Şimdi Ara

Astra LPG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
2
Favori
854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 2011 model Astra aracım var 1,4 Turbo, 44500 km.deyken Landirenzo Evo Turbo kit takıldı. Şuan 46200 km.de ilk 1000 km. ayarı yapıldı. Hiç arıza lambası yanmadı, ama son 10 gündür düşük devirlerde gaza yüklendiğim anda silkeleme yapıyor aracı sallıyor ondan sonra normale dönüp devam ediyor, daha iyi açıklayacak olursam; araç 1500-2000 devir bandında özellikle 3 ve 4. viteste gazdan ayağınızı çekip bir müddet sonra gaza bastığınız anda inanılmaz bir sarsıntı ile silkeleyip normale dönüyor ama gaza yavaşça ama çok yavaşça basarsanız hiçbir sorun olmadan devam ediyor, aynı durum benzinde var mı diye kontrol ettim benzinde giderken böyle bir sorun yok. Yani sorun LPG den kaynaklı bir sorun diye düşünüyorum.

    Benim aracıma LPG takılırken Turbo olması nedeniyle alt bakır borunun 8mm. olacağı söylenilmişti ama daha sonradan 6 mm. takıldığını söylediler bunun yeterli olacağını belirttiler . Fakat ben konuyu biraz araştırdığımda Turbolu araçlar için alt bakır borunun 8mm. olması gerekitği belirtiliyor bu konuda anlayan arkadaşların bilgisini rica ediyorum, benim sorunum acaba düşük devirlerde aracın gaz yemeyip silkelemesi bu durumla alakalı olabilir mi? Yoksa silkeleme başka bir sorundan mı kaynaklanıyor? Aracın fakirde kalması gibi bir durum söz konusu olabilir mi? Olmuşsa neden olmuş olabilir? Birde bu landirenzolarda Turbo kit olduğunu normal kitten ayırt eden malzemeleri nasıl anlayacağız, zira alt boru 6 mm. ise bunun takıldığı yerde ona göredir. Yani 6 mm. benim bildiğim 1,6 motor atmosferiklerde dahil 1,2 1,4 atmosferik motorlara çok rahat takılıyor. Beslemeli yahut yüksek hacimli motorlar söz konusu olduğunda 8 mm. alt bakır borunun olması gerekitğini düşünüyorum. Konuya hakim olan bilgi sahibi olan tecrübe edinmiş arkadaşların ve ustaların bilgilerini bekliyorum. Saygılar...







  • merhaba
    sizin kendinizinde anladığı gibi fakir karışım sorunu var. Bir kalibrasyona daha ihtiyacınız var yapılan firma hemen halledebilir,ayrıca bakır boru 6mm olması yeterlidir burada sorun yok merak etmeyin. hoşçakalın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Merhaba 2011 model Astra aracım var 1,4 Turbo, 44500 km.deyken Landirenzo Evo Turbo kit takıldı. Şuan 46200 km.de ilk 1000 km. ayarı yapıldı. Hiç arıza lambası yanmadı, ama son 10 gündür düşük devirlerde gaza yüklendiğim anda silkeleme yapıyor aracı sallıyor ondan sonra normale dönüp devam ediyor, daha iyi açıklayacak olursam; araç 1500-2000 devir bandında özellikle 3 ve 4. viteste gazdan ayağınızı çekip bir müddet sonra gaza bastığınız anda inanılmaz bir sarsıntı ile silkeleyip normale dönüyor ama gaza yavaşça ama çok yavaşça basarsanız hiçbir sorun olmadan devam ediyor, aynı durum benzinde var mı diye kontrol ettim benzinde giderken böyle bir sorun yok. Yani sorun LPG den kaynaklı bir sorun diye düşünüyorum.

    Benim aracıma LPG takılırken Turbo olması nedeniyle alt bakır borunun 8mm. olacağı söylenilmişti ama daha sonradan 6 mm. takıldığını söylediler bunun yeterli olacağını belirttiler . Fakat ben konuyu biraz araştırdığımda Turbolu araçlar için alt bakır borunun 8mm. olması gerekitği belirtiliyor bu konuda anlayan arkadaşların bilgisini rica ediyorum, benim sorunum acaba düşük devirlerde aracın gaz yemeyip silkelemesi bu durumla alakalı olabilir mi? Yoksa silkeleme başka bir sorundan mı kaynaklanıyor? Aracın fakirde kalması gibi bir durum söz konusu olabilir mi? Olmuşsa neden olmuş olabilir? Birde bu landirenzolarda Turbo kit olduğunu normal kitten ayırt eden malzemeleri nasıl anlayacağız, zira alt boru 6 mm. ise bunun takıldığı yerde ona göredir. Yani 6 mm. benim bildiğim 1,6 motor atmosferiklerde dahil 1,2 1,4 atmosferik motorlara çok rahat takılıyor. Beslemeli yahut yüksek hacimli motorlar söz konusu olduğunda 8 mm. alt bakır borunun olması gerekitğini düşünüyorum. Konuya hakim olan bilgi sahibi olan tecrübe edinmiş arkadaşların ve ustaların bilgilerini bekliyorum. Saygılar...

