Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.147.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mizrakk

    Dijital kliması gayette var bendeki cosmo

    Alıntıları Göster
    sagolun arkadaşlar
    enjoyda dijital klima yok herhalde enjoylara bakıyorum da bu aralar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: triger

    sagolun arkadaşlar
    enjoyda dijital klima yok herhalde enjoylara bakıyorum da bu aralar.

    Alıntıları Göster
    Enjoylarda yok doğrudur Cosmoda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mizrakk

    Enjoylarda yok doğrudur Cosmoda var

    Alıntıları Göster
    merhabalar..ben uzun zamandır astra cdti aracımın eksi 20 civarında çalışmadığını belirtmiştim ve sorunun büyük olasılıkla marş motorunda olacağını düşünerek kendimi teselli etmiştim..iki gün önce izmir egem opel servisine götürdüm.aracı incelediklerinde hiçbir problemin olmadıgını söylediler..arıza kaydından hiçbirşey cıkmamış.ve üzerindeki marş motoru arızalı seriden değilmiş.(aracım 2008 model,2 aylık) arkadaslar benim arac soguklarda calışmıyor.bu sorun bütün dizel astralarda var.ama önce eksi 20 yi görmek gerek..benim düşünceme göre astra mazot borularını izole edememiş.ve onun için aracın mazotu donuyor.(fakat bu sorun focus tdci ve caddy de yok)..yapacak birşey yok.benim tayinim 5 ay sonra izmire cıkacak ve ömrüm boyunca izmirde eksi 20 yi göremeyeceğim.ama yanımdaki diğer aracların calışması ve benim aracımın calışmaması zoruma gidiyor....su an opelden bana gelen formda bu bütün sorunları yazdım.umarım bi çare bulurlar...(ayrıca sabahları marşa basmadan önce en az 3 defa kontagı acarak ısınmasını bekliyorum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gogo35

    merhabalar..ben uzun zamandır astra cdti aracımın eksi 20 civarında çalışmadığını belirtmiştim ve sorunun büyük olasılıkla marş motorunda olacağını düşünerek kendimi teselli etmiştim..iki gün önce izmir egem opel servisine götürdüm.aracı incelediklerinde hiçbir problemin olmadıgını söylediler..arıza kaydından hiçbirşey cıkmamış.ve üzerindeki marş motoru arızalı seriden değilmiş.(aracım 2008 model,2 aylık) arkadaslar benim arac soguklarda calışmıyor.bu sorun bütün dizel astralarda var.ama önce eksi 20 yi görmek gerek..benim düşünceme göre astra mazot borularını izole edememiş.ve onun için aracın mazotu donuyor.(fakat bu sorun focus tdci ve caddy de yok)..yapacak birşey yok.benim tayinim 5 ay sonra izmire cıkacak ve ömrüm boyunca izmirde eksi 20 yi göremeyeceğim.ama yanımdaki diğer aracların calışması ve benim aracımın calışmaması zoruma gidiyor....su an opelden bana gelen formda bu bütün sorunları yazdım.umarım bi çare bulurlar...(ayrıca sabahları marşa basmadan önce en az 3 defa kontagı acarak ısınmasını bekliyorum)

    Alıntıları Göster
    Marşa basarken gaza basmıyorsunuz değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Marşa basarken gaza basmıyorsunuz değil mi?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar aracım şu an 1000 km sınırını yeni aştı. Aracı aldığım gün opetten depoyu fullemiştim ve sakin kullanımla tam 600 km yol gidebildim ve ortalama 8.1 lt gösteriyordu bilgisayar burda yazan arkadasları görünce ilk alan arkadaşlar sedan araçla 6.3 lü değerler ile 750 km yol gittiklerini söylemişlerdi. Derken daha sonra mazotu shellden alın diye tavsiye eden arkadaşlara uyup 2. kez depoyu fullediğimde su an tam 380 km yol gittim depo yarıya geldi ortalama 6.4 lt/100km değerini alıyorum mazot bu kadar mı fark eder hani motor acılmıs sürtünme azalmış desem o da olamaz inanamadım opetten bir daha mazot almam aynı şekilde bu kadar fark yaşayan oldumu aranızda bunu merak ediyorum. saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pharmacist1907

