Şimdi Ara

Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
12.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DNA sistemi yazılım bazında çalışır. aracın ana beyninde daha önce belirlenmiş ayarları kullanır BMW'deki gibi.

    ancak BMW'deki sistemde olay süspansiyonu da içeriyor. amortisörlerin açılma toleransı azalıyor. otomatik şanzımanı da etkiliyor sistem, Alfa'da DNA TCT şanzımanı etkilemiyor diye biliyorum. yani BMW'deki sistem daha komplike ama sport+ modunu da içeren daha gelişmiş modeli opsiyonel. DNA tüm Giu'larda std sunuluyor, zaten çok özel bir sistem değil. Opel'in Astra H ile yıllar önce sunduğu IDS Plus'dan pek farkı yok. ama BMW'nin sistemi gelişmiş paketle alınırsa hayli karakter değişikliği yapıyor. normal olanında ise pek bişey yok.
  • BMW 1.16i.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    DNA sistemi yazılım bazında çalışır. aracın ana beyninde daha önce belirlenmiş ayarları kullanır BMW'deki gibi.

    normal olanında ise pek bişey yok.


    DNA sistemi standart bir moddan fazlasını içeriyor.BMW 'deki sistem baz donanım olan 70 bin küsür para istedikleri pure da yok.Aynı şekilde pure da alaşım jant dahi yok.ekran yok.Koltuklar kumaş.Kokpit anlatılmaz yaşanır hesabı.
    Tekrar söylüyorum 116i kesinlikle parasını hak eden bir araç değil.
    Üstüne marka amblemi konmuş bir çöp.
    Adam sana açık net söylüyor araba istiyorsan bas 15 bini.
    Olsa bile zaten bir özelliği yok kendiniz belirtmişsiniz.
    Giulettanın karşısında 116i savunmak için ya alamancı olmak,ya da ahmeta60 gibi araba görünce bomba diye karakola götürmek lazım.
    http://www.arabalar.gen.tr/bmw-116i-pure-i2845.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Haziran 2012; 23:45:19 >




  • yukarıda arkadaşın hangi sistemden bahsettiği belli değil onun için yazdım.

    DNA'da müdahale edilenler; elektronik diferansiyel, ESP, direksiyon ve gaz haritası değişiyor.

    BMW'de de std sistemde müdahale de en fazla bu kapsamdadır, ancak Eco pro modu biraz farklı. klima ve koltuk ısıtma sistemini de ayarlıyor yeri gelince. kazanılan menzili belirtip, yol durumuna göre tavsiyeler veriyor. genel olarak BMW'deki can-bus sistemi daha komplike yani.

    BMW'de adaptif direksiyon ve süspansiyon opsiyonları da var. bununla da yetinilebilir, eli cebe atacaksan, araç hayli hayli farklı bir seviyeye çekilebilir. Alfa'da seçenekler 1 serisi ile karşılaştırlmayacak derecede sınırlı.

    bide olayı anlamadım niye Giu karşısından 116i savunulmayacak ki? iki araç aynı kalitede mi direk donanım-motor eşitlemesi yapıyoruz?

    Giu'yu da kullanmıştım ben, 1 serisini de çok az da olsa kullandım. ben Alfa tercih ederim daha çok sevdiğim için ama detaylarda çok kalite farkı var. en basitinden iki aracı parkederken park sistemleri dikkatimi çekmişti, BMW'de tam grafik ekranlı sonar sistem, Alfa'daki şaşmaz işi bip bip :) BMW'deki connected drive falan. 1 serisi ile Giu'nun aynı paraya satılması pek mümkün değil. BMWdeki karmaşa ve arabanın şekilsizliğini ben sevmiyorum ama arada kalite farkı var, hemen herkes kolayca anlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 23 Haziran 2012; 0:01:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06


    ben de şunu anlatmaya çalışıyorum.
    Alfa kesinlikle kalitesiz bir araç değil.
    Almanlar kalite anlamında kendilerini kabul ettirmiş olabilirler,ama bu bomboş arabaya dünya kadar para isteme hakkını onlara vermiyor.
    İç mekan albenisi kalitesi yönünden giu da bmw kadar olmasada gayet iyi.
    Neden karşılaştıramadığınıza gelince.
    170 hp ağzına kadar dolu araba 136hp bomboş arabayla kıyas götürmez çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    DNA sistemi yazılım bazında çalışır. aracın ana beyninde daha önce belirlenmiş ayarları kullanır BMW'deki gibi.

