|
Yağ oranı çok yüksek değil, tadı biraz tuzlu ama yine de ben beğendim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ongunbey -- 27 Mayıs 2025; 17:47:48 > |
|
_____________________________
Para varsa zenginler paylaşır, borç varsa halk öder.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
iOS
Android






