Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (508. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.776
Cevap
304
Favori
2.922.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 506507508509510
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    size nacizane tavsiyem o kılavuzu baştan sona okuyun çok işinize yarayacak.


    Peki beyefendi okurum!

    Alıntıları Göster
    quote:

    kumandalın pili bitince, arkasına konulan anahtar ile kapıyı açıp, direksiyonun sağındaki silgeç kolunun altında zaten bir şekil çizilmiş ters yöne doğru dönük beyazımsı renkte bir ok. anahtarı oraya dokundurup düğmeye basınca araç çalışıyor.
    süper düşünmüşler ansızın biten pil için hakikaten gerekli bir özellik.


    Teşekkürler bilgiler için.

    Pilin 5 yıldan önce bitme ihtimali çok düşük. Ama akar,bozulur,kırılır vs. Adamlar düşünmüş. Bravo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: varyator

    quote:

    Orijinalden alıntı: eup

    quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    @egeliefe
    soru ciddi miydi, yoksa ben mi sazanım?


    Selam,

    Ciddi soruydu. Yıkamacıda farketmiştim anahtar deliğini. Kendi kendime herhalde eski araçlarda da var olduğu için yenilere masraf olmasın diye eskilerden koymuşlar diye düşünmüştüm. Sayenizde bir özellik daha öğrendim.

    Bir oto-dergi yazısında yeni Golf'lerin bağımzsız arka torsiyon çubuğu içermediğini (dizellerde) bununda araç başına 1.000 euro maliyeti azalttığını okumuştum. 5 milyon Golf üretmeyi planlıyorlarmış ve maliyetden edeceklere kara bakın! Ben bu mantıkla düşünmüştüm. Hani 10 euroluk bir şey koymasan bile 50 milyon euro kar!!!

    Peki anahtarın pili bitse içeri girebileceğiz. Pili olmayan kumandayı BMW görebilecek mi? Yani çalışacak mı?

    selam,

    kumandalın pili bitince, arkasına konulan anahtar ile kapıyı açıp, direksiyonun sağındaki silgeç kolunun altında zaten bir şekil çizilmiş ters yöne doğru dönük beyazımsı renkte bir ok. anahtarı oraya dokundurup düğmeye basınca araç çalışıyor.
    süper düşünmüşler ansızın biten pil için hakikaten gerekli bir özellik.

    süper düşünme sayılamaz fazla, gerekli bir önlem sadece.
    konvansiyonel anahtar kullanmayıp kumanda kullanan renault dahil tüm markalarda benzer bir back-up çalıştırma biçimi var, olmasa zaten koca arabanın yolda kalması iki küçük saat piline bağlı olurdu

    yok bence süper düşünce, RF teknolojisini burada kullanmak gayet mantıklı. Bu arada rav4lerde öyle bir back-up yok.
    Forcus - reno vs. gibi araçlarda nasıl bir back-up uyguluyorlar. Büyük ihtimalle ekranda pil bitti uyarısı vardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.

    Alıntıları Göster
    İnsan birşey söylemesin, ilk çıktığı zaman bende beğenmemiştim aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.

    E87 bangle'in en iyi tasarimi bence ama Chris Bangle BMW'nin basina gelen en kotu sey... Bangle faciasi oncesi e38,e39, e46 hepsi efsane tasarimlar, konsollari da surucuye dönük siniflarinin en iyi tasarimlariydi. Bangle geldi hepsinin orta yerine s...ı Ozellikle e65 7 serisi gelmis gecmis en kotu tasarimlarda basa oynar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: der Rebell

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.

    E87 bangle'in en iyi tasarimi bence ama Chris Bangle BMW'nin basina gelen en kotu sey... Bangle faciasi oncesi e38,e39, e46 hepsi efsane tasarimlar, konsollari da surucuye dönük siniflarinin en iyi tasarimlariydi. Bangle geldi hepsinin orta yerine s...ı Ozellikle e65 7 serisi gelmis gecmis en kotu tasarimlarda basa oynar.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar F20 Kasaya Sonradan Kol Dayama Taktıran Oldumu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uumityildiz

    Arkadaşlar F20 Kasaya Sonradan Kol Dayama Taktıran Oldumu ?

