Şimdi Ara

*BF3 Premium Ucuza Almak,Hindistanda Fiyat Yükseldi,Meksika da Hala ucuz.*

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.536
Cevap
17
Favori
75.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 389
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 45
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 24
  • Favoriye Eklediklerim 17
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Kraaz (45 mesaj) kayaer07 (42 mesaj) *Lymon* (40 mesaj) Return to Monke (37 mesaj) hdloader11 (33 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (736 mesaj) Mobil (71 mesaj) Tablet (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili FPS Oyunları >> BattleField Serisi >> *BF3 Premium Ucuza Almak,Hindistanda Fiyat Yükseldi,Meksika da Hala ucuz.*
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    974 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: naklan

    eski hesap sahipleri ve eski rus key sahipleri origin ve ea uyanmış artık proxyi hindistan yaptım hesabıma girdim ve 49 euro olarak gözüküyor.

    Oha! 3 dakika ile aldım ben o zaman
    _____________________________
  • Binbaşı
    1380 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Wooksup

    quote:

    Orijinalden alıntı: naklan

    eski hesap sahipleri ve eski rus key sahipleri origin ve ea uyanmış artık proxyi hindistan yaptım hesabıma girdim ve 49 euro olarak gözüküyor.

    Oha! 3 dakika ile aldım ben o zaman

    Adamı ea ve origin çarptı ban yemiş.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    Thank you for your order. Your order is being processed and you will be notified of the result shortly. Beklemedeyiz.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1380 Mesaj
    Biriniz vıdeolu anlatım yapsın eski hesap sahibleri için.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2446 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ImbaLanceD

    PayPal hesabımda 100 TL para var, galiba hindistan'da paypal geçmiyor. Bu parayla alabileceğim başka bir ülke yok mu ?

    paypal hesap bakiyesi önemli değil.

    paypal kurallarına göre yapılacak yurtdışı işlemlerinde tahsilatı kredi kartından yapıyor.

    istersen hesabında 100000$ olsun. çekmez.


    kredi kartı ekleyeceksin. kredi kartından çekim yapacak
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3279 Mesaj
    Hala Rupi olarak gözüküyor bende. Sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeCRiS -- 6 Haziran 2012; 21:20:45 >
    |
    |
    _____________________________
    STEAM: necrisdp PSN: Necris4u Origin: NeCRiS_44 Xbox GT: NeCRiS44
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Eski veya yeni hesap farketmiyor.origin store sitesi uzerinden login olun hesabinizla.tabi hindistan ipsi ile girmeniz lazim..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1308 Mesaj
    arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var , airties rt206 modemde dns ve port ayarını nasıl yapabiliriz..ttnetin vermiş olduğu mıdemdir ve ACİLL yardımınıza ihtiyaç vardır..
    _____________________________
  • Binbaşı
    1380 Mesaj
    Beyler ben siteden giriyorum expolerden proxyi de ayarladım ilk mesajdaki gibi ama premıuma kardeşimin eski hesabıyla girince hala 49 euro gözüküyor

    resmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mister.Noob -- 6 Haziran 2012; 21:32:27 >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gergin İnsan

    Merhaba arkadaşlar bu gün yoğun olduğum için pek araştırmadım konuyu cevap daha önceki mesajlarda varsa bile görmedim yani.Bu oyunu internetten download ediyoruz değil mi?Kısaca anlatayım bende şuan oyun yok oyunu almak istiyorum ama türkiye fiyatı pahalı geldi ben buradan hem oyunu hemde premium paketi almak istiyorum.Bunları alırsam internetten indirmiş olacağım değil mi?

    Bende merak ediyorum?İnternetten indiriyoruz degil mi?Kampanya ne kadar sürecek bu konuda bi bilgisi olan var mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1380 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheNorth

    Eski veya yeni hesap farketmiyor.origin store sitesi uzerinden login olun hesabinizla.tabi hindistan ipsi ile girmeniz lazim..

    sitenin linkini atabilirmisin kardeşim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1308 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deluxx

    arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var , airties rt206 modemde dns ve port ayarını nasıl yapabiliriz..ttnetin vermiş olduğu mıdemdir ve ACİLL yardımınıza ihtiyaç vardır..

    UP ... UP... ÇOK ACİL ARKADAŞLAR..
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1380 Mesaj
    Tamam girdim hint parası felan varda hesaba nasıl girecem store originden?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    600 Mesaj
    Sonunda ben de aldım. 49 TL ye geldi 120 TL nere 50 TL nere ayıp yahu. Sonra insanlar neden korsan kullanıyor. Resmen 3 katına kakalıyorlar.

    Kitaplarda da aynısı Game of Thrones kitap serisini Türkiye'de iki kitaba bölüp öyle satıyorlar. Sonra bilmem kaç kişiye kitap düşüyormuş peh...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reneli -- 6 Haziran 2012; 21:40:11 >
    |
    |
    _____________________________
    Kahve Tutkusu
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 5 dakika kadarı kaldı.
    Aldım bakalım 51.47 TL, ban yemeyiz inş.
    |
    |
    _____________________________
    .
    __________________________

    ______________________

    __________________
  • Çavuş
    90 Mesaj
    beyler sanırım proxy girdikten sonra originden girerseniz de rupi gozukuyor.bende öyle oldu.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1380 Mesaj
    Tamamdır yaptım başardım bu gece ablama aldıracam bende bonus veya visa yok world var malesef.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1308 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: webmaker07

    beyler sanırım proxy girdikten sonra originden girerseniz de rupi gozukuyor.bende öyle oldu.

    Nasıl yapıyoruz hocam bu işi
    _____________________________
  • Binbaşı
    1308 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: naklan

    Tamamdır yaptım başardım bu gece ablama aldıracam bende bonus veya visa yok world var malesef.

    sen nasıl yaptın peki hocam, dns ve port u
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3279 Mesaj
    Sanırım olay patladı, proxy yazınca login olunmuyor.

    quote:

    An unexpected error occurred. Please try again later or contact Customer Support if the problem persists.
    |
    |
    _____________________________
    STEAM: necrisdp PSN: Necris4u Origin: NeCRiS_44 Xbox GT: NeCRiS44
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,549
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.