    ancak BMW'deki sistemde olay süspansiyonu da içeriyor. amortisörlerin açılma toleransı azalıyor. otomatik şanzımanı da etkiliyor sistem, Alfa'da DNA TCT şanzımanı etkilemiyor diye biliyorum. yani BMW'deki sistem daha komplike ama sport+ modunu da içeren daha gelişmiş modeli opsiyonel. DNA tüm Giu'larda std sunuluyor, zaten çok özel bir sistem değil. Opel'in Astra H ile yıllar önce sunduğu IDS Plus'dan pek farkı yok. ama BMW'nin sistemi gelişmiş paketle alınırsa hayli karakter değişikliği yapıyor. normal olanında ise pek bişey yok.

    dynamic modda sanzimana da mudahele ediliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biologic

    Öncelikle söyleyeyim, mutlaka aklınızdaki alternatif araçların test sürüşünü yapın öyle karar verin.
    6 ay önce araba aldım.
    Alırken 3 aracın test sürüşünü yaptım : 1.4 TCT Giu, 118i sportline ve DS4 1.6 THP.
    Subjektif değerlendirmem şöyle oldu;

    Üçünden dış tasarım yönünden gözüme en hoş görünen alfa. DS4 de doğru renkle oldukça hoş duruyor.
    BMW ise çok sıradan. Nispeten uzun ön kaput biraz sportif havayı destekliyor, silueti fena görünmüyor.

    Fiyat/performans, standart donanım ve kabin içi malzeme ve ortam kalitesi açısından DS4 diğer ikisine göre çok yukarıda.
    Fiyat ve donanımda alfa bmwden iyi de olsa opsiyonları insanı düşündürüyor. Bmw ile biraz açılırsanız kendinizi 40k € civarında bulursunuz.
    İç mekanda BMW fena değil, Alfa ise hakim Doblo teması ile sınıfta kalıyor.

    Alfalar malesef Fiat showroomunda harcanıyor, temsilciler bilgisiz, bakkalda satılsa daha iyi.
    DS4ü tanıtan arkadaş samimi ve dürüst çizgisiyle öne geçiyor.
    Borusan kibar ama biraz da yoğunluktan çok ilgili değiller.

    Araçların test sürüşlerini yapınca karar netleşiyor;
    O ana kadar en önde olan DS4 yarışdışı kalıyor çünkü hem süspansiyon hem şanzıman traktör hissi veriyor.
    BMW, içi sıradan gelse de direksiyon hissi ve motorunun eforsuzca tork kusması ile kendi kendinize sırıtmaya başladığınızı farkediyorsunuz.
    8 ileri şanzıman pürüzsüz geçişleri ile tam not alıyor.
    Alfa da fena değil, motor 118i'ye çok yakın, şanzımanı daha az rafine, yol tutuş zaten cepte, ama oturma pozisyonu biraz yüksek geliyor.

    İkinci elde yaşanacak hüsran da düşünülerek sonuçta Alfa elenip biraz da kesenin ağzını açıp 118i siparişi geçiliyor.

    Kıssada hisse, Alfa ilk kez kantarın ters tarafında yeralıyor.
    Genelde mantığın değil kalbin seçimi olan Alfa bu kez gayet mantıklı bir araç yapmış.
    Eğer aradığınız özellikler, konfor ve yakıt ekonomisi ise ve Alfanın içi içinize siniyorsa ve 2-3 yılda elden çıkarmayacaksanız alfa alın derim.

    Ama zaman zaman biryere sırf keyif için daha uzun ve virajlı yoldan gittiğiniz oluyorsa zaten siz kim ne derse gider bmw'yi alırsınız.
    Sanmayın ki çok mutlu olursunuz, ara sıra nazlanır canınız sıkılır, ışıkta yanınızda duran alfanın dış görünüşü sizi hala cezbeder ama bmw sonraki iki virajda gönlünüzü alır
    Bu kısmın hangi psikoloji ile yazıldığını çok merak ediyorum.


