Şimdi Ara

Batarya şişti garanti kapsaminda mıdır?ACİL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar eşimin in samsung galaxy A3 bataarya şişti. Dahili bataryaa ildugu icin değişim olmuyir saniriim. Garanti kapsaminda degistirilir mi? Ya da garanti olmuyorsa telefoncular orjinal baataryaayi takaabilir mive kaca mal olur bize. Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • şişen batarya garanti kapsamındadır telefon değişir batarya olmadığı için servisine vermen gerekir ve onlar ücretsiz olarak değiştirir merak etme
    telefon ısı ile açılıyor ekranın yanlarına ısı vuruyorlar bataryayı değiştirip yapıştırıp sana geri veriyorlar
    ama cihaz sanırım sıvı geçirmez özelliği var bu ısı ile açılan telefon olduğu için ellerinden yazı alman lazım sıvı korumaya birşey olmaz diye
  • Çok teşekkür ederim. Umarim serviste sizin gibi düşünülüp problem cikarmaz. Nasıl bir yazi almamiz gerek su geçirmez vs diye mi. Bu arada telefon 2016 da alindi su gecirmez özelliği var mi bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmir-ankara

    Çok teşekkür ederim. Umarim serviste sizin gibi düşünülüp problem cikarmaz. Nasıl bir yazi almamiz gerek su geçirmez vs diye mi. Bu arada telefon 2016 da alindi su gecirmez özelliği var mi bilmiyorum

    A3 2016 ise su geçirmez özelliği yokmuş baktım şimdi gerek yok yazı almana sen ver durduk yere bataryası şişti de gerekeni yaparlar.
    garanti kapsamında merak etme.
  • Eyvallah sagolun. Biz bu telefonu vodafonedan aldik kutuyu actim ama icinde hic bir beelge yok. Vodafonaa mi gotureyim yoksa samsung yetkili servise mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmir-ankara

    Eyvallah sagolun. Biz bu telefonu vodafonedan aldik kutuyu actim ama icinde hic bir beelge yok. Vodafonaa mi gotureyim yoksa samsung yetkili servise mi

    içinde nasıl belge yok?.. vodofone ile konuşun daha sonra servise götürün hem bataryanın şişmesi hemde belgenin olmayışı
    şüphe uyandırıyor
  • Belge veerdiler mi hatirlamiyorum. Faturaya ek 24 taksitle aldik.bugun vodafonedan bilgi alaacagin sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.