    neden landirenzonun omegas veya plus versiyonu değildi enjektörleri farklı olan evo kitini tercih ettiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    merhaba
    sizin kendinizinde anladığı gibi fakir karışım sorunu var. Bir kalibrasyona daha ihtiyacınız var yapılan firma hemen halledebilir,ayrıca bakır boru 6mm olması yeterlidir burada sorun yok merak etmeyin. hoşçakalın.

    Teşekkür ederim bilgilendirme için. Önümüzdeki günlerde yeniden kalibrasyon yaptıracağım, şuan için yakınımda landirenzo bayisi yok, bu şekilde bir müddet binmemin araca bir zararı olur mu? Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Merhaba 2011 model Astra aracım var 1,4 Turbo, 44500 km.deyken Landirenzo Evo Turbo kit takıldı. Şuan 46200 km.de ilk 1000 km. ayarı yapıldı. Hiç arıza lambası yanmadı, ama son 10 gündür düşük devirlerde gaza yüklendiğim anda silkeleme yapıyor aracı sallıyor ondan sonra normale dönüp devam ediyor, daha iyi açıklayacak olursam; araç 1500-2000 devir bandında özellikle 3 ve 4. viteste gazdan ayağınızı çekip bir müddet sonra gaza bastığınız anda inanılmaz bir sarsıntı ile silkeleyip normale dönüyor ama gaza yavaşça ama çok yavaşça basarsanız hiçbir sorun olmadan devam ediyor, aynı durum benzinde var mı diye kontrol ettim benzinde giderken böyle bir sorun yok. Yani sorun LPG den kaynaklı bir sorun diye düşünüyorum.

    Benim aracıma LPG takılırken Turbo olması nedeniyle alt bakır borunun 8mm. olacağı söylenilmişti ama daha sonradan 6 mm. takıldığını söylediler bunun yeterli olacağını belirttiler . Fakat ben konuyu biraz araştırdığımda Turbolu araçlar için alt bakır borunun 8mm. olması gerekitği belirtiliyor bu konuda anlayan arkadaşların bilgisini rica ediyorum, benim sorunum acaba düşük devirlerde aracın gaz yemeyip silkelemesi bu durumla alakalı olabilir mi? Yoksa silkeleme başka bir sorundan mı kaynaklanıyor? Aracın fakirde kalması gibi bir durum söz konusu olabilir mi? Olmuşsa neden olmuş olabilir? Birde bu landirenzolarda Turbo kit olduğunu normal kitten ayırt eden malzemeleri nasıl anlayacağız, zira alt boru 6 mm. ise bunun takıldığı yerde ona göredir. Yani 6 mm. benim bildiğim 1,6 motor atmosferiklerde dahil 1,2 1,4 atmosferik motorlara çok rahat takılıyor. Beslemeli yahut yüksek hacimli motorlar söz konusu olduğunda 8 mm. alt bakır borunun olması gerekitğini düşünüyorum. Konuya hakim olan bilgi sahibi olan tecrübe edinmiş arkadaşların ve ustaların bilgilerini bekliyorum. Saygılar...

    neden landirenzonun omegas veya plus versiyonu değildi enjektörleri farklı olan evo kitini tercih ettiniz

    @NECOOTOGAZ Sn. Ustam, ben olgun lpg ile de görüşmemde benim aracıma en uygun kitin Evo Turbo Kit olduğu söylendi, hatta kendileri ikiside bizim ürünümüz ama biz daha yeni ve sizin otomobilinizle uyumlu olan Evo Turbo Kiti öneririz dediler. Dönüşüm yaptırdığım yerde ısrarla Evo Turbo Kit önerince bende artık Olgun LPG ve Dönüşüm yaptırdığım bayinin tavsiyesi üzerine Evo Turbo Kit taktırdım. Zaten Birçok Opel Astra Turbo kullanıcısıda Evo Turbo kit taktırmışlar hatta arkadaşlarımda vardı sıkıntı olmadı deyince taktırdım. Ama iki kit arasında ne fark vardır tam olarak bilemiyorum, bana söylenilen Evo kit Landi Renzonun en son çıkan kitidir ve en iyisi olduğu diğerlerinin yavaş yavaş üretimden kalktığı söylenildi ve artık Evo Kite geçileceği belirtildi.