    Gerçekten...[




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06


    ben de şunu anlatmaya çalışıyorum.
    Alfa kesinlikle kalitesiz bir araç değil.
    Almanlar kalite anlamında kendilerini kabul ettirmiş olabilirler,ama bu bomboş arabaya dünya kadar para isteme hakkını onlara vermiyor.
    İç mekan albenisi kalitesi yönünden giu da bmw kadar olmasada gayet iyi.
    Neden karşılaştıramadığınıza gelince.
    170 hp ağzına kadar dolu araba 136hp bomboş arabayla kıyas götürmez çünkü.


    doğru Giu kalitesiz değil. ama 1 serisi daha kaliteli bir otomobil. ve bunun karşılığını da yüksek başlangıç fiyatıyla istiyor, artık fazlasıyla mı istiyor yoksa normal mi, yurtdışı fiyatları ile karşılaştırmak lazım.

    birde bomboş 116i ile görece dolu 170lik eşitlemesi yapıyorsun ama BMW'yi boş alan yok pek. bazı ekstraları donanımları seçiyorlar. sen ucu ucuna verdiğim paraya kaç hp gücü, kaç tane donanım alıyorum hesabındasın da çoğu kişinin umrunda değil bu. adam zaten sıradan kompakt hb'lere göre 15-20bin hatta daha fazla ödemeyi göze almış. çoğu normal markanın dolu denebilecek dizel orta sınıf model parasına denk geliyor 1 serisi, yani adamın öyle iç genişlik, gırtlak güç-donanım, sınıf atlama gibi beklentileri yok, kalite ve lüks bir marka istiyor. 136hp turbo motorda yetiyor belli ki, eskisi gibi eşşek değil araba, güzel performansı ekonomisi falan.

    atıyorum ben ayda 9-10k tl para kazanıyorum. 1 serisini de beğeniyorum, gider seçerim opsiyonumu motorumu falan alırım :) yok Giu'da Golfte kaç paraya kaç donanım varmış, şöyle yapsak nasıl olur, 170hp yetermi yetmez mi değil, yetmezse 118i alırım. sana garip geliyor olabilir ama bir çok BMW müşterisi böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orijinalden alıntı: biologic

    Öncelikle söyleyeyim, mutlaka aklınızdaki alternatif araçların test sürüşünü yapın öyle karar verin.
    6 ay önce araba aldım.
    Alırken 3 aracın test sürüşünü yaptım : 1.4 TCT Giu, 118i sportline ve DS4 1.6 THP.
    Subjektif değerlendirmem şöyle oldu;

    Üçünden dış tasarım yönünden gözüme en hoş görünen alfa. DS4 de doğru renkle oldukça hoş duruyor.
    BMW ise çok sıradan. Nispeten uzun ön kaput biraz sportif havayı destekliyor, silueti fena görünmüyor.

    Fiyat/performans, standart donanım ve kabin içi malzeme ve ortam kalitesi açısından DS4 diğer ikisine göre çok yukarıda.
    Fiyat ve donanımda alfa bmwden iyi de olsa opsiyonları insanı düşündürüyor. Bmw ile biraz açılırsanız kendinizi 40k € civarında bulursunuz.
    İç mekanda BMW fena değil, Alfa ise hakim Doblo teması ile sınıfta kalıyor.

    Alfalar malesef Fiat showroomunda harcanıyor, temsilciler bilgisiz, bakkalda satılsa daha iyi.
    DS4ü tanıtan arkadaş samimi ve dürüst çizgisiyle öne geçiyor.
    Borusan kibar ama biraz da yoğunluktan çok ilgili değiller.

    Araçların test sürüşlerini yapınca karar netleşiyor;
    O ana kadar en önde olan DS4 yarışdışı kalıyor çünkü hem süspansiyon hem şanzıman traktör hissi veriyor.
    BMW, içi sıradan gelse de direksiyon hissi ve motorunun eforsuzca tork kusması ile kendi kendinize sırıtmaya başladığınızı farkediyorsunuz.
    8 ileri şanzıman pürüzsüz geçişleri ile tam not alıyor.
    Alfa da fena değil, motor 118i'ye çok yakın, şanzımanı daha az rafine, yol tutuş zaten cepte, ama oturma pozisyonu biraz yüksek geliyor.

    İkinci elde yaşanacak hüsran da düşünülerek sonuçta Alfa elenip biraz da kesenin ağzını açıp 118i siparişi geçiliyor.

    Kıssada hisse, Alfa ilk kez kantarın ters tarafında yeralıyor.
    Genelde mantığın değil kalbin seçimi olan Alfa bu kez gayet mantıklı bir araç yapmış.
    Eğer aradığınız özellikler, konfor ve yakıt ekonomisi ise ve Alfanın içi içinize siniyorsa ve 2-3 yılda elden çıkarmayacaksanız alfa alın derim.

