|
Öncelikle garantide 1 defa arıza yaptı ve garantiden led bar değişimi yapılmıştı değiştikten sonra garanti bitince tekrar arıza yaptı yalnız bu kez led bar ve panel arızası yazmış servis. Bu nedenle Tvnin fiyatı kadar servis ücreti isteniyor. Ben her 6-7 ayda bir arıza yapabileceğini düşünerek yaptırmadım . Tüketici hkalarına başvuracağım çunku bu ürünün kullanım süresi 10 yıl olduğundan böyle garanti bitsede ayıplı mal durumu olduğu için THH ye basvurulabiliyormus. Bu nedenle başvuru yapcagım umarım yıne dolandırılmam İşin garip yanı bu tv gunde 3 saat anca acık kalıyor nasıl dandik bir mal bunu nasıl satıyorlar bılemıyorum. Sikayetvar.com sitesinde de aynı problem bircok kişi 2-3 ayda bir bozulanlar varmıs onları da THH ne ek olarak delil olarak ekleyebılırım kı urunlerın ayıplı mal oldugunu ispat olarak kabul edebilirler belki < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-827554943 -- 21 Eylül 2022; 12:46:22 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Hızlı






