Şimdi Ara

Bir TTNET rezilliği daha

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar TTNET'den uzak durun.

    Adres değişikliği talebinde bulundum. "Sistemde sıkıntı var" dediler, 2 hafta beklettiler. "Aboneliğimi iptal edin o zaman" dedim, 7 ay toplam 300 lira taahhüt indiriminden faydalanmışsınız, faturanıza yansıtırız diye tehdit ettiler. Başbakanlık Bilişim Teknolojileri Kurumuna şikayet ettim, "Telefonla size ulaşamadık" dediler şikayeti kapttılar. En son ihtar mektubu gönderip tüketici hakem heyetine başvurdum aboneliğimin iptali için. Bakalım bu işin sonu nereye varacak.

    Size tavsiyem TTNET'den hatta taahhütlü aboneliklerden uzak durun...



  • __alp__ _ kullanıcısına yanıt
    Ulaşamadık numarasını çok sık yapıyorlar. Ben de avea ile sorun yaşayıp btk'ya şikayet etmiştim, telefonu cevaplayamadan 1-2 saniyede kapandı, savunmasını yaptı ama aradık ulaşamadık yalanını da ekledi. Btk şikayetinize yazılı cevap vermek zorundalar, sistemin bir amacı da yazışmaların kayıt altında tutulması. Şikayetinizi tekrar edip tarafınıza hiçbir bilgi verilmediğini belirtin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 9 Ağustos 2016; 16:10:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Ulaşamadık numarasını çok sık yapıyorlar. Ben de avea ile sorun yaşayıp btk'ya şikayet etmiştim, telefonu cevaplayamadan 1-2 saniyede kapandı, savunmasını yaptı ama aradık ulaşamadık yalanını da ekledi. Btk şikayetinize yazılı cevap vermek zorundalar, sistemin bir amacı da yazışmaların kayıt altında tutulması. Şikayetinizi tekrar edip tarafınıza hiçbir bilgi verilmediğini belirtin.

    Aynen o şekilde yaptım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __alp__

    Arkadaşlar TTNET'den uzak durun.

    Adres değişikliği talebinde bulundum. "Sistemde sıkıntı var" dediler, 2 hafta beklettiler. "Aboneliğimi iptal edin o zaman" dedim, 7 ay toplam 300 lira taahhüt indiriminden faydalanmışsınız, faturanıza yansıtırız diye tehdit ettiler. Başbakanlık Bilişim Teknolojileri Kurumuna şikayet ettim, "Telefonla size ulaşamadık" dediler şikayeti kapttılar. En son ihtar mektubu gönderip tüketici hakem heyetine başvurdum aboneliğimin iptali için. Bakalım bu işin sonu nereye varacak.

    Size tavsiyem TTNET'den hatta taahhütlü aboneliklerden uzak durun...

    Kardeş bana da benzerini yaptılar, TTnet bayiisi 51 TL'den fazla fatura gelmeyeceğini defalarca teyit etmesine rağmen faturayı 73 TL gönderdi, itiraz ettim şikayet oluşturdum 2-3 kere telefon 1 saniye çaldı kapandı güya aramışlar ulaşamamışlar.. Bu olaydan sonra 9 ay boyunca kullanmadım interneti modemi bile bağlamadım, onun üstüne 500 lira borç çıkarmışlar icraaya vermekle tehdit ettiler.. şimdi de iptal işlemi için 480 lira daha istiyorlar taahütten dolayı.. dünyanın en kalitesiz en boş beleş kurumu bu türk telekom..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölücü adayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: __alp__

    Arkadaşlar TTNET'den uzak durun.

    Adres değişikliği talebinde bulundum. "Sistemde sıkıntı var" dediler, 2 hafta beklettiler. "Aboneliğimi iptal edin o zaman" dedim, 7 ay toplam 300 lira taahhüt indiriminden faydalanmışsınız, faturanıza yansıtırız diye tehdit ettiler. Başbakanlık Bilişim Teknolojileri Kurumuna şikayet ettim, "Telefonla size ulaşamadık" dediler şikayeti kapttılar. En son ihtar mektubu gönderip tüketici hakem heyetine başvurdum aboneliğimin iptali için. Bakalım bu işin sonu nereye varacak.

    Size tavsiyem TTNET'den hatta taahhütlü aboneliklerden uzak durun...

    Kardeş bana da benzerini yaptılar, TTnet bayiisi 51 TL'den fazla fatura gelmeyeceğini defalarca teyit etmesine rağmen faturayı 73 TL gönderdi, itiraz ettim şikayet oluşturdum 2-3 kere telefon 1 saniye çaldı kapandı güya aramışlar ulaşamamışlar.. Bu olaydan sonra 9 ay boyunca kullanmadım interneti modemi bile bağlamadım, onun üstüne 500 lira borç çıkarmışlar icraaya vermekle tehdit ettiler.. şimdi de iptal işlemi için 480 lira daha istiyorlar taahütten dolayı.. dünyanın en kalitesiz en boş beleş kurumu bu türk telekom..