    Ama zaman zaman biryere sırf keyif için daha uzun ve virajlı yoldan gittiğiniz oluyorsa zaten siz kim ne derse gider bmw'yi alırsınız.
    Sanmayın ki çok mutlu olursunuz, ara sıra nazlanır canınız sıkılır, ışıkta yanınızda duran alfanın dış görünüşü sizi hala cezbeder ama bmw sonraki iki virajda gönlünüzü alır
    Bu kısmın hangi psikoloji ile yazıldığını çok merak ediyorum.


    Gerçekten...[

    Valla net yazdığımı düşündüm ama daha açık yazayım;
    "Ulan BMW şu arabayı yapmışsın, yılan gibi kayıyor ama biraz da dış görünüşünü bişeye benzetseydin be yahu" diye içinden geçiyor.
    Giulietta'yı görünce de "Vay be hakkaten güzel görünüyor ama bir de içine binince büyüsü bozulmasa" diye içinden geçiyor.
    Mümkün olsaydı dış görünüşü giulietta, motor-şanzıman-şasi bmw, iç mekan Mercedes olsaydı...




  • Kardes biraz arastir sen motor-sanziman-sasi bmw olsaymis giunun motorlari suan piyasadaki en iyi kucuk hacimli motorlardan biridir f/p bakarsaniz en iyisidir.Sanzimani belki bmw bir tik daha iyidir ancak tct sanzimaninda asagi kalir yani yok.


    Konuyu acan arkadasin sorusuna gelirsek + lari - leriyle neredeyse iki esit arac arasinda para sorun degilse bmw alirdim belkide bu tercihimde baska araclarida kesfetme duygusu on plana cikmistir.Astrayi zaten ele

    Giuda olanlari yazayim

    Sinifinin en guvenlisi
    Yaygin servis agi ( fiat servisleri bakiyor)
    Motoru ekonomi ve performansta iyi
    Bmw ye vericegin parayla en full araci alirsin
    İci daha genis
    Tasarimi 1 tik daha hos
    Alfa romeo farkliliktir.

    Bmw yi kullanmadim ancak gorduklerimi yazayim

    Konsol dizayni daha iyi navigasyonun standart olmasi guzel
    Arkadan itisli
    Biraz daha yeni
    Daha fazla aksesuar ve modifiyesi var ( giuya aksesuar bulmak zor cinli-japon ve amerikalilar alfa romeo kullanmadiklari icin akaeauarda yok) vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: damtier

    Öncelikle alacağın araba hayırlı olsun kardeşim.Şimdi dikkat et BMW önerenleri Tek tek alıntı yapıyorum:
    quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    BMW geçiniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    bmw

    ne fiyatla,ne özelliklerle falan çıt yok.BMW de geç.Niye?Alamancıyız çünkü.Devam ediyoruz:
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    Bmw tarifinize uyuyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Paranız yetiyorsa hiç düşünmeden Bmw 1.16 alın tabi ki. Diğerleri yanına bile yaklaşamaz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Para muhim degilse ki degil Tabiki Bmw 1


    quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    Her turlu bmw.

