Şimdi Ara

BMW 1.18 İ bugün teslim aldım. İlk izlenimler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir (1 Mobil) - 12 Masaüstü1 Mobil
5 sn
189
Cevap
0
Favori
74.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mavi-Ay

    hayırlı olsun güle güle kullan ALLAH kaza bela vermesin ALLAH bizede nasip eder inşallah

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun aracınız
    nedense ben pek beğenmiyorum 1 serisini sadece bmw diye alınıyor bu araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mavi-Ay

    hayırlı olsun güle güle kullan ALLAH kaza bela vermesin ALLAH bizede nasip eder inşallah

    Alıntıları Göster
    güzel bir seçim hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: horozerk

    güzel bir seçim hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    herkesin farklı yorum yaptığı bir kasası var. ama bmw olması ve kalitesi insana gerçekten çekici gelmesine neden oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoke93

    herkesin farklı yorum yaptığı bir kasası var. ama bmw olması ve kalitesi insana gerçekten çekici gelmesine neden oluyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: smoke93

    herkesin farklı yorum yaptığı bir kasası var. ama bmw olması ve kalitesi insana gerçekten çekici gelmesine neden oluyor


    Gerçekten BMW'nin 1 kasasının tasarımı tartışmata çok açık ilk gördüğümde bana Z3 coupeyi çağrıştırmıştı o anda çok hoşuma gitmişti halada çok beğenirim bu tasarımı ama bazılarıda BMW'ye bu kadar ufak bi aracı yakıştıramıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoke93

    herkesin farklı yorum yaptığı bir kasası var. ama bmw olması ve kalitesi insana gerçekten çekici gelmesine neden oluyor

    Alıntıları Göster
    Aracın genel kalitesinden bahseder misin biraz? Daha önceki araçlarınla ya da benzer modellerle kıyaslarsan daha açıklayıcı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Aracın genel kalitesinden bahseder misin biraz? Daha önceki araçlarınla ya da benzer modellerle kıyaslarsan daha açıklayıcı olur.

    Alıntıları Göster
    iyi günler,

    3 ağustosta bende bir 1.18i satın aldım. otomatik vites ve premium paket. zannedersem sizin aracınız manual. cunku beni 3000 devir konusunda hic uyarmadılar, buyuk ihtimalle otomatik vites olduğu icin. ılk 2000 kılometrede 150-160 ı gecmeyın dedıler, bır de anı hızlanmayın bır sure dedıler. ayrıca araç içi resmini geniş çekmediğiniz için klimanız atmosferik mi degil mi vb ozellikler görülmüyor, o nedenle premium kullanıcısı olup olmadığınızı anlayamadım.

    premium mu araç? bana 34000 euro fiyatla satış yapıldı (banka kredisi kullanmadım, pesin ve arac tesliminden once odeme), siz 32000 deyince kazık yedim hissiyatına kapıldım bir anda, o nedenle soruyorum.

    bu arada diğer merak eden arkadaşlar için:

    araç premium paket olunca atmosferik tek satırlık dıjıtal gosterımlı klima (mıkro fıltrelı ve otomatık fonksıyonlu), ozel derı dıreksıyon, hafıf alasım jant, cruise control, aydınlatma paketi (kapı kollarında falan lambalar gece), yağmur sensoru ve bir kaç bir şey daha arabaya dahil oluyor.

    elektrikli aynalar, arka park sensoru, otomatık farlar ve daha bır cok sey zaten baz modelde de standart. tıtanyum gorunuslu ıc parcalar standart mı yoksa premıum ekı mı onu bılmıyorum.

    fakat professional radyo (ki aux girişi yanında bir de usb girişi oluyor bunlarda ve gosterım satırı daha buyuk), sunroof, hafızalı elektrikli aynalar, yola gore egımı otomatık algılayan xenon far, elektrikli ve hafızalı koltuklar, anahtarı kontaga sokmadan calıstırma, alarm, on park sensoru, sesli komut sistemi, araç telefon desteği vs gıbı cooook uzun bır lısteden sececegınız daha bır cok donanımı almak ıstersenız ekstradan ekletmenız ve aracı 2 ay kadar beklemenız lazım. tuzlu olduklarını da ekleyeyım. ama aracın tadından yenmıyormus (yapanların yalancısıyım). bır haylı cokta opsıyon var, hepsını almaya kalksanız 1.20d nın fıyatını tahmınen 3 serısınden kallavı bır aracınkıne cekersınız herhalde. benım tek uzuldugum eksıklık sunrooftur.

