Şimdi Ara

Bir Sorunum Var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şimdi bizim 4 çıkışlı bir modemimiz var 2 kişi kullanıyoruz.

    Markası AirTies

    Adsl,PP ve Pwr diye 3 ışığı ve 4 çıkışın ışıkları var.

    Bilgisayarı açtığım zaman ilk 30-40 dk boyunca internette sorunsuz gezinebiliyorum.Ama 30-40 dk sonra PPP tamamen sönüyor . Adsl ise yanıp sönüyor.İnternette kopuyor tabi.

    Modeme reset atınca geçiyor.


    Bunun sebebi nedir?Nasl düzeltirim Virüs felan yememişimdir değil mi



  • Bu hat değerleriyle alakalı bir sorun olabilir. Modem arayüzünden ADSL > ADSL Modu menüsünden sadece ADSL.G.Dmt seçeniğini işaretli hale getirin ve kaydedin. Bu arada cihazın yazılımı güncel midir bunun da kontrolunu yapmak gerekir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: zubalketis

    Bu hat değerleriyle alakalı bir sorun olabilir. Modem arayüzünden ADSL > ADSL Modu menüsünden sadece ADSL.G.Dmt seçeniğini işaretli hale getirin ve kaydedin. Bu arada cihazın yazılımı güncel midir bunun da kontrolunu yapmak gerekir.



    Teşekkür ederim.ADSL.G.Dmt işaretli.Ama cihazımın yazılımının güncel olup olmadığını bilmiyorum.Nasıl bakacağımıda bilmiyorum.
  • 1- Bir internet Explorer sayfası açarak adres satırını temizleyin, adres satırınahttp://192.168.2.1 yazarak enter'a basın, şifre ekranını boş bırakarak geçin.
    2- Soldaki menüde en üstte ANASAYFA seçeneğine tıklayın, tablonun alttan dördüncü satırında "Firmware Sürümü:" karşısında ne yazdığını kontrol edin.
    3- Yeni bir Internet Explorer sayfası açıp "http://www.airties.com/online-support.asp" yazın ve açılan sayfada ürününüzü seçip tabloların altındaki "Firmware/Driver" seçeneğine tıklayın.
    2- Tekrar AirTies modem konfigürasyon penceresine geri dönelim. Açılan sayfada sol taraftaki menülerden ARAÇLAR'a oradan da YAZILIM GÜNCELLEME menüsüne tıklayın.
    3- Açılan sayfada GÖZAT butonuna basarak size gönderdiğimiz .bin uzantılı dosyayı gösterin.
    4- GÜNCELLE butonuna basın.

    Güncelleme işlemi bitene kadar herhangi bir işlem yapmayın.
    Tahminimce sizin modeminiz RT-111 ya da RT-211. Buna göre firmware kontrolü yapabilirsiniz. Güncelleme işlemi bittikten sonra modeminize reset atıp ayarlarını tekrardan yapmanızı öneririm. Bu yöntemi AirTies RT-101,110,210 gibi modeller haricinde diğer modellerde kullanabilirsiniz.
    Bunların yanısıra modemde sorun olup olmadığını tespit etmenin sağlıklı yollarından biri bu modemi herhangi farklı bir ADSL hattına takıp denemek olacaktır; ancak her zaman böyle bir test yapma fırsatınız bulunmayabilir.
    Bu arada aşağıya eklemiş olduğum resimdeki değerleri kendi modeminde modem arayüz sayfasında solda en altta RAPOR seçeneğine tıklayıp kontrol edip, söyleyebilir misin ?
     Bir Sorunum Var




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.