Şimdi Ara

bmw 3.20d ? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
12.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler,
    bende bunu öğrenmek istiyorum.
    yakıt ve servise dikkat etmez isen
    her araçta sorun yaşanır ..
    bmw dizel motor için kronik bir sorun yok değil duyulan
    onu öğrenmek istemiştim ...
  • Yeni nesil dizel arabalarda genelde turbo olduğu için tek sıkıntı orda oluyor..bu biraz şans işi..70 bine 2010 range-rover motor yaktığını duyduğumda çok şaşırmıştım mesela..hatta sahibinden de ilanı vardı..

    otomatik vites için ise şunu söylüyebilirim; son bir yıla kadar çok şiddetli düşmanıydım..bir otonun düz vites keyfi varken nasıl olurda insanlar oto-vites kullanır diyordum..ancak herhalde insan olgunlaştıkca bazı şeyleri daha iyi anlıyor..müthiş rahatlık arkadaşlar..B segmentinde audi a3-ww golf ya da jetta yavsiye edebilirim..seat leonun sanırım dizeli otomatik seçeneği yok..var ise oda uygun..
  • Arkadaşlar turbolu araçlar için şu öneriyi duymuştum. Aracı ilk çalıştırdığınızda hareket etmeden rölantide 1 dk, ve aracı stop etmeden önce yine rölantide yarım dakika beklemek gerekiyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
    Corail; turbolu araç kullanımına dikkat etmek derken neleri kastediyorsunuz? Açıklayabilirmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcool

    Arkadaşlar turbolu araçlar için şu öneriyi duymuştum. Aracı ilk çalıştırdığınızda hareket etmeden rölantide 1 dk, ve aracı stop etmeden önce yine rölantide yarım dakika beklemek gerekiyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
    Corail; turbolu araç kullanımına dikkat etmek derken neleri kastediyorsunuz? Açıklayabilirmisiniz.



    biri bunlara cevap versin
  • Şimdi bilindiği gibi türkiyedeki özellikle dizel yakıt kalitesi daha yeni yeni düzelmeye başlıyor..Az tüketim olacak diye kalitesiz yakıt tüketmemek gerekir..2. bir husus ise aracın bakımlarıdır..düzenli yapılması aracın dolayısıyla turbonun ömrünü uzatacaktır..Bir tavsiyemde araçlarınızın motorlarını öle heryerde yıkatmayınız..Çalıştırırken rolantide bekletme konusunda bilgim yok..Yeni nesil araçlar daha öncede dediğim gibi bakımları düzenli yapıldığında oldukça uzun km ler yapabiliyor..Bi tecrübemi baylaşayım sizinle; 970 bin km de rektefe yememiş 1993 moden toyota corona gördüm..milletvekili arabası idi..şöförüde arkadaşım idi.. ve toyota firması 1 haftalığna aracı istedi incelemek için..
  • 120.000 TL ye full donanım diyebileceğimiz yani sunroofflu, park sensörlü, ışık paketi olan, spor direksiyonlu deri koltuklu model alabilirsiniz
  • YENİ NESİL ARAÇLARDA BÖYLE BİR DURUM YOK EN AZINDAN BMW 3 YA DA 5 SERİLERİNDEN BÖYLE BİR ŞEY OLMAZ. START TUŞUNA BAS VE GİT BU KADAR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcool

    Arkadaşlar turbolu araçlar için şu öneriyi duymuştum. Aracı ilk çalıştırdığınızda hareket etmeden rölantide 1 dk, ve aracı stop etmeden önce yine rölantide yarım dakika beklemek gerekiyormuş.

    bu çok doğru ve turbo ömrü için sıhhatli bir yöntem..
    motor çalıştığı anda turbo nun yağlaması da çalışmaya başlar.. ancak aracı hareketlendirmeden önce yani motor devrini yükseltmeden önce bir miktar beklemek turbonun yeteri kadar yağlanmasına katkıda bulunacaktır.. bu şekilde ilk çalıştırmadan sonra turbonun rolanti devrinden daha yüksek devirlerde yağsız çalışması ve yıpranması önlenecektir..
    aynı durum motoru stop etmeden önce de geçerlidir.. yüksek devirlerde dönen turbo palleri motor stop edildiğinde de dönmeye devam eder ancak bu esnada yağlama da durmuştur motor çalışmadığı için..
    bekleyip stop ettiğinizde turbo normal devrine gelmiş ve motor stop edildiğinde de yağsız ortamda çalışmıyor olacaktır..
    durum bildiğim şekliyle ve özetle bundan ibarettir.