    BTK'ya ve/veya Hakem heyetine şikayet ettiniz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: __alp__

    quote:

    Orijinalden alıntı: ölücü adayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: __alp__

    Arkadaşlar TTNET'den uzak durun.

    Adres değişikliği talebinde bulundum. "Sistemde sıkıntı var" dediler, 2 hafta beklettiler. "Aboneliğimi iptal edin o zaman" dedim, 7 ay toplam 300 lira taahhüt indiriminden faydalanmışsınız, faturanıza yansıtırız diye tehdit ettiler. Başbakanlık Bilişim Teknolojileri Kurumuna şikayet ettim, "Telefonla size ulaşamadık" dediler şikayeti kapttılar. En son ihtar mektubu gönderip tüketici hakem heyetine başvurdum aboneliğimin iptali için. Bakalım bu işin sonu nereye varacak.

    Size tavsiyem TTNET'den hatta taahhütlü aboneliklerden uzak durun...

    Kardeş bana da benzerini yaptılar, TTnet bayiisi 51 TL'den fazla fatura gelmeyeceğini defalarca teyit etmesine rağmen faturayı 73 TL gönderdi, itiraz ettim şikayet oluşturdum 2-3 kere telefon 1 saniye çaldı kapandı güya aramışlar ulaşamamışlar.. Bu olaydan sonra 9 ay boyunca kullanmadım interneti modemi bile bağlamadım, onun üstüne 500 lira borç çıkarmışlar icraaya vermekle tehdit ettiler.. şimdi de iptal işlemi için 480 lira daha istiyorlar taahütten dolayı.. dünyanın en kalitesiz en boş beleş kurumu bu türk telekom..

    BTK'ya ve/veya Hakem heyetine şikayet ettiniz mi?

    Hocam işin açığı nereye nasıl şikayet edeceğimi bilmiyorum.. Satış temsilcisinin sözüne güvenerek yani sözlü olarak teyit alıp kağıtları okumadan imzaladığım için magdur oldum.. türk telekom bünyesinde böyle insanlıktan yoksun insanlar çalışıyor ve bunların sözlerine güvenmemek gerektiğini sonradan anladım.. ama yine de elimden geleni yapıp bi hukuki süreç başlatmak istiyorum ne yapabilirim sence?




  • ölücü adayı Ö kullanıcısına yanıt
    www.btk.gov.tr

    TC kimlik numaranız ve vatandaşlık şifreniz ile giriş yaparak, online şikayette bulunabilrsiniz.
  • Arkadaşlar Turkcell-Superonline'a başvurdum. 500 liraya kadar olan cayma bedelini karşılıyorlarmış. Benim 300 liraya yakın cayma bedelini faturamdan düşeceklerini söylediler.

    Turkcell-Superonline'a başvurmamdan 30 dk. sonra aradılar, "bugün 14:30-15:00 asarında (yarım saat) kuruluma geleceğiz" dediler. Bakalım dedikleri saatte gelip kurarlarsa buraya yazacağım. TTNET adres değişikliği için Pazartesi 08:00 - 13:30 (yarım gün) deyip bir de üstüne gelmemişti.
  • __alp__ _ kullanıcısına yanıt
    hocam şöyle bir durum var ama yine tongaya düşmeyin diye söylüyorum umarım bilginiz vardır. siz o 300 tl yi ttnete ödüyorsunuz faturayı veya dekontu türkcell süperonline a yolluyorsunuz öyle aylık olarak düşüyorlar faturanızdan onları cebinden çıkan para yok
  • alican0689 A kullanıcısına yanıt
    Biliyorum hocam, öyle olacaksa benim cebimden çıkan para da yok diye düşünüyorum :)

    Bu arada, 14:28'de geldiler, herşey (kontrol dahil) 14:48'de bitmişti. :)
  • __alp__ _ kullanıcısına yanıt
    bende aynı şekil vodafone dan sol a geçtim onun için bilgilendirmek istedim 270 tl de ben ödedim 3 ay bedava denedim sonrasında işte aylık 80 tl bu 270 tl den dşüyorlar bir nevi internet paranızı 3-4 aylık peşin yatırıyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __alp__

    www.btk.gov.tr

    TC kimlik numaranız ve vatandaşlık şifreniz ile giriş yaparak, online şikayette bulunabilrsiniz.

    hocam btk 'ya üye oldum ama şikayeti nasıl iletebilirim? telefon numaraları var ama e-mail adresi falan yok yazabileceğim.. ya da şikayette bulun gibi bir kısım var mı ben göremedim de..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölücü adayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: __alp__

    www.btk.gov.tr

    TC kimlik numaranız ve vatandaşlık şifreniz ile giriş yaparak, online şikayette bulunabilrsiniz.

    hocam btk 'ya üye oldum ama şikayeti nasıl iletebilirim? telefon numaraları var ama e-mail adresi falan yok yazabileceğim.. ya da şikayette bulun gibi bir kısım var mı ben göremedim de..


    Sol alt köşedeki satı "şikayette bulun" kısmı...




  • BTK da şikayeti işletmeciye yönlendiriyor zaten. Yanlış mıyım?
  • cormen kullanıcısına yanıt
    Evet doğrudur
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.