    Bir şey dikkatinizi çekti mi?Detay veren yok her türlü BMW.Ve bişey daha.Para mühim değilse(gökten yağıyor ya mübarek
    Peki sebep ne?Niye BMW?Ne özelliği var Alfa karşısında?Cevaplayalım.
    Çünkü Almanya bu arkadaşların ikinci vatanı.Bizi çok seviyor ya almanlar.Ondan bu arkadaşlar da BMW BMW öttürmüşler ortalığı.Şimdi bu alamancı vatandaşların rüyalarını geçip gelelim gerçeklere:
    bu konularda alaman vebası bulaşmış fanatiklerle en çok kavga eden insan olarak çatır çatır cevap verelim bu alamancılara:
    Alfa ağzına kadar dolu,170 hp.
    BMW bomboş,136 hp.
    Bu ne demek?
    Alfa donanım ve performansta BMW yi biçti demek.(1-0)
    Alfanın motoru da gayet BMW kadar az yakıyor.hatta arkadaş 11 litreleri görmüş bir de üstüne alfa 1.4 ettimi size (2-0)
    ikinci el muhabbeti açarlar şimdi galerici gibi adam konfordan bahsetmiş bmw nin donanımlısıyla alfa arasında 10-15 bin lira fark var.Ettimi (3-0)
    Ve alırken yiyorsunuz bu kazığı daha satmadan hani.
    Tasarıma hiç gelmeyin alfa katlar bmw yi.ettimi (4-0)
    Alfanın içi BMW den daha geniş etti mi (5-0)
    Alfa da aracın sertlik derecesi DNA sistemiyle ayarlanabiliyor,yani konfor performans gibi konuları direkt konsol üzerinden ayarlayabiliyorsunuz.BMW de bu donanım kaç para bilen gören var mı?Ettimi size (6-0)
    Bu alfanın iç mekanına kalitesiz diyenlerin açık net söylüyorum bırakın arabayı bisiklet deneyimleri dahi yok.
    BMW nin arkadan itiş özelliği dışında neyi cezbedici?Kazığı mı?
    Neyin kafasını yaşıyor bu 116i yi önerenler sorabilir miyim?
    Allah akıl fikir versin cümlenize.Gören de BMW fabrikasında işe girdiniz sanır.
    Alaman eşşek yapsa eşşea binerim.
    Mantığınız bu sizin.

    Konuyu açan kardeşim,sana tavsiyem yukarda gördüğün bu sadece alaman fanatizmi ve marka bağımlılığı içeren,işkembeden sallama laflara kulak asma.
    Git Alfanı al,yıllarca keyifle bin.Yarın bu tipsiz 116nın yenisi çıkar,bunlar gelir sana 20 bin daha koydurup onu aldırmaya kalkarlar.
    Alfaya 10 yıl sonra yine gözünün bebeğiyle bakarsın,baktırırsın.
    Bunlar da burada alamancılık oynasınlar.
    Eğer alfa düşünmüyorsan 116i ye vereceğin 80 85 bin lira parayı da volvo s60a falan ver.
    Yazık söğüşlettirme kendini.


    sana helal olsun her harfını desteklıyorum mesajının

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bu arada suan senin yerinde olsam hepsini elerdim ve volvo v40 i beklerdim giuyu satip almayi dusunduum tek aractir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06
    eğer ikisi de aynı donanım seviyesinde olsa bmw ile alfayı karşılaştırırım.
    ama sadece türkiyede,ve sadece buraya özel kazık bir fiyatlandırma politikası sözkonusu.
    sırf bu yüzden bile bmw alınmaz.
    ayrıca benim 10k gelirim var aksesuarada veriveririm 15k demek kelimenin tam anlamıyla kazığı baştan kabullenmektir böyle bir yaklaşım da uygun olmayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merter V.


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: damtier

    Öncelikle alacağın araba hayırlı olsun kardeşim.Şimdi dikkat et BMW önerenleri Tek tek alıntı yapıyorum:
    quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    BMW geçiniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    bmw

    ne fiyatla,ne özelliklerle falan çıt yok.BMW de geç.Niye?Alamancıyız çünkü.Devam ediyoruz:
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    Bmw tarifinize uyuyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Paranız yetiyorsa hiç düşünmeden Bmw 1.16 alın tabi ki. Diğerleri yanına bile yaklaşamaz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Para muhim degilse ki degil Tabiki Bmw 1


    quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    Her turlu bmw.

