Şimdi Ara

Blackberry KVK-Cihaz değişim sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 21 ekim'de Blackberry Z10 cihazımı Bakırköy kvk servisine bıraktım..Kvk 1 Ay sonra cihazın tamir edilemediğini değişim statüsüne alındığını bildirdi,ancak onun üzerinden de 1 ay geçti haber gelmedi,istanbulda olmadığım için bir yakınım kvk bakırköy şubesine gitti ve cevap olarak blackberry'nin battığı gibi saçma bir cevap vermişler,bu sebeple başka bir cihaz vereceklerini söylemişler.Ancak onun üstünden de 1 hafta geçti..Bundan sonra hangi adımı izlemem konusunda karasızım,beklemeli miyim,tüketici hakem heyetine mi gitmeliyim

    Benzer bir durum yaşayan bir arkadaş varsa,bundan sonra nasıl bir yol izlemem konusunda tavsiye verecek olan varsa cevaplarını bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master21 -- 1 Ocak 2016; 21:41:25 >



  • Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana

    KVK ile resmi yazışma içerisine girebilirsiniz. Dilekçeye resmi olarak cevap vermek zorundalar çünkü. Servisin merkezi İstanbul-Kartal'da E5 üzerinde. Yüksek onarım merkezi dedikleri yer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana

    KVK ile resmi yazışma içerisine girebilirsiniz. Dilekçeye resmi olarak cevap vermek zorundalar çünkü. Servisin merkezi İstanbul-Kartal'da E5 üzerinde. Yüksek onarım merkezi dedikleri yer.

    Yüksek onarım merkezine de gitti zaten onaramadılar..Para iadesi yada doa cihaz almayı düşünüyorum ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana

    KVK ile resmi yazışma içerisine girebilirsiniz. Dilekçeye resmi olarak cevap vermek zorundalar çünkü. Servisin merkezi İstanbul-Kartal'da E5 üzerinde. Yüksek onarım merkezi dedikleri yer.

    Yüksek onarım merkezine de gitti zaten onaramadılar..Para iadesi yada doa cihaz almayı düşünüyorum ben

    Para iadesi kararı alıp satıcıdan paranızı iade alabilirsiniz. Üstlerine gitmekten başka bir çözüm yok şu an için. Ben önceki Z10 için Teknosa'dan 20 iş günü doldu diye iade almıştım. Siz de teknoloji marketinden aldıysanız keşke markete verip oradan işlem yaptırsaydınız. Örneğin Teknosa'da servise ulaştığı tarihten itibaren değil, mağazaya verdiğiniz tarihten başlıyor 20 iş günü. Ayrıca sadece Pazar günleri mesai sayılmıyor. Cumartesi de mesaiden sayılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana

    KVK ile resmi yazışma içerisine girebilirsiniz. Dilekçeye resmi olarak cevap vermek zorundalar çünkü. Servisin merkezi İstanbul-Kartal'da E5 üzerinde. Yüksek onarım merkezi dedikleri yer.

    Yüksek onarım merkezine de gitti zaten onaramadılar..Para iadesi yada doa cihaz almayı düşünüyorum ben

    Para iadesi kararı alıp satıcıdan paranızı iade alabilirsiniz. Üstlerine gitmekten başka bir çözüm yok şu an için. Ben önceki Z10 için Teknosa'dan 20 iş günü doldu diye iade almıştım. Siz de teknoloji marketinden aldıysanız keşke markete verip oradan işlem yaptırsaydınız. Örneğin Teknosa'da servise ulaştığı tarihten itibaren değil, mağazaya verdiğiniz tarihten başlıyor 20 iş günü. Ayrıca sadece Pazar günleri mesai sayılmıyor. Cumartesi de mesaiden sayılıyor.

    Yok hocam n11 üzerinden aldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana

    KVK ile resmi yazışma içerisine girebilirsiniz. Dilekçeye resmi olarak cevap vermek zorundalar çünkü. Servisin merkezi İstanbul-Kartal'da E5 üzerinde. Yüksek onarım merkezi dedikleri yer.