    Siz şimdi sorunca bende neden acaba demekten kendimi alamadım açıkcası. İki kit arasında ne gibi farklılıklar var sn. Ustam ve avantajları ve dezavantajları nelerdir yorumlarınızı alabilir miyim. Teşekkür eder saygılar sunarım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Merhaba 2011 model Astra aracım var 1,4 Turbo, 44500 km.deyken Landirenzo Evo Turbo kit takıldı. Şuan 46200 km.de ilk 1000 km. ayarı yapıldı. Hiç arıza lambası yanmadı, ama son 10 gündür düşük devirlerde gaza yüklendiğim anda silkeleme yapıyor aracı sallıyor ondan sonra normale dönüp devam ediyor, daha iyi açıklayacak olursam; araç 1500-2000 devir bandında özellikle 3 ve 4. viteste gazdan ayağınızı çekip bir müddet sonra gaza bastığınız anda inanılmaz bir sarsıntı ile silkeleyip normale dönüyor ama gaza yavaşça ama çok yavaşça basarsanız hiçbir sorun olmadan devam ediyor, aynı durum benzinde var mı diye kontrol ettim benzinde giderken böyle bir sorun yok. Yani sorun LPG den kaynaklı bir sorun diye düşünüyorum.

    Benim aracıma LPG takılırken Turbo olması nedeniyle alt bakır borunun 8mm. olacağı söylenilmişti ama daha sonradan 6 mm. takıldığını söylediler bunun yeterli olacağını belirttiler . Fakat ben konuyu biraz araştırdığımda Turbolu araçlar için alt bakır borunun 8mm. olması gerekitği belirtiliyor bu konuda anlayan arkadaşların bilgisini rica ediyorum, benim sorunum acaba düşük devirlerde aracın gaz yemeyip silkelemesi bu durumla alakalı olabilir mi? Yoksa silkeleme başka bir sorundan mı kaynaklanıyor? Aracın fakirde kalması gibi bir durum söz konusu olabilir mi? Olmuşsa neden olmuş olabilir? Birde bu landirenzolarda Turbo kit olduğunu normal kitten ayırt eden malzemeleri nasıl anlayacağız, zira alt boru 6 mm. ise bunun takıldığı yerde ona göredir. Yani 6 mm. benim bildiğim 1,6 motor atmosferiklerde dahil 1,2 1,4 atmosferik motorlara çok rahat takılıyor. Beslemeli yahut yüksek hacimli motorlar söz konusu olduğunda 8 mm. alt bakır borunun olması gerekitğini düşünüyorum. Konuya hakim olan bilgi sahibi olan tecrübe edinmiş arkadaşların ve ustaların bilgilerini bekliyorum. Saygılar...

    neden landirenzonun omegas veya plus versiyonu değildi enjektörleri farklı olan evo kitini tercih ettiniz

    @NECOOTOGAZ Sn. Ustam, ben olgun lpg ile de görüşmemde benim aracıma en uygun kitin Evo Turbo Kit olduğu söylendi, hatta kendileri ikiside bizim ürünümüz ama biz daha yeni ve sizin otomobilinizle uyumlu olan Evo Turbo Kiti öneririz dediler. Dönüşüm yaptırdığım yerde ısrarla Evo Turbo Kit önerince bende artık Olgun LPG ve Dönüşüm yaptırdığım bayinin tavsiyesi üzerine Evo Turbo Kit taktırdım. Zaten Birçok Opel Astra Turbo kullanıcısıda Evo Turbo kit taktırmışlar hatta arkadaşlarımda vardı sıkıntı olmadı deyince taktırdım. Ama iki kit arasında ne fark vardır tam olarak bilemiyorum, bana söylenilen Evo kit Landi Renzonun en son çıkan kitidir ve en iyisi olduğu diğerlerinin yavaş yavaş üretimden kalktığı söylenildi ve artık Evo Kite geçileceği belirtildi.

    Siz şimdi sorunca bende neden acaba demekten kendimi alamadım açıkcası. İki kit arasında ne gibi farklılıklar var sn. Ustam ve avantajları ve dezavantajları nelerdir yorumlarınızı alabilir miyim. Teşekkür eder saygılar sunarım...

