Şimdi Ara

Blackberry 9780 vs İphone 3Gs

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Blackberry bold 9780 yada bold 9900 düşünüyorum 1 yıldır iphone 3gs kullanıcısıyım ama nedense iphone'dan sıkıldım

    İphone 3Gs'i hangi blackberry modeli ile takas edebilirim? (en kötü ihtimal ) Blackberry 2.el düşünüyorum çünkü yakın bir zamanda 2300TL'ye pc toplayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zenginüye -- 23 Eylül 2011; 17:48:03 >



    _____________________________
  • hadi ama cevap yazsın biri
    _____________________________
  • blackberry ile ıphone çok ayrı kulvardalar.

    deneyerek görebilirsin.

    2300tl'ye pc toplamanıda önermiyorum.
    _____________________________
    There's a hunger still unsatisfied.
  • 9900
    _____________________________
    Uzun süredir Donanımhaber ve diğer siteler üzerinden 0/2.el ürün alım satımı kesinlikle yapmıyorum.Hesabımı kullanarak alışveriş yapmak isteyen,aradığınız parça bende var,satılık telefon var vs gibi mesajlar yazıp whatsapp numarası bırakan mesajlara itibar etmeyiniz geri dönüş yapıp alışveriş yapmayınız.
  • sınıfın %95'i bbm kullanıyor yav kız tavlama telefonu resmen Önerebileceğiniz bir site varmı telefonu almak için? (sahibinden.com filan) ?

    Ebay-amazon gibi sitelerden alsam sorun yaşarmıyım? (sim unlock sorunu olmadan)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zenginüye

    sınıfın %95'i bbm kullanıyor yav kız tavlama telefonu resmen Önerebileceğiniz bir site varmı telefonu almak için? (sahibinden.com filan) ?

    Ebay-amazon gibi sitelerden alsam sorun yaşarmıyım? (sim unlock sorunu olmadan)

    y.dışından ancak yolcu beraberinde getirtmen lazım + imei kayıt işlemi içinde pasaport bulman lazım
    y.dışından ebay vs sitelerden alınca gümrüktede takılacaktır.
    bb sadece markası var diye alıyorsan hiç almamanıda tavsiye ederim apps olayında telefondan çok çabuk sıkılırsın öle boş duracak kenarda köşede BİS olayı yoksa iş için email alıp göndermiyorsan bb olayı tamamen gereksizdir,pc olayında dahttp://forum.donanimhaber.com.tr/forumid_475/tt.htm bu bölüme konu açabilirsin
    _____________________________




  • Bold 9780'i 0 model almaya karar verdim .

    Blackberry almak isteme nedenim zaten Ipod Touch 4G 8GB sahibiyim
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İPHONE 4S İcloud Sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 9900 iyi olur
    _____________________________
    Rahat bir köle mi olmak istiyorsun, özgür bir insan mı?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.