    Arkadaşlar aracım şu an 1000 km sınırını yeni aştı. Aracı aldığım gün opetten depoyu fullemiştim ve sakin kullanımla tam 600 km yol gidebildim ve ortalama 8.1 lt gösteriyordu bilgisayar burda yazan arkadasları görünce ilk alan arkadaşlar sedan araçla 6.3 lü değerler ile 750 km yol gittiklerini söylemişlerdi. Derken daha sonra mazotu shellden alın diye tavsiye eden arkadaşlara uyup 2. kez depoyu fullediğimde su an tam 380 km yol gittim depo yarıya geldi ortalama 6.4 lt/100km değerini alıyorum mazot bu kadar mı fark eder hani motor acılmıs sürtünme azalmış desem o da olamaz inanamadım opetten bir daha mazot almam aynı şekilde bu kadar fark yaşayan oldumu aranızda bunu merak ediyorum. saygılar

    Alıntıları Göster
    racai kardeşim, marş basarken kesinlikle gaza basmıyorum.3-4 kez ısınmasını bekliyorum..benim arac öyle eksi 18,eksi 19 da problem cıkarmıyor.eger gece sıcaklık - 20 den asagı düşmüşse kesinlikle calısmıyor.bu problemi 7-8 defa yaşadım.çogu sabah yol bilgisayarında - 15 i çok gördüm..hepsinde tek ısıtmada ve marşta çalıştı...bana gelen müşteri memnuniyeti formunda, bu sorunları yazdım.umarım bir çare bulurlar...
    aslında mazotun donması normal bir şey..kayseri servisini ve erzurum servisini aradım,onlarda mazotun kesinlikle dondugunu ve aracı korunaklı bir yere koymamı önerdiler.ama benim kapalı bir garajım yok.her aracı olanın kapalı bir garajı olacak diye birseyde yok..burda beni üzen,aynı yerden depoyu doldurdugumuz ford focus tdci ve normal mazot kullanan vw caddy, benim aracımın calışmadıgı günlerde yarım marşla çalıştırıp gitmesi...servistekilerin ise bu durumu anlatmama ragmen hala mazotun dondugunda ısrar etmeleri...forumu takip eden arkadaslara soruyorum..common rail teknolojisinden kaynaklanabilir mi bu durum?yada motor hacminin küçük olması neden olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gogo35

    racai kardeşim, marş basarken kesinlikle gaza basmıyorum.3-4 kez ısınmasını bekliyorum..benim arac öyle eksi 18,eksi 19 da problem cıkarmıyor.eger gece sıcaklık - 20 den asagı düşmüşse kesinlikle calısmıyor.bu problemi 7-8 defa yaşadım.çogu sabah yol bilgisayarında - 15 i çok gördüm..hepsinde tek ısıtmada ve marşta çalıştı...bana gelen müşteri memnuniyeti formunda, bu sorunları yazdım.umarım bir çare bulurlar...
    aslında mazotun donması normal bir şey..kayseri servisini ve erzurum servisini aradım,onlarda mazotun kesinlikle dondugunu ve aracı korunaklı bir yere koymamı önerdiler.ama benim kapalı bir garajım yok.her aracı olanın kapalı bir garajı olacak diye birseyde yok..burda beni üzen,aynı yerden depoyu doldurdugumuz ford focus tdci ve normal mazot kullanan vw caddy, benim aracımın calışmadıgı günlerde yarım marşla çalıştırıp gitmesi...servistekilerin ise bu durumu anlatmama ragmen hala mazotun dondugunda ısrar etmeleri...forumu takip eden arkadaslara soruyorum..common rail teknolojisinden kaynaklanabilir mi bu durum?yada motor hacminin küçük olması neden olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Aklıma gelen olası tek çözüm piyasada satılam mazotların donma derecelerini araştırmanız.
    Bir sürü firma soğukta daha zor donan dizel sattıklarını iddia ediyorlar.
    Shell, Bp, PO, vb.
    Yakıtlarının donma değerlerini veriyorlarsa bir yerlerde, içlerinden en zor donanı kullanmak belki çare olabilir.
    Yada belki dizel yakıtlar için bir katkı falan vardır.
    Foruma yeni bir konu açın, dizelin donmasını zorlaştıran yakıt katkısı var mı diye...
    Bilen varsa yardımcı olacaktır...
    Demeki doğu anadoluda astra almamak gerekiyor...
    Ne diyeyim dilerim opel derdinize bir çare bulur...