    arabamdan cok memnunum yol tutus nefıs. dalgınlıkla bir parca hızlı gırdıgım bır vırajdan bıle hıc serıdımden savrulmadan ıcerden donmeyı basardım rahatca. tabı risk alırsasnız sızı hıc bir fren ve cekis kurtaramaz, bunu unutmamak lazım kullanırken.

    bir kamyonu yeni solladığım için sol seritten 80 cıvarı ıle gıderken yavas gittigim icin sinirlenen ve benım sag serıde kırarak yol acmamı beklemeden tehlikeli bir bicimde yan kapıma dıreksıyon kırarak sagımdan uzun uzun korna calarak ve el kol hareketi yaparak gecmeye calısan bır astraya kısa surede 80 den 140 a cıkarak cevap verdım gecen gun, vıtesı sportıf e gecırmeden normal D modunda. (onum bos, yol otoban tabıkı) aracın hızlanma performansı bır oncekı aracım olan 206 peugeout ya (1.4 motor manual vites idi, ne alsanız gunumuzde ondan ıyı olur zaten) gore cok cok ıyı. ondan bır onceki aracım olan 1.6 8v motor otomatik vites a3 e gore de daha iyi bir yol tutus ve hızlanması var. fakat gunumuzun yenı motorlu a3 lerıne karsı ne yapar onu bılemıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namessar -- 8 Ağustos 2007; 10:59:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    iyi günler,

    3 ağustosta bende bir 1.18i satın aldım. otomatik vites ve premium paket. zannedersem sizin aracınız manual. cunku beni 3000 devir konusunda hic uyarmadılar, buyuk ihtimalle otomatik vites olduğu icin. ılk 2000 kılometrede 150-160 ı gecmeyın dedıler, bır de anı hızlanmayın bır sure dedıler. ayrıca araç içi resmini geniş çekmediğiniz için klimanız atmosferik mi degil mi vb ozellikler görülmüyor, o nedenle premium kullanıcısı olup olmadığınızı anlayamadım.

    premium mu araç? bana 34000 euro fiyatla satış yapıldı (banka kredisi kullanmadım, pesin ve arac tesliminden once odeme), siz 32000 deyince kazık yedim hissiyatına kapıldım bir anda, o nedenle soruyorum.

    bu arada diğer merak eden arkadaşlar için:

    araç premium paket olunca atmosferik tek satırlık dıjıtal gosterımlı klima (mıkro fıltrelı ve otomatık fonksıyonlu), ozel derı dıreksıyon, hafıf alasım jant, cruise control, aydınlatma paketi (kapı kollarında falan lambalar gece), yağmur sensoru ve bir kaç bir şey daha arabaya dahil oluyor.

    elektrikli aynalar, arka park sensoru, otomatık farlar ve daha bır cok sey zaten baz modelde de standart. tıtanyum gorunuslu ıc parcalar standart mı yoksa premıum ekı mı onu bılmıyorum.

    fakat professional radyo (ki aux girişi yanında bir de usb girişi oluyor bunlarda ve gosterım satırı daha buyuk), sunroof, hafızalı elektrikli aynalar, yola gore egımı otomatık algılayan xenon far, elektrikli ve hafızalı koltuklar, anahtarı kontaga sokmadan calıstırma, alarm, on park sensoru, sesli komut sistemi, araç telefon desteği vs gıbı cooook uzun bır lısteden sececegınız daha bır cok donanımı almak ıstersenız ekstradan ekletmenız ve aracı 2 ay kadar beklemenız lazım. tuzlu olduklarını da ekleyeyım. ama aracın tadından yenmıyormus (yapanların yalancısıyım). bır haylı cokta opsıyon var, hepsını almaya kalksanız 1.20d nın fıyatını tahmınen 3 serısınden kallavı bır aracınkıne cekersınız herhalde. benım tek uzuldugum eksıklık sunrooftur.

    arabamdan cok memnunum yol tutus nefıs. dalgınlıkla bir parca hızlı gırdıgım bır vırajdan bıle hıc serıdımden savrulmadan ıcerden donmeyı basardım rahatca. tabı risk alırsasnız sızı hıc bir fren ve cekis kurtaramaz, bunu unutmamak lazım kullanırken.

