DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Avea'da Numara Engelleme Varmı
5
Cevap
0
Favori
18.217
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Avea'da Numara Engelleme Varmı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      217 Mesaj
      13 Ağustos 2008 22:01:15 Konu Sahibi
      Arkadaşlar son zamanlarda arkadaşa bi avea numara dadandı msj atip ariyor numarayı engelleme şansımız varmı yani avea bayisine gitsek bu konuda bize yardımcı olurlarmı.. nette aradım ama pek bişe bulamadım sadece gizli numaraları engelleme ve symbianlar için programlar varmış engellemek için(blacklist vs..).. bide bazı tellerde kendinden numara engelleme özelliği varmış...Ama benim bunları yapma şansım yok telefonum symbian değil başka türlü yapabilme ihtimalimiz varmı yoksa çözüm hattı değiştirmekmi??



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocabiyik222 -- 13 Ağustos 2008; 21:59:59 >



      |
      |
      _____________________________

      ..:|| 3D MİMARİ TASARIMCI ||:..


      ..:|| DGS ve Bilgisayar Programcılığı Bölümü Hakkında Yardım isteyen Arkadaşlar PM Atabilirler. ||:..
    • Yarbay
      2353 Mesaj
      13 Ağustos 2008 22:03:59
      Telefon Samsung ise Mesaj engelleme sistemi var Samsung'da.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      217 Mesaj
      13 Ağustos 2008 22:05:23 Konu Sahibi
      samsung değil nokia..acaba şebekenin verdiği bi hizmet yokmudur...
      |
      |
      _____________________________

      ..:|| 3D MİMARİ TASARIMCI ||:..


      ..:|| DGS ve Bilgisayar Programcılığı Bölümü Hakkında Yardım isteyen Arkadaşlar PM Atabilirler. ||:..
    • Yarbay
      2353 Mesaj
      13 Ağustos 2008 22:06:44
      Hiçbir şebeke böyle bir sistemi barıbdırmaz. Size diyecekleri şey basit. Savcılığa verin numarayı.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      217 Mesaj
      13 Ağustos 2008 22:08:13 Konu Sahibi
      hmm peki teşekkür ederim ilgilendiğiniz için
      |
      |
      _____________________________

      ..:|| 3D MİMARİ TASARIMCI ||:..


      ..:|| DGS ve Bilgisayar Programcılığı Bölümü Hakkında Yardım isteyen Arkadaşlar PM Atabilirler. ||:..
    • Yüzbaşı
      886 Mesaj
      14 Ağustos 2008 00:04:26
      eskiden gıcıktım samsunga ama u600 aldım 300 ytlye darty den baya manyan arayüzü süpper arakadaşın dediği özellikde var
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
modasor
izmir havalimanı transfer
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
1,088
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.