    Bu arada ford da common rail kullanıyor.
    Dizel corsa ve grande puntolarda durum nedir, onlarda aynı sorun var mı?
    Belki bu noktadan yola çıkarsanız bir şeyler bulabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 2 Şubat 2008; 22:25:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    Aklıma gelen olası tek çözüm piyasada satılam mazotların donma derecelerini araştırmanız.
    Bir sürü firma soğukta daha zor donan dizel sattıklarını iddia ediyorlar.
    Shell, Bp, PO, vb.
    Yakıtlarının donma değerlerini veriyorlarsa bir yerlerde, içlerinden en zor donanı kullanmak belki çare olabilir.
    Yada belki dizel yakıtlar için bir katkı falan vardır.
    Foruma yeni bir konu açın, dizelin donmasını zorlaştıran yakıt katkısı var mı diye...
    Bilen varsa yardımcı olacaktır...
    Demeki doğu anadoluda astra almamak gerekiyor...
    Ne diyeyim dilerim opel derdinize bir çare bulur...

    Bu arada ford da common rail kullanıyor.
    Dizel corsa ve grande puntolarda durum nedir, onlarda aynı sorun var mı?
    Belki bu noktadan yola çıkarsanız bir şeyler bulabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    daha öncede yazmıştım ama tekrarlıyorum...
    elazığda -15 derecelerde kaçkez ,-10'larda defalarca tek çakışta çalıştı araba...hiç bir sorunla karşılaşmadım...-20'de hiç çalıştırmadım birşey söyliyemiyeceğim ama onu da deniyecem ...
    mazotu hep opetten aynı yerden alıyorum şu ana kadar bir sorunum olmadı...

    selametle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melankolik23

    daha öncede yazmıştım ama tekrarlıyorum...
    elazığda -15 derecelerde kaçkez ,-10'larda defalarca tek çakışta çalıştı araba...hiç bir sorunla karşılaşmadım...-20'de hiç çalıştırmadım birşey söyliyemiyeceğim ama onu da deniyecem ...
    mazotu hep opetten aynı yerden alıyorum şu ana kadar bir sorunum olmadı...

    selametle


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bilmem farkedeniniz ya da yapanınız var mı? Araç 2. viteste hatta 3. viteste bile kaldırılabiliyor. Ben trafikte kaldığımda duruma göre sık sık 2. viteste kalkıyorum. bu durumun araca zararı var mıdır bilemiyorum. sizlere danışmak istedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemao

    Arkadaşlar bilmem farkedeniniz ya da yapanınız var mı? Araç 2. viteste hatta 3. viteste bile kaldırılabiliyor. Ben trafikte kaldığımda duruma göre sık sık 2. viteste kalkıyorum. bu durumun araca zararı var mıdır bilemiyorum. sizlere danışmak istedim

    Alıntıları Göster
    dizel araba normal 2de hatta 3te kalkabilmesi. 2de çok zararı olmaz debriyaj biraz daha fazla ısınır ama 3de baskıya çok yük biner bence deneme. çoğu dizel araçlar zaten 1.vitesi sadece yokuşlarda kullanır (otobüs/kamyon). benim corsa 2 de çok rahat kalkıyor eminim astrada daha fazla yük biniyordur debriyaja