    Alıntıları Göster
    konuyu trollemek istemem ama 1.16i m paket ile a200 amg kıyaslaması hakkında + / - yönleri özet geçebilir misiniz? (1.18i 'yi yazmadım çünkü ona donanım ekleyince 90bini geçiyor.)
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eup

    quote:

    Orijinalden alıntı: varyator

    quote:

    Orijinalden alıntı: eup

    quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    @egeliefe
    soru ciddi miydi, yoksa ben mi sazanım?


    Selam,

    Ciddi soruydu. Yıkamacıda farketmiştim anahtar deliğini. Kendi kendime herhalde eski araçlarda da var olduğu için yenilere masraf olmasın diye eskilerden koymuşlar diye düşünmüştüm. Sayenizde bir özellik daha öğrendim.

    Bir oto-dergi yazısında yeni Golf'lerin bağımzsız arka torsiyon çubuğu içermediğini (dizellerde) bununda araç başına 1.000 euro maliyeti azalttığını okumuştum. 5 milyon Golf üretmeyi planlıyorlarmış ve maliyetden edeceklere kara bakın! Ben bu mantıkla düşünmüştüm. Hani 10 euroluk bir şey koymasan bile 50 milyon euro kar!!!

    Peki anahtarın pili bitse içeri girebileceğiz. Pili olmayan kumandayı BMW görebilecek mi? Yani çalışacak mı?

    selam,

    kumandalın pili bitince, arkasına konulan anahtar ile kapıyı açıp, direksiyonun sağındaki silgeç kolunun altında zaten bir şekil çizilmiş ters yöne doğru dönük beyazımsı renkte bir ok. anahtarı oraya dokundurup düğmeye basınca araç çalışıyor.
    süper düşünmüşler ansızın biten pil için hakikaten gerekli bir özellik.

    süper düşünme sayılamaz fazla, gerekli bir önlem sadece.
    konvansiyonel anahtar kullanmayıp kumanda kullanan renault dahil tüm markalarda benzer bir back-up çalıştırma biçimi var, olmasa zaten koca arabanın yolda kalması iki küçük saat piline bağlı olurdu

    yok bence süper düşünce, RF teknolojisini burada kullanmak gayet mantıklı. Bu arada rav4lerde öyle bir back-up yok.
    Forcus - reno vs. gibi araçlarda nasıl bir back-up uyguluyorlar. Büyük ihtimalle ekranda pil bitti uyarısı vardır

    yeni nesil ford'larda bire bir aynı sistem var. keza hyundai'lerde de, (en azından ix35'de de) back up sistemi böyle. eski megane'larda dediğiniz gibi "pil bitiyor" uyarısı vardı, yenilerini bilmiyorum.
    yani çok gözde büyütülecek bir sistem değil bana kalırsa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: der Rebell


    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.

    E87 bangle'in en iyi tasarimi bence ama Chris Bangle BMW'nin basina gelen en kotu sey... Bangle faciasi oncesi e38,e39, e46 hepsi efsane tasarimlar, konsollari da surucuye dönük siniflarinin en iyi tasarimlariydi. Bangle geldi hepsinin orta yerine s...ı Ozellikle e65 7 serisi gelmis gecmis en kotu tasarimlarda basa oynar.