    Yüksek onarım merkezine de gitti zaten onaramadılar..Para iadesi yada doa cihaz almayı düşünüyorum ben

    Para iadesi kararı alıp satıcıdan paranızı iade alabilirsiniz. Üstlerine gitmekten başka bir çözüm yok şu an için. Ben önceki Z10 için Teknosa'dan 20 iş günü doldu diye iade almıştım. Siz de teknoloji marketinden aldıysanız keşke markete verip oradan işlem yaptırsaydınız. Örneğin Teknosa'da servise ulaştığı tarihten itibaren değil, mağazaya verdiğiniz tarihten başlıyor 20 iş günü. Ayrıca sadece Pazar günleri mesai sayılmıyor. Cumartesi de mesaiden sayılıyor.

    Yok hocam n11 üzerinden aldım

    Anladım. Yöntem olarak dilekçe ile yazışmak var, Teleservice var. Hakem heyeti 1 yılı buluyor çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana

    KVK ile resmi yazışma içerisine girebilirsiniz. Dilekçeye resmi olarak cevap vermek zorundalar çünkü. Servisin merkezi İstanbul-Kartal'da E5 üzerinde. Yüksek onarım merkezi dedikleri yer.

    Yüksek onarım merkezine de gitti zaten onaramadılar..Para iadesi yada doa cihaz almayı düşünüyorum ben

    Para iadesi kararı alıp satıcıdan paranızı iade alabilirsiniz. Üstlerine gitmekten başka bir çözüm yok şu an için. Ben önceki Z10 için Teknosa'dan 20 iş günü doldu diye iade almıştım. Siz de teknoloji marketinden aldıysanız keşke markete verip oradan işlem yaptırsaydınız. Örneğin Teknosa'da servise ulaştığı tarihten itibaren değil, mağazaya verdiğiniz tarihten başlıyor 20 iş günü. Ayrıca sadece Pazar günleri mesai sayılmıyor. Cumartesi de mesaiden sayılıyor.

    Yok hocam n11 üzerinden aldım

    Anladım. Yöntem olarak dilekçe ile yazışmak var, Teleservice var. Hakem heyeti 1 yılı buluyor çünkü.

    tamam hocam teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    quote:

    Orijinalden alıntı: master21

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobanmahmut

    Yıllar önce KVK benim Blackberry cihazımı da daha fazla bozup geri yollamıştı ve ben de tüketici haklarına başvurmuştum. Ancak tüketici haklarındaki yetkililer sizin satıcı ile muhattap olmanız gerekiyor diyerek bir şey çıkmayacağını baştan söylediler. Yani ben servisi şikayet etmiştim ancak asıl muhattap satıcı ile sizin aranızda olacaktır. Cihazı İstanbulda Teleservice servisine gönderin bir de. Benim yeni aldığım Z10'da ekran içinde renk soyulmasından dolayı ekran değiştirip geri geldi. Şu an sıkıntısız. Ayrıca Teleservice de KVK ile ortak çalışıyor ancak benimkisi Teleservice'te onarım görmüştü.

    Teşekkürler ancak bana değişim kararı çıktı zaten niye bozuk cihazı alıp teleservice veriyim ki,mantıklı gelmedi bana

    KVK ile resmi yazışma içerisine girebilirsiniz. Dilekçeye resmi olarak cevap vermek zorundalar çünkü. Servisin merkezi İstanbul-Kartal'da E5 üzerinde. Yüksek onarım merkezi dedikleri yer.

    Yüksek onarım merkezine de gitti zaten onaramadılar..Para iadesi yada doa cihaz almayı düşünüyorum ben

    Para iadesi kararı alıp satıcıdan paranızı iade alabilirsiniz. Üstlerine gitmekten başka bir çözüm yok şu an için. Ben önceki Z10 için Teknosa'dan 20 iş günü doldu diye iade almıştım. Siz de teknoloji marketinden aldıysanız keşke markete verip oradan işlem yaptırsaydınız. Örneğin Teknosa'da servise ulaştığı tarihten itibaren değil, mağazaya verdiğiniz tarihten başlıyor 20 iş günü. Ayrıca sadece Pazar günleri mesai sayılmıyor. Cumartesi de mesaiden sayılıyor.

    Yok hocam n11 üzerinden aldım

    Anladım. Yöntem olarak dilekçe ile yazışmak var, Teleservice var. Hakem heyeti 1 yılı buluyor çünkü.

    tamam hocam teşekkürler

    Rica ederim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.