Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (985. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
43.801
Cevap
304
Favori
2.930.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 983984985986987
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exotique


    quote:

    Orijinalden alıntı: demircandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Exotique

    Arkadaslar bugun araniza 2015 1.18i estoril mavi ile katildim.

    Test surusunde geri gorus kamerasinda lastiklerin yonunu gosteren bir gosterge vardi, onu nasil acabiliyorum acaba? Bulamadim bir turlu.

    Sıfır aldıysanız kaça aldınız?

    1.18 m paket sunrooflu estoril mavi 104800

    Hayırlı olsun gule gule binin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pistachio

    Teşekkür ederim sağolun.

    177lik güzel tercih. Ben de sizin gibi düşünüyordum ama aradaki 10 bin liralık farkı donanıma harcadım. İki motor arasında hiç fark yok sonuçta. Bi egzoz değişimi ve yazılım ile aynı güç kolayca elde edilebilir ama bi ses sistemi, ön park sensörü gibi donanımların sonradan eklenmesi imkansız olmasada çok sıkıntılı. Neyse tercih sizin elbette. Şimdiden hayırlı olsun sizede.

    bende onu anlamadım zaten yine borusan kazığı sanırım.. çünkü şuan ki 170'lik 1.18'lerde m paket standart olduğu için arada 10 bin gibi makul sayılabilecek fark vardı.. anladığım kadarıyla makyajlı 177'likte m paket standart değil.. böyle olunca 13 bin Tl'yi 40 beygire vermek yerine sizin gibi doldurmak daha mantıklı.




  • mantıklı ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mbkaynar M kullanıcısına yanıt
    Makyajlı 1.20i (177 hp) lerde bence M plus standart olacak, aşağıdaki yeni donanım listesine bakarsanız sadece Türkiye ve M plus paket gözüküyor, kimsenin bu aracı sadece Türkiye paketi ile almayacağını veya donanım listesinden tek tek dolduracağını düşünmediğimize göre M plus paket standart sonucuna varıyorum. Fakat liste fiyatı olarak verilen 104 bin TL fiyat M plus eklenmeden yazılmış büyük ihtimal. Ben şuna inanıyorum Euro değişmezse makyajsız kasasını bugün kaç liraya alıyorsanız üzerine 6-7 bin TL ekleyin aynı arabanın makyajlısını alacaksınız, model paket ne olursa olsun. Aksi durumda 3 serisi fiyatlarına gelir araçlar, 1 serisine 125-130 bin TL vermek çılgınlık olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burtiisback -- 3 Nisan 2015; 12:54:07 >




  • burtiisback B kullanıcısına yanıt
    evet olabilir.. ancak pistachio'nun paylaştığı fiyat listesine bakınca 3950 euroluk m paketi ekleyip kdv ötv çarpınca, 2.74 kur üzerinden fiyat 121 bin gibi bir rakam çıkıyor.. bu yaklaşık 20 bin zam demek çünkü 170'liğin m paketi 104 bin civarı.. hatta sunroof, gelişmiş gösterge, cc, hi-fi ve katlanan ayna ekleyince 48 bin Euro o da yaklaşık 132 bin oluyor..

    bu fiyatlara sportplus 3 serisi alınıyor elektrikli koltuklu falan fiyat ayarlaması çok saçma olmuş 1.20'de.. indirim yapmaları lazım.
  • Hayırlı olsun hocam.

    1 serilerinde M paketin motor haricinde artıları nelerdir acaba? Yoksa sadece motor mu?
  • m paketin motorla alakası yok. tamponlar filan değişiyor sadece.
  • Arkadaslar araclarimizin arkasi cok yuksek duruyor yay taktirmak istiorm 35mm ama pek bilgim yok araca zarari var midir ve rftler yuzunden sert zaten arac iyice konforsuz mu olur yaptiran var mi memnun mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Plexicroma

    Hayırlı olsun hocam.

    1 serilerinde M paketin motor haricinde artıları nelerdir acaba? Yoksa sadece motor mu?

    Kolktuklar, trimler, m direksiyon, lastik ebatlari , tamponlar , marşpiyel,antrasit tavan ve fren kaliperleri m paket farkları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demircandan -- 3 Nisan 2015; 16:51:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.16d den 1.16i m pakete döndüm (makyajsız). Bakalım umarım yakıt yüzünden pişman olmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eibach marka yaylarda konfor sorunu olmaz.Clio RS için kullanmıştım orjinallerden daha yumuşaktı.H&R da iyidir ama serttir.
  • Gel artık jantını sevdiğim..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Falmor kullanıcısına yanıt
    Avantaj ve dezavantajlari nedir var mi hic eibach kullanan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halk arasındaki genel kanı sert ve alçaltılmış arabanın daha iyi yol tuttuğu yönünde.Pürüzsüz,pist kalitesinde bir asfaltta kullanıyorsanız bu kısmen doğru ancak E5 yada TEM farketmez bizim yollarımızda bu geçersiz.Amacınız sadece görüntü ise 35mm lik Eibach dan fazlasını önermem.Daha fazla alçaltmak için amortisörlerinde değişmesi gerekli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamofice

    Avantaj ve dezavantajlari nedir var mi hic eibach kullanan?

    Eibach yayı 2.0 hyundai coupe de kullandım, HR yayı da peugeot 208 THP de kullandım. Benim kullandığım Eibach yaylar yumuşaktı ve gereğinden fazla oturma yaptı. Kullandığım HR ise sert, konforsuz, oturma yapmayan cinstendi. Fakat genelleme yapmayalım her markanın kendi içinde farklı yay çeşitleri var. Sonuç olarak rod ayarı yaptırsanız da aracın konforunu etkiliyor. Ben 2 cm den fazla alçaltan yay pek tavsiye etmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burtiisback -- 3 Nisan 2015; 23:45:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burtiisback B kullanıcısına yanıt
    Yok görüntü icin istiyorum sadece ben aracimiza uygun bir yay demissiniz tavsiyeniz var mi ? Konfor falan bozulacaksa ya da dediginiz gibi aracin orijinal suspansiyon ayarlari gibi olmayacaksa hic bulasmayayim o zaman cunku uzun sure aracimi kullanmayi dusunuyorum , niye bu kadar yuksek tutmus bmw araci anlamiyorum kotu gorunuyor gercekten leon fr orijinali yay takmis gibi duruyor mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi aklıma geldi.M paketlerde aslında standart olan süspansiyon sistemi muhtemelen 10-15mm daha alçaktır.Amortisörler aynıysa sadece yayları alınarak kullanılabilir.
  • Araca uzun süre binecekseniz orjinal M performans 20 mm alçaltma kiti tavsiye ederim fakat fiyatını sormak bile cesaret ister. Eğer bunun içerisinde amortisörler de varsa zaten sormaya bile gerek yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burtiisback -- 3 Nisan 2015; 21:48:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burtiisback

    Araca uzun süre binecekseniz orjinal M performans 20 mm alçaltma kiti tavsiye ederim fakat fiyatını sormak bile cesaret ister. Eğer bunun içerisinde amortisörler de varsa zaten sormaya bile gerek yok.

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/owners/accessories/performance/phase_5/accessories/vehicles/1series_5door.html

    katiliyorum spoilera bile 500euro demislerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Falmor

    Şimdi aklıma geldi.M paketlerde aslında standart olan süspansiyon sistemi muhtemelen 10-15mm daha alçaktır.Amortisörler aynıysa sadece yayları alınarak kullanılabilir.

    Evet amortisörler aynıysa m paketin sadece yayları kullanılabilir, çok da güzel olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 983984985986987
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.