    Bangle bana göre otomotiv dünyasında büyük bir hareketlilik getirmiş sıra dışı bir tasarımcı. Bangle tasarımları ilk yaratıldığında herkesçe eleştirildi, çünkü bmw gibi konservatif tasarım öğelerinin ve kalıplaşmış marka değerlerinin ekmeğini yiyen bir markanın ezberini bozdu.

    e65 kasa kodlu 7 serisi geldiğinde herkes "bu ne" dedi ama unutmayın ki çıkıntılı bagaj kapağı mercedes s serisi ve lexus tarafından aynen alındı, i-drive yerleşimli orta üstte ekran konumlu ve merkezi kumandalı kokpit tasarımı da şu anda bile tüm premium ve bazı regular markaların ilk defa bmw'den görüp hala takip ettiği tasarım detayları arasında. güncel s serisi tamamen e65 7 serisi'nden esinlenilerek üretilen bir araç.

    keza e60 kodlu 5 serisi de ilk çıktığında insanların yadırgadığı ama 10 senenin üzerine hala modern ve fit duran bir model.

    eski 1 serisi de hala beğendiğim araçlardan biri.

    chris bangle'ın 92'den 09'a kadar şirkette bulunduğunu, bulunduğu dönemde bmw'nin mercedes'i pek çok pazarda alt ettiğini de hesaba katmak gerek. Bence bangle bmw'nin başına gelen çok iyi değerlerden biri, yoksa hala aynı tasarımları ısıtıp ısıtıp önümüze koyan bir marka ile karşı karşıya kalabilirdik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: varyator

    quote:

    Orijinalden alıntı: der Rebell


    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.

    E87 bangle'in en iyi tasarimi bence ama Chris Bangle BMW'nin basina gelen en kotu sey... Bangle faciasi oncesi e38,e39, e46 hepsi efsane tasarimlar, konsollari da surucuye dönük siniflarinin en iyi tasarimlariydi. Bangle geldi hepsinin orta yerine s...ı Ozellikle e65 7 serisi gelmis gecmis en kotu tasarimlarda basa oynar.


    Bangle bana göre otomotiv dünyasında büyük bir hareketlilik getirmiş sıra dışı bir tasarımcı. Bangle tasarımları ilk yaratıldığında herkesçe eleştirildi, çünkü bmw gibi konservatif tasarım öğelerinin ve kalıplaşmış marka değerlerinin ekmeğini yiyen bir markanın ezberini bozdu.

    e65 kasa kodlu 7 serisi geldiğinde herkes "bu ne" dedi ama unutmayın ki çıkıntılı bagaj kapağı mercedes s serisi ve lexus tarafından aynen alındı, i-drive yerleşimli orta üstte ekran konumlu ve merkezi kumandalı kokpit tasarımı da şu anda bile tüm premium ve bazı regular markaların ilk defa bmw'den görüp hala takip ettiği tasarım detayları arasında. güncel s serisi tamamen e65 7 serisi'nden esinlenilerek üretilen bir araç.

    keza e60 kodlu 5 serisi de ilk çıktığında insanların yadırgadığı ama 10 senenin üzerine hala modern ve fit duran bir model.

    eski 1 serisi de hala beğendiğim araçlardan biri.

    chris bangle'ın 92'den 09'a kadar şirkette bulunduğunu, bulunduğu dönemde bmw'nin mercedes'i pek çok pazarda alt ettiğini de hesaba katmak gerek. Bence bangle bmw'nin başına gelen çok iyi değerlerden biri, yoksa hala aynı tasarımları ısıtıp ısıtıp önümüze koyan bir marka ile karşı karşıya kalabilirdik.



    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: varyator

    quote:

    Orijinalden alıntı: der Rebell


    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.

    E87 bangle'in en iyi tasarimi bence ama Chris Bangle BMW'nin basina gelen en kotu sey... Bangle faciasi oncesi e38,e39, e46 hepsi efsane tasarimlar, konsollari da surucuye dönük siniflarinin en iyi tasarimlariydi. Bangle geldi hepsinin orta yerine s...ı Ozellikle e65 7 serisi gelmis gecmis en kotu tasarimlarda basa oynar.