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    dizel araba normal 2de hatta 3te kalkabilmesi. 2de çok zararı olmaz debriyaj biraz daha fazla ısınır ama 3de baskıya çok yük biner bence deneme. çoğu dizel araçlar zaten 1.vitesi sadece yokuşlarda kullanır (otobüs/kamyon). benim corsa 2 de çok rahat kalkıyor eminim astrada daha fazla yük biniyordur debriyaja

    Alıntıları Göster
    Bnm kuzenimde 2008 1.3 CDTI Astra Var yolda 1.3 CDTI eski kasa Corsa Van 170Le beni Geçti bn Astrayla arakasına Gidemedim Corsa Baya Seriymiş Astra Beni Baya Uzdu Normal arabalarda 2 cıktıgı virajları Astraya 3 cıkıodum ama bugun bni cok uzdu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_caddy

    Bnm kuzenimde 2008 1.3 CDTI Astra Var yolda 1.3 CDTI eski kasa Corsa Van 170Le beni Geçti bn Astrayla arakasına Gidemedim Corsa Baya Seriymiş Astra Beni Baya Uzdu Normal arabalarda 2 cıktıgı virajları Astraya 3 cıkıodum ama bugun bni cok uzdu...

    Alıntıları Göster
    otomatik viteste 2 de kalkabiliyor. 3 ü deneme imkanı yok.
    Zaten kış konumna aldığınızda genelde 2'de kalkmaya çalışıyor.
    Zorlamadan kalktığınız sürece bir zararı olacağını düşünmüyorum. Şöyle bir düşününce aklıma bir şey gelmiyor.
    Ama motorı zorlamanız (titretmeniz) uzun vadede sorunlara neden olabilir (düzensiz çalışma mutlaka bir sıkıntı çıkarır, er veya geç).

    Yük açışından arada açık bir fark yoksa corsayı mutlaka yakalarsınız. Lakin o hızını almış geliyorsa yakalamanız zaman alır.
    Astra düz yolda 175-180 hıza çok rahat ulaşıyor. 175 kesin. Yol çok çok az yokuş olsa da 175 kesin yapıyor.
    180'e ulaşması için rüzgar durumu önemli bir de hava sıcaklığının yüksek olması gerekiyor.
    Düz yolda ben 180'i geçemedim.
    Yokuş aşağı 210 gördüm ama yokuş bittiği için orada kaldı. yokuş aşağı dediğim mesafe de 3-4 km vardı.
    190 dan yokuş aşağıda olsanız sonra hızlanma bayağı yavaş oluyor.

    Bir keresinde düz yolda benzinli bir astrayla çekişmiştik.
    Geçemedim. Hemen hemen denk diyebiliriz.
    Dizel focus ile mücadele etme ihtimali yok. Yanına dahi yanaşamıyorsunuz. Dizel hyundai ve kia için de durum aynı.
    Tüm 1,6 benzinlilere yokuşta fark atabilirsiniz. Ama düzlüğe çıktığınızda size yetişip geçerler...

    Sürat düşkünlerine duyurulur.

    Bir de, eğer yol düzse ve yüksek sürate çıkmak istiyorsanız 5. viteste 4000 veya 4100 devire ulaşınca 6. vitese atıp gitmeyi deneyin.
    Yani 5. viteste son sürate çıkmaya çalışmayın. Benim edindiğim intiba böyle. Bir kaç kez denedim ve tespitim bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 7 Şubat 2008; 0:02:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racai

    otomatik viteste 2 de kalkabiliyor. 3 ü deneme imkanı yok.
    Zaten kış konumna aldığınızda genelde 2'de kalkmaya çalışıyor.
    Zorlamadan kalktığınız sürece bir zararı olacağını düşünmüyorum. Şöyle bir düşününce aklıma bir şey gelmiyor.
    Ama motorı zorlamanız (titretmeniz) uzun vadede sorunlara neden olabilir (düzensiz çalışma mutlaka bir sıkıntı çıkarır, er veya geç).

