Arkadaşlar merhaba; şubat 2021de vatanbilgisayardan (mağazadan) Asus VG249Q monitör aldım, ölü piksel vs için çeşitli testleri yapıldı ve teslim aldım. 4-5 ay kullandıktan sonra bir tane ölü piksel olduğunu fark ettim. Aldığım mağazaya durumu anlattım ve şu cevabı aldım. 1) "Mağazadan dışarı çıktıktan sonra ölü piksel garantisi falan olmaz abi." 2) "1-3 ölü piksel varsa garanti falan işlemez abi." Sonrasında Vatanbilgisayara mail attım ve şu cevabı aldım. "Maalesef bu konu hakkında alabileceğimiz aksiyon bulunmamaktadır. Dünya standartları gereği alınan bir karar olduğundan dolayı marka bu şekilde aksiyon almaktadır. Gerekli detay ve destek için mağazamıza başvurabilirsiniz." Yani çözümsüzlüğe çıkan bir durum. Neyse, sormak istediğim şu bu konuda ne yapabilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Doğrudan Asusa mı yazayım ne yapayım? Ayrıca monitörü satmayı düşünüyorum, ilgilenen varsa pm atabilir. |
Bildirim