Şimdi Ara

Bir Daha Hepsiburadadan Bir Şey Almam!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bayramdan önce mekanik bir klavye almıştım. Neyse klavyeyi beğenmedim aynı gün iade ettim. Sonra 2 ay boyunca falan para iadesi yapılmamış. İlk ay önemsemedim çünkü ilk ay para kesintisi yapılır, para iadesi sonraki ay ekstreye yansır. İkinci ay da iadenin yapılmadığını görünce bir bakayım dedim. Daha sonra siparişlerime girince iadenin reddedildiğini gördüm. Hepsiburada'ya mesaj attım, bana iadenin verilen kargo kodu ile yapılmadığı söylendi. Hâlbuki bu imkânsız çünkü elimde adamın adresi yok, belki kargo kâğıdında yazıyordur ama oraya bakmadım. Kodu verince de zaten kargo sisteminde çıkıyor ürünün gönderileceği adres. Her neyse sonra adamlar benden ürünün kargo takip numarasını istediler, kargodan kargo takip numarasını aldık, adamlara yazdım. Ürün kontrol edilip işlemler yapılacaktır falan dendi. 2 gün sonra falan da klavye geri gönderildi. Adamlara geri yazdım, sallamadılar bile.(Belki cevap vermişlerdir hatırlamıyorum orasını ama sallamadılar) Sonra satıcıyı aradım. Bana diyor iade işlemleri yapılmamış. Hâlbuki ya yalan söylüyor ya da sistemle ilgili bir sıkıntı çünkü ben iade işlemini aynı gün yaptım ve adamlar bana kargo numarasını vermiş zaten. O kargo numarasını eğer iade işlemlerini yapmamış olsam nerden alacam. Telefonda aklıma gelmedi bunu söylemek zaten adam konuşmaya fırsat da vermedi pek.

    Adama dedim madem öyle arasaydınız, adam sistemde numaran görülmüyor mesaj da atılmıyor ben nerden bileyim dedi. Hepsiburadayla görüşeceksin dedi. Dedim o zaman klavyeyi hemen geri yollasaydınız, gelmiş bana diyor araya bayram tatili girdi benim ne suçum var. Ulan bayram tatili 2 ay mı sürüyor. Hem paramı iade etmiyorsun hem de klavyeyi geri yollamıyorsun. Klavyeyi anında geri yollasa zaten en fazla 4 gün içinde elimde olurdu ki Hepsiburada'da iade şartları 15 güne kadar uzayabiliyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ondan önce kutunun yamulmasından falan söz etmişti. Kargoda yamulduysa benim ne suçum var ben yolladığımda düzdü. En son bağırıp "Klavyeyi de geri yolluyorum." dedi ben de "Yolla." dedim sonra da Tüketici Hakem Heyetine gideceğimden bahsettim, telefonu yüzüme kapattı. Neyse ben de Tüketici Hakem Heyetine gittim zaten. Önceden n11'den 2 ürün almıştım ve ikisi de sorun çıkarmıştı, adamlara biri için yazdığımda bana bir adres verip "Şuraya götür." demişlerdi. Neyse uğraşmadım, sonra uzun bir zaman sonra tekrar yazdım adamlara adamlar da 2 ay olduğu hâlde göndermediler. Amerika'dan geldiği için uzun sürüyormuş. Neyse para iadesi istedik. Olmaz dediler. Biz de Tüketici Hakem Heyetine gittik ve çatır çatır 1600 TL'yi aldık ama uğraştırdı biraz, icra işlemlerine falan gittik, onun için de cebimizden bi 200 lira falan verdik, bir kısmı geri geldi işte dilekçe için 30-40 TL mi ne. Hepsiburadaya son gelişmeleri yazdım sallamadılar. Bu kadar salakça işleyen bir firma olmaz. Ben işlemleri gerçekleştirmişim adam paramı iade etmiyor. Bu suç ve dolandırıcılıktır. Aslında hapis cezasının da olması gerek bunun. Ki zaten iade işlemlerini yapma olayı da saçmalık. Yapmayıp, unutmuş olsam bile aynı gün içinde klavyeni geri göndermişim işte, varsa bir sorun Hepsiburada ile görüşürsün. Ki böyle bir olay gelmişti başıma. İade işlemlerini yapmayı unutarak iade etmiştim bir ürünü. Adam beni arayıp belirtmişti işlemleri yapmayı unutmuşsunuz diye, o şekilde hâlletmiştik. Böyle bir durum oluyorsa sitenin paramı gerekirse kendi cebinden iade etmesi ve bu tür işlemleri ile kendisinin uğraşması gerek. Mesela Amazon'dan bir oyun almıştım. 2 ay olduğu hâlde oyun elime gelmeyince adamlara yazdım ve para iademi yaptılar ve oyun da elime ulaşmadı. İşte müşteri memnuniyeti dediğin budur. Ve birkaç bir şey de olmuştu adamlar bunu telafi etmek için 5-10 dolar bir şey eklemişlerdi cüzdanıma. Ve çalışanlar yanlış bir bilgi verirse ve bunu başka bir çalışanlara söylerseniz tepki gösterebiliyorlar. "Merak etmeyin ona eğitimini hatırlatıcam." tarzında bir şey demişti biri.

