Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Battlefield 3 Video Rehber - İlk Bölüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
102
Cevap
1
Favori
25.375
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyun Haber, İnceleme, Ekran Görüntüleri >> Video Incelemeler >> Battlefield 3 Video Rehber - İlk Bölüm
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • General
    4905 Mesaj


    Battlefield 3'ün ilk video rehber bölümünde Assault ve Engineer sınıflarına, oyunun genel multiplayer özelliklerine bakıyoruz.






    |
    |
  • Yüzbaşı
    804 Mesaj
    Faydalı bir rehber olmuş. Teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________

    Bin cihana değişmem şu öksüz Türklüğümü!
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Kaç tane bölüm yapıcaksınız? Oldukça faydalı olur yeni başlayanlar için.. :)
    |
    |
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    153185 Mesaj
    Süper!
    |
    |
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Çavuş
    80 Mesaj
    Strike at karkand'ta recon olup mp412 rexle 10 kill streak yapmıştım bir kere .Keşke battlerecorder olsaydı da çekseydim.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    93 Mesaj
    bunu bekliyodum gayet guzel bi inceleme olmus ozellikle recon u bekliyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    153185 Mesaj
    Arkadaşlar merak ettiğim bir şey var cevaplarsanız sevinirim... Oyunlarda Grafikler ve Kaplamalar nelerdir... Kaplamalar gerçek dünyadaki nesnelerin örneğin kapı duvar gibi nesnelerin oyuna kopyalanmış halimidir? Bunlar hakkında bilgim yok bilgilendirirseniz sevinirim.
    |
    |
    _____________________________
    Not: Bu üyelik Haberlere, siteye üye olmadan yorum yapmak isteyen
    kullanıcılar için sistem tarafından kullanılan bir robottur.
  • Yüzbaşı
    767 Mesaj
    Harikasın BSC.Harikasın Gökhan abi ve diğer abilerimiz .Çok Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi htfb97 -- 8 Ocak 2012; 17:35:30 >
    |
    |
    _____________________________
    PSN - htfb97
  • Binbaşı
    1043 Mesaj
    Mükemmel demek yetmez bu videoya, harika hazırlanmış. Teşekkürler BSC
    |
    |
    _____________________________

    PSN: Mert4eveRLIVE

  • Yüzbaşı
    290 Mesaj
    Gökhan abi sende silahlar daha az tepiyor.
    _____________________________
  • Çavuş
    52 Mesaj
    FAYDALI OLMUŞ ÇOK SAOLUNN :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2434 Mesaj
    Biraz geç kalındı gibi rankları alan aldı çözen çözdü ama yeni başlayanlar için iyi olur
    |
    |
    _____________________________
    "Fear. Fear attracts the fearful, the strong, the weak, the innocent, the corrupt. Fear. Fear is my ally."

    Darth Maul
  • Onbaşı
    19 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oltanoltan

    Gökhan abi sende silahlar daha az tepiyor.

    olur mu her bilgisayada aynı şey teper



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turhan1903 -- 8 Ocak 2012; 17:53:35 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1771 Mesaj
    güzel olmuş elinize sağlık, 2. bölümü bekliyoruz :)
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1077 Mesaj
    Gökhan hocam ağzına sağlık, gayet faydalı bi inceleme olmuş
    |
    |
    _____________________________
    PSN: Efsane06
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    video için teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
    MMO Canavari
  • Binbaşı
    1716 Mesaj
    çok güzel bir inceleme olmus ellerine saglik...
    |
    |
    _____________________________
    PSN: CILGIN_TURK_96
  • Yarbay
    2346 Mesaj
    Abi gözünün yağını yiyim şu videoları you tube yükleyin.Çok yavaş yükleniyor videolar.Benden mi kaynaklanıyor bilmiyorum :(
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4789 Mesaj
    oyunun suyunun suyunun suyunu çıkardım :D engineer sınıfını kullanıyorum.. en iyi silah scar ya gerçekten çok fazla hasar verıyor...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2071 Mesaj
    harika hazırlamışsınız çok teşekkürler..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
üniversite
izmir web tasarım
google reklamları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.