  • Dün 320d yi denemek ve bilgi almak için Borusan İstinyeye gittik, çok ilgili davrandılar. Aracı alıp temde uzun bir test sürüşü yaptık. Teste çıktığımız araç deri koltuklu, otomatik klimalı bir versiyondu (sunroof filan yoktu gerçi). Baz versiyounda kumaş koltuk ve manuel klima varmış.

    Aracın motor ve şanzumanı çok hoşuma gitti. İnanılmaz güzel bir çekişi var, rampa düz fark etmiyor, araç çok güzel gidiyor. Dizel olmasına rağmen gaz tepkileri benim hoşuma gitti. Vites geçileri dsg ile kıyaslıyınca yavaş ve daha sarsıntılı ancak gene de fena değil. Yol tutuş çok iyi, dolayısıyla amortisörler sert geldi bana biraz. Araç agresif kullanıma uygun:)

    Ancak ben yine de BMW de aradığım (ya da beklediğim) tadı bulamadım. Aracın içi zayıg geldi bana, gösterişli olmasını ben de istemem ama sanki tasarım olarak iç taraf biraz sönük ve basit kalmış. Bilgi ekranı, klima ekranı vs hala tek satır (eski erikson telefonlar gibi:)). Bence ön taraf üzerinde BMW nin biraz mesai harcaması gerekiyor.


    Araç içerisindeki ses yalıtımı vast geldi bana. Motor sesi düşük ancak lastik ve yol sesi beklediğimden daha fazla idi. Arka koltuklar fena değil ancak uzun boylu kişiler uzun yolculuklarda çok rahat etmezler, diz mesafesi çok geniş değil. Arka koltuklara 3 kişi oturamaz, ortada oturan sıkışır çünkü şaft nedeniyle arka ortada yüksek bir yer var.

    Aracın içindeki saklama bölümleri çok yetersiz, torpido gözü ufak, ortada kol dayamanın altındaki bölüm ufak. CD vs koyayım deseniz fazla birşey sığmaz.

    Araçta stepne yok. Beni en çok şaşırtan bu oldu. Lastikler patlamıyormuş, patlasa bile 150-200 km gidiyormuş vs vs. Bana pek inandırıcı gelmedi. Almanyada fazla lastik patlamıyordur belki ama burası Türkiye, yolların hali malum...


    Genel olarak aracın sürüş kalitesi çok yüksek ancak verdiğiniz para karşılığında aldığınız şey sadece kuvvetli bir motor ve iyi bir şanzuman olmamalıydı. Baz versiyonu 60-65 bin tl ye satılsa fena olmazdı ancak 80bin tl bana fazla geldi. Evli olmasam bu aracı borç harç alır birkaç sene keyfini sürerdim ancak bu fiyata daha büyük ve daha konforlu bir araç almak bana daha mantıklı göründü...




  • SELAM SAYIN airea,

    Peki 80.000 tl ye,

    Daha konforlu, bu kullanım zevkinde, prmeium sınıf, 20 kuruş yakan..

    bizlere de tavsiyede bulunurmusunuz lütfen..
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airea

    Dün 320d yi denemek ve bilgi almak için Borusan İstinyeye gittik, çok ilgili davrandılar. Aracı alıp temde uzun bir test sürüşü yaptık. Teste çıktığımız araç deri koltuklu, otomatik klimalı bir versiyondu (sunroof filan yoktu gerçi). Baz versiyounda kumaş koltuk ve manuel klima varmış.

    Aracın motor ve şanzumanı çok hoşuma gitti. İnanılmaz güzel bir çekişi var, rampa düz fark etmiyor, araç çok güzel gidiyor. Dizel olmasına rağmen gaz tepkileri benim hoşuma gitti. Vites geçileri dsg ile kıyaslıyınca yavaş ve daha sarsıntılı ancak gene de fena değil. Yol tutuş çok iyi, dolayısıyla amortisörler sert geldi bana biraz. Araç agresif kullanıma uygun:)

    Ancak ben yine de BMW de aradığım (ya da beklediğim) tadı bulamadım. Aracın içi zayıg geldi bana, gösterişli olmasını ben de istemem ama sanki tasarım olarak iç taraf biraz sönük ve basit kalmış. Bilgi ekranı, klima ekranı vs hala tek satır (eski erikson telefonlar gibi:)). Bence ön taraf üzerinde BMW nin biraz mesai harcaması gerekiyor.