    Yük açışından arada açık bir fark yoksa corsayı mutlaka yakalarsınız. Lakin o hızını almış geliyorsa yakalamanız zaman alır.
    Astra düz yolda 175-180 hıza çok rahat ulaşıyor. 175 kesin. Yol çok çok az yokuş olsa da 175 kesin yapıyor.
    180'e ulaşması için rüzgar durumu önemli bir de hava sıcaklığının yüksek olması gerekiyor.
    Düz yolda ben 180'i geçemedim.
    Yokuş aşağı 210 gördüm ama yokuş bittiği için orada kaldı. yokuş aşağı dediğim mesafe de 3-4 km vardı.
    190 dan yokuş aşağıda olsanız sonra hızlanma bayağı yavaş oluyor.

    Bir keresinde düz yolda benzinli bir astrayla çekişmiştik.
    Geçemedim. Hemen hemen denk diyebiliriz.
    Dizel focus ile mücadele etme ihtimali yok. Yanına dahi yanaşamıyorsunuz. Dizel hyundai ve kia için de durum aynı.
    Tüm 1,6 benzinlilere yokuşta fark atabilirsiniz. Ama düzlüğe çıktığınızda size yetişip geçerler...

    Sürat düşkünlerine duyurulur.

    Bir de, eğer yol düzse ve yüksek sürate çıkmak istiyorsanız 5. viteste 4000 veya 4100 devire ulaşınca 6. vitese atıp gitmeyi deneyin.
    Yani 5. viteste son sürate çıkmaya çalışmayın. Benim edindiğim intiba böyle. Bir kaç kez denedim ve tespitim bu.

    Alıntıları Göster
    ya 2de kalkma yokta
    Cok zorluyorum 4bin devirden asagıya vites degişrtirmiom Yoksa gitmio nalet...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_caddy

    ya 2de kalkma yokta
    Cok zorluyorum 4bin devirden asagıya vites degişrtirmiom Yoksa gitmio nalet...

    Alıntıları Göster
    DİZEL FOCUS, 1,6 BENZİNLİ ASTRANIN DÜZ YOLDA YANINA YAKLAŞAMIYOR 215-218 KM RAHAT GÖRÜYOR.... :)))
    ANCAK RAMPADA TORK GEREKSİNİMİ DOĞUYOR, FOCUS UFAK UFAK YAKLAŞIP GEÇİYOR... :((((
    MALESEF BENZİNLİ ARAÇLARADA TURBO LAZIIIIIM...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mizrakk

    Rica ederim şimdiden hayırlısı olsun inşallah:)
    Resimlerde görünenleride açıklayayım havada kalmış biraz
    1.Resimde yol bilgisayarı tuşuna basınca açılan menü ve BC2 in detayları görünüyor 58 km yol gitmişim, ortalama hız 97 , 2.2lt mazot yakmışım ortalama tüketim 3,8
    2. Resimde bekleme konumu yani sürüş sırasındaki görüntü radyo bilgisi menzil ortalama tüketim ve anlık tüketim görünüyor
    3. Resimdede mesela enjoyda "yıkama sıvısı kontrolü" diye bir yazı çıkar silecek suyu azalınca bunda böyle bir pencere çıkıyor yanında resmiyle falan daha şık ve gelişmiş gözüküyor insanın gözüne. Keza buzlanma tehlikesi uyarısıda böyle çıkıyor onunda yanında kar tanesi gibi bir resim yanlış hatırlamıyorsam "kayma tehlikesi diyor ayrıca. sende böyle küçük ayrıntılara önem veriyorsan güzel detaylar bunlar. ama sırf cosmo olsun diyede kötü bir araç alma ikinci elde temiz araba bulmak daha önemli

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu gün astra 1.3 dizel aracımı teslim aldım.
    Gayet güzel bir araç yalnız kafama takılan bişey var
    Emniyet kemeri lambası yanmıyor ve takmayınca falan yürüyünce ikaz sinyali vermiyor.
    bu normal mi yoksa bir arızamı var. Kullanıcı arkadaşların cevaplarını bekliyorum
    Şimdiden teşkkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wsxwsx

    Arkadaşlar bu gün astra 1.3 dizel aracımı teslim aldım.
    Gayet güzel bir araç yalnız kafama takılan bişey var
    Emniyet kemeri lambası yanmıyor ve takmayınca falan yürüyünce ikaz sinyali vermiyor.
    bu normal mi yoksa bir arızamı var. Kullanıcı arkadaşların cevaplarını bekliyorum
    Şimdiden teşkkürler.