    Bangle bana göre otomotiv dünyasında büyük bir hareketlilik getirmiş sıra dışı bir tasarımcı. Bangle tasarımları ilk yaratıldığında herkesçe eleştirildi, çünkü bmw gibi konservatif tasarım öğelerinin ve kalıplaşmış marka değerlerinin ekmeğini yiyen bir markanın ezberini bozdu.

    e65 kasa kodlu 7 serisi geldiğinde herkes "bu ne" dedi ama unutmayın ki çıkıntılı bagaj kapağı mercedes s serisi ve lexus tarafından aynen alındı, i-drive yerleşimli orta üstte ekran konumlu ve merkezi kumandalı kokpit tasarımı da şu anda bile tüm premium ve bazı regular markaların ilk defa bmw'den görüp hala takip ettiği tasarım detayları arasında. güncel s serisi tamamen e65 7 serisi'nden esinlenilerek üretilen bir araç.

    keza e60 kodlu 5 serisi de ilk çıktığında insanların yadırgadığı ama 10 senenin üzerine hala modern ve fit duran bir model.

    eski 1 serisi de hala beğendiğim araçlardan biri.

    chris bangle'ın 92'den 09'a kadar şirkette bulunduğunu, bulunduğu dönemde bmw'nin mercedes'i pek çok pazarda alt ettiğini de hesaba katmak gerek. Bence bangle bmw'nin başına gelen çok iyi değerlerden biri, yoksa hala aynı tasarımları ısıtıp ısıtıp önümüze koyan bir marka ile karşı karşıya kalabilirdik.



    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i''


    HB değil 'Steyşın'

    Ruhsata öyle yazıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: varyator

    quote:

    Orijinalden alıntı: der Rebell


    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    Abiler bi soru:
    Şimdi Bmw yapsa, hani olmaz ya olsa, E87'yi 2013 çıkarsa. Ama F20'de var. Aynı motor seçenekleri var. Aynı donanımlar var. Sadece kasa olarak , iç ve dış tasarım olarak farklılar.
    2013 model E87 mi yoksa F20 mi ?

    HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ ????

    sadece donanım değil ama mesele. f20 nin teknolojisi de ileride. e90-f30 arasındaki fark gibi. Gösterge paneli dahi daha yeni bir araca bindiğinizi hissettiriyor insana.



    Teknolojik yeniliklerin nekadar iyi şeyler olduğu göreceli bi kavram. Ben mesela E87'nin tasarımını daha çok beğeniyorum. F20'ye kanım ısınamadı bi türlü. Yani ilk çıktığında ''bu ne lan arkası polo'nın aynısı. Önü de ayrı vak'a.'' demiştim. Halen daha çirkin geliyor. Chris Bangle eseri E87 bambaşkaydı.

    E87 bangle'in en iyi tasarimi bence ama Chris Bangle BMW'nin basina gelen en kotu sey... Bangle faciasi oncesi e38,e39, e46 hepsi efsane tasarimlar, konsollari da surucuye dönük siniflarinin en iyi tasarimlariydi. Bangle geldi hepsinin orta yerine s...ı Ozellikle e65 7 serisi gelmis gecmis en kotu tasarimlarda basa oynar.


    Bangle bana göre otomotiv dünyasında büyük bir hareketlilik getirmiş sıra dışı bir tasarımcı. Bangle tasarımları ilk yaratıldığında herkesçe eleştirildi, çünkü bmw gibi konservatif tasarım öğelerinin ve kalıplaşmış marka değerlerinin ekmeğini yiyen bir markanın ezberini bozdu.

    e65 kasa kodlu 7 serisi geldiğinde herkes "bu ne" dedi ama unutmayın ki çıkıntılı bagaj kapağı mercedes s serisi ve lexus tarafından aynen alındı, i-drive yerleşimli orta üstte ekran konumlu ve merkezi kumandalı kokpit tasarımı da şu anda bile tüm premium ve bazı regular markaların ilk defa bmw'den görüp hala takip ettiği tasarım detayları arasında. güncel s serisi tamamen e65 7 serisi'nden esinlenilerek üretilen bir araç.