    bir kamyonu yeni solladığım için sol seritten 80 cıvarı ıle gıderken yavas gittigim icin sinirlenen ve benım sag serıde kırarak yol acmamı beklemeden tehlikeli bir bicimde yan kapıma dıreksıyon kırarak sagımdan uzun uzun korna calarak ve el kol hareketi yaparak gecmeye calısan bır astraya kısa surede 80 den 140 a cıkarak cevap verdım gecen gun, vıtesı sportıf e gecırmeden normal D modunda. (onum bos, yol otoban tabıkı) aracın hızlanma performansı bır oncekı aracım olan 206 peugeout ya (1.4 motor manual vites idi, ne alsanız gunumuzde ondan ıyı olur zaten) gore cok cok ıyı. ondan bır onceki aracım olan 1.6 8v motor otomatik vites a3 e gore de daha iyi bir yol tutus ve hızlanması var. fakat gunumuzun yenı motorlu a3 lerıne karsı ne yapar onu bılemıyorum.

    Alıntıları Göster
    2008 modelleri ne zaman cıkıcak bılgınız var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swath

    2008 modelleri ne zaman cıkıcak bılgınız var mı?

    Alıntıları Göster
    su anda ruhsata 2008 yazılıyor arabayı alırsanız. 2007 model arac aslında. 5 kapıda bır fark olacagını sanmıyorum, o yuzden ruhsatta yazan yeterli. makyajlı ve yeni motorlu olanlar hazirandan beri turkıyeye geliyor zaten. ama sordugunuz asıl 3 kapılı yeni 2008 modeller ise onlar ıcın eylul de teslımata baslayacaklar zannedersem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    su anda ruhsata 2008 yazılıyor arabayı alırsanız. 2007 model arac aslında. 5 kapıda bır fark olacagını sanmıyorum, o yuzden ruhsatta yazan yeterli. makyajlı ve yeni motorlu olanlar hazirandan beri turkıyeye geliyor zaten. ama sordugunuz asıl 3 kapılı yeni 2008 modeller ise onlar ıcın eylul de teslımata baslayacaklar zannedersem.

    Alıntıları Göster
    aracın plakası 06 AY diye mi başlıyor bugun gördüm de
    araba yeni alınmış belliydi
    Hasköy taraflarında gördüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esdegel06

    aracın plakası 06 AY diye mi başlıyor bugun gördüm de
    araba yeni alınmış belliydi
    Hasköy taraflarında gördüm

    Alıntıları Göster
    plaka 34 dostum. zaten araba alındığından beri ilk kez bugün doğru düzgün trafiğe çıktı.

    otomatik klima yok bizim arabada, ancak sunroof, tiptronik vites mevcut. ama bizimkinde de park mesafe yok malesef, sen söyleyince bende şaşırdım ama bmw nin donanımları oldukça değişkenlik gösteriyor. premium değil yani senin aldığın fiyat normal bence.
    yol tutuşu konusunda katılıyorum harika bir yol tutuşa sahip.
    şimdilik aklıma gelenler bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoke93

    plaka 34 dostum. zaten araba alındığından beri ilk kez bugün doğru düzgün trafiğe çıktı.

    otomatik klima yok bizim arabada, ancak sunroof, tiptronik vites mevcut. ama bizimkinde de park mesafe yok malesef, sen söyleyince bende şaşırdım ama bmw nin donanımları oldukça değişkenlik gösteriyor. premium değil yani senin aldığın fiyat normal bence.
    yol tutuşu konusunda katılıyorum harika bir yol tutuşa sahip.
    şimdilik aklıma gelenler bunlar

    Alıntıları Göster
    ben ankara sanıyordum sizin arabayı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esdegel06

    ben ankara sanıyordum sizin arabayı

    Alıntıları Göster
    araba ankara da ama, kardeşim istanbulda yaşayacağı için 34 plaka aldık ilerde sorun yaşamasın diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mavi-Ay

    hayırlı olsun güle güle kullan ALLAH kaza bela vermesin ALLAH bizede nasip eder inşallah