    Alıntıları Göster
    sesli ikaz olmaması lazım astralarda.bizdeki gtcde yok. emniyet kemeri lambasının yanmaması normal. kitapçıkta okuduğum kadarıyla yanarsa kemer mekanizması arızalı demekti. kitapçığın ilgili bölümlerini gözden geçirirsen en iyi bilgiyi alırsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    sesli ikaz olmaması lazım astralarda.bizdeki gtcde yok. emniyet kemeri lambasının yanmaması normal. kitapçıkta okuduğum kadarıyla yanarsa kemer mekanizması arızalı demekti. kitapçığın ilgili bölümlerini gözden geçirirsen en iyi bilgiyi alırsın

    Alıntıları Göster
    Kemer takılı değil uyarısını Opel 206dan itibaren kaldırdı, güya müşterileri rahatsız oluyormuş ama gerçekte kemer mekanizmasından tasarruf etmek için kaldırıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Kemer takılı değil uyarısını Opel 206dan itibaren kaldırdı, güya müşterileri rahatsız oluyormuş ama gerçekte kemer mekanizmasından tasarruf etmek için kaldırıldı.

    Alıntıları Göster
    2008de corsa da var. zaten o bip sesinin bir maliyet artırcaını sanmıyorum. sonuçta gergi mekanizmasından kontrol ediyor. bütün kullanılan parçalar gergi mekanizmasını kontrol ediyor. devre tamamlanmadığında uyarı veriyor. tasarruf için sesi kestik demek bazı hayati parçaların iptalini gerektirir. aktif gergili emniyet kemeri olduğu sürece o sesi üretebilir ek bir donanım değil sadece bir yazılımdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    2008de corsa da var. zaten o bip sesinin bir maliyet artırcaını sanmıyorum. sonuçta gergi mekanizmasından kontrol ediyor. bütün kullanılan parçalar gergi mekanizmasını kontrol ediyor. devre tamamlanmadığında uyarı veriyor. tasarruf için sesi kestik demek bazı hayati parçaların iptalini gerektirir. aktif gergili emniyet kemeri olduğu sürece o sesi üretebilir ek bir donanım değil sadece bir yazılımdır

    Alıntıları Göster
    Tamam işte o devre iptal.Tech2 ile açılamaması da bu sebeple. Ancak opsiyon listesinde özellikle sipariş edilirse alınabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Tamam işte o devre iptal.Tech2 ile açılamaması da bu sebeple. Ancak opsiyon listesinde özellikle sipariş edilirse alınabiliyor.

    Alıntıları Göster
    2007 astra cosmo var bende ve emniyet kemeri uyarı sesi veya ışığı yok.
    Olmamasından şikayeçi de değilim.
    En azından sesli uyarı olmaması iyi bence.
    Bazı arabalarda var ve kimi zaman çok rahatsız ediyor.


    Benzinli astra hiç bir şeklde dizel focusla kapışamaz.
    Tek olasılık focusun 90 hp lik olması.

    Sürat istiyorsanız tehcihinizi focustan yana kullnanın.
    Focus her durumda 190 km/h hıza ulaşır.
    Astrayı yukarıda anlattım zaten....

    Düz yolda benzinli - dizel astra iki araba da boş 15-20 km kapıştık.
    ne ben ne de o 180'ün üzerine çıkamadı.
    En fazla 15-20 metre fark atabildi.
    Dizel focusların yanına dahi yaklaşamıyorum. Hiç bir şekilde. Arayı açıp gidiyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 8 Şubat 2008; 23:49:39 >




  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.