    Valla giderim bundan sonra bir şey alacaksam gg'den alırım. Kargodan sonra 3 gün süren var. Ürünü inceleyip, kontrol ediyorsun, beğenmezsen iadesini yapıyorsun, sen ürüne onay verinceye kadar paran kullanıcıya aktarılmadığı için de kafan rahat. Gerçi orda da kullanıcının kargo takip numarasını falan girip onaylaması gerek ama bir şey olacağını sanmıyorum ya gg'den kaç kere ürün aldım hiç başıma böyle bir şey gelmedi. Hatta neden iade ettiğimi soranlar falan oldu. Yav elime gelen ürünün görüntüsü ile sitedekinin alakası bile yok. Gelmişsin niyesini sorguluyorsun. Bi ara PS2 için kablosuz kol almıştım. Adamın koyduğu fotoğrafta Sony yazıyor, elime gelen Sony değil. Adam gelmiş atar yapıyor "Niye iade ettin şimdi onun kargo parasını vericem." bilmem ne falan diye. Dedim "Sony değil." Gelmiş "O zaman soracaksın." diyor. Ulan niye sorayım fotoğrafı var zaten, Sony yazıyor. O zaman adamakıllı iş yapsaydın da ürünün gerçek fotoğrafını koysaydın, cool görünsün diye milleti yanıltmasaydın. Neyse zaten sonradan öğrendim Sony'nin ürettiği kablosuz PS2 kolu yokmş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BrokenDiamond -- 19 Kasım 2018; 21:56:48 >







  • ne yapsın adam günde 50 lira kazanıyo 40 lirası maliyet.5 lirasınıda senin kargoya ödüyor.

    bu arada internette orijinal ps2 kolu bulamazsın hocam.2. el sitelerinde falan var sadece.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07kubi07

    ne yapsın adam günde 50 lira kazanıyo 40 lirası maliyet.5 lirasınıda senin kargoya ödüyor.

    bu arada internette orijinal ps2 kolu bulamazsın hocam.2. el sitelerinde falan var sadece.
    O zaman adamakıllı iş yapacak, fotoğrafa ürünün aslıyla alakasız bir şey koymayacak. Aslında elemana sattığı ürünün fotoğrafını çekip bir de kendi koyduğu Sony'nin ekran görüntüsünü atacaktım sonra da ya çekmeyi unuttum ya da sallamadım o zaman, içimde kaldı.

    Bulunuyor. Amazon'da falan var. Ama Türkiye'de olmayabilir, bilmiyorum. 2015'te PS2 almıştım, o zamanlar pek kurcalamadım, yanında 2 kolla beraber geldi. Biri orijinal siyah kol, öteki de kırmızı şeffaf Sony kol. Stickerların ikisi de bozuk, böyle kullanırken takılıyor falan. Ama tabi 2 sene sonra mı ne farkettim, adama mesaj atıp yenisini gönder, sonradan farkettim çünkü uzun bir süre kullanmadım dedim, adam sallamadı. Böyle şerefsizlere uyuz oluyorum, keşke zamanında baksaydım kollara ama aklıma gelmedi işte. Gerçi aslında garanti kâğıdından falan bakıp uğraşmak lazımdı ama çoktan garantisi bitmiştir. :/ Neyse Sony ayarında yan sanayi kol almıştık onları kullanırım.




  • Hepsişuradan al, hepsioradadan da alabilirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omisis046

    Hepsişuradan al, hepsioradadan da alabilirsin.
    Oraları da aynı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.