıklı olarak almasını engeller mi ? Yani aslında gördüğünüz ile gerçekleşen farklı olabilir mi ?
    Sadece sizin araç özelinde değil, genel olarak böyle bir durum var mı, biliyor musunuz ?
  • 
Sayfa: önceki 15991600160116021603
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.