    Bir şey dikkatinizi çekti mi?Detay veren yok her türlü BMW.Ve bişey daha.Para mühim değilse(gökten yağıyor ya mübarek
    Peki sebep ne?Niye BMW?Ne özelliği var Alfa karşısında?Cevaplayalım.
    Çünkü Almanya bu arkadaşların ikinci vatanı.Bizi çok seviyor ya almanlar.Ondan bu arkadaşlar da BMW BMW öttürmüşler ortalığı.Şimdi bu alamancı vatandaşların rüyalarını geçip gelelim gerçeklere:
    bu konularda alaman vebası bulaşmış fanatiklerle en çok kavga eden insan olarak çatır çatır cevap verelim bu alamancılara:
    Alfa ağzına kadar dolu,170 hp.
    BMW bomboş,136 hp.
    Bu ne demek?
    Alfa donanım ve performansta BMW yi biçti demek.(1-0)
    Alfanın motoru da gayet BMW kadar az yakıyor.hatta arkadaş 11 litreleri görmüş bir de üstüne alfa 1.4 ettimi size (2-0)
    ikinci el muhabbeti açarlar şimdi galerici gibi adam konfordan bahsetmiş bmw nin donanımlısıyla alfa arasında 10-15 bin lira fark var.Ettimi (3-0)
    Ve alırken yiyorsunuz bu kazığı daha satmadan hani.
    Tasarıma hiç gelmeyin alfa katlar bmw yi.ettimi (4-0)
    Alfanın içi BMW den daha geniş etti mi (5-0)
    Alfa da aracın sertlik derecesi DNA sistemiyle ayarlanabiliyor,yani konfor performans gibi konuları direkt konsol üzerinden ayarlayabiliyorsunuz.BMW de bu donanım kaç para bilen gören var mı?Ettimi size (6-0)
    Bu alfanın iç mekanına kalitesiz diyenlerin açık net söylüyorum bırakın arabayı bisiklet deneyimleri dahi yok.
    BMW nin arkadan itiş özelliği dışında neyi cezbedici?Kazığı mı?
    Neyin kafasını yaşıyor bu 116i yi önerenler sorabilir miyim?
    Allah akıl fikir versin cümlenize.Gören de BMW fabrikasında işe girdiniz sanır.
    Alaman eşşek yapsa eşşea binerim.
    Mantığınız bu sizin.

    Konuyu açan kardeşim,sana tavsiyem yukarda gördüğün bu sadece alaman fanatizmi ve marka bağımlılığı içeren,işkembeden sallama laflara kulak asma.
    Git Alfanı al,yıllarca keyifle bin.Yarın bu tipsiz 116nın yenisi çıkar,bunlar gelir sana 20 bin daha koydurup onu aldırmaya kalkarlar.
    Alfaya 10 yıl sonra yine gözünün bebeğiyle bakarsın,baktırırsın.
    Bunlar da burada alamancılık oynasınlar.
    Eğer alfa düşünmüyorsan 116i ye vereceğin 80 85 bin lira parayı da volvo s60a falan ver.
    Yazık söğüşlettirme kendini.


    sana helal olsun her harfını desteklıyorum mesajının

    aynen ben de destekliyorum (her harfi olmasa da pek çok harfini)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doktor.Z


    quote:

    Orijinalden alıntı: Merter V.


    Aman beyler alamancılar yeni lakırdı çıkartmş beni destekleyenler benim fake hesaplarımmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doktor.Z


    quote:

    Orijinalden alıntı: Merter V.


    Aman beyler alamancılar yeni lakırdı çıkartmş beni destekleyenler benim fake hesaplarımmış

    Bmw yi bilmem ama sen bosline bir adamsin,hicbir konuda bilgin yok,zaten araba bilgin verdigin linklerden belli ve hayatinda ne Alfaya ne Bmw ye sahip olmak, birak icine bile binmemissin hatta gordugunu bile sanmiyorum.

    Sana Bmw nin anahtarini versem mp3 sanip muzik dinlemeye calisirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60


    alamancı uzatma,kimin ne olduğunu biliyor herkes.
    Al diğer alaman bayraklı kardeşlerini 70 bin liraya söğüşlendiğiniz donanım rezili 116nızla gezin.
    Bu forum aşar sizi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 23 Haziran 2012; 20:02:09 >
  • Autobild, 2 litre dizel versiyonlu kompakt araçları değerlendirmiş;

    1. Golf 485 puan
    2. BMW 1 478 puan
    3. Focus 466 puan
    4. Giulietta 431 puan

    700 üzerinden puanlamışlar.
    Tabi buradaki sıralamada ilgili versiyonlardaki motor ve şanzımanların da etkisi olmuştur çünkü sonuçlar oldukça yakın çıkmış.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-alfa-giulietta-bmw-1er-ford-focus-test-3503166.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biologic

    Autobild, 2 litre dizel versiyonlu kompakt araçları değerlendirmiş;



    alaman dergisinin değerlendirmesiyle araba almak?
    Yemişim onun puanlamasını ben.
  • Arkadaşlar bnde önümüzdeki ay araç alacağım.alfa romeo giulietta 1.6 jtd distinctive düşünüyorum.Galeriyle konustum. 58 bine falan bıakacaklar;yakıt tüketimi 4-5 lt. arkadas bndan nden düşünmüyor;tork seviyeside yeterli bana göre...
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.