    Araç içerisindeki ses yalıtımı vast geldi bana. Motor sesi düşük ancak lastik ve yol sesi beklediğimden daha fazla idi. Arka koltuklar fena değil ancak uzun boylu kişiler uzun yolculuklarda çok rahat etmezler, diz mesafesi çok geniş değil. Arka koltuklara 3 kişi oturamaz, ortada oturan sıkışır çünkü şaft nedeniyle arka ortada yüksek bir yer var.

    Aracın içindeki saklama bölümleri çok yetersiz, torpido gözü ufak, ortada kol dayamanın altındaki bölüm ufak. CD vs koyayım deseniz fazla birşey sığmaz.

    Araçta stepne yok. Beni en çok şaşırtan bu oldu. Lastikler patlamıyormuş, patlasa bile 150-200 km gidiyormuş vs vs. Bana pek inandırıcı gelmedi. Almanyada fazla lastik patlamıyordur belki ama burası Türkiye, yolların hali malum...


    Genel olarak aracın sürüş kalitesi çok yüksek ancak verdiğiniz para karşılığında aldığınız şey sadece kuvvetli bir motor ve iyi bir şanzuman olmamalıydı. Baz versiyonu 60-65 bin tl ye satılsa fena olmazdı ancak 80bin tl bana fazla geldi. Evli olmasam bu aracı borç harç alır birkaç sene keyfini sürerdim ancak bu fiyata daha büyük ve daha konforlu bir araç almak bana daha mantıklı göründü...



    Lastik olayı doğrudur. Yalnız bence beklentilerinizi çok yüksek tutmuşsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matt3627

    SELAM SAYIN airea,

    Peki 80.000 tl ye,

    Daha konforlu, bu kullanım zevkinde, prmeium sınıf, 20 kuruş yakan..

    bizlere de tavsiyede bulunurmusunuz lütfen..
    teşekkürler


    Hocam kullanım zevkine hiçbir şey demiyorum, aracın sürüş zevki üst seviyede. Hayalimdeki araç buydu gidene kadar. Ancak 320nin premium sınıf olması bence biraz bmw markası ile alakalı hale gelmiş. Farklı araçları pek fazla kullanma şansım olmadı, hiç mercedese filan binmedim mesela. Ama bmw gibi premium imajı olan bir araçtan ben daha fazlasını beklerdim. Haftasonu arkadaşın volvo v70 model aracına bindim, içi sadece olmasına rağmen daha koforlu geldi bana. Benim gözümde bmw volvonun çok üzerinde bir araçtır ancak gelgelelim baz versiyondaki bmwde sanki maliyeti düşük tutmak adına biraz basite kaçılmış gibi hissettim....

    Size tavsiyede bulabileceğim başka araç yok, olsa kendim de bakarım zaten. 2 hafta önce passat kullandım, ferahlık ve konfor açısından 320d den daha fazla hoşuma gitti. Halbuki bmw nere passat nere, bmw nin imajı yeter diye düşünürdüm...

    Ama 520 için aynı şeyleri söyleyemem, şirkette 520d ler var, içerisi çok daha alımlı ve bmw markasına yakışır şekilde konforlu, ferah...

    Ama tekrar ediyorum, sürüş kalitesi, yol tutuş, motor gücü, çekişi, yakıt tüketimi filan muhteşem... Bekar olsam bu araç alacağım araç olurdu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: N.alper


    Lastik olayı doğrudur. Yalnız bence beklentilerinizi çok yüksek tutmuşsunuz


    Beklentilerim gerçekten çok yüksek idi. BMW benim için hayalimdeki araba idi, 320d ise tam aradığım araçtı. Hatta hanımı da ikna etmek üzereydim bu araç için. Ancak aracın içi ve genişliği bizi biraz düşündürdü... Şu an o parayı bmw ye içime sinerek veremem herhalde...
  • Aslında kriterler olarak aradığınız özellikler ve beklentileri ancak 520d karşılar , ama oda iki misli fiyat nerde ise..

    40000 euro luk bmw nin içi hem sade hemde çok ferah olmuyor, hele spor kasa olan 3 serisine bakarsanız haklısınız ..

    Passat dediğiniz gibi çok daha ferah , ama işte onda da BMW kullanım zevki ve motoru yok ...

    İkisinin birleşimi 520d oluyor :)

    40000 euro ya, ya BMW keyfi, yada passat ferhlığı...