    keza e60 kodlu 5 serisi de ilk çıktığında insanların yadırgadığı ama 10 senenin üzerine hala modern ve fit duran bir model.

    eski 1 serisi de hala beğendiğim araçlardan biri.

    chris bangle'ın 92'den 09'a kadar şirkette bulunduğunu, bulunduğu dönemde bmw'nin mercedes'i pek çok pazarda alt ettiğini de hesaba katmak gerek. Bence bangle bmw'nin başına gelen çok iyi değerlerden biri, yoksa hala aynı tasarımları ısıtıp ısıtıp önümüze koyan bir marka ile karşı karşıya kalabilirdik.



    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.



    Sana hayrına bi Z4 alalımda arkasına yatak koyup uyu sen birader gece 3.30 da içtinmi naptın... C sütunundan felan girmişssin olaraya keşke seni tasarımcısı yapsaymış BMW o zaman yerni F serileri eminim daha güzel ve kaliteli tasarımı olurdu tüh... harcanıyorsun sen buralarda:D









  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan114

    quote:

    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.



    Sana hayrına bi Z4 alalımda arkasına yatak koyup uyu sen birader gece 3.30 da içtinmi naptın... C sütunundan felan girmişssin olaraya keşke seni tasarımcısı yapsaymış BMW o zaman yerni F serileri eminim daha güzel ve kaliteli tasarımı olurdu tüh... harcanıyorsun sen buralarda:D







    Alıntıları Göster
    F 10 nun tasarımı bence en başarılı 5 serisi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan114

    quote:

    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.



    Sana hayrına bi Z4 alalımda arkasına yatak koyup uyu sen birader gece 3.30 da içtinmi naptın... C sütunundan felan girmişssin olaraya keşke seni tasarımcısı yapsaymış BMW o zaman yerni F serileri eminim daha güzel ve kaliteli tasarımı olurdu tüh... harcanıyorsun sen buralarda:D







    Alıntıları Göster
    koltuk altı paslanması ve sürücü tarafından gelen rüzgar sesi şikayetleriyle dün borusan'a götürdüm.

    koltuk altı paslanması için sipariş verdiklerini, almany'dan 3 hafta sonra parçanın geleceğini ve değişeceğini söylediler. rüzgar sesinin ise normal olduğunu ancak fitilleri bir çeşit spreyle tekrar yağladıklarını söyledi servis danışmanı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan114

    quote:

    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.



    Sana hayrına bi Z4 alalımda arkasına yatak koyup uyu sen birader gece 3.30 da içtinmi naptın... C sütunundan felan girmişssin olaraya keşke seni tasarımcısı yapsaymış BMW o zaman yerni F serileri eminim daha güzel ve kaliteli tasarımı olurdu tüh... harcanıyorsun sen buralarda:D







    :D:D:D:D hacım çok komik ve başarılı espiriler yapmışsın.

    Bide fikir beyan edeydiniz. Diyorum ki sizce E87'nin tasarımı mı daha güzel ? F20'nin mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan114

    quote:

    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.



    Sana hayrına bi Z4 alalımda arkasına yatak koyup uyu sen birader gece 3.30 da içtinmi naptın... C sütunundan felan girmişssin olaraya keşke seni tasarımcısı yapsaymış BMW o zaman yerni F serileri eminim daha güzel ve kaliteli tasarımı olurdu tüh... harcanıyorsun sen buralarda:D







    :D:D:D:D hacım çok komik ve başarılı espiriler yapmışsın.

    Bide fikir beyan edeydiniz. Diyorum ki sizce E87'nin tasarımı mı daha güzel ? F20'nin mi ?