    Alıntıları Göster
    Hayırlara vesile olur inşallah.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: smoke93

    selam arkadaşlar, arabayı kardeşime aldık kendisi halen yurt dışında olduğundan bugün babamla gidip aracı ben teslim aldım. Ankara Borusan Oto şehre yaklaşık 30 benim evimede 45 km uzaklıkta.
    araçla ilgili ilk izlenimlerin bunlar:
    öncelikle her ne kadar küçük görünse de bir çok üst sınıf arabadan daha ağır bir araba(1300 küsür kg)
    sürüş sırasında oldukça ağırlaşan bir direksiyona sahip ancak bir o kadar da rahat manevra yapılabiliyor.
    araç teslim edilirken söylenilen ilk zamanlar 3500 deviri geçmeyin sözüne uyarak genelde gözüm devir saatinde geldim yol boyunca, buna rağmen düşük viteslerde istendiği zaman atik olabileceğini hissettirdi bana.
    daha önce burda okuduğum arkasının darlığı sorununu arkaya oturmadığım için test edemedim ama geniş olmadığı aşikar.
    arabada en hoşuma giden özellik de, direk ıpod un bağlanabileceği bir jak girişinin olması. bunu da kol dayamanın hemen altına koymuşlarki kablo kalabalığı yaratmasın.
    konsol her zamanki gibi şık bir tasarıma sahip bence, 3 kollu direksiyon simidi de
    şimdilik yazacağım bunlar.
    sizin soracaklarınız ve ekleyecekleriniz varsa bekliyorum
    resimleride yarın fırsat bulursam çekip yükleyeceğim.



    stepnesi olmayan arabayı ne yapalım ... denge için diyor arkaya akü koyuyor stepneyi iptal ediyor .. neymiş lastik patladıktan sonra 80km/h hızla 120km gidebiliyormuş... sen gel stepneyi sat sonra palavra uydur... kardeş keşke 1 serisi yerine audi a3 alsaydın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bescherelle

    quote:

    Orjinalden alıntı: smoke93

    selam arkadaşlar, arabayı kardeşime aldık kendisi halen yurt dışında olduğundan bugün babamla gidip aracı ben teslim aldım. Ankara Borusan Oto şehre yaklaşık 30 benim evimede 45 km uzaklıkta.
    araçla ilgili ilk izlenimlerin bunlar:
    öncelikle her ne kadar küçük görünse de bir çok üst sınıf arabadan daha ağır bir araba(1300 küsür kg)
    sürüş sırasında oldukça ağırlaşan bir direksiyona sahip ancak bir o kadar da rahat manevra yapılabiliyor.
    araç teslim edilirken söylenilen ilk zamanlar 3500 deviri geçmeyin sözüne uyarak genelde gözüm devir saatinde geldim yol boyunca, buna rağmen düşük viteslerde istendiği zaman atik olabileceğini hissettirdi bana.
    daha önce burda okuduğum arkasının darlığı sorununu arkaya oturmadığım için test edemedim ama geniş olmadığı aşikar.
    arabada en hoşuma giden özellik de, direk ıpod un bağlanabileceği bir jak girişinin olması. bunu da kol dayamanın hemen altına koymuşlarki kablo kalabalığı yaratmasın.
    konsol her zamanki gibi şık bir tasarıma sahip bence, 3 kollu direksiyon simidi de
    şimdilik yazacağım bunlar.
    sizin soracaklarınız ve ekleyecekleriniz varsa bekliyorum
    resimleride yarın fırsat bulursam çekip yükleyeceğim.



    stepnesi olmayan arabayı ne yapalım ... denge için diyor arkaya akü koyuyor stepneyi iptal ediyor .. neymiş lastik patladıktan sonra 80km/h hızla 120km gidebiliyormuş... sen gel stepneyi sat sonra palavra uydur... kardeş keşke 1 serisi yerine audi a3 alsaydın
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bescherelle

    quote:

