Şimdi Ara

bimeks e kesinlikle güvenilmez. işte sebebim!...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bimeks kesinlikle ama kesinlikle güvenilmez. alın size sebebim=


    Bimeks Bilgi Servisi (YA)‏

    Bimeks Müsteri Hizmetleri (musterihizmetleri@bimeks.com.tr)Kişilere ekle 16:24
    Kime: alisokerdr@hotmail.com
    Bimeks Müsteri Hizmetleri kişisinin resmi
    Sayın Ali Söker ;

    4822 sayılı kanun ile değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunda belirtildiği şekilde yetkili teknik servis tarafından ürünün ayıplı oduğu tespit edilmesi durumunda değişim ve iadesi ithalatçı tarafından gerçekleşmektedir, mağazadan yapılan alışverişlerde sözleşmeden cayma hakkı koşulsuz olarak tüketicilere verilmemektedir.

    Talebinize olumlu yanıt verilememktedir.




    Saygılarımızla,

    Bimeks Müşteri Hizmetleri
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Tel: 0850 222 50 22
    Faks: (262) 751 43 68
    e-mail: musterihizmetleri@bimeks.com.tr
    http://www.bimeks.com.tr
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    29.12.2013 tarihinde saat 15:57 de bimeks çanakkale şubesinden işbank maksimum kredi kartımla aldığım hometech neo hd max 5000 - full hd digital uydu alıcısı bozuk çıktığı için , birebir değişim için gittiğim söz konusu şubeden kredi katı dekontunu göstermeme rağmen ısrarla fiş istendi. fişi bulamadım. aslı gibi olan fişi e-meal adresine göndermenizi istiyorum.



    Müşteri Memnuniyeti Formu [MusteriID :1176307] :29.12.2013 tarihinde bimeks çanakkale şubesinden homestar ful hd 5000 serisi digital uydu alıcısını iş bank maksimum kredi kartını kullanarak satın aldım. ancak ürünü evde kullanmaya başladığımda ses te kesilmeler olduğunu olduğunu gördüm. cihazı ertesi gün yani 30.12 2013 aldığım magazaya götürerek birebir aynı ürünle değişimini istedim. ancak sadece kredi kartı ekstresini gösterdiğimden dolayı ürün değişimi yapmadılar ve çok uygunsuz uslubla terslendim. elimde ayıplı bir ürünle kalakaldım. müsteri hizmetlerini aradığımda da bana fatura yoksa hiç bir şey yapamazsınız ayıplı ürünü size kakaladık tarzında konuşuldu. 1 gün önce çanakkale bimeks mağazasından aldığım bozuk ürünle başbaşa kaldım. bir çözümü yokmuydu?

    alisokerdr@hotmail.com







  • fiş olmadığı için birşey yapamazsın. eğer fiş olsaydı değiştirmeselerdi sen haklı olabilirdin. şimdi dava bile açsan fiş yok ortada
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.