    Alıntıları Göster
    Benim aracım f20 116i ve her mesajımın altında yazıyor... Fikrimi daha güzel beyan etmemin bir yolunu bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E39

    quote:

    Orijinalden alıntı: orhan114

    quote:

    Bangle, sadece BMW'nin değil otomobil dünyasının da efsanevi tasarımcılarından biri bence. Tam bir sanatçıydı ve bunu otomobillerine yansıttı. 7 serisi ve bagaj tasarımı ya çok sevilen ya da nefret edilen tasarımdır. Ben şahsen dahiyane ve çok şık bulmuştum. Netekim arkadaş da belirtdi, diğer markalar da bunu uyguladı. Yıllar geçtikçe o kasa bana kesinlikle daha güzel geliyor ve bir klasik olması da yakındır.
    Hakeza E60 kasa bir şaheserdir. Bir arkadaşımın var, her gün görüyorum ve en az 10 saniye izlemekten kendimi alamıyorum. A sütunu tasarımı bile başlı başına bir BMW karakteri taşıyor. E60 ın bagaj tasarımı da dahiyaneydi. Yeni model kesinlikle bilhassa arkadan görünüş olarak daha eski duruyor.
    Birde Z4 var ki, muhteşem. Ben şahsen garajımda bitane Z4 üm olsa oraya yatak atar orda uyurdum. Bence arkadan itiş şasisini sanata çeviren adam Bangle'dı.

    İşte o yüzden F20 halen bana kalitesiz tasarım gibi geliyor. Üstün körü yapılmış gibi. Mesela arka kapı büyüsün diye C sütunu ve bagaj arasındaki kısım daraltılmış, arabadaki o ''dünyanın ilk ve tek hatchback'i'' havası gitmiş gibi. E87 çok alımlı ve özgün ama F20 'ye bi türlü ısınamadım. BMW yeni F serisinde hiçbirinde başarılı tasarım yapamadı bence . Zaten bunu geleceği çirkinlik abidesi 5 serisi GT den belliydi.



    Sana hayrına bi Z4 alalımda arkasına yatak koyup uyu sen birader gece 3.30 da içtinmi naptın... C sütunundan felan girmişssin olaraya keşke seni tasarımcısı yapsaymış BMW o zaman yerni F serileri eminim daha güzel ve kaliteli tasarımı olurdu tüh... harcanıyorsun sen buralarda:D







    :D:D:D:D hacım çok komik ve başarılı espiriler yapmışsın.

    Bide fikir beyan edeydiniz. Diyorum ki sizce E87'nin tasarımı mı daha güzel ? F20'nin mi ?

    Zevk meselesi ama bana göre f20 daha güzel.




  • arkadaslar dun itibari ile 18 m paket jantlarini ve goodyear eagle f1 lastiklerimi taktirdim. arabada inanilmaz bi sessizlik ve yumusaklik oldu. RFT kullananlar bence bian once normal lastige gecin cunku arabamda bir iki citirdi vardi inanin onlar bile neredeyse kesildi...

    bir de urban lardaki gibi ic trimi beyaz a boyattim mukemmel oldu:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan_055

    arkadaslar dun itibari ile 18 m paket jantlarini ve goodyear eagle f1 lastiklerimi taktirdim. arabada inanilmaz bi sessizlik ve yumusaklik oldu. RFT kullananlar bence bian once normal lastige gecin cunku arabamda bir iki citirdi vardi inanin onlar bile neredeyse kesildi...

    bir de urban lardaki gibi ic trimi beyaz a boyattim mukemmel oldu:))

    Resim lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan_055

    arkadaslar dun itibari ile 18 m paket jantlarini ve goodyear eagle f1 lastiklerimi taktirdim. arabada inanilmaz bi sessizlik ve yumusaklik oldu. RFT kullananlar bence bian once normal lastige gecin cunku arabamda bir iki citirdi vardi inanin onlar bile neredeyse kesildi...

    bir de urban lardaki gibi ic trimi beyaz a boyattim mukemmel oldu:))

    Fotografları beklıyoruz :)
  • 
Sayfa: önceki 506507508509510
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.