Selamlar arkadaşlar. Termal macun yenileme işlemini kendimiz yapmamız durumunda garanti dışına çıkmış oluyor muyuz bilginiz var mı? |
Asus TUF Gaming Ryzen 4.Nesil İşlemcilerle Kullanıcı Kulübü (236. sayfa)
-
-
bence çıkartırlar sordum cevabını bekliyorum asustan
-
bence çıkartırlar sordum cevabını bekliyorum asustan
Cihazınız ile ilgili bir sorunla karşılaştığınız için çok üzgünüz.
ASUS Türkiye olarak sizin memnuniyetiniz ve talebiniz bizim için çok değerli, bu modelde sadece arkasını açıp fiziksel hasar vermeden RAM ve SSD yükseltmesi yapabilirsiniz. Bunun dışında yapılan müdahale garantiden çıkaracaktır.
-
teşekkür ederim
-
asus telefonla aradı bugün demekki cihaz yanar diye korktular
-
Ne diye aradılar yapmayın etmeyin diye mi? Ücretsiz bakım kapsamında garanti kapsamında kendileri yapıyor mu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ücretsiz bakım kapsamında kendileri yapıyorsa iyi ancak ben kullanacakları macuna güvenmiyorum. kendim götürsem macununu, öyle yapsalar diycem ama bu sefer de elemanlara güvenmiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ben arkadaşım için sordum demiştim bu yüzden detaya girmediler
-
Bu cihazdan almak isteyen olursa iletişime geçsin. Satıp sadece kasa alacağım. Monitör var çünkü. Cihaz sorunsuzdur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeni güncelleme geldi. Dil eklemeye gerek kalmadan açılıyor.
-
1650ti kullanan arkadaşlar god of war'da hangi ayarlarda kaç fps aldıklarını yazabilirler mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Critos -- 17 Ocak 2022; 6:43:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
darbe yemiş ve hasar bırakmış gibi sanki
-
Değerli arkadaşlar 14 ay önce aldığım FA506IU modeli olan R9 4900H serisini kullanıyorum. Şu anda batarya ile ilgili bir sorun yaşıyorum. Şöyleki;
Bir gün önce en az 3 saat giden batarya bir gün sonra adaptör fişini prize takmadan açılmıyor. Sanki batarya yokmuş gibi. Şarj yüzde 93 ten yukarı çıkmıyor. Adaptörü çıkarınca da bilgisayar hemen kapanıyor. Windows ve My Asus ta bataryayı test ettiğimde batarya sağlıklı gözüküyor. Bu neden olmuş olabilir? Bataryanın ömrü 14 ayda bitmiş olabilir mi? Ayrıca batarya garanti kapsamına giriyor mudur? Böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba?
-
Asus teknik desteğe sormalısınız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bataryayı hep prizde mi kullandınız, batarya koruyucu yüzde 60 max şarjda tutun diyorlardı mesela buna uyudunuz mu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
her zaman pirizde değil. batarya ilede çok kullandım. bazen tam şarjlı bazende yüzde seksen şarjlı kullandığım oldu. Daha önce de farklı laptoplar kullandım. genelde hep aynı şekilde hareket ettim. Ama ilk defa böyle bir durumla karşılaştım. Müşteri destek hattına bir mesaj attım. Cevap gelmesini bekliyorum. Bakalım ne diyecekler.
-
Hiç darbe almadı. Durup dururken oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bundan önceki msı da 3 yıl sonra böyle olmuştu ama onda hiç dikkat etmemiştim bile, dediğiniz gibi bir gün önce iki saat giden batarya ertesi gün prizsiz çalışmadı. Batarya da garantiye dahildir ya 14 ayda biten batarya mı olur? Cevap gelince bize de haber verir misiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 7 Şubat 2022; 10:17:8 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X