Şimdi Ara

ASUS MeMO Pad 7 ME176C [Intel Atom Z3745, Android 4.4.2] - ANA KONU (İnceleme Geldi) (204. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.409
Cevap
50
Favori
189.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XnetaS

    Bir türlü dikiş tutturamadılar garip garip hatalar var herkeste hepside yazılımsal,umarım çözecek bir güncelleme yayınlarlar...Siz güncellemeyin boşuna (ugrasmayın yani)

    teşekkürler.


    geçen sefer 5.0 dan 4.4 e dönmeye çalışırken feci çökertmiştim.
    serviste anakart değişmişti.

    O yüzden reset sorunu dışında hiçbir güncelleme beni ilgilendirmiyor.
  • Guncellemeden sonra hayday oyununu açtığımda pil roket hızıyla boşalıyor ve tabletin pil kısmı ateş gibi oluyor. Güncellemeden önce bütün gün oynasam pil bitmiyordu. Şimdi bir saat içinde bitiriyor pili.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcsultan M kullanıcısına yanıt
    Aynen bendede normalden cok daha hızlı pil bitiyor ve daha çok ısınıyor En verimli 4.4 dü keşke geri dönüş yapılabilse

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • XnetaS kullanıcısına yanıt
    aynı fikirdeyim.

    4.4 de kalacaktık.
  • katılmamak mümkün degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşi batırdılar ,aslanı kediye dönüştürdüler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • süraka kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam tableti aldigimda tek kusur yoktu ne zaman lollipop geldi o zaman tablete bi haller oldu ayrica her guncelleme iyice kotuye goturuyo cihazi bazen bunu kasitli yapiyolar diye suphelenmiyo degilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme sonrası cihaza birşeyler oldu hiç sorunsuz kullandıım cihaz dünden beri kablosuz ağı açmıyor internete hiçbir şekilde bağlanamıyorum ve cihaz kendini resetliyor 10-15 dakika açık kaldıktan sonra. Ne yapabilirim arkadaşlar. İnternet olmayınca düzgün güncelleme yayınlansa onuda alamayacak ki cihaz?????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xiamen -- 19 Ekim 2015; 17:33:03 >
  • xiamen kullanıcısına yanıt
    Herkeste benzer sorunlar var,az geri sayfalara bakarsanız..Güncelleme gelince manuel yükleyebilirsiniz bi pcden (mecburen)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz resmen çöp oldu internetsiz tableti napayım, kendi kendine reset atmasıda cabası.
  • Fabrika ayarlarına dön dedim. Açılırken sürekli sistem arayüzü hatası veriyor. Tableti çöpe çevirdiler.
  • Tarihçi kullanıcısına yanıt
    Tableti sarja tak %15in altinda olunca bu hatayi veriyor , tableti ingilizce kullanarak bu sorunu asabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..samochu..

    Tableti sarja tak %15in altinda olunca bu hatayi veriyor , tableti ingilizce kullanarak bu sorunu asabilirsin

    Şu an şarjda zaten. Bakalım ne olacak. Çıkarınca Sistem arayüzü hatası vermeye devam ediyor.
  • Tarihçi kullanıcısına yanıt
    Tam doldurun ondan sonra dilini ingilizce yapin oyle deneyin biz oyle cozduk problemi hocam insallah guncelleme ile giderilir bir an once

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sıkıntı bendede var. "sist arayüzü hatası" zor bela fabrika ayarlarına yükledim yinede düzelmedi. Servis kaydı oluşturdum yarın servise verecektim. Fakat dediğiniz gibi ingilizce yapınca sorun ortadan kalktı. Teşekkürler...
  • Tablet şarj bitmezdi hiç şimdi aniden bitiyor ve sürekli şarj oluyor simgesi var. Hep %62 de takılıyor. Başına gelen var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus cihazı çöpe çevirdi gerçekten.Planlı eskitme yapıyorlar diye düşünüyorum.5.0'a geçerken arada bir BIOS update de geçirmişti bu alet.Kitkat'a geri dönüş yapmazsak işimiz yaş.
  • schumar S kullanıcısına yanıt
    ASUS dan gelen cevap

    Merhaba,

    Eeepad ürünlerimiz için son yayımlanan yazılım güncellemesinin sonrasında karşılaşmış olduğunuz durum yazılımsal bir problemdir.

    Bu durumun çözülmesi için yayımlayacağımız yeni yazılım güncellemiz üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir.

    Problemin çözümü için öncelikli olarak aşağıdaki yöntemi denemenizi rica ederiz;

    A) Şu menüler takip edilir: “Seçenekler” > “Uygulamalar” > “Tümü” > “Sist Arayüzü” bu kısımda ‘Önbelleği temizle’ butonuna dokunulur.
    B) “Seçenekler “ > “Güç Yönetimi” > “Güç Tasarrufu” > “Akıllı Geçiş” > “Güce göre geçiş yap” sekmesine gelinir.. ‘Asla’ olarak işaretlenir. Ardından istenilirse tekrar bu özellik kullanılabilir. Ancak hatayı önlemek adına en az bir kez bu işlem yapılmalıdır.

    Bu adımları uygulamanıza ragmen hala aynı durumla karşılaşıyorsanız sizden ricamız en yakın zamanda yayımlayacak olduğumuz yeni güncellemeyi beklemeniz olacaktır.

    Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.
    Asus




  • Lifelock L kullanıcısına yanıt
    anakart değişti serviste. :)

    bu arada ürünü servise vermiştim, yeni geldi arkadaşlar. 4.4.2'de kalmış. güncellemeleri de görmüyor ne yaptıysam. :) nasıl görebilir son güncellemeyi?
  • 2 kere anakart değişti 3. ye yolladım para iadesi alan varmı servisten ben para iadesi istedim
  • 
Sayfa: önceki 202203204205206
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.