Şimdi Ara

avp.exe Nedie cpu kullanımı %100 yapıyor işlemciyi rezil ediyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
29.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Başlat/ Yazıcı ve Fakslar


    buradan yüklü yazıcıya çift tıklayıp aç ve Dosya'dan Tüm Belgeleri İptal Et seçeneğini tıkla
    _____________________________
  • yaptım o işlemi ortada yazıcı falanda kalmadı ama sorun dewam ediyor
    _____________________________
    Arada bir sıcak oluyor buralar,kim bilir yine neye gülüyorsun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alikutay

    ne saçma yaw virüs prgsini sildim bu seferde sistem boşta işlemi %100 Cpu kullanıyo pfff yaaaaa mp3 bile dinleyemiyorum takılıo... saçmalıkkk!!!!


    arkadaşım sistem boşta işlemi %100 ise tamam sorun yoktur herkeste böyle bu

    sistem %100 boşta yani cpu kullanımı yok bende de böyle korkma tamamdır mesele halloldu
    _____________________________
  • Arkadaşlar bende kaspersky kullanıyorum. Ama kaspersky nin bilgisayarı kastığını söyleyenler bu konuda yanılıyor.
    Kaspersky nin ayarları var. Siz bu ayarları yapmazsanız o zaman bu programı kullanamazsınız. Halbuki çok harika bir program. Burada önemli olan ayarlar. Java, Ad-Aware benzeri spy programları, Tune up Utilites benzeri bakım programları, MSN Messenger, LimeWire başta olmak üzere benzeri programları Kaspersky'e tanıtmanız gerekiyor. Kaspersky ayarlarını, bu programların çalışmasına izin verecek şekilde yapılandırmanız gerekiyor. Bir de Windowsun güvenlik duvarını yapılandırırsanız bu programların çalışmasında sorun yaşanmaz.
    Bir de PC de oynadığınız oyunlar var. Yeğenim "Knight Online" oyununu rahatça oynasın diye yapılandırma yaptım Kaspersky de ve Windows Güvenlik Duvarında. Hiç sorun yok şimdi.
    Ama siz Antivirüs programını setup edip olduğu gibi kullanırsanız tabiki sorun yaşarsınız.

    Kolay Gelsin...
    _____________________________




  • [Deleted by Admins]
    _____________________________
  • SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR KONUMA CEWAP YAZAN VE BANA YARDIM EDEN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLERRRRR


    cpu %100 kullanımı yazıcı ile alakalı bir sorun o çözüldü ama takılma çözülmemişti bende hard diskimi sata2 anakartta sata 2 yani ikinci yerine taktım sorun tamamen düzeldi eskisi gibi BİCİ UÇUYORRRRR :D:D:D:D:D::D


    anakartımdaki sata1 giriş yeri sanırım arızalı
    _____________________________
    Arada bir sıcak oluyor buralar,kim bilir yine neye gülüyorsun...
  • arkadaşlar: (iki kanserli hasta var ikisinede kemoterapi uygulanıyor biri iyileşirken diğeri tedaviye yanıt vermiyor yada yeterli gelmiyor) benim iş makinem PC ve corelDraw ve Photoshop 7 ile grafik çalışmaları yapıyorum.2 senedir kespersky kullanıyorum maşallah en ufak takılma kilitlenme yok yani farklılık gösterebilir.
    _____________________________
    Sırtımızı sıvazlayıp,arkamızdan kuyumuzu kazarak ve hala yüzümüze bakıp BİZ DOSTUZ diyorlarya işte ben ona kızıyorum...
  • avp exe . kaspersky arkadaşlar nokta. sistemi hafif kastığı doğru. bilhassa güncellemelerini yaparken.

    saygılar
    _____________________________
    Tedavisi olmayan bir hastalığım var , her gördüğüm şeyi insan sanıyorum ..!

  • avp.exe yani kaswpersky sisteminde başka programla çakıştığı için %100 oluyor, o çakışan programı bulup silmen lazımü mesela system mechanic ile çakışıyor kaspersky
    _____________________________
  • yani nedemekmiş her pc de bu sorun yaşanmıyor .

    artı bir öneri kaspersky le başka bir anti virüs programını kullanmayın


    saygılar
    _____________________________
    Tedavisi olmayan bir hastalığım var , her gördüğüm şeyi insan sanıyorum ..!

  • Abi bukadar problemli geçimsiz gi antivirüsü neden kullanıyosunuz onla bunla kavgalı birlikte çalışamıyo falan. gelin siz NOD32 kullanın.

    (reklam gibi oldu be)
    _____________________________

    ÖZGÜRLÜK İÇİN...
    İnsanlar başaklara benzer, içleri boşken başları havadadır, doldukça eğilirler.
    Montaigne


  • Alikutay kullanıcısına yanıt
    Bendede oldu kaspersky anti-virus güncellendiği zaman öyle oluyor. ancak güncellemeleri devre dışı bırakınca düzeliyor. Yani casus bir program deil.
    _____________________________
  • kaç yılıık konuyu hortlatmış
    _____________________________
  • Alikutay kullanıcısına yanıt
    Bunun sebebi kaspersky. avp.exe kasperin bir parçası. Her taradığı dosyanın kuyruğuna iz bırakıyor bir daha ki taramada daha hızlı tarama yapsın diye ama buda işlemciyi ve ram'i tabiri caizse şişiriyor. 8 gb lık ram'in 7 sini kullandığını gördüm. Sebebini çözünce yazarım tekrar Allah'a emanet olun.
    _____________________________
  • Arkadaşlar biraz geç geldim konuya ama :) bendede aynı sorun var
    _____________________________
  • kaspersky silmekten başka bir yolu var mı çözmenin?
    _____________________________
  • Dat hort

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    If you place your hopes in anything, they will be betrayed.

    Promises will go unfulfilled and faith will be let down.
  • Arkadaşlar Bilgisayarımda benimde AVP.exe %90 - 100 lerde seyrediyordu.
    Bilgisayarımda YAC another cleaner kurulu idi bunu kaldırınca sorunum çözüldü.
    Bilgisayarım şu an eski performansına geldi
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.