Şimdi Ara

Avea ile olan sorunum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar

    yaklasık olarak 13 gun once faturasız hattan faturalı hatta geçiş yaptım. işlmemi yaptırdıgım iletişim noktası haklarınız aynen kalır dedi. sms pakaetim vardı. ve 20 lirya yakında hattımda lira vardı.


    bu gun tesadufu bir sekilde sms paketi için 3900 a mesaj attım. kaydınız alındı tammalandı diye mesaj geldi

    hemen musteri hizmetlerini aradım.

    musteri hizmetleri faturalıdan faturasıza gecince hersey sıfırlanır dendi. ben de sms paketim vardı dedim o da sıfırlanır dedi. eger ki iletişim noktası tum paketlerimin vs sıfırlanacagını soyleseydi 11 lriadan kaçmayıp zaten sms paketi de alırdım.

    13 gunden bu zamana kız arkadasıma 3 binden fazla sms attım. kabaca hesaplayınca 3 bin * 40 kurus = 1200 lira eder.

    musteri hizmetlerine bunu belirttim. zaten 11 liraya 1 bin + 10 000 avea içi mesaj alınabiliyorken. neden 1000 lira gibi bir fatura odemek zorunda kalayım.

    sikayeti belirttim size donus yapılacaktır denildi.

    bir de avea da 150 lira ustu faturada bilgilendirme mesajı geliyormus boyle bir durum var ?

    buradan devam etmekte olan sorun için bilgilendirme yapacagım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mondschein66 -- 17 Aralık 2011; 12:13:30 >







  • Forumumuzdaki AveaDestek nerelerdesin.
    Can yanmadan mudahale edebilse keske.
  • faturalı hatta gectigim iletişim noktasına gittim. neden bilgi verilmedi bana dedim. biizm oyle bir sorumlulugumuz yok. 3 ayda bir genel merkezden danısmanlar gelir seminer verirler onlar da boyle bir konu hakkında konusmadı dedi. o zaman suc benim mi yanı dedim. siz bana haber vermediniz 11 liralık sms paketinden kaçıp 800 liralık faturayı siz olsanız ödemek istermisiniz dedim. butun operatorler bu yolla para kazanıyor dedi. musteriye haber vermiyor yuksek fatura gelmesini saglıyor dedi. sanki avea isteyerek haber vermeyin demiş gibi.

    tuketici hakları mahkemesi basvururum o zaman dedim. siz bilirsinz dediler

    benden once faturalıya gecen bir kac arkadasa sordum. onlar bize haber vermişlerdi dedi. baa mı haber verilmedi ya ...
  • Benim de bir arkadaşım Vodafone'da sizin sorununuzun aynısını yaşamıştı. Epey kabarık bir faturayla karşılaştı, ödemedi faturayı. Müşteri hizmetleriyle bir hal çaresi bulamadılar bir türlü. İş yargıya intikal etti. Maaşına haciz konuldu o da temyize gitti şu an temyiz aşamasında.
  • bu gsm operatörlerinin yaptığı ahlaksızlıktan başka birşey değil hepsi aynı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.