    Orjinalden alıntı: smoke93

    selam arkadaşlar, arabayı kardeşime aldık kendisi halen yurt dışında olduğundan bugün babamla gidip aracı ben teslim aldım. Ankara Borusan Oto şehre yaklaşık 30 benim evimede 45 km uzaklıkta.
    araçla ilgili ilk izlenimlerin bunlar:
    öncelikle her ne kadar küçük görünse de bir çok üst sınıf arabadan daha ağır bir araba(1300 küsür kg)
    sürüş sırasında oldukça ağırlaşan bir direksiyona sahip ancak bir o kadar da rahat manevra yapılabiliyor.
    araç teslim edilirken söylenilen ilk zamanlar 3500 deviri geçmeyin sözüne uyarak genelde gözüm devir saatinde geldim yol boyunca, buna rağmen düşük viteslerde istendiği zaman atik olabileceğini hissettirdi bana.
    daha önce burda okuduğum arkasının darlığı sorununu arkaya oturmadığım için test edemedim ama geniş olmadığı aşikar.
    arabada en hoşuma giden özellik de, direk ıpod un bağlanabileceği bir jak girişinin olması. bunu da kol dayamanın hemen altına koymuşlarki kablo kalabalığı yaratmasın.
    konsol her zamanki gibi şık bir tasarıma sahip bence, 3 kollu direksiyon simidi de
    şimdilik yazacağım bunlar.
    sizin soracaklarınız ve ekleyecekleriniz varsa bekliyorum
    resimleride yarın fırsat bulursam çekip yükleyeceğim.



    stepnesi olmayan arabayı ne yapalım ... denge için diyor arkaya akü koyuyor stepneyi iptal ediyor .. neymiş lastik patladıktan sonra 80km/h hızla 120km gidebiliyormuş... sen gel stepneyi sat sonra palavra uydur... kardeş keşke 1 serisi yerine audi a3 alsaydın


    öncelikle saatte 80 km/h hız ile 250 km yol gidebiliyorsun. ayrıca bu arabayı kızkardeşim kullanacağı için stepne olsada farketmeyecekti çünkü lastiği o değiştiremez.
    ayrıca bunun palavra olarak nitelendirmek pek doğru olmaz herhalde.
    kullanmış olsaydınız ne kadar dengeli bir araba oluğunu anlardınız
    son olarak a3 ten bana göre çok kaliteli ve iyi bir araba olduğunu düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoke93

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bescherelle

    quote:

    Orjinalden alıntı: smoke93

    selam arkadaşlar, arabayı kardeşime aldık kendisi halen yurt dışında olduğundan bugün babamla gidip aracı ben teslim aldım. Ankara Borusan Oto şehre yaklaşık 30 benim evimede 45 km uzaklıkta.
    araçla ilgili ilk izlenimlerin bunlar:
    öncelikle her ne kadar küçük görünse de bir çok üst sınıf arabadan daha ağır bir araba(1300 küsür kg)
    sürüş sırasında oldukça ağırlaşan bir direksiyona sahip ancak bir o kadar da rahat manevra yapılabiliyor.
    araç teslim edilirken söylenilen ilk zamanlar 3500 deviri geçmeyin sözüne uyarak genelde gözüm devir saatinde geldim yol boyunca, buna rağmen düşük viteslerde istendiği zaman atik olabileceğini hissettirdi bana.
    daha önce burda okuduğum arkasının darlığı sorununu arkaya oturmadığım için test edemedim ama geniş olmadığı aşikar.
    arabada en hoşuma giden özellik de, direk ıpod un bağlanabileceği bir jak girişinin olması. bunu da kol dayamanın hemen altına koymuşlarki kablo kalabalığı yaratmasın.
    konsol her zamanki gibi şık bir tasarıma sahip bence, 3 kollu direksiyon simidi de
    şimdilik yazacağım bunlar.
    sizin soracaklarınız ve ekleyecekleriniz varsa bekliyorum
    resimleride yarın fırsat bulursam çekip yükleyeceğim.



    stepnesi olmayan arabayı ne yapalım ... denge için diyor arkaya akü koyuyor stepneyi iptal ediyor .. neymiş lastik patladıktan sonra 80km/h hızla 120km gidebiliyormuş... sen gel stepneyi sat sonra palavra uydur... kardeş keşke 1 serisi yerine audi a3 alsaydın


    öncelikle saatte 80 km/h hız ile 250 km yol gidebiliyorsun. ayrıca bu arabayı kızkardeşim kullanacağı için stepne olsada farketmeyecekti çünkü lastiği o değiştiremez.
    ayrıca bunun palavra olarak nitelendirmek pek doğru olmaz herhalde.
    kullanmış olsaydınız ne kadar dengeli bir araba oluğunu anlardınız
    son olarak a3 ten bana göre çok kaliteli ve iyi bir araba olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    smoke93 arkadaşım sen seçimini çok güzel yapmışsın yaklaşık 1 sene önce de bizde çok kaldık A3 1 serisi arasında bayan kuzenime alıcaktık..

    sonra 120d tercih edildi ve A3 den daha güzel bi seçim yaptığımız kanısındayız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut16

    smoke93 arkadaşım sen seçimini çok güzel yapmışsın yaklaşık 1 sene önce de bizde çok kaldık A3 1 serisi arasında bayan kuzenime alıcaktık..

    sonra 120d tercih edildi ve A3 den daha güzel bi seçim yaptığımız kanısındayız...

    Alıntıları Göster
    ben geçen ay audi a3 1.6 fsi ve bmw 118i otomatik test sürüşü yaptım ve bir daha bmw yi audi ile kıyaslamamaya karar verdim.audi golf focus vs.. o tür arabaların sınıfında ama vitrinde gerçekten çok şık yakışıklı bi araba ama bmw yi sürünce bunu tartışmaya gerek bile yok bir üst sınıf gerçek bir araba sürdügünüzü anlıyorsunuz.

    audi a3 kötü araba demiyorum yanlış anlaşılmasın ama hiç bir zaman bir bmw ile kıyaslanıcak konuma gelemez iki aracıda sürünce farkı anlıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemy22tr

    ben geçen ay audi a3 1.6 fsi ve bmw 118i otomatik test sürüşü yaptım ve bir daha bmw yi audi ile kıyaslamamaya karar verdim.audi golf focus vs.. o tür arabaların sınıfında ama vitrinde gerçekten çok şık yakışıklı bi araba ama bmw yi sürünce bunu tartışmaya gerek bile yok bir üst sınıf gerçek bir araba sürdügünüzü anlıyorsunuz.

    audi a3 kötü araba demiyorum yanlış anlaşılmasın ama hiç bir zaman bir bmw ile kıyaslanıcak konuma gelemez iki aracıda sürünce farkı anlıyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    öncelikle hayırlı olsun. Bence çok iyi bir seçim yapmışsınız bu araç kampanyada iken eğer bütçe yetiyorsa kaçırılmıyacak cinsten çok şık bir araba. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goygoycu

    öncelikle hayırlı olsun. Bence çok iyi bir seçim yapmışsınız bu araç kampanyada iken eğer bütçe yetiyorsa kaçırılmıyacak cinsten çok şık bir araba. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin.

    Alıntıları Göster
    biraz da yakit tuketimi konusunda bilgi vereyim.

    opet 97 oktan olarak doldurdum depoyu arabayi aldigimda.

    yakit sarfiyatina gelince, 2 kere fatih sultan mehmet gecti henuz, 80-120 arasi bisi yapti hiz olarak, sehir disi diye sayabilecegim sadece onlar. geri kalan tum mesafeler sehir ici ve otomatik klima surekli acik olarak cok sik durup kalkarak 100km de 10.5 litre civari yakti. aldigimdan beri 200 km yol yaptim.

    bu cok yuksek ve ekonomik olmaktan cok uzak bir rakam, ama ben daha yuksek bekliyordum acikcasi, ozellikle klima yi hic kapatmadigim dusunulunce. kis performansini ve uzun yol performansini cok merak ediyorum yakit tuketimi konusunda acikcasi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namessar -- 19 Ağustos 2007; 22:31:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Namessar

    biraz da yakit tuketimi konusunda bilgi vereyim.

    opet 97 oktan olarak doldurdum depoyu arabayi aldigimda.

    yakit sarfiyatina gelince, 2 kere fatih sultan mehmet gecti henuz, 80-120 arasi bisi yapti hiz olarak, sehir disi diye sayabilecegim sadece onlar. geri kalan tum mesafeler sehir ici ve otomatik klima surekli acik olarak cok sik durup kalkarak 100km de 10.5 litre civari yakti. aldigimdan beri 200 km yol yaptim.

    bu cok yuksek ve ekonomik olmaktan cok uzak bir rakam, ama ben daha yuksek bekliyordum acikcasi, ozellikle klima yi hic kapatmadigim dusunulunce. kis performansini ve uzun yol performansini cok merak ediyorum yakit tuketimi konusunda acikcasi.

    Alıntıları Göster
    bu araçtan başka kullanan var mı? bilgi verebilir mi?? 116i otomatik mi 118i otomatik mi? :( bugün sipariş verebilirim 118i ..




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.