Müşteri hizmetlerinde denetimsizliğin nasıl bu boyutlarda olduğunu gerçekten merak ediyorum. Avea müşteri hizmetlerini aradığınızda sinirlenip bağırmadan, kendi koydukları şart ver kuralları hatırlatarak yapmaları gereken işlemleri hatırlattığımda telefon suratıma kapatılıveriyor. Öyle hat kesilmesi, ses gitmemesi gibi problemler kesinlikle değil. Callcenterda az çok neyin ne olduğunu biliyor, yaptıkları uyanıklıkları tahmin edebiliyorum ancak şaşırdığım nokta yoğun ve aleni biçimde yapılıyor olması. Az önce yine aynı olayla karşılaştım. İlk aramamda konuşmanın ortasında nedense sesim gitmemeye başladı, telefon yüzüme kapandı. Hemen ardından ikinci aramamda ise soruna istinaden (aslında göndermeme gerek olmayan) bir sms göndermem istendi. Bu sms'i gönderdiğimde x olacak, sorunum y dediğimde sert bir ses tonu ile -smsi göndermenizi rica ediyorum denerek görüşme Müşteri temsilcisi tarafından aniden sonlandırıldı. Aa, pardon telefon suratıma kapatıldı. avea.com.tr > Bize ulaşın bölümü hakkında ise yazılacak bir şey yok zira gönderilen yazılara istinaden cevap verme zahmetinede kesinlikle bulunmuyorlar.
7 Yılda Turkcell'de yaşamadığım sıkıntıyı, abone oluşumun 2. ayında yaşatan Avea'nın umrunda mı? Hiç sanmıyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme