Şimdi Ara

Astra 2.0 Turbo Sport (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
4.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun,kazasız belsız kullanırsınız.alt devrler cansız geldiyse chip tuning yaptırabilirsiniz.bu motorda rahatlıkla 210hp görebilirsiniz çünkü benzer motor saab 9-3'te de kullanılıyor. ve 170hp ve 210 hp aero modelleri mevcuttu.aradaki fark işletim sisteminden kaynaklanıyor.eğer modifiye yapacaksanız oldukça kapasiteli bir motordur.bir de araç altı ileri olduğundan viteslerle biraz oynamanız gerekmekte.
  • Alt devir cansızlığı turbo devrede olmadığından olabilir mi acaba. Kaçtan sonra açılıyor turbo.
  • aynı motorun avrupada 5 kapılı 200ps olan modeli var modeli var
  • aynı motorun avrupada 5 kapılı 200ps olan modeli var modeli var acaba onu niye getirmediler ülkemize
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako

    aynı motorun avrupada 5 kapılı 200ps olan modeli var modeli var acaba onu niye getirmediler ülkemize



    çok talep görmeyeceği içindir bu model bile çok fazla yok sadece 2005te gelmiş fiyatlarıda yüksek tabi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako

    aynı motorun avrupada 5 kapılı 200ps olan modeli var modeli var acaba onu niye getirmediler ülkemize

    2005'te geldiğinde bile çok fazla talep görmedi abi. 2.0 motor hem vergiden hem benzinden yer diye 2005'te geldi bi daha da getirmediler. Tıpkı 1.7 CDTI gibi.
  • Teşekkürler arkadaşlar daha iyileri sizlerin olur umarım. Modifiye falan hiç bulaşmayacağım fabrikadan çıktığı gibi kullanacağım aracı. turbo sanırım 2700 devirde falan devreye giriyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hardtouch

    Teşekkürler arkadaşlar daha iyileri sizlerin olur umarım. Modifiye falan hiç bulaşmayacağım fabrikadan çıktığı gibi kullanacağım aracı. turbo sanırım 2700 devirde falan devreye giriyor.


    chip tune yaptırırsan eger araç 240 ps ve 350 nm torka kadar yükselir yani bir chiple 70 ps güç alabilirsin bence değer
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: hardtouch

    Teşekkürler arkadaşlar daha iyileri sizlerin olur umarım. Modifiye falan hiç bulaşmayacağım fabrikadan çıktığı gibi kullanacağım aracı. turbo sanırım 2700 devirde falan devreye giriyor.


    chip tune yaptırırsan eger araç 240 ps ve 350 nm torka kadar yükselir yani bir chiple 70 ps güç alabilirsin bence değer



    Arkadaşlar Chip tune düşünüyorum araca birkaç yerle görüştüm 210 hp civarı bir güç alacağım söylendi.
    +Ankarada Chip tune yaptırabileceğim güvenilir yerler var mı?
    +Bu tunenin aracıma artları eksileri ne olur?
    +Yakıt sarfiyatını nasıl etkiler
    +Motora ne gibi zararlar verir
    +Motor pistonlar vs. bu gücü kaldırır mı sorun çıkar mı?
    +Turbo basıncını arttırmak turboyu ne kadar sağlıksızlaştırır ömrünü ne kadar etkiler?
    +Mevcut süspansiyon sistemi yeksek güçte de yeterli olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hardtouch -- 5 Haziran 2009; 23:57:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako

    chip tune yaptırırsan eger araç 240 ps ve 350 nm torka kadar yükselir yani bir chiple 70 ps güç alabilirsin bence değer


    170'den çiple 70 alabilen neresi var çok merak ettim ... dynoda 240 çıkıyor mu gerçekten ?

    edit: araba hayırlı olsun kazasız belasız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 5 Haziran 2009; 21:48:48 >

  • 70 beygiri nasıl alıyorsun dostum hangi işlemlerle?

    Chip+Turbo basıncı+Hedears ?

  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako

    chip tune yaptırırsan eger araç 240 ps ve 350 nm torka kadar yükselir yani bir chiple 70 ps güç alabilirsin bence değer


    170'den çiple 70 alabilen neresi var çok merak ettim ... dynoda 240 çıkıyor mu gerçekten ?

    edit: araba hayırlı olsun kazasız belasız



    bencede çok iddaalı bir rakam olmuş bi chip 70 beygir neredeyse %40lık bir artış




  • Ankara'da Şaşmaz'da bilinen bi tuning firması vardı adını hatırlamıyorum ama mavi bi Subaru'su var kapının önünde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TarkanBassoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: hardtouch

    Teşekkürler arkadaşlar daha iyileri sizlerin olur umarım. Modifiye falan hiç bulaşmayacağım fabrikadan çıktığı gibi kullanacağım aracı. turbo sanırım 2700 devirde falan devreye giriyor.


    chip tune yaptırırsan eger araç 240 ps ve 350 nm torka kadar yükselir yani bir chiple 70 ps güç alabilirsin bence değer



    Arkadaşlar Chip tune düşünüyorum araca birkaç yerle görüştüm 210 hp civarı bir güç alacağım söylendi.
    +Ankarada Chip tune yaptırabileceğim güvenilir yerler var mı?
    +Bu tunenin aracıma artları eksileri ne olur?
    +Yakıt sarfiyatını nasıl etkiler
    +Motora ne gibi zararlar verir
    +Motor pistonlar vs. bu gücü kaldırır mı sorun çıkar mı?
    +Turbo basıncını arttırmak turboyu ne kadar sağlıksızlaştırır ömrünü ne kadar etkiler?
    +Mevcut süspansiyon sistemi yeksek güçte de yeterli olur mu?


    Ozelden PM attım dostum.




  • + olarak herkez +70HP olayına sasırmıs, haklısınız. Açıklayayım;

    Astra H ve Vectra C 2.0T'daki Z20LEL kodlu bu motor, Astra GTC deki 200HP lik motorun birebir aynısıdır. Sadece fabrıka tarafından turbo basıncı dusurulmus ve Gücü 170-175HP aralıgına cekılerek Astra H ve Vectra C 2.0TURBO'ya koyulmustur.

    Yanı bu motor aslen 200HP dır. Dolayısı ıle bu motora chıp yaptıgınızda 200hp lık bır motora chıp yapmıs oluyorsunuz. Ve 70 değil, +40hp alıyorsunuz gercekte. (yani artış %20)

    Ve daha Stage 1 asamasında cok rahat 240HP-340NM alınabılen bır motordur.

    http://en.bsr.se/products/t1176/


    Assagıdakı lınktekı arkadasta yazdıgı uygulamalar ıle 290HP almış.

    http://www.modifiyem.com/forum/f63/opel-astra-h-2-0i-turbo-99145/


     Astra 2.0 Turbo Sport



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 6 Haziran 2009; 3:19:26 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: GTRulez

    + olarak herkez +70HP olayına sasırmıs, haklısınız. Açıklayayım;

    Astra H ve Vectra C 2.0T'daki Z20LEL kodlu bu motor, Astra GTC deki 200HP lik motorun birebir aynısıdır. Sadece fabrıka tarafından turbo basıncı dusurulmus ve Gücü 170-175HP aralıgına cekılerek Astra H ve Vectra C 2.0TURBO'ya koyulmustur.

    Yanı bu motor aslen 200HP dır. Dolayısı ıle bu motora chıp yaptıgınızda 200hp lık bır motora chıp yapmıs oluyorsunuz. Ve 70 değil, +40hp alıyorsunuz gercekte. (yani artış %20)

    Ve daha Stage 1 asamasında cok rahat 240HP-340NM alınabılen bır motordur.

    http://en.bsr.se/products/t1176/


    Assagıdakı lınktekı arkadasta yazdıgı uygulamalar ıle 290HP almış.

    http://www.modifiyem.com/forum/f63/opel-astra-h-2-0i-turbo-99145/


     Astra 2.0 Turbo Sport



    Şimdi olay açıklığa kavuştu aksi takdirde olası değil stage 1'de o değer

    290 beygir olması içinse turboyu büyültmüş, intercooler takmış, piston vs değiştirmiş ....bunları yaptıktan sonra 290 beygir zaten kafadan gelir




  • Hocam bende böyle bir araba arıyorum. Nereden bulabilirim
  • şu opel neden her motorun üzerine ECOTEC yazar?6000 cc V12 motor da yapsalar üzerine ECOTEC yazacaklar malak gibi
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.