    Bu arada yedek lastik yok ama, patlama olayı da yok, ancak yararsanız sıkıntı olur...
  • Bu arada siz volvo deyince aklıma geldi..
    S80 1.6 D 80.000 tl ye baya full alınıyormuş ...

    hem geniş hem ferah , hemde çok üst sınıf bir araç
    bir tek düz vites
    birde motor u çok zevk vermiyebilir
    denemek lazım
  • Volvoda v50 modelinin 2 litre dizel motorlu, 5 silindirli, 177bg lik bir versiyonu var. 6 vites otomatik filan yazıyor ve fiyatı 75 bin tl görünüyor, belki ona da bakmak lazım..
  • bende bu hafta alfa 159 dizel kullanma şansı buldum..çok etkilendim..2. el piyasasyı sıkıntılı ama sıradışı bir araç..dediğiniz segmentde..
  • Merhabalar
    Sevgili TechZone
    Bmw konusunda görüşlerinize aynen katılıyorum,
    Bende 320d almak üzereyim
    kendim kendi imkaanlarımla belli bir fiyata çektim
    Ben audi ciydim
    a4 üm vardı
    inşallah bmw ci olucam ,
    320D yi kullanınca bana verdiği zevk bambaşka oldu,
    audi de çok konforlu idi, bmw nin surüş keyfi inanılmaz..
    sizin anladığım kadarıyla bmw de tandıklarınız var,
    fiyat konusunda bana yardımınız olabilirse çok sevinirim ...
    biraz zorlansamda ben alıcam inşallah 320d yi ...
    sizin tanıdığınız satış temsilceleri var mı acabaa ?
    Bu işlerde tanıdık önenmli ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    tabiiki... bana ve aileme bu zamana kdr en çok vakit ayırıp en iyi indirimleri yapan kişi borusan oto ankara esenboğa'da ki emre birhekimoğlu oldu... yaşıt olmamız ve aynı kafada insanlar olmamız sebebiyle çok yardımcı olmuştur ve kendisinden şirketimiz için gerekli olan filo satışda dahil inanılmaz ilgili birisi.. ve her zaman öncelikle ona yönlendiriyorum çoğu kişiyi..

    bunun dışında yine esenboğa'da burak pekcanlı vardır.. kendisi konusunda uzman bir satış danışmanıdır.. buradaki görevinden önce BMW USA bünyesi altında houston - texas'da ki BMW'de satış danışmanlığı yapmış aynı zamanda amerikan vatandaşıdır..

    borusan oto çankaya'da BMW satış danışmanı kerem olçum vardır.. istanbul borusan oto istinye'de özlem kılıç, cenk akın ve erhan güler'i tanıyorum (BMW), aylin şengöz ve umut özden'i de tanıyorum (range rover)...

    bunun dışında kosifler oto bmw satış müdürü barkın pınar'da çok yakın arkadaşım...

    size tavsiyem aracı emre birhekimoğlu'ndan almanız yönünde olacaktır.. gerçekten olabilecek en iyi indirimi yapıyor hatta teslimattan hemen önce yaklaşık 800 - 1000€ arasında bir indirim daha yapabiliyor.. aklınızda bulunsun..


    çok teşekkür ederim...
    bugun hemen irtibata geçicem ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    tabiiki... bana ve aileme bu zamana kdr en çok vakit ayırıp en iyi indirimleri yapan kişi borusan oto ankara esenboğa'da ki emre birhekimoğlu oldu... yaşıt olmamız ve aynı kafada insanlar olmamız sebebiyle çok yardımcı olmuştur ve kendisinden şirketimiz için gerekli olan filo satışda dahil inanılmaz ilgili birisi.. ve her zaman öncelikle ona yönlendiriyorum çoğu kişiyi..

    bunun dışında yine esenboğa'da burak pekcanlı vardır.. kendisi konusunda uzman bir satış danışmanıdır.. buradaki görevinden önce BMW USA bünyesi altında houston - texas'da ki BMW'de satış danışmanlığı yapmış aynı zamanda amerikan vatandaşıdır..

    borusan oto çankaya'da BMW satış danışmanı kerem olçum vardır.. istanbul borusan oto istinye'de özlem kılıç, cenk akın ve erhan güler'i tanıyorum (BMW), aylin şengöz ve umut özden'i de tanıyorum (range rover)...

    bunun dışında kosifler oto bmw satış müdürü barkın pınar'da çok yakın arkadaşım...

    size tavsiyem aracı emre birhekimoğlu'ndan almanız yönünde olacaktır.. gerçekten olabilecek en iyi indirimi yapıyor hatta teslimattan hemen önce yaklaşık 800 - 1000€ arasında bir indirim daha yapabiliyor.. aklınızda bulunsun..


    Bu arada
    Sayın TechZone ,

    Bu isimleri verdiğiniz için teşekkürler ama, yoldan geçen herkese indirim yapmuyorlardır heralde ...
    Nasıl irtibata geçelim Emre Bey le ..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.