    1
    1.resim omegus ve plus serisinin enjektörü bosh markadır
    2.resimde evo kitin enjektörüdür
    ayriyetende yazılımlarıda farklıdır.
     Astra LPG Astra LPG




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: NECOOTOGAZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Merhaba 2011 model Astra aracım var 1,4 Turbo, 44500 km.deyken Landirenzo Evo Turbo kit takıldı. Şuan 46200 km.de ilk 1000 km. ayarı yapıldı. Hiç arıza lambası yanmadı, ama son 10 gündür düşük devirlerde gaza yüklendiğim anda silkeleme yapıyor aracı sallıyor ondan sonra normale dönüp devam ediyor, daha iyi açıklayacak olursam; araç 1500-2000 devir bandında özellikle 3 ve 4. viteste gazdan ayağınızı çekip bir müddet sonra gaza bastığınız anda inanılmaz bir sarsıntı ile silkeleyip normale dönüyor ama gaza yavaşça ama çok yavaşça basarsanız hiçbir sorun olmadan devam ediyor, aynı durum benzinde var mı diye kontrol ettim benzinde giderken böyle bir sorun yok. Yani sorun LPG den kaynaklı bir sorun diye düşünüyorum.

    Benim aracıma LPG takılırken Turbo olması nedeniyle alt bakır borunun 8mm. olacağı söylenilmişti ama daha sonradan 6 mm. takıldığını söylediler bunun yeterli olacağını belirttiler . Fakat ben konuyu biraz araştırdığımda Turbolu araçlar için alt bakır borunun 8mm. olması gerekitği belirtiliyor bu konuda anlayan arkadaşların bilgisini rica ediyorum, benim sorunum acaba düşük devirlerde aracın gaz yemeyip silkelemesi bu durumla alakalı olabilir mi? Yoksa silkeleme başka bir sorundan mı kaynaklanıyor? Aracın fakirde kalması gibi bir durum söz konusu olabilir mi? Olmuşsa neden olmuş olabilir? Birde bu landirenzolarda Turbo kit olduğunu normal kitten ayırt eden malzemeleri nasıl anlayacağız, zira alt boru 6 mm. ise bunun takıldığı yerde ona göredir. Yani 6 mm. benim bildiğim 1,6 motor atmosferiklerde dahil 1,2 1,4 atmosferik motorlara çok rahat takılıyor. Beslemeli yahut yüksek hacimli motorlar söz konusu olduğunda 8 mm. alt bakır borunun olması gerekitğini düşünüyorum. Konuya hakim olan bilgi sahibi olan tecrübe edinmiş arkadaşların ve ustaların bilgilerini bekliyorum. Saygılar...

    neden landirenzonun omegas veya plus versiyonu değildi enjektörleri farklı olan evo kitini tercih ettiniz

    @NECOOTOGAZ Sn. Ustam, ben olgun lpg ile de görüşmemde benim aracıma en uygun kitin Evo Turbo Kit olduğu söylendi, hatta kendileri ikiside bizim ürünümüz ama biz daha yeni ve sizin otomobilinizle uyumlu olan Evo Turbo Kiti öneririz dediler. Dönüşüm yaptırdığım yerde ısrarla Evo Turbo Kit önerince bende artık Olgun LPG ve Dönüşüm yaptırdığım bayinin tavsiyesi üzerine Evo Turbo Kit taktırdım. Zaten Birçok Opel Astra Turbo kullanıcısıda Evo Turbo kit taktırmışlar hatta arkadaşlarımda vardı sıkıntı olmadı deyince taktırdım. Ama iki kit arasında ne fark vardır tam olarak bilemiyorum, bana söylenilen Evo kit Landi Renzonun en son çıkan kitidir ve en iyisi olduğu diğerlerinin yavaş yavaş üretimden kalktığı söylenildi ve artık Evo Kite geçileceği belirtildi.

    Siz şimdi sorunca bende neden acaba demekten kendimi alamadım açıkcası. İki kit arasında ne gibi farklılıklar var sn. Ustam ve avantajları ve dezavantajları nelerdir yorumlarınızı alabilir miyim. Teşekkür eder saygılar sunarım...

    1
    1.resim omegus ve plus serisinin enjektörü bosh markadır
    2.resimde evo kitin enjektörüdür
    ayriyetende yazılımlarıda farklıdır.
     Astra LPG Astra LPG

    Sn. @NECOOTOGAZ ; Şimdi resimlere baktığımda tamam diğeri daha farklı ama resimlerden hangisinin daha iyi olduğu anlamam mümkün değil okadar teknik bilgiye sahip değilim, zira bosch marka olması artı tabiki ama neden ısrarla EVO TURBO KİT takılmasını öeniriyorlar ustalar hala anlamadım. Olgun LPG kendisi bile Evo Turbo Kit takılmasını önermişti.